NHL 13 (xbox360 & ps3)

  • 359 234
  • 1 349

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mietippä mihin tuo johtaisi. Jokaisessa On-line pelissä neloskentän kaverilla. Vedettäisiin kaverin ykköskentät lasarettiin. NHL 2004:ssa oli mahdollisuus huitoa pelikatkolla loukkaantumisia vastustajalle ja kun tämä tuli yleiseen tietoon niin nettipelaamista meni järki kokonaan, kun EA ei tapansa mukaan viitsinyt korjata asiaa patchilla.

No jos joku noita kaipaa, niin voisivat olla vain yksinpelissä. Itse en kaipaa, tappelutkin vituttavat jälkikasvun takia. Onneksi eivät vielä ole oppineet säätämään niitä takaisin.

Vähän näihin turhuuksiin liittyen: Poika sai SkatePro-pelin ja ihmettelin 16 vuoden ikärajaa, kun pelissä siis skeitataan. No se selvisi sitten, kun törmäämisestä tuohtunut jalankulkija kaivoi mutkan esiin ja pamautti pojan pelihahmon kuoliaaksi. Ei hyvää päivää.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
SkatePro-pelin ja ihmettelin 16 vuoden ikärajaa, kun pelissä siis skeitataan. No se selvisi sitten, kun törmäämisestä tuohtunut jalankulkija kaivoi mutkan esiin ja pamautti pojan pelihahmon kuoliaaksi. Ei hyvää päivää.
Minkäs ikäinen sun poika on? Aivan loistavan kuuloinen peli jossa tylsään skeittaamiseen on sentään jotain hauskaa saatu. Ja eipä ne ikärajat turhaan noissa peleissä ole. Mutta oho nyt mennään ohi aiheen ja pahasti.

laken kanssa samaa mieltä että välillä olisi kiva kunnolla tehdä Trevor Gilliesit kaukalossa ja hyökätä jonkun kimppuun. Varsinkin jos tähtipelaajaa on taklattu. Sitten kun netti on täynnä näitä mammareita jotka eivät uskalla lähteä myllyyn millään esim. tuollaisen tilanteen jälkeen. No siinä vaiheessa aletaan ajaan sit kiekotonta :-)
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Asia mikä ärsyttää minua niin, että joudun syömään unilääkkeitä saadakseni unen päästä kiinni iltaisin on se, että tuomari näyttää käytösrangaistuksen kohdalla aikalisän merkkiä. Miksi?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Minkäs ikäinen sun poika on? Aivan loistavan kuuloinen peli jossa tylsään skeittaamiseen on sentään jotain hauskaa saatu. Ja eipä ne ikärajat turhaan noissa peleissä ole. Mutta oho nyt mennään ohi aiheen ja pahasti.

8- vuotias. Ja ei, en anna pojan pelata mitä tahansa pelejä, mutta ikärajat ovat usein ihan hanurista, joten päätän itse, mitkä ovat soveliaita. Änärissäkin ikäraja 12 ja parhaimmillaan ollut 16, haloo. Minusta se on lähinnä ärsyttävää, että kun 99,9 % pelistä on K7- kamaa, niin laitetaan tuollainen "hauskuus", joka tekee pelistä K16. Mutta tosiaan ohi aiheen, joten annetaan olla.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Niinhän siinä nyt kävi että peli lähtee myyntiin. Syynä seuraavat asiat:

-Peli on todella kaavamaista, tietyllä tavalla kone pelaa, tietyllä tavalla on pakko pelata että voit pärjätä ja tehdä maaleja, jne.
-Maalivahdit on tehty aivan perseelleen. Täydellisen ylijumallalisia. One-timerit on täysin turhia. Maalivahdit ehtivät reagoimaan ohjauksiin, vaikka se tapahtuisi metrin päässä maalista, jne. Tähän vielä lisää että maalivahdit ovat yliluonnollisen reaktionsa ja poikittaislikkeensä lisäksi aina paikalla ollessaan täydellisessä torjunta-asennossa ja omaavat vielä ennustajan kykyjä niin...
-Kentän mittasuhteet ovat edelleen pielessä, tilaa on aivan liikaa
-Koneen kiekon hallinta(tämä toki johtuu osittain myös fysiikkamoottorista) on täysin absurdin hyvää

Näiden ja muiden asioiden takia pelaaminen meni lopulta lähinnä suorittamiseksi ja ei siitä nauttinut ollenkaan, joten parempi myydä ja pelata ne lätkäpelit mitä pelaa tuolla vanhalla 2k10:llä, vaikka siinäkin virheitä on toki huomattavasti, mutta ei niin merkittäviä.

Lisättäköön vielä se ihmetyksen aihe, että miksi pelin scouttaus on todellakin niin päin persettä. Siis miten mahdollista että kun pelissä on noin vähän liigoja ja pelaajia esim. suhteessa FIFA:n, puhumattakaan jostain FM:stä, niin silti vain huippupelaajat on tehty oikeasti vähän miettien vahvuuksia ja heikkouksia. Loput pelaajat on sitten kaikki kuin samasta muotista. Eli Jos olet ~75 pelaaja, niin kaikki tasot on sitten ~75, jne. Pl. huippupelaajat kun suurin osa pelaajista tuntuu toistensa klooneilta pl. kokoerot.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Laitetaan nyt tänne, kun kuitenkin liittyy NHL:ään. Nuo tutut 15 taukokappaletta ovat alkaneet risoa pahasti, joten ohjelmassa olisi omien musiikkien siirto pleikkarille. Valitettavasti olen täysin osaamaton lähes kaiken tietotekniikkaan liittyvän osalta, joten ohjeet mallia rautalanka ovat toivottavia.

Nyt olen päässyt vaiheeseen, jossa puhelimeni on usb:lla kiinni pleikkarissa. Heti tulee ilmoitus "tunnistamaton USB-laite kytketty". Mistä minä löydän täältä valikkohelvetistä tuon laitteen ja kuinka saan siirrettyä popit masiinaan?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Laitetaan nyt tänne, kun kuitenkin liittyy NHL:ään. Nuo tutut 15 taukokappaletta ovat alkaneet risoa pahasti, joten ohjelmassa olisi omien musiikkien siirto pleikkarille. Valitettavasti olen täysin osaamaton lähes kaiken tietotekniikkaan liittyvän osalta, joten ohjeet mallia rautalanka ovat toivottavia.

Nyt olen päässyt vaiheeseen, jossa puhelimeni on usb:lla kiinni pleikkarissa. Heti tulee ilmoitus "tunnistamaton USB-laite kytketty". Mistä minä löydän täältä valikkohelvetistä tuon laitteen ja kuinka saan siirrettyä popit masiinaan?

Mikä puhelin kyseessä? Luultavasti puhelimesta pitää valita se usb moodi usb massamuistiksi tms.. enkä ole varma onnistuuko siltikään puhelimesta siirto?
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Mikä puhelin kyseessä? Luultavasti puhelimesta pitää valita se usb moodi usb massamuistiksi tms.. enkä ole varma onnistuuko siltikään puhelimesta siirto?

Nokia C7 puhelimena. Massamuistin sain vaihdettua moodiksi, jolloin Ps löysi laitteen. Nyt sitten kopiointi käynnissä. Kiitos nopeasta vastauksesta!
 

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meninpä sitten viikonlopun kunniaksi HUTissa ostamaan kaks tollasta myynnissä olevaa mega packia (6,95€ kappale). Ekasta tuli DiPietro (85), St.Louis (86) eikä muuta mainitsemisen arvoista. St.Louis lempparipelaaja joten sinällään loistava. Toisessa sitten jysähti: Kovalchuk (88). Hinta sillä näyttää olevan n. 150k-180k pucksia, eli iha jees!

Lisäks ihan jees menny nyt tällä viikolla pelit, jotain 22-7-x näyttää ja viikon parhaat -leaderboardilla löydyn nyt sijalta 64.
 
Viimeksi muokattu:

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Meninpä sitten viikonlopun kunniaksi HUTissa ostamaan kaks tollasta myynnissä olevaa mega packia (6,95€ kappale). Ekasta tuli DiPietro (85), St.Louis (86) eikä muuta mainitsemisen arvoista. St.Louis lempparipelaaja joten sinällään loistava. Toisessa sitten jysähti: Kovalchuk (88). Hinta sillä näyttää olevan n. 150k-180k pucksia, eli iha jees!

Itse ostin 3 tuommoista, kun oli noita microsoft-pisteitä ja tulos: Kiprusoff (88), P.Kane (84), DiPietro (85) ja Oshie (85). Jäi aika kusetettu olo kyllä.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Tormasinpa juuri HUT-pelimuotoa pelatessani mielenkiintoiseen vastustajan tyyliin hoitaa (minun) lapiajot. Kaveri nimittain lahelle paastessani otti pois maalivahtinsa, joka sitten luisteli suoraan lapiajossa ollutta pelaajaani pain, minka seurauksena menetin kiekon. Mielenkiintoista olikin se, ettei han kutsunut taman jalkeen maalivahtiaan takaisin vaan jatkoi kuudella seuraavaan pelikatkoon asti. Toisella kerralla, kun han niin teki, vaistin maalivahdin ja tein maalin.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Tulipa myos juuri todettua, etta 50 pucksia on maksimi, mita voi laukauksista saada. Lauoin juuri paattyneessa ottelussa nimittain 62 laukausta maalia kohti.. Hatunnoston arvoinen suoritus kuitenkin Giguerelta vastustajan maalissa. 57 torjuntaa. Ottelun jalkeen vastustajalla oli painavaa asiaa minulle: "VITTU SÄ OOT PASKA PELAAJA VITTUN GAY"

Tämmöistä siis HUT Entry Cupin semi-finaaleissa ja pari kysymystä tähän liittyen:

1) Mihin kaikki online-turnaukset on kadonneet? Minulla näkyvissä vain tuo Entry Cup. Mulla taisi joku turnaus olla keskenkin ja haluaisin jatkaa sen loppuun. Offline-turnaukset ovat kaikki normaalisti paikoillaan.

2) Yllämainitun vastustajan joukkue näytti siltä, että se täyttäisi tuon uuden Sharks Cupin vaatimukset. Kysymykseni onkin: Onko mahdollista, että pelatessani turnausta vastaan tulee jotakin toista turnausta pelaava pelaaja?

Ei mulla muuta, kiitoksia jo etukäteen vastauksista.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
1) Mihin kaikki online-turnaukset on kadonneet? Minulla näkyvissä vain tuo Entry Cup. Mulla taisi joku turnaus olla keskenkin ja haluaisin jatkaa sen loppuun. Offline-turnaukset ovat kaikki normaalisti paikoillaan.

Sama juttu täällä. Olisikohan finaali ollut pelaamatta siinä "Kansainväliset tähdet" -turnauksessa. Vähän kyllä typerä ratkaisu EA:lta jos on pysyvä. Toki tuossa Entry Cupissa saa vastuksia melko nopeasti, mutta vaikkapa juuri aloittaneelle 3 tähden joukkueelle ei ole kauhean hedelmällistä pelata niitä 5 tähden superjoukkueita vastaan. EA:n twitteriä olen seuraillut, eikä sieltä ole ainakaan omaan silmään osunut mitään tiedotetta noiden verkkoturnausten suhteen. Tässä se nyt kuitenkin, jos haluaa itse kytistellä. EA SPORTS NHL (EASPORTSNHL) Twitterissä

e. Kun katsoo tuolta "Tavatut pelaajat" -valikosta vastustajan tason, niin kertooko se tähtilukema viikottaisen, kuukausittaisen vai kokonaistason? Ja onko mitenkään mahdollista katsoa näiden tavattujen pelaajien rankingsijoitusta jollakin edellämainistuista listoista?
 

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Ohjaimet lentää ja hermot menee, en vain saa maaleja mistään (HUT)

Äskeinen matsi kuvastaa hyvin, hävisin 3-0, laukaukset minulle 35-25 ja hyökkäysalueaika minulle 2min erolla vastustajaan.

Miten helvetissä tuossa pelissä tehdään maaleja? tuossa pääsin pari kertaa aika vapaasti 2vs1, pakki pois pelistä ja maali näytti jo aika varmalta mutta mokke teki taas spidermanit. Koittanut myös nykyään nuita etukulmamaaleja ja muita juttuja mutta ei vain mene, ei ole ikinä mennytkään.

Statsit hutissa 67-45-14. leaderboardilla sijoitus kuitenkin jtn 11000 luokkaa, taitotaso 2-3? mistä tuo taitotaso muuten tulee, suurempia osia matseista olen hallinnut ja muuta mutta maaleja en vain saa.

edit. seuraavasta matsista 3-2 voitto.
statsit: laukaukset 32-13, hyökkäysalueaika 12.19-2.59 minun hyväksi
minuuttia ennen loppua sain rankkarista voittomaalin..
 
Viimeksi muokattu:

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Ohjaimet lentää ja hermot menee, en vain saa maaleja mistään (HUT)

Täällä aikalailla samanlaiset fiilikset. Pelistä on kyllä viety kaikki hauskuus ja onnistumisen tunne. Tietysti kun pelkkä maali on pieni ihme, niin kyllähän se vähän väräyttää. Ei tässä vaan saa maaleja sillä tavalla, että koko pelistä saisi mitään irti. Hemmetin ärsyttävää, kun pelaa vetopaikkoja Kurrille, Hossalle tai Perrylle aivan paraatimestoille. Suoraan syötöstä, pointilta tai suorasta luistelusta. Eikä kiekko ui millään maaliin. Äskön hävisin playoff pelin, vaikka hallitsin peliä mielin määrin. Ei se vaan auta jos Kurrin tasoinen pelaaja ei osu 5metrin päästä edes maaliin, Selänne ampui jokaisen kudin sitten vastaavasti kohti rintapanssaria. Mihin tässä pitää oikein tähdätä?!

Itsellä paras esimerkki oli eilen, kun vihollisen joukkue oli suunnilleen aloituspakasta vedetty ja pyörittelinkin tusinamiehiä n. 18min-2min ja laukaukset pelissä 40-5. Hävisin pelin 0-2. Jatkuvaa härdelliä vastustajan alueella, vetoja suoraan syötöstä, avopaikoista ja viivasta. Ei niin mistään sisään. Kaveri ajaa sivusta alueelle sisään ja kiepauttaa kiekon reppuun etukulmasta. Kruunasi vielä pelin, kun pakki ei saa viivassa kiekkoa haltuun ja kaveri tekee toisen tyhjiin. Suurin osa tappiopeleistä on sellaisia että voitan laukaukset 10 erolla ja hyökkäysaika on tuplat. Vastustajan maalivahti vaan vääntää gamesaveria gamesaverin perään ja Zetterberg tai Gretzky ei saa syöttöjä haltuun.

Muistuttaa todella jääkiekkoa, kun helpoin tapa tehdä maali on etukulmasta, tai ajamalla alueelle laidasta koukkaamalla keskelle ja vemputtamalla ranne takakulmaan. Jälkimmäinen ei nyt aina onnistu, mutta varmemmin kuin suoraan pointille ajo ja ranteet lukkoon. Tietysti voi heittää lättyä maalille ja Roberto Luongo antaa riparin 2metrin päähän lättysyötöstä. Uusi luistelumoottori on hieno, mutta kyllä nuo maalivahdit on ryssitty ihan täysin.

Viime vuoden HUT oli paljon parempi ja pelikin hauskempi. Oikeassa jääkiekossa sentään poikittaissyötöstä ammuttu onetimer menee myös maaliin, mutta harvempi NHL maalivahti päästää pikkukisua etukulmasta. Toki sitä onetimeria sitten viljeltiin, mutta onhan se nyt hieman realistisempaa puolustaa sitä, kuin sitä ettei päästä kaveria ajamaan etukulmalle. Silläkin riskillä että se saa sitten syöttää takakulmalle, koska eihän se kiekko mene sieltä ammuttuna koskaan maaliin.

Todella turhauttavaa pelata ko. peliä tällä hetkellä. Tuntuu että joka helvetin pelissä pitää saada yksi tai kaksi pomppua itselle, että pystyy voittamaan. Pakan kun ostat marketista, niin paskaahan se on täynnä n. 19 kertaa 20:stä. Jokerilogon kun jostain saisi, niin sais edes jotain extrafiilistä tuohon helvetin pelimuotoon... Alustana XBOX.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Välillä taas vastustaja joukkueessa on kaikki merkittävät ruotsalaiset änärimiehet ja Sedinit vetää jostain keskialueelta yläpeltiin. Tuntui että veljesten jokainen kuti meni maaliin.

Kiva päästä yksin läpi, kun kaverilla on vähän nopeammat pelaajat. Ei siinä mitään, että paremmalle joukkueelle häviää, mutta kyllä alkoi noiden ruotsalaisten naamat vituttaa...hyhhyh.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Onneksi en peliä ostanut vaan lainasin kaverilta.

Parikymmentä peliä takana ja on kyllä täyttä kuraa.

Maaleja saa sen tehokkaammin mitä pienemmästä kulmasta ammut lätkimällä veskarin käsittämättömällä sohlaus-avustuksella riparit sisään. Realistista eikö totta.. One-timerit takatolpalta, veskarin kaffille vienti, laukaukset parhaalta sektorilta ei toimi. Mutta jostain saatanan miinuskulmasta kannattaa ampua ja odottaa kun veskari koomailee. Ei näin..

Viime nettimatsissa laukaukset 47-13 ja 1-3 pataan. Naapurin veska otti kaikki ja oma sohlasi kahdesti nollakulmasta tulleen (kaveri ei käytännössä muualta oikein ampunut) vedon eteensä josta syöksyi kiekkoon kun oli jo vastustajan lavassa ja uusi veto tulossa.. Kiitos EA, jäi ostamatta.
 

JakeTheGreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
YNWA
Onneