Mainos

NHL 14 (XBOX 360 & PS 3)

  • 292 727
  • 975

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mitenkäs one-timerit? Onko edelleen varminta laukoa luistelusta etukulmaan kuin tarjota maila pystyssä liukuvalle kaverille b-pisteen kaarelle?

Jossain trailerissa asiaa käsiteltiin. Eli jos olet syöttämässä rystyllä, maalivahti ottaa laukauksen pois, ja sitten kämmensyötöissä ottaa huomioon syötön paremmin.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pari kertaa upposi luvattoman helposti maaleja. Kerran esimerkiksi viivalta maskiton laukaus puolustajalla jalkojen välistä Raskille (87) ja yksi, jossa syötin kaarelta taaksepäin ja Rask veti spagaatin -> kiekko livahti puikoista sisään. Tarkoituksena siis tiputtaa kiekko toiselle puolustajalle.
Onko maalivahdeilla vieläkin ns. syöttökupla joka takaa lähes varman syötön omalle pakille torjunnan jälkeen? Olen toivonut tuota pois jo useamman änärin ajan mutta siellä se vaan on versio toisensa jälkeen...
 

SeRe

Jäsen
Mitenkäs one-timerit? Onko edelleen varminta laukoa luistelusta etukulmaan kuin tarjota maila pystyssä liukuvalle kaverille b-pisteen kaarelle?
Jossain trailerissa asiaa käsiteltiin. Eli jos olet syöttämässä rystyllä, maalivahti ottaa laukauksen pois, ja sitten kämmensyötöissä ottaa huomioon syötön paremmin.

Jotenkin näin tosiaan. One-timerit toimivat loistavasti ja kuten tykkäänkin sanoa; NHL 14 on NHL 12 ja NHL 13 hybridi näiden parhailla puolilla. Esimerkiksi nuo one-timerit menevät 14 mukavasti, mutta eivät aina, sillä maalivahdit osasivat lukea peliä. 4 pelin otannalla mahdoton sanoa prosentteja, mutta vaikuttaisi siltä, että oikeat one-timerit menisivät paremmin kuin ristikulmaan lauotut. 14 vaikutti olevan one-timereiden suhteen ainakin hyvin realistisessa balanssissa.

Onko maalivahdeilla vieläkin ns. syöttökupla joka takaa lähes varman syötön omalle pakille torjunnan jälkeen? Olen toivonut tuota pois jo useamman änärin ajan mutta siellä se vaan on versio toisensa jälkeen...

Juu heillä tuntui olevan. Asiaan liittyen vieläpä, että he tuntuivat syöttävän syöttönsä polviasennosta kovempaa, jolloin kiekkoa sai kauemmas maalista nopeammin. Huomasin kyseisen monta kertaa, kun yritin avata viereen, niin kiekko menikin lujaa kulmaan :D

Tuosta kuplasta tuli mieleen toinenkin pointti, eli maalivahdin ympärillä oleva suojakenttä. Pelien perusteella sama vaikuttaisi olevan siellä edelleen ja tätä on vieläpä laajennettu rankkareihin. Tämä siis tarkoittaa, että tämän näköistä maalia tehtäessä pelaaja luistelee suojakentän saattelemana suoraan kulmaan: https://www.facebook.com/photo.php?v=2953505334680
 
Viimeksi muokattu:

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Satuitko kokeilemaan, että onko tuo oikean tatin alaspainautuksesta tapahtuva perstaklaus vielä samanlainen, eli voiko vastustaja syöksyä pää edellä kyyryssä vastustajaa kohti ja tämä lentää kumoon, vai onko tätä korjattu paremmaksi? Ainakin itseäni tämä ärsyttää varsinkin kun joskus eashl peleissä vastustajat tätä käyttävät.
 

