NHL 14:n vitutusketju

• 134 968
  • 472

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Muuttuuko tässä pelissä vaikeustaso kesken kauden? Koko kauden olen vaikeimmalla pelannut. Juuri olin jopa ykkösenä liigassa, mutta jotain kummallista on nyt tapahtunut ja viimeseen 7 peliin olen saanut YHDEN pisteen. Mikään ei mene. Tolpat kolisee. Pelaajatkin vaikuttavat hitailta. Syötöt menee minne sattuu ja avopaikassa jätkät sutii ohi kiekosta.

Be a GM siis menossa. Vittu että vituttaa, kota PO-pelitkin vaan haave jos näin jatkuu. Pitää tehdä se 25+ kutia että yks uppois...

EDIT: 8. pelistä voitto sekunti ennen jatkoajan loppumista! Tosin jatkoajalla mun ykkössentteri ja liigan maalipörssin johtaja kolattiin saikulle... 2kk saikkua... Juuri taitaa ehti PO-peleihin jos sinne pääsen.... on tää hienoa. No, Barkov on ykkössentteri!

Viimeksi muokattu:

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Tampereen Ilves
Muuttuuko tässä pelissä vaikeustaso kesken kauden? Koko kauden olen vaikeimmalla pelannut. Juuri olin jopa ykkösenä liigassa, mutta jotain kummallista on nyt tapahtunut ja viimeseen 7 peliin olen saanut YHDEN pisteen. Mikään ei mene. Tolpat kolisee. Pelaajatkin vaikuttavat hitailta. Syötöt menee minne sattuu ja avopaikassa jätkät sutii ohi kiekosta.

Be a GM siis menossa. Vittu että vituttaa, kota PO-pelitkin vaan haave jos näin jatkuu. Pitää tehdä se 25+ kutia että yks uppois...

EDIT: 8. pelistä voitto sekunti ennen jatkoajan loppumista! Tosin jatkoajalla mun ykkössentteri ja liigan maalipörssin johtaja kolattiin saikulle... 2kk saikkua... Juuri taitaa ehti PO-peleihin jos sinne pääsen.... on tää hienoa. No, Barkov on ykkössentteri!

Hockey is a momentum game, sanoi joku nuori ja lupaava valmentaja joskus.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey is a momentum game, sanoi joku nuori ja lupaava valmentaja joskus.

Itseasiassa totuus on nolompi. Kokeilin toista peliä ja siinäkään tyypit ei tehnyt mitä käskin... mm kävelivät eteenpäin kun en edes koskenut ohjaimeen... vaihdoin ohjainta ja änärissä neljän maalin helppo voitto xP

Muurama piste tuli hukattua omalla tyhmyydellä, mutta uskon että mahikset on jopa ottaa liigan kärkipaikka, vaikka se ykkössentteri puuttuukin. Ei oikeastaan edes vituta... huomenna ohjaimen ostoon koska kakkosohjaimessakin joku vika, ja se vaihtelee kenttiä itsestään.... samalla viikolla hajos molemmat!

ipaz

Jäsen
Mikäköhän asetus mulla on viturallaan, kun menu-valikosta tallennetut strategia-asestukset eivät kaikki toteudu pelitilassa. Eli kun olen asettanut mm. peliajan (7min), Dymanic ratingsin päälle ja manuaaliset ketjunvaihdot, niin kuitenkin siinä vaiheessa kun aloittaa vaikka pelkän yksittäisen ottelun nämä kaikki ovat nollaantuneet ja pitää asettaa uudestaan (paitsi dynamic ratings, johon ei pääse edes käsiksi). Outo vika joka on ollut jo muutamassa aiemmassakin EA:n änärissä. Slaiderit kuitenkin ovat siten kun niiden haluan olla.

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikäköhän asetus mulla on viturallaan, kun menu-valikosta tallennetut strategia-asestukset eivät kaikki toteudu pelitilassa. Eli kun olen asettanut mm. peliajan (7min), Dymanic ratingsin päälle ja manuaaliset ketjunvaihdot, niin kuitenkin siinä vaiheessa kun aloittaa vaikka pelkän yksittäisen ottelun nämä kaikki ovat nollaantuneet ja pitää asettaa uudestaan (paitsi dynamic ratings, johon ei pääse edes käsiksi). Outo vika joka on ollut jo muutamassa aiemmassakin EA:n änärissä. Slaiderit kuitenkin ovat siten kun niiden haluan olla.

