Mainos

NHL 14 (XBOX 360 & PS 3)

  • 292 641
  • 975

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naurua HPK:n kannelle. Kuka tuo monttu auki tuijottava tyyppi siinä on?
JYPIllä varsin onnistunut luistelukansi. Pelaaja menevät ja katsovat samaan suuntaan mikä parantaa selvästi visuaalista ilmettä vs. vaikkapa Blues ja Lukko.

Taitaa olla Ossi-Petteri Grönholm?
JYPin kannessa tosiaan onnistunut hyvin tuo pelaajien sijoittelu. Hyvä kansi kaiken kaikkiaan, vaikka Jokereiden kannesta kaikista eniten tykkäänkin. Toisena tulee TPS.

Grönholmin kanssa huvittavimman ilmeen palkinnon jakaa Niämisville.

Se siitä lievästä offtopicista..
 

Schadowan

Jäsen
Pokea oli tosiaan ''heikennetty'' 13, mutta se tuntui paremmalta, koska luistelumoottorissa oli keskitytty siihen, että pelaaja kääntyy takaperinluistelussa vastustajaa kohti jolloin osuminen helpottuu. Mutta nykyisellä balanssilla taklaaminen on pelin A ja O. One touch dekeillä toki pystyy näitä väistämään, mutta vaikeaa oli varsinkin kun sen yhden ohi pääsee, mutta kun kolme kaveria olisi edessä antamassa niittiä.. :)

Pari juttua:
- Oliko Board Playta kehitetty ollenkaan? Vai "imaiseeko" koneen pakit vieläkin hyökkääjät laitaan? Tämä ominaisuus pilaa nimittäin koko hyökkäyspelin "flow´n", varsinkin jos tykkää pelata sedinmaista kulmapeliä.
- Tarkennatko miten luistelua oli parannettu? NHL13:ssa ongelmana olivat todella raskaan näköiset liikkeellelähdöt mutta vauhtiin päästyään pelaajat olivat aivan liian nopeita. Tämän lisäksi kääntyminen täydessä vauhdissa oli ihan naurettavan näköistä, kun pelaajat tekevät koko kentän levyisiä kaarteita.
- Pääsikö tietokonepakkien ohi liukumalla, eli olivatko pakit vieläkin liian passiivisia niinkuin NHL13:ssa?
- Miten kone toteutti avauspeliä? NHL13:ssa kone jäi usein keskialueelle jauhamaan syöttörallia, mikäli vastassa on kunnon siniviiva-trap. Lopputuloksena joko yksi bottipelaaja pyörii itsensä alueelle tai laittaa aivottoman dumpin päätyyn.
- Entäs koneen syöttöpeli, vieläkö syöttöprosentti on 70% kieppeillä, vaikka syöttöavut ovat nollissa? Tätä tosin on vaikea testata perusasetuksilla. Lähinnä kiinnostaa, miten paljon kone tekee syöttövirheitä.
- Oliko koneen pakeilta mahdollista saada kiekko pois, jos esim karvaa agressiivisesti kahdella pelaajalla? NHL13:ssa tätä tapahtui aniharvoin ja koneen pakki sai aina jotenkin ihmeen kaupalla kiekon omalle pelaajalle, vaikka oli täysin nurkkaan ajettuna.
- Oliko maalin edessä edelleen karmea sumppu, jossa pelaajat ovat ikäänkuin liimattuna toisiinsa? Maalineduspelaaminen on NHL13:ssa ihan ok, mutta juuri tämä liimantuminen on raivostuttavaa.
- Huomasitko kiekon fysiikassa mitään uutta? NHL13:ssa tuo oli jo tavallaan ihan ok, mutta kiekko tuntui vieläkin aika "kevyeltä", ja reboundit kimpoilivat vähän miten sattuu.

Siinä pari keskeistä juttua, varsinkin kun tykkään pelata GM Connectedia frendin kanssa tietokonetta vastaan .
 

SeRe

Jäsen
Pari juttua:
1. Oliko Board Playta kehitetty ollenkaan? Vai "imaiseeko" koneen pakit vieläkin hyökkääjät laitaan? Tämä ominaisuus pilaa nimittäin koko hyökkäyspelin "flow´n", varsinkin jos tykkää pelata sedinmaista kulmapeliä.
2. Tarkennatko miten luistelua oli parannettu? NHL13:ssa ongelmana olivat todella raskaan näköiset liikkeellelähdöt mutta vauhtiin päästyään pelaajat olivat aivan liian nopeita. Tämän lisäksi kääntyminen täydessä vauhdissa oli ihan naurettavan näköistä, kun pelaajat tekevät koko kentän levyisiä kaarteita.
3. Pääsikö tietokonepakkien ohi liukumalla, eli olivatko pakit vieläkin liian passiivisia niinkuin NHL13:ssa?
4. Miten kone toteutti avauspeliä? NHL13:ssa kone jäi usein keskialueelle jauhamaan syöttörallia, mikäli vastassa on kunnon siniviiva-trap. Lopputuloksena joko yksi bottipelaaja pyörii itsensä alueelle tai laittaa aivottoman dumpin päätyyn.
5. Entäs koneen syöttöpeli, vieläkö syöttöprosentti on 70% kieppeillä, vaikka syöttöavut ovat nollissa? Tätä tosin on vaikea testata perusasetuksilla. Lähinnä kiinnostaa, miten paljon kone tekee syöttövirheitä.
6. Oliko koneen pakeilta mahdollista saada kiekko pois, jos esim karvaa agressiivisesti kahdella pelaajalla? NHL13:ssa tätä tapahtui aniharvoin ja koneen pakki sai aina jotenkin ihmeen kaupalla kiekon omalle pelaajalle, vaikka oli täysin nurkkaan ajettuna.
7. Oliko maalin edessä edelleen karmea sumppu, jossa pelaajat ovat ikäänkuin liimattuna toisiinsa? Maalineduspelaaminen on NHL13:ssa ihan ok, mutta juuri tämä liimantuminen on raivostuttavaa.
8. Huomasitko kiekon fysiikassa mitään uutta? NHL13:ssa tuo oli jo tavallaan ihan ok, mutta kiekko tuntui vieläkin aika "kevyeltä", ja reboundit kimpoilivat vähän miten sattuu.

1. Board play ei ainakaan tuntunut saaneen uudistuksia. Toki voin olla väärässä, sillä yritin kiinnittää huomiota kokonaisuuteen ja parissa tunnissa ei koko peliä pysty täysin testaamaan :)

2. Nimenomaan mainitsemasi asiat olivat korjattu. Pelaaja luistelee johdonmukaisesti ja loogisesti. Luistelu tuntuu sulavalta ja 13 esiintynyt ryhävalas kääntymiset ja epäjohdonmukaiset liikkeet ja vastaavat loistivat poissaolollaan. Periaatteessa meikän on hyvin vaikea tekstuaalisesti selittää uudistuksia ja eroja, mutta kun pääset itse luistelemaan niin huomaat kyllä eron. Huonona vertauksena tavallinen elokuva vs. HDR, joista HDR vastaisi NHL 14 :D

3. En pelannut itseasiassa tietokonetta vastaan, sillä koneita oli rajoitetusti. Mutta mitä 1v1 peleissä huomasi, niin aika hyvin nuo botitkin puolustivat ja antoivat niittiä. Yllättivät useastikin. Uskoisin siis, että botit eivät olisi niin passiivisia 14, mutta voin toki olla väärässä.

4. Tämä on kysymys johon en ikävä kyllä pysty omien pelaamisien johdosta vastaamaan :S

5. Sama kuin 4.

6. Sama kuin 4. ja 5.

7. Kiinnitin asiaan himpun jopa huomiota kun pelasimme. Jonkilaista magneettia oli havaittavissa, mutta se ei tuntunut olevan niin raju kuin mitä 13. Ainakin itsellä jäi fiilis, että pelaajat irtosivat maalin edestä kulmiin yms. nopeammin ja sulavammin.

8. Kiekkofysiikat vaikuttivat hyvinkin samanlaisilta kuin 13. En ainakaan silmämääräisesti pystynyt erottamaan mitään ihmeempiä eroja pelatessani.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Eipä ole suomalaiset kauheasti jaksaneet panostaa noihiin omiin kansiinsa, TPS ainoa jolta on jonkinnäköistä yritystä löytynyt (HK Areena taustalla jne), mutta tuntuu että muissa on vaan valmiit ukot/valmis kuva lyntäytty malliin. HPK:n kansi varmaan huvittavin.

Soundtrack noudattaa ilmeisesti samaa linjaa mitä aikaisemmatkin änärit eli pari kuunneltavaa biisiä ja loput sellaisia, joista tulee vaan päänsärkyä parin kuuntelukerran jälkeen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.

Joo´o. Samaa saatanan Fifaahan tuo on, mutta myllyt, noudot, maalinedustan väännöt saa kyllä kuolaa valumaan, tuohon maalinedustan kääntelyyn vaan kyllästyy nopeasti.

Eipä tuo nyt kovin merkittävästi näytä muuttuneen, toki pelaamisella sen sitten toteaa itse. NHL94-moodi juuri niin väsyneen oloinen mukalisä, kuin arvelinkin sen olevan, mutta on tuolla nyt hauska leikkiä joskus.

Samat animaatiot, selostukset, yms., mutta toki tää nyt olikin jo tiedossa.

Tappelumoottori näytti hiton hyvältä, samoin taklaukset näyttävät loistavalta, mutta vähän turhan paljon noita tuppaa tulemaan peliin. Saa nähdä miten tuo "noutomoottori" toimii itse pelissä.
 

Abdel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Saitko SeRe minkäänlaista tietoa seuraavista seikoista?


1. Tulokkaiden/prospektien arvot. Eli onko näiden pelaajien kokonaisuudet luokkaa 50-60 vai ovatko yhtään realistisempia? Ja miten pelaajat kehittyy?

2. Be a GM moodin simulointinopeus. Itseäni ainakin raivostuttaa suunnattomasti, kun yhden kauden simulointi kestää nykyisessä versiossa järkyttävän kauan.

3. Pelaajien ulkonäkö. Puhuttiinko tästä? Nhl 13:ssa esim granlund+lukuisat muut pelaajat näyttävät ihan joltain muulta kuin itseltään. Ja kaiken lisäksi sama ruma/mitäänsanomaton naama on monella pelaajalla käytössä.

4. Sitten vielä se, että onko pelaajan kiekonkäsittelyattribuuteilla mitään merkitystä, vai vieläkö ilkka mikkolalla voi heittää jalkakyniä?
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
No odotin, että olis ollu edes kauden 94 joukkueet ja pelaajat. Nythän tuo on käytännössä NHL14 sinisellä jäällä ilman sääntöjä. Maalivahdin alueitakaan ei ole jaksettu tehdä entisaikaisiksi.

Tuskin tulen pelaamaan otteluakaan tällä modilla. Sama ku NHL13 ja klassikkopelaajat. Kiinnosta pätkääkään pelata jollain Mario Lemieuxilla nykyajan änäriä.
 

SeRe

Jäsen
1. Tulokkaiden/prospektien arvot. Eli onko näiden pelaajien kokonaisuudet luokkaa 50-60 vai ovatko yhtään realistisempia? Ja miten pelaajat kehittyy?

2. Be a GM moodin simulointinopeus. Itseäni ainakin raivostuttaa suunnattomasti, kun yhden kauden simulointi kestää nykyisessä versiossa järkyttävän kauan.

3. Pelaajien ulkonäkö. Puhuttiinko tästä? Nhl 13:ssa esim granlund+lukuisat muut pelaajat näyttävät ihan joltain muulta kuin itseltään. Ja kaiken lisäksi sama ruma/mitäänsanomaton naama on monella pelaajalla käytössä.

4. Sitten vielä se, että onko pelaajan kiekonkäsittelyattribuuteilla mitään merkitystä, vai vieläkö ilkka mikkolalla voi heittää jalkakyniä?

1. Tulokkaita ei voi lisätä NHL ketjuihin ennen heidän ensimmäistä otteluaan, joten he lienevät juniorisarjoissa vielä. Rajallisen ajan vuoksi en ehtinyt vilkaisemaan heitä.

2. Sama homma! Itse inhoan offlinessa pelaamista surkean tekoälyn vuoksi, mutta Be a GM on nastaa simuloimalla. Hidasta se tosiaan on ja jotenkin pelaajia tuntuu loukkaantuvan jokaiseen peliin.

Sanotaan näin. Agostini ei maininnut uudistuksista kyseiseen pelimuotoon, joka tarkoittanee samanlaista kokemusta 14 kuin 13 :)

3. Tästä puhuttiin median kanssa laivan baarissa! Naureskeltiin, kuinka Selänteet ja vastaavat näyttävät ilmeettömiltä zombeilta ja kuinka geneerisiä kasvoja kaikilla on. Ymmärtääkseni tähänkään ei ole tullut mainittavaa uudistusta ikävä kyllä :(

4. Tuntui olevan. Eron huomasi kun veteli harhautuksia Datsykilla vrt. neloskentän puurtajiin. Kiekkoa oli selvästi vaikeampi irrottaa kaverin lavasta mailapelillä. Tosin ylitehokkaat taklaukset irrottavat kenet vain kiekosta. Eron lienee tosin se, että esimerkkinä Datsyuk pystyy isomman harhautus-/ kiekonhallinta-arvon vuoksi tekemään One Touch dekejä nopeammin, jolloin he voivat hyvällä ajoituksella väistää näitä pommeja helpommin. 4 pelin perusteella tämä kuitenkin oli vaikeata, mutta tämäkin lienee opettelukynnyksen ja pelituntuman syytä.

Tosiaan nämä heikommat kaverit pystyvät heittelemään näitä vanhoja harhautuksia aika samanlailla. Uusissa harhautuksissa he eivät sitten olekaan mitään mailapelin mestareita ja esimerkiksi menettävät kiekkoakin näissä. Tosin en hirveästi muutenkaan suosittele harhauttelua 14, vaan alkumaistelun perusteella on syytä kiertää taklauksia luistelemalla, jos se on mahdollista - ainakin alkuun :)
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Vai että liigaedition-kannet. No, Tepsin oli moneen muuhun nähden varsin onnistuneen näköinen kansi, joten kaipa tuosta sen voisi ennakkotilata, kerran ei hirveästi kalliimpi ole kuin Brodeur-kansi.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Oliko tuosta Be a Pro -moodin Live the Life -uudistuksesta tihkunut mitään tietoa? Ainakin omalta osaltani mennyt täysin ohi, mutta olisi hienoa tietää tarkemmin mitä kaikkea tuohon nyt sitten tarkalleen kuuluu. Onhan tuo BAP ihan täyttä höttöä ollutkin tähän saakka, helvetin vaikea kuvitella jaksavansa pelata edes yhtä kautta kun syvyyttä moodissa ei ole ollut sitä vähääkään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vai että liigaedition-kannet. No, Tepsin oli moneen muuhun nähden varsin onnistuneen näköinen kansi, joten kaipa tuosta sen voisi ennakkotilata, kerran ei hirveästi kalliimpi ole kuin Brodeur-kansi.

Itselle 10e pahvinpalaisesta on kyllä jo aikas paljon. Brodeur-kansihan on pelissä mukana, tuo liigakansi on vain päälle tuleva pahvitötsä.
 

Dängleri

Jäsen
Itselle 10e pahvinpalaisesta on kyllä jo aikas paljon. Brodeur-kansihan on pelissä mukana, tuo liigakansi on vain päälle tuleva pahvitötsä.

Itselleni se on liikaa. Luulin aluksi, että tuo "Sm-liiga Edition" koskisi itse peliäkin, mutta tosiaan kyseessä on ilmeisesti pelkkä kansi. Sm-liiga (rostereineen, halleineen ja pelipaitoineen) on ollut sellaista kus*pas*aa tuossa pelissä pitkän aikaa, että hetken jo luulin EA Sportsin vastanneen rukouksiin, ja tehneen jotain hienoa. Mut mitä vielä - pelkkä kansi. Se ei ihan hirveästi lämmitä.
 
Tällä kertaa se on toteutettu sisällyttämällä mukaan pelimuoto, jossa jää on sinistä ja pelaajien ympärillä on tähdet. pelimuoto itsessään tuntuu kyllä turhalta. Paitsi jos sitä voi pelata netissä. Keskittyisivät siihen pelattavuuteen.

Tästä tämän version NHL94:sta ei ole muuta kuin huonoa sanottavaa. "Värjätään jää siniseksi, laitetaan pari ääniefektiä ja Jeremy Roenick ja bääm, meillä on NHL94!"

Niin kauan kun EA ei saa '94 rostereita tuohon pelimuotoon, se on yhtä tyhjän kanssa. Ajatuksena ehkä ihan hauska, mutta tuskinpa tulee edes yhtä peliä koitettua.

No odotin, että olis ollu edes kauden 94 joukkueet ja pelaajat. Nythän tuo on käytännössä NHL14 sinisellä jäällä ilman sääntöjä. Maalivahdin alueitakaan ei ole jaksettu tehdä entisaikaisiksi.


Ilmeisesti ette ole ymmärtäneet, että moodissa on toteutettu vanhan pelin pelimekaniikka nykypelin moottorilla. Ja mitä tuon tänne linkitetyn pelivideon perusteella voi sanoa, niin se taitaa olla melko kohdallaan.

Tietysti parempihan se olisi ollut jos NHL14:ssa olisi voinut pelata vanhaa peliä tai sen kloonia kokonaisuudessaan, mutta minun on vaikeaa ymmärtää miten koko muodon voi lytätä ulkopelimekaniikallisten seikkojen kuten fysiikan, äänien tai rostereiden vuoksi. Oletteko edes pelanneet tätä historian ekaa änäriä?
 

Teloch

Jäsen
Oletteko edes pelanneet tätä historian ekaa änäriä?

Nokitan heti EA Hockeylla. NHL-sarja tuli vasta sen jälkeen. Joka vuosi olen orjallisesti pelannut EA:n lätkäpelejä ja varmaan tulen pelaamaankin, vaikka kuinka lässyttäisin ennakkoon.

Mitä tulee omaan pelimuodon lyttäämiseeni, saattaisin pelaisin mielelläni tuota, jos siinä olisi mahdollista pelata kausi nimenomaan '94-vuoden rostereilla. Tällä hetkellä en näe pienintäkään syytä edes hipaista tuota pelimuotoa, koska minulle sen retro-fiiliksen tuo nimenomaan ne vanhat pelaajat, ei pelimekaniikka. Ehkä tuo on joillekin vaikea ymmärtää, en tiedä. Ja mainittakoon että se viimeinenkin oljenkorsi tuon moodin testaamiseen katkesi sen myötä, että sitä ei pysty pelaamaan netissä.

Ja täysin asian ulkopuolelta, maksaisin mielelläni vaikka sen täydet 60 euroa toisesta änäristä samana julkaisupäivänä, jos siellä olisi ihan vain sama NHL14, mutta noilla vuoden '94 rostereilla ja joukkueilla. Kaipuu 20 vuoden taakse on kova. Onneksi on kaapissa Megadrive ja NHL96.
 
Nokitan heti EA Hockeylla. NHL-sarja tuli vasta sen jälkeen.
Sama peli.
Mitä tulee omaan pelimuodon lyttäämiseeni, saattaisin pelaisin mielelläni tuota, jos siinä olisi mahdollista pelata kausi nimenomaan '94-vuoden rostereilla. Tällä hetkellä en näe pienintäkään syytä edes hipaista tuota pelimuotoa, koska minulle sen retro-fiiliksen tuo nimenomaan ne vanhat pelaajat, ei pelimekaniikka. Ehkä tuo on joillekin vaikea ymmärtää, en tiedä.
No, nyt se on helpompi kun valaisit että kaltaisiasi ihmisiä oikeasti on olemassa.

Mietityttää vaan, että sinähän voisit varmaan saada aika paljon irti youtuben NHL 94 pelivideoista, jos ei se pelaaminen kerta ole niin justiinsa :p
 

Teloch

Jäsen
Njoo, mutta maajoukkueet! Espanja-Portugali -hegemoniaa.

E: Ja kun jäi mielen perukoille kummittelemaan, piti vähän googletella. EA Hockey oli siis sama peli kuin NHL Hockey ja ilmestyi 1991. Tämän jälkeen tuli NHL93 ja siten tuo NHL94 oli sarjan kolmas peli. Jos ketään sattui asia kiinnostamaan.

No, nyt se on helpompi kun valaisit että kaltaisiasi ihmisiä oikeasti on olemassa.

Mietityttää vaan, että sinähän voisit varmaan saada aika paljon irti youtuben NHL 94 pelivideoista, jos ei se pelaaminen kerta ole niin justiinsa :p
Haist' itte. Kehtaanko edes myöntää että katselen kyllä sujuvasti joidenkin ihmisten vääntöjä tubessakin, jos oikein tylsää on? Tosin, kyllähän sitä nyt itse pitää pelata. Viimeksi tänään oli Fusion tulilla ja kausi NHL95:ssä jyrskytteli eteenpäin. Stevens-Lemieux-Tocchet, Mullen-Francis-Jagr! Ah ja voi.
 
Viimeksi muokattu:

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Vai että liigaedition-kannet. No, Tepsin oli moneen muuhun nähden varsin onnistuneen näköinen kansi, joten kaipa tuosta sen voisi ennakkotilata, kerran ei hirveästi kalliimpi ole kuin Brodeur-kansi.
Tepsin ja Jokereiden kannet on ainoat jotka on oikeasti sen näköiset miltä asiallisen tuotoksen tulisi näyttää. Erityisesti Tepsin kansi on sen näköinen miltä NHL-pelin pitäisikin näyttää. Muuten on kyllä niin huttua että hävettää.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Vähän liigakannet olivat pettymys minulle. Vähän parempaa odotin EA:lta... TPS:n ja Jokerien kannet olivat hienot, Pelicansin kannet olivat ihan ok minulle, mutta muuten ihmetyttää tuo että kannet tehtiin aika lailla samalla kaavalla. Kävi jo mielessä että koittaisin tehdä omia kansia kuten viime vuonna, mutta kun aloin yrittämään niin inspiraatio loppui totaalisesti (en keksinyt mitään hyvää tuonne taustalle...)

SeRelle olisi yksi kysymys, oliko pelissä samanlaista tasoitusjärjestelmää (myös momentumina tunnettu) kun ehdit pelata? Huomasitko mitään tuohon viittaavaa tai sellaista ihan suoraan?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Vähän liigakannet olivat pettymys minulle. Vähän parempaa odotin EA:lta... TPS:n ja Jokerien kannet olivat hienot, Pelicansin kannet olivat ihan ok minulle, mutta muuten ihmetyttää tuo että kannet tehtiin aika lailla samalla kaavalla.
Seuroilla oli mahdollisuus tehdä kansi itse tai jättää tekeminen EA:lle. EA:n kannet ovat nuo jotka ovat samalla kaavalla, TPS:n ja Jokereiden kannet ovat ainoat, jotka on tehty (teetetty) seurojen toimesta.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pahoittelut jo etukäteen erittäin offtopic kysymyksestä (tai ei ihan kun uudessa NHL:ssä on NHL94 moodi), mutta saako tuota NHL94 tai NHL95 peliä mitenkään modaamattomalle PS3:lle nykyään? jollain emulaattoreilla tms. aijai sitä herkkua kaveriporukalla ottaa kunnon väännöt aloitellessa..
 

SeRe

Jäsen
SeRelle olisi yksi kysymys, oliko pelissä samanlaista tasoitusjärjestelmää (myös momentumina tunnettu) kun ehdit pelata? Huomasitko mitään tuohon viittaavaa tai sellaista ihan suoraan?

Pari kertaa upposi luvattoman helposti maaleja. Kerran esimerkiksi viivalta maskiton laukaus puolustajalla jalkojen välistä Raskille (87) ja yksi, jossa syötin kaarelta taaksepäin ja Rask veti spagaatin -> kiekko livahti puikoista sisään. Tarkoituksena siis tiputtaa kiekko toiselle puolustajalle.

Itsekin pääsin takaa-ajo asemassa tekemään Crawfordille (86) kaarelta jäätä pitkin alanurkkaan, jossa kiekko meni patjan ali maaliin ilman maskia. Tämä kun viimeisiä minuutteja pelistä jäljellä ja 2 maalia takana.

4 pelin otannalla tosin mahdoton sanoa tähän mitään varmaa. Pelit pelasimme vaikeimmalla vaikeustasolla, eli maalivahdit olivat ''parhaimpia'', mutta muutama helppo upposi yhtä kaikki. EA:n virallinen kantahan on se, että kyseistä ei olisi olemassa. Tosin pelin uudistukset voivat piilottaa momentumin hyvinkin, sillä peli oli loistavassa balanssissa taklauksia lukuunottamatta. Aikahan sen näyttää :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös