Vähän eksoottinen bugi iski tänään be a prota (offline) pelaillessa. Vastustaja rikkoo ja heille on tulossa jäähy, kiekko on minun jengin hallussa ja ollaan nousemassa omalta alueelta vastustajan maalia kohti. Sitten siinä punaviivan paikkeilla huomaan että vastustajan maalivahti on menossa vaihtoon ja samalla tietokone (minun jengistä siis) laittaakin näppärästi limpun tyhjään maaliin. Mietin vaan että onko tälläistä kellään vielä osunut kohdalle?
Ei oo kyllä tollasta käynyt, vaikka be pro:ta oon tässä hiukan jauhanutkin. Itellä pelinrakentaja KH ja ovr 88, kolmas kausi.
Olisiko niin, että sullekin olis ollu tulossa jäähy, ja sun tietokonepelaaja vain "huitaisee" kiekon maaliin, ja tuomari ei vihellä peliä poikki, koska sun "huitaisijalla" ei sitten tulkinnan mukaan ollut kiekko "hallussa".. Vaikuttaa silti kyllä bugilta.
Onha tossa kans niitä bugeja jonkin verran. Jos ite otat jäähyn, kaveri pyörittää peliä, yrität mennä vaihtoon, niin pelaaja jää luistelemaan vaan sitä vaihtoaition laitaa päin.