SeRe

Jäsen
Satuitko kokeilemaan, että onko tuo oikean tatin alaspainautuksesta tapahtuva perstaklaus vielä samanlainen, eli voiko vastustaja syöksyä pää edellä kyyryssä vastustajaa kohti ja tämä lentää kumoon, vai onko tätä korjattu paremmaksi? Ainakin itseäni tämä ärsyttää varsinkin kun joskus eashl peleissä vastustajat tätä käyttävät.

Kyllä tuli kokeltua ja tämä on korjattu. EA julkaisi tästä tiedonkin itseasiassa pari kuukautta sitten, jonka suomensin muille.

Olin erityisen yllättynyt kuinka perstaklaus oli saatu realistisen näköiseksi. Pelaajan tarjotessa takapuolta, tämä oikeasti liukuu takaperin tatin osoittamaan suuntaan (joka tuntui vielä hitusen vaikealta tähdätä) ja oikein kurottaa sitä ahteriaan vastustajaa kohti. Muutamalla kokeilulla tällä osuminen vaatiikin taitoa ja huono osuma ei käytännössä vaikuta vastustajaan mitenkään. Lienee kuitenkin jokseenkin kosmeettinen taklaustapa, mikäli normaalit taklaukset ovat niinkin tehokkaita kuin ovat :)
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä tuli kokeltua ja tämä on korjattu. EA julkaisi tästä tiedonkin itseasiassa pari kuukautta sitten, jonka suomensin muille.

Olin erityisen yllättynyt kuinka perstaklaus oli saatu realistisen näköiseksi. Pelaajan tarjotessa takapuolta, tämä oikeasti liukuu takaperin tatin osoittamaan suuntaan (joka tuntui vielä hitusen vaikealta tähdätä) ja oikein kurottaa sitä ahteriaan vastustajaa kohti. Muutamalla kokeilulla tällä osuminen vaatiikin taitoa ja huono osuma ei käytännössä vaikuta vastustajaan mitenkään. Lienee kuitenkin jokseenkin kosmeettinen taklaustapa, mikäli normaalit taklaukset ovat niinkin tehokkaita kuin ovat :)

Jes! Todella hyvä uutinen. Kiitos tiedoista.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Seuroilla oli mahdollisuus tehdä kansi itse tai jättää tekeminen EA:lle. EA:n kannet ovat nuo jotka ovat samalla kaavalla, TPS:n ja Jokereiden kannet ovat ainoat, jotka on tehty (teetetty) seurojen toimesta.

Ei pidä paikkaansa. Jokainen kansi on seurojen itsensä tekemät. Se taustakuva missä näkyy tulostaulu ja katsomot on varmastikin tullut EA:lta sellaisenaan, mutta loput asetelmat ovat seurat tehnet ihan itse, eli cropanneet haluamansa pelaajat taustakuvan päälle jne.
 
Viimeksi muokattu:

samsuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Luin tuossa noin viikko sitten jostain, että SM-Liigan joukkueille tulisi tähän peliin mainokset pelipaitoihin. Voisiko joku vähän valaista asiaa, että oliko tämä täyttä paskaa vai onko asia oikeasti näin?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Toivottavasti tähän versioon korjataan tuo NHL13:ta paska jäähysysteemi. Oli taas kiva pelata änäriä, kunnes tietokone päätti että yhdessä ottelussa minä sain 8 jäähyä, kaveri ei yhtään. Ja mun kaikki hyökkäykset päättyi siihen, että kaikki hyökkääjät makoili pitkin hyökkäysaluetta (2 ykköskentän äijää loukkaantui). Viimesen 3 minuutin aikana vastustaja sit heitti ne kaks ratkasevaa maalia ja voitti 3-2, kun mun jätkät oli niin voikki alovoimien tappamisesta vajaalla miehistöllä. Vastustajahan ei saanut yhtään jäähyä, osas sit vissiin huitoa sääntöjen mukaan.

Ei toivoa että pelin ostan, jos jatkuu samanlaisena paskana. Tulee liikaa pahaa mieltä, kun se on vaan niin epäreilua. Tai sit vaan en osaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Toivottavasti taklauksien jälkeen pelaajat eivät ota maasta ihme kimmokkeita ja ala pomppimaan jään pinnalla. Tappaa mukavasti fiilistä kun vetää muuten niin nätin taklauksen, mutta kaveri jää pomppimaan kentälle.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Toivottavasti taklauksien jälkeen pelaajat eivät ota maasta ihme kimmokkeita ja ala pomppimaan jään pinnalla. Tappaa mukavasti fiilistä kun vetää muuten niin nätin taklauksen, mutta kaveri jää pomppimaan kentälle.

Täysin samaa mieltä tästä. Yhden pelatun NHL 14 -ottelun perusteella pystyn kertomaan, että nimenomaan taklauksia on parannettu paljonkin tulevaan peliin. Yksi matsi on tietysti liian vähän syväanalyysiin, sillä ovat varmastikin tuosta kuukauden takaisesta vielä lisää kehittäneet peliä, mutta siis ainakin tuon perusteella eteenpäin on menty. Kunnon niitin kun jakeli niin jotekin jopa pystyi helposti kuvittelemaan että nyt sattui. Muutenkin osumat olivat paljon realistisempia mitä aiemmissa peleissä eikä mitään pomppuja jäästä ainakaan tuossa matsissa esiintynyt.
 

SeRe

Jäsen
Toivottavasti taklauksien jälkeen pelaajat eivät ota maasta ihme kimmokkeita ja ala pomppimaan jään pinnalla. Tappaa mukavasti fiilistä kun vetää muuten niin nätin taklauksen, mutta kaveri jää pomppimaan kentälle.

Juu tosiaan tämä on korjattu. Taklaaminen lienee juuri kaikista suurin ja silmiinpistävin uudistus tuoreimpaan NHL:ään.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Juu tosiaan tämä on korjattu. Taklaaminen lienee juuri kaikista suurin ja silmiinpistävin uudistus tuoreimpaan NHL:ään.

Mitä nyt lukenut näistä taklauksista, niin itselleni on muodostunut käsitys, että pelimekaniikka on ottanut siirtymän takaisin arcade-läpsyttelyyn, jossa koko aika haettiin ja tykitettiin niitä tappajapommeja.

Vaikka 13 taklauksissa eittämättä oli ongelmansa, niin pelimekaniikka oli huomattavasti realistisempi tavalla, jossa ei koko aika niitä avojäänpommeja jaella, vaan puolustaminen perustui oikeaan sijoittumiseen ja syötönkatkoihin.

Mitä ilmeisimmin maalinteko on pysynyt samana (etukulmat ja säbärannarit siis edelleen elävät onnellisina elämäänsä), mutta one-timerit uppoavat helpommin. Sikäli tervetullut muutos, mutta huomioiden olettaman pelimekaniikan siirtymisestä enemmän arcadeen, niin aikamoisia maalijuhlia lienee tulossa jokamatsista.

Sisällölliset muutokset siis näyttävät olevan pelin viemistä enemmän arcade-suuntaan ja markkinoinnilliset uudistukset ovat näitä "pelaa sim-moodia" sekä tappelumekaniikan kehittäminen. Tokkopa nuo huonoja ovat, mutta lisäarvoltaan aika yhtä tyhjän kanssa.

Ilmeisesti myös tuon GM-connectedin osalta ollaan tyydytty edellisen version runkoon. Sikäli harmi, sillä tuo nyt on eittämättä koko pelin paras pelimuoto, mutta sekin osoitti 13 osalta valtavia puutteita, mikä syö todella paljon pelimuodon potentiaalia.

Myös tekoäly lienee yhtä surkea kuin aikaisemmin. Tämä yhdistettynä tehostuneisiin taklauksiin tehnee siniviiva-trapin entistä ylivertaisemmaksi, sillä hyökkäävät pelaajathan vain kömöttelevät viivalla suorin jaloin, jolloin päätykiekot ovst yhtä tyhjän kanssa. Siniviivaa on taas hankalampi ylittää kiekollisena, jos taklausten tehoo on nostettu merkittävästi.
 

SeRe

Jäsen
Mitä nyt lukenut näistä taklauksista, niin itselleni on muodostunut käsitys, että pelimekaniikka on ottanut siirtymän takaisin arcade-läpsyttelyyn, jossa koko aika haettiin ja tykitettiin niitä tappajapommeja.

Vaikka 13 taklauksissa eittämättä oli ongelmansa, niin pelimekaniikka oli huomattavasti realistisempi tavalla, jossa ei koko aika niitä avojäänpommeja jaella, vaan puolustaminen perustui oikeaan sijoittumiseen ja syötönkatkoihin.

Juu balanssi on ollut hakusessa vielä. Tappajapommeja tulee oikeaan elämään verrattuna potenssiin 100 nykyisillä tunereilla. Tosin mielestäni 14:n taklaussysteemi on mielestäni hyvä uudistus yhtäkaikki, kun 13 taklaaminen on miltei mahdotonta kilpatasolla, mikäli (ja tässä tapauksessa kun) osaat suojata kiekkoa, joten taklaaminen oli usein hyvinkin turhaa ja hyödytöntä. 14 oikeilla tunereilla, jossa taklauksia heikennettäisiin siten, että kaveri ei kuolisi joka kerta, lienee se optimi. Uskoakseni tämä myös tulee tapahtumaan.

Henkiökohtaisesti juttelin Tukholmassa Agostinin kanssa ja kysyin itseasiassa miksei peli antanut jäähyjä ryntäyksistä, kun vauhtia sai ottaa kymmeniäkin metrejä ja pamauttaa sitten vastapalloon. Kuulemma jäähybalanssi kärsisi ja EA on pyrkinyt muutenkin kuulemma parantamaan jäähyjen monipuolisuutta. Kyseisessä skenaariossa olisi kuulemma se ongelma, että miten määrität ryntäyksen. Onko se 3 metriä vai 5 metriä. Jos rajaksi esimerkiksi asetettaisiin tuo täysin tarkka 3 metriä vauhtia, niin jäähyt olisivat kuulemma epärealistisia ja tietty ''yllätyksellisyys'' häviäisi, joka oikeassa elämässä olisi läsnä.

Mitä ilmeisimmin maalinteko on pysynyt samana (etukulmat ja säbärannarit siis edelleen elävät onnellisina elämäänsä), mutta one-timerit uppoavat helpommin. Sikäli tervetullut muutos, mutta huomioiden olettaman pelimekaniikan siirtymisestä enemmän arcadeen, niin aikamoisia maalijuhlia lienee tulossa jokamatsista.

Aika monipuoliseksi olivat tätä aspektia saaneet. Reboundeja ohjataan paremmin kulmiin ja maalivahdit ottavat säbäranteitakin hyvin. Etukulma pysyi usein hyvin kiinni. EA on pyrkinyt saamaan maalivahdeista realistisempia. Tarkoittaen sitä, että pelaajan pitää lukea miten maalivahti sijoittuu. Lisäksi tuosta viiksiltä slotista uppoaa mukavasti maaliin, kuten kuuluukin. Puolustajan syy, jos siihen pääsee laukomaan vapaasti snapshotin. Maalivahdit ovat toki kaukana täydellisestä, mutta parempaan suuntaan on menty.

Sisällölliset muutokset siis näyttävät olevan pelin viemistä enemmän arcade-suuntaan ja markkinoinnilliset uudistukset ovat näitä "pelaa sim-moodia" sekä tappelumekaniikan kehittäminen. Tokkopa nuo huonoja ovat, mutta lisäarvoltaan aika yhtä tyhjän kanssa.

Osittain totta. Tässä on tosin hyvä muistaa se, että NHL 15 siirtyy uuteen pelimoottoriin ja uusille konsoleille, joten 14 on ''välivuosi''. EA on pyrkinyt hiomaan 13 ongelmat pois ja 14 vaikuttikin todella toimivalta kokonaisuudelta. Luistelu oli upeaa taklauksien ja muiden ohella, kuten mainitsemasi tappelun. Paras jääkiekkopeli sieltä todennäköisesti tulee, joten en kantaisi huolta sen suhteen.

Ilmeisesti myös tuon GM-connectedin osalta ollaan tyydytty edellisen version runkoon. Sikäli harmi, sillä tuo nyt on eittämättä koko pelin paras pelimuoto, mutta sekin osoitti 13 osalta valtavia puutteita, mikä syö todella paljon pelimuodon potentiaalia.

Näin olin itsekin ymmärtänyt. Mitä nyt ovat vähän viilanneet nopeammaksi ja toimivammaksi. Tosin kaipailisin noita tavallisia onlineturnauksia takaisin, jotka vielä 12 asti olivat pelissä. Itse kuitenkin järjestellyt kolmisen vuotta erilaisia onlineturnauksia ja tuo GMC on miltei mahdoton epävirallisille SM-turnauksille ja vastaaville, kun otteluita pelataan eri määrä eri käyttäjiä vastaan. Lisäksi runkosarjan pituus on ongelma tämänkin suhteen. En vain älynnyt kysyä tätä Agostinilta itseltään, kun ei tullut silloin mieleen.

Myös tekoäly lienee yhtä surkea kuin aikaisemmin. Tämä yhdistettynä tehostuneisiin taklauksiin tehnee siniviiva-trapin entistä ylivertaisemmaksi, sillä hyökkäävät pelaajathan vain kömöttelevät viivalla suorin jaloin, jolloin päätykiekot ovst yhtä tyhjän kanssa. Siniviivaa on taas hankalampi ylittää kiekollisena, jos taklausten tehoo on nostettu merkittävästi.

Tätä komppaan täysin. Offline -pelit ovat esimerkkinä täysin pelikelvottomia, kun tekoäly on kamalaa paskaa. Tuo siniviiva-trap vaikutti tosiaan äärimmäisen vaikealta murrettavalta muutaman pelin otannalla, mutta taitopelaajana olen suosinut aina kiekon vientiä itse alueelle, joten en tajunnut itse testata kuin muutamaan otteeseen tuota dumppaamista, vaikka tiesinkin sen olevan mahdollisesti tehokkaampi keino tätä trappia vastaan. Päähän pinttyneet tottumukset.. Kuuleman mukaan tekoälyä olisi kuitenkin parannettu, joten toivotaan parasta.. :)
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Luin tuossa noin viikko sitten jostain, että SM-Liigan joukkueille tulisi tähän peliin mainokset pelipaitoihin. Voisiko joku vähän valaista asiaa, että oliko tämä täyttä paskaa vai onko asia oikeasti näin?

Täyttä paskaa. Ei ole mainoksia liigajengien paidoissa.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Uudessa NHL:ssä pelaaja voi olla "kuuma" tai vastaavasti "kylmä". En muista milloin tämä katosi pelisarjasta, mutta kokeenemmat virtuaalilätkän neppailijat varmasti muistavat tämän.

PS. Olikohan jo mainittu täällä?
 

Eskelarit

Jäsen
Uudessa NHL:ssä pelaaja voi olla "kuuma" tai vastaavasti "kylmä". En muista milloin tämä katosi pelisarjasta, mutta kokeenemmat virtuaalilätkän neppailijat varmasti muistavat tämän.

PS. Olikohan jo mainittu täällä?

Ei ollut, ihan uutena taidettiin juuri julkaista. Mietin samaa milloin poistui pelisarjasta, tuli mieleen aika, jolloin pelaajalla saattoi olla vasara, lapa tai napakymppi. Eli siis taklaus, veto tai tarkka laukoja ''boosti''. Arvattakoon vielä vuodeksi 2004 kun viimeisen kerran oli kuumia ja kylmiä pelaajia.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Välillä tuntuu että EA poistaa jonkun ominaisuuden pelistä, jotta se voi lisätä sen uudestaan muutaman vuoden päästä ja se on sitten joku "uutuus". Eiköhän kohta tule, jos ei vielä tähän painokseen, niin sitten vaikka NHL15:ta se Free-For-All. Hauskaa vietettä kaveriporukalla.
Kultakypärätkin varmaan tulevat takaisin tässä tulevina vuosina, "uutuutena". Oliko se 06 kun oli viimeksi?

Ja jotta ei mee ihan OT, niin:

Olis aika hianoo jos voisit itse tehdä logon EASHL-seuralle. Joku suht simppeli editori, kuten vaikka niissä uusissa COD:ssa. Enemmän tyylejä myös pelipaitojen suunnitteluun.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Ei ollut, ihan uutena taidettiin juuri julkaista. Mietin samaa milloin poistui pelisarjasta, tuli mieleen aika, jolloin pelaajalla saattoi olla vasara, lapa tai napakymppi. Eli siis taklaus, veto tai tarkka laukoja ''boosti''. Arvattakoon vielä vuodeksi 2004 kun viimeisen kerran oli kuumia ja kylmiä pelaajia.

Muistaakseni oli NHL 2003, jossa HUTin tyylinen pelimuoto, jossa onlinepeleistä sai pisteitä joilla sitten sai ostettua korttipakkoja ja pelaajia käytetittiin ns elite joukkueissa on-line peleissä. Tosin saman kortin voi saada montakertaa ja joskus tuli pelattua joukkuetta vastaan jossa oli 4. ketjua thortonia ja 6 Blakea pakkeina.

Hot ja Cold streakit päivitettiin jokapäivä klo 16 suomenaikaan perustuen pelaajien viimeaikaisiin otteisiin NHL:ssä.

Muutenkin 2003 ja 04 nettipeli oli täysin ylivertainen nykyisiin verrattuna. Kun joku liittyi peliin ni mentiin yhteiseen lobbyyn josta näki vastustajan ja pingin vs server. Säännöt pystyttiin sopimaan ja säätämään vielä siinä chatin ja slidereitten avulla.

EASHL tyylinen 6 vs 6 peli oli mahdollista jo silloin 2004 versiossa.

Nämä kaikki toki poistettiin 2005 versiossa, johon tuli hyvä open ice mahdollisuus. Eli pystyit kontrolloimaan kiekotonta pelaajaa. Eityisesti YV: llä olisi ollut loistava, mutta EA poisti myös jäähyt 2005 nettipelistä, eikä viitsinyt patchilla siirtää slideria.

Open ice poistettiin sittemmin. Ilmeisesti liian hyvä uudistus oli.

Vasara jne jne oli 2004 versiossa ja ne kertoivat pelaajan olevan kova taklaaja jne jne.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vasara jne jne oli 2004 versiossa ja ne kertoivat pelaajan olevan kova taklaaja jne jne.

Taisi olla jo 2001 versiossa vasara. 2000 änäristäkin muistelisin olleen hot-coldeja ja tokihan nuo nyt jo NHL94-pelissä olivat sen ekan kerran, jonka vuoksi varmaankin taas otettukin mukaan.

Saa nähdä miten toteutuu, mutta ihan kiva uudistus-palautus tämä. Oli aikanaan hauskaa, kun Bure yms. saanut tehoja, kun mies oli ns. kylmänä, jotenkin tuntui realistisemmalta edes vähän tuo silloin.

Tulipa muuten aivan saatanallinen halu pelata 2000-luvun pc-änäreitä, pitänee kotona toeuttaa tänään tuo.
 

Leijonasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Tampa Bay Lightning
Ei taida olla tämän ketjun aihe mutta mites onko joku jatkiksesta pistämässä GMC-liigaa pystyyn tuohon NHL14 alkuun, olisi pirusti kiinnostusta!
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Viime vuonna erinomaisesti toiminut Meisseliliiga tulee aloittamaan myös uudessa versiossa. Alustavaa puhetta on ollut jo 13 versiossa mukana olleiden aktiivisten pelaajien kanssa liigan pystyttämisestä, mutta lisää tietoa tulee sitten lähempänä julkaisupäivää. Sgeldo voi tulla kertomaan miksi liiga oli todella huono, taisi olla ainut joka oli sitä mieltä ;)

Nopeasti:

- Edellisessä versiossa mukana olleet ovat aluksi etusijalla, mutta eiköhän sinne oteta myös uusia pelaajia joukkoon
- Simulointitahti oli todella kiivas, loppuvaiheessa mentiin joka toinen päivä 2 viikkoa eteenpäin. (20+ peliä viikossa, kaikkia pelejä ei tarvitse pelata, mutta pelisilmää pitää käyttää poissaolojen kanssa ja ilmoittaa niistä etukäteen)
- Liiga käyttää erillistä foorumia, jota jokaisen pelaajan tulee käyttää, että hommaa toimii parhaalla mahdollisella tavalla.
- Sääntöasioista tarkemmin kun peli saadaan kouraan.

Laitan/laitamme ilmoituksia tähän ketjuun kun pelaajahaku alkaa, joten kannattaa olla tarkkana pelin ilmestymisen aikaan täällä, paikat menevät nopeasti.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Viime vuonna erinomaisesti toiminut Meisseliliiga tulee aloittamaan myös uudessa versiossa. Alustavaa puhetta on ollut jo 13 versiossa mukana olleiden aktiivisten pelaajien kanssa liigan pystyttämisestä, mutta lisää tietoa tulee sitten lähempänä julkaisupäivää. Sgeldo voi tulla kertomaan miksi liiga oli todella huono, taisi olla ainut joka oli sitä mieltä ;)

Nopeasti:

- Edellisessä versiossa mukana olleet ovat aluksi etusijalla, mutta eiköhän sinne oteta myös uusia pelaajia joukkoon
- Simulointitahti oli todella kiivas, loppuvaiheessa mentiin joka toinen päivä 2 viikkoa eteenpäin. (20+ peliä viikossa, kaikkia pelejä ei tarvitse pelata, mutta pelisilmää pitää käyttää poissaolojen kanssa ja ilmoittaa niistä etukäteen)
- Liiga käyttää erillistä foorumia, jota jokaisen pelaajan tulee käyttää, että hommaa toimii parhaalla mahdollisella tavalla.
- Sääntöasioista tarkemmin kun peli saadaan kouraan.

Laitan/laitamme ilmoituksia tähän ketjuun kun pelaajahaku alkaa, joten kannattaa olla tarkkana pelin ilmestymisen aikaan täällä, paikat menevät nopeasti.

Kyllä! Suosittelen Meisseliliigaa kaikille.

Eikä tässä vielä kaikki. Liigan ohessa pelataan myös EASHL-pelejä, liigan managerit muodostavat kokoonpanon. Joukkueen nimi on HC Meisselit. Tarkoituksena on luoda kehittävä ympäristö, nauttia pelaamisesta ja kokeilla, jos joskus voitettaisiinkin. Eliitti on realistinen tavoite.

Lisätietoja saa tulemalla kanavalle #65minGM

Jos haluaa pistää varman päälle liigaan pääsyn, kannattaa kanavalle tulla jo nyt juttelemaan. Ainakin minä pyörin siellä, myös komissaarit kumiplus ja Kungen osaavat vastata kysymyksiinne.

E: Mutta eipä tuossa mikään kiire ole, ei tässä kuukauteen vielä mitään tapahdu.
 
Viimeksi muokattu:

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ja tosiaan, liiga tulee PS3:lle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös