Noita "jäätäviä" ratkaisuja tulee vähän turhan usein tässä versiossa. ;)
Seuraavaa odotellessa...
Ei noissa tuomioissa ole mitään järkeä. Välillä voit kelata vauhtia vaikka omasta päästä asti ainoana tavoitteena kolata se "Kipper" vittuun sieltä eikä tule mitään ja välillä ei tarvitse kuin hipaista ohimennen molaria, niin johan istut kakkosta. Edellisessä pelissä vastustaja taklasi minut maalivahtia päin ja sain boksin. Ennen sitä tämä sankari ajoi suoraan molken syliin kiekottomana, eikä mitään...
Nykyään tullut noita random versus-pelejä pelattua netissä ja pakko sanoa, että ei tuosta pelaamisesta oikein vain saa nautintoa irti. Johtuu ehkä osittain siitä, kun itse en ole mikään luontainen maalintekijä ja hallitsen pelejä miten tahdon, mutta sitten sieltä tulee se vastustaja joka muuten on aivan paska, mutta osaa vetää juuri oikeaan aikaan oikeasta paikasta aina sen kiekon maaliin. Viime pelissäkin dominoin pelitapahtumia täysin, luon huippupaikkoja mutta ei. Puolustin muuten hyvin, mutta päästin tämän sankarin juuri sen neljä kertaa siihen sektorille ja joka kerta meni maaliin.
Muutenkin tuntuu, että tie menestykseen on se että pyöritään vain yhdellä ukolla suojausnappia käyttäen. Siis ihan helvetin tylsää molempien kannalta! Suojausnappi tuntuu olevan maaginen koskemattomuuden luoja, koska kiekon poissaaminen on helvetin vaikeaa vaikka kuinka olisit siinä oikeassa paikassa mailan kanssa huitomassa.
Paras puolustus tuntuu olevan se, että seisoo itse oman maalin edessä ja antaa tekoälyn juosta kiekon perässä. Jos itse lähdet kiekkoa metsästämään, niin huomaatkin että oman maalissa ei ole kukaan tekoälyn pelaajista. Ihme paskaa!
Edelleen se tekoälyn pelaaminen 2 vs.1-hyökkäyksissä ihmetyttää. Miksei se vapaa pelaaja mene sinne takatolpalle, vaan juuri syötön lähtiessä painaa jarrut ja valuu keskelle maalia missä se ainoa puolustava pelaajakin on.