Pikapeli vai esim be a gm? Pikapeleissä pitäisi toimia kun laittaa vaan päävalikosta haluamansa asetukset, muissa pelimuodoissa täytyy laittaa sen omasta valikosta.

Noista dynamic ratingseista en oikein tiedä, eivät ilmeisesti toimi missään muualla kun yksittäisissä onlinepeleissä. Jos jollain tästä jotain tarkempaa tietoa niin jakaa ihmeessä viisautensa tännekin.

Onhan tuo pelaajien kehittyminen BeAGM:ssä edelleenkin suoraan vitusta. Nostin viime kauden alussa junnuliigasta Sharksin edustusmiehistöön Mirco Mullerin ja Chris Tierneyn. Muller (kehittyvyys 4 vihreää tähteä) veti lähes koko kauden ykkösparissa tekaisten semmoiset 35 pistettä ja saaden +15 tehotilastoon. Tierney (kehittyvyys 3,5 keltaista) taas pelasi lähinnä alemmissa ketjuissa, mutta pääsi tuuraamaan loukkaantumisia myös kärkiketjuihin. Runkosarjassa reilu 40 paunaa hänelle ja +20 tehotilastoon. Pudotuspeleissä molemmat jatkoivat mainioita otteitaan ja olivat auttamassa joukkuetta voittamaan Stanley Cupin. Tierney pokkasi vielä Calderin parhaana tulokkaana kauden päätteeksi. Kesä meni ja uusi kausi alkoi. Tierneyn overall oli noussut huimat 3 pykälää ja Mullerin 1. Mitä vittua? Samana kesänä lähinnä tuppea purrut Torontosta takaisin napattu Frazer McLaren oli mennyt overallina 10 ylöspäin. Hänellä kehittyvyys oli 3 punaista tähteä, eli käsittääkseni aika huono. Meneekö nämä ihan randomilla vai onko näissä oikeasti joku logiikka?

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
+1 entinen ohjain, tämän hetken saldo näyttäisi olevan yhteensä 5 ohjainta NHL-peleihin.

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Hauskaa tää HUT.
Toinen kerta putkeen menossa, kun nousen ensin kolmosdivarista 9 voitolla tatseilla kakkoseen, kakkosesta 8 voitolla ykköseen.
Ykkösessä sitten pari ekaa peliä menee hyvin, sen jälkeen ihan sama minä päivänä pelaa matsit, mutta ukot liikkuu kuin liisterissä. Mikään ei suju.
Vastustajien ukot viilettää minkä pääsee, mutta omat ukot vetelee kun pahimmankin jalkakyykkyreenin jälkeen. Puhumattakaan ihmeellisestä viiveestä, syötöt ei lähe ajoissa liikkeelle ja sitten kun lähtee niin aina jonnekkin ihan kuuseen. Puhumattakaan siitä että ukot luistelee syötöistä ohi/läpi.
Ja pakit on kans jotakin douppia vissiin vetänyt kun alotuksissa luistelevat eteenpäin kun vastustaja menee jo siniviivalla läpiajossa. Ekalla kerralla siis ykkösdivarista alaspäin, yksi voitto ja yksi ja. tappio.

Aattelin alkuun että onko se taso sitten niin kovaa siellä, no kakkosessa luulisin pärjääväni. Paskat.
Sama homma jatkuu, turpaan tulee edestä ja takaa. Kolmoseen kahden voiton turvin. No helevetti, vastahan mä nousin kakkosesta ykköseen ja en mä näin paska sillon ollut.

Kolmosessa homma alkokin sitten taas toimimaan, ukot liikkuu normaalisti ja syötöt tulee lapaan. Pakitkin reagoi nopeammin ja syötöt lähtee ajoissa. Ei viiveestä tietoakaan. 9 voittoa ja nousu 2. divariin.

2. Divarissa sama tahti jatkuu, voitosta voittoon ja pari hassua mokaa viimesellä minuutilla johti 8 voittoon ja 2 ja. tappioon.

Nousu ykköseen, ekasta pelistä voitto, tokasta rankkareilla turpaan ja sit läks.
Ukot tahmaa ja mistään tuu vittuakaan. Tällä hetkellä 5 viime matsista tullut turpaan taas, ja rumin lukemin. Tuntuu että joka veto menee maaliin, paitsi mulla.

No, kohta pääsee taas kakkosdivarin kautta kolmoseen hakemaan vauhtia.

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hauskaa tää HUT.
Toinen kerta putkeen menossa, kun nousen ensin kolmosdivarista 9 voitolla tatseilla kakkoseen, kakkosesta 8 voitolla ykköseen.
Ykkösessä sitten pari ekaa peliä menee hyvin, sen jälkeen ihan sama minä päivänä pelaa matsit, mutta ukot liikkuu kuin liisterissä. Mikään ei suju.
Vastustajien ukot viilettää minkä pääsee, mutta omat ukot vetelee kun pahimmankin jalkakyykkyreenin jälkeen. Puhumattakaan ihmeellisestä viiveestä, syötöt ei lähe ajoissa liikkeelle ja sitten kun lähtee niin aina jonnekkin ihan kuuseen. Puhumattakaan siitä että ukot luistelee syötöistä ohi/läpi.
Ja pakit on kans jotakin douppia vissiin vetänyt kun alotuksissa luistelevat eteenpäin kun vastustaja menee jo siniviivalla läpiajossa. Ekalla kerralla siis ykkösdivarista alaspäin, yksi voitto ja yksi ja. tappio.

Aattelin alkuun että onko se taso sitten niin kovaa siellä, no kakkosessa luulisin pärjääväni. Paskat.
Sama homma jatkuu, turpaan tulee edestä ja takaa. Kolmoseen kahden voiton turvin. No helevetti, vastahan mä nousin kakkosesta ykköseen ja en mä näin paska sillon ollut.

Kolmosessa homma alkokin sitten taas toimimaan, ukot liikkuu normaalisti ja syötöt tulee lapaan. Pakitkin reagoi nopeammin ja syötöt lähtee ajoissa. Ei viiveestä tietoakaan. 9 voittoa ja nousu 2. divariin.

2. Divarissa sama tahti jatkuu, voitosta voittoon ja pari hassua mokaa viimesellä minuutilla johti 8 voittoon ja 2 ja. tappioon.

Nousu ykköseen, ekasta pelistä voitto, tokasta rankkareilla turpaan ja sit läks.
Ukot tahmaa ja mistään tuu vittuakaan. Tällä hetkellä 5 viime matsista tullut turpaan taas, ja rumin lukemin. Tuntuu että joka veto menee maaliin, paitsi mulla.

No, kohta pääsee taas kakkosdivarin kautta kolmoseen hakemaan vauhtia.

Kyllä, menee pilkunnussimiseksi, mutta 9 voittoa kolmosdivarissa? Eikös seitsemän voittoa riitä mestaruuteen joka nostaa suoraan ylöspäin :-D

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Kyllä, menee pilkunnussimiseksi, mutta 9 voittoa kolmosdivarissa? Eikös seitsemän voittoa riitä mestaruuteen joka nostaa suoraan ylöspäin :-D
Emmä tiiä, heitin vaan hatusta nuo lukemat. Tarkotus oli vaan kuvailla niillä sitä ylivoimaa, millä mä vein noi divarit. Toivottavasti en johtanut pahasti harhaan

No, tipuin just takas kolmosdivariin kakkosesta, viimeset 7 matsia päihin. En muistanutkaan että mähän kerkesin tippumaan jo viime viikolla sieltä ykkösestä.
Nyt on kiva nähdä lähteekö samanlainen rundi käyntiin eli kolmosesta ykköseen mennään ns. voitosta voittoon ja sit joku kääntää tappionapista

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Nyt on kiva nähdä lähteekö samanlainen rundi käyntiin eli kolmosesta ykköseen mennään ns. voitosta voittoon ja sit joku kääntää tappionapista
Mulla on samankaltaisia kokemuksia.

Olen nyt viimeisestä kolmesta kaudesta ykkösdivarissa kahdella voittanut 8 ensimmäistä peliä, eli päässyt pisteen päähän mestaruudesta. Voi olla että olen huono, mutta molemmilla kerroilla kaksi viimeistä matsia ovat tuntuneet aivan toivottomilta tilanteilta, kun vastustaja viimeistelee 30% tehokkuudella välittämättä siitä mistä laukaus lähtee.

Ei siinä mitään sinänsä, kahdeksan voittoa kaudessa on ihan hyvin ja jaksaa pitää mielenkiinnon yllä, mutta tän viimeisimmän kahdeksaa voittoa seuranneen kahden viimeisen pelin tappioputki jatkui seuraavallekin kaudelle vielä kahdeksan pelin ajan. Yhden niistä olisin varmaan voittanut, mutta nettini katkesi kesken. Silti, kahdeksaa peräkkäistä voittoa seurasi kymmenen tappion putki, vaikka mikään omassa pelissäni tai vastustajien tasossa ei ole muuttunut. Ei taida olla sattumaa enää.

Joku valitti, että joukkueen noustua viiteen tähteen ei homma enää rullannut, mutta mulla tuo on ollut jo pidempään viidessä tähdessä. Pari matsia ennen tappioputkea sain vihdoin säästettyä pucksit John Tavarekseen, jonka siirsin heti ykköskentän keskelle. Tuloksena kymmeneen peliin kaksi syöttöpistettä. Vastustajien Filppulat kyllä pöllyttävät ylänurkkia pisteiden kaarelta, mutta kapteenikortilla varustettu Tavares ei 92 laukausarvollaan kykene laittamaan avopaikasta sisään.

Ottaa ihan vitusti päähän kun kone päättää mun puolesta milloin voitan. Käsittääkseni koko online-pelaamisen pointti on testata omaa osaamistaan verrattuna muihin ja nyt mulla ei ole mitään hajua ovatko voittoni vai tappioni EA:n järjestämiä.

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
No, tipuin just takas kolmosdivariin kakkosesta, viimeset 7 matsia päihin. En muistanutkaan että mähän kerkesin tippumaan jo viime viikolla sieltä ykkösestä.

Slump, itsellä tasan samanlainen kokemus, eli EA jostain syystä pistää kaikki namikat vastakaakkoon yhtäkkiä pitkäksi aikaa. Saattaa tulla joku järjetön 10 pelin tappioputki, mitä ei normaalisti voisi kuvitellakaan kohdille. Olisi mielenkiintoista tietää, onko tässä joku pelistä toiseen kantava "vastamomentumi"...

Viimeksi muokattu:

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Karvaisevat tappiot EHL elitessä ensimmäisellä kierroksella AOS (hurri) tiimille. Johdettiin sarjaa 1-3, mutta sitten ruotsalaiset saivat pelin kuosiin ja veivät loput pelit. Meille tarjottiin 2 kierrosta, mutta koko joukkue suli. Vittu, että vituttaa.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Be a GM

Siirtoraja umpeutui juuri. Sen jälkeen viikossa loukkaantui ykkössentteri(ei voi pelata), kakkossentteri(ei voi pelata), kolmossentteri ja ykköspakki (toisena joukkueen pistepörssissä). Komarov vetää siellä ykkösen keskellä nyt siis (niin aikasin alotettu kausi, että Leo oli ylimääräsissä ja otin sit nelosketjuun).

No, ilmeisesti nuo paranee PO-peleihin mennessä, mutta pelkään pahoin että sijoitus tulee tippumaan. Olin myös pistepörssin ja maalipörssin ykkösenä ja nehän nyt menee sit kans sen siliän tien.

No, ens kaudella sit ne, tällä kaudella tyydytään Stanley Cuppiin!

PS: Btw, vituttaa kun bottipelaajat ei päädyssä koskekaan kiekkoon ja sit taklaan sen kiekottomana laitaan ja tulee ulosajo. Hieno taktiikka, vois testata!

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Fotboll, Vaasan Sport
Nyt on peli boikotissa. Viimeinen silaus oli tänään, kun pelasin jotain tiettävästi sveitsiläistä vastaan aivan perus 1vs1 online rank-matsia. Sveitsiläisellä suu kävi siihen tyyliin jo ekan pelin aikana ja päätettiin ottaa revanssi. Peli oli helvetin kovatasoinen ja pirun tiukka, minun johtaessa 1-2. 1,6 sekuntia ennen pelin loppua tapahtuu käsittämättömyyksiä: levyssä jokin synkronointivirhe ja tilastoja ei tallennettu rekisteriin. Voi vittu! Kaikkeni antaneena, sormet rakoilla ja kovasuisen sveitsiläisen voittaneena...

On tätä peliä tullutkin pelattua reilu 200 online-matsia, kun peli minunkin konsolistani vihdoin löytyi lokakuun puolella. Tasolla 50 molemmin puolin keikuttu, joten pelit itsessään välillä on sitä kuuluisaa kermaa, kermaa, jonka takia tuota peliä tulee pelattua. Tiukkojen pelien kääntämistä.

Lisäksi vituttaa nämä NHL:n Dynamic Updatet. Miksi ei pitäydytty samoissa svääreissä kuin edellisissä julkaisuissa, ettei pelaajien tasoa parannettaisi tai heikennettäisi kauden edetessä. Järjestäin tuntuu nämä parannukset menevän PENS tai CHI -akselille missä Toewsit, Hossat, Crosbyt, Sharpit, Malkinit, Kunitzit tekevät kentällä aivan mitä tahtoo. Hohhoijaa.

Etukulma-vetoihin en ota sen enempää kantaa kuin puolustamalla nekin saa pois. Mutta ärsyttäviä vastustajia on ne, joilla ei toden totta ole käsiä, paitsi sitten tuolla yhdellä ratkaisulla - tuolla etukulmavedolla - ratkaisee sitten pelin nimiinsä, niin moro.

Nyt on peli boikotissa. Tuon synkronointi-virheen jälkeen I haven't given a fuck miten pelit menee ja huonostihan ne on mennyt recordillisesti.

Kuitenkin peliä tulee pelattua porukoilla joulun välipäivinä, kun ei yksinkertaisesti ole mitään tekemistä. Perkele.

Viimeksi muokattu:

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet

Kliseisesti: Tämä. Pelin älyttömän surkean suunnittelun ja vasemman käden hutiloinnin huomaa näissä asioissa. Usein joudun itse raivon partaalle pelatessani EASHL:n sparreja: koitan saada sen yleisarvion sinne A-:een, jotta pääsisin seuraavalle levelille. Ei siinä muuta, kun että juuri kun näyttää hyvältä, niin joku quittaa, jolloin tulee teksti "Odota hetki". Siinä 30 sekunnin jälkeen peli loppuu ratkaisemattomasti, syynä "Yhteys muihin pelaajiin on katkennut" eikä niitä pelin jälkeisiä arvioita tule. Kaikki meni hukkaan!

Lisäksi ärsyttää lukuisat perseilijät, jotka pilaavat koko pelin heti alussa.

Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Kliseisesti: Tämä. Pelin älyttömän surkean suunnittelun ja vasemman käden hutiloinnin huomaa näissä asioissa. Usein joudun itse raivon partaalle pelatessani EASHL:n sparreja: koitan saada sen yleisarvion sinne A-:een, jotta pääsisin seuraavalle levelille. Ei siinä muuta, kun että juuri kun näyttää hyvältä, niin joku quittaa, jolloin tulee teksti "Odota hetki". Siinä 30 sekunnin jälkeen peli loppuu ratkaisemattomasti, syynä "Yhteys muihin pelaajiin on katkennut" eikä niitä pelin jälkeisiä arvioita tule. Kaikki meni hukkaan!

Lisäksi ärsyttää lukuisat perseilijät, jotka pilaavat koko pelin heti alussa.

1. Hankkiudu johonkin kerhoon, joka pelaa mielellään 5v5 ja 6v6 pelejä.
2. Pelaa kerhopelejä.

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Hah!

Pelaan Live the Lifea hyökkäävällä pakilla. Olen joukkueen paras pistemies ja +- -tilastojen paras jne. Nyt sitten n. puolessa välissä kautta tuli "joukkueen ulkopuolinen tapahtuma", jossa joukkue oli hotellissa viettämässä yötä ennen pelipäivää. Valmentaja oli kieltänyt poistumasta sieltä. Sitten tää mun ukko oli päättänyt lähteä viihteelle, ja palatessaan hotellille, hän näki valmentajan puhumassa vastaanottovirkailijalle. Nyt piti päättää, mitä tehdä:

A: odotan, että valmentaja lähtee pois
B: menen tunnustamaan
C: hiippailen huoneeseen
D: juoksen hänen ohitseen

Valitsin B:n, sillä oletin, että hän huomaa joka tapauksessa minut ja siitä seuraa isompia sanktioita. Mutta ei, sain kuulla, että tästä puhutaan myöhemmin. Seuraavan ottelun jälkeen (jossa tein muuten hattutempun) GM "antoi minulle opetuksen ja tiputti minut ketjua alemmas".

Täh? Ihan huvikseen tiputti joukkueen parhaan pistemiehen, joka on tällä hetkellä 8 ottelun pisteputkessa? Aha.

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings

Eipä tuo vielä mitään... Sama pelimuoto, hyökkääjänä, 97 ovr janari. Johdin ylivoimaisesti kaikkia tilastoja jne. pelasin joka matsin ettei edes simulointirangaistusta voinut tulla. 11 peliä pelattuna. "Joo, me pistettiin sut waiversille" ja sen myötä sit AHL:ään toisessa jengissä, loppu muuten aika nopsaan tää pelimuoto siinä kohtaa.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä tuo vielä mitään... Sama pelimuoto, hyökkääjänä, 97 ovr janari. Johdin ylivoimaisesti kaikkia tilastoja jne. pelasin joka matsin ettei edes simulointirangaistusta voinut tulla. 11 peliä pelattuna. "Joo, me pistettiin sut waiversille" ja sen myötä sit AHL:ään toisessa jengissä, loppu muuten aika nopsaan tää pelimuoto siinä kohtaa.

Maalivahtina pelatessa vituttaa ne typerät haastattelut, jotka edeltää draftia. Haluatko voittaa maalikuninkuuden? Totta vitussa! Ketä pelaajaa muistutat (kaikki vaihtoehdot hyökkääjiä) öööö...äiti.

Varmaan tuostakin on jauhettu jo miljoona kertaa, mutta ei helvetti.

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Maalivahtina pelatessa vituttaa ne typerät haastattelut, jotka edeltää draftia. Haluatko voittaa maalikuninkuuden? Totta vitussa! Ketä pelaajaa muistutat (kaikki vaihtoehdot hyökkääjiä) öööö...äiti.

Varmaan tuostakin on jauhettu jo miljoona kertaa, mutta ei helvetti.

Tämäkin kertoo osaltaan siitä, kuinka juostenkustu NHL pelisarja on. Itse odottelen siihen asti kunnes tulee viimeistelty NHL kauppoihin.. vuonna 2030 ?

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Syöttömaalit tai ylipäätään syötöt jotka lähtevät miinuskulmasta, jotka saavat maalivahdin aivan sekaisin. Miten ihmeessä tuo toimii edelleen?
Helvetin kiva lähteä otteluun jokakerta pelkoperseessä, että vastustaja hyödyntää tuota taktiikkaa.

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
En tiedä onko täällä GM Modelle omaa ketjua, mutta kyllä vähän vitutuksen ja naurun sekaisia tunteita herätti seuraavanlainen tapahtuma:

Phoenixilla oli maalivahti, jonka overall oli 93. Tähtiäkin siunattu neljä ja puoli, kultaisia vielä. Iälläkään ei ollut pilattu, 24 mittarissa. Malkin oli jo kolmekympin paremmalla puolella ja hyökkääjistä oli pulaa + aiemmin häkissä ollut Miller oli juuri lopettanut.

Noh tein vapaiden pelaajien markkinoiden aikaan treidin jossa liikkuivat nuo kaksi pelaajaa + muita kumpaiseenkin suuntaan. Kauden alkaessa rupesin muokkaamaan kentällisiä. Maalivahti, jonka kokonaisuus oli siis ollut treidatessa 93 oli nyt 79. Siis jumalauta 79.

Tämmösiä yhden tai kahden overallin tippumisia on näkynyt kerta toisensa jälkeen ja toki vanhoilla pelaajilla tuo on vielä todella yleistä. Mutta. Nuori, huippu potentiaalin omaava, edelliskaudella 82 ottelua torjuntaprosentilla 94% muuttuu siinä parin viikon aikana 79 overalliksi.

Jäi kyllä se GM Mode siihen.

Ribals

Jäsen
Itsellä kävi GM modessa niin, että hankin kesken kauden pakin jonka ovr oli 91. Vaihdossa meni 88 ovr ja joku varausvuoro. No hankkimani pakki voitti Norriksen ja kesäkauden aikana pakista tuli 82 ovr ja ikää taisi olla 25. Pakki, joka meni vaihdossa oli pysynyt 88 ovr ja ikää oli 26.

Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Olin 1. erässä häviöllä 3-0 ja päätin vaihtaa veskaria. Harding sai tehdä tilaa Bäckströmille. Peli jatkuu. Itellä viisi kenttäpelaajaa kentällä, ei maalivahtia. Mitä vittua? Kaveri tekee tyhjiin ja voi sitä kiroamisen määrää. No, sitten saatiin veskari maalille ja raavittua voittokin tuosta vielä, mutta mitä helvettiä nyt taas, EA?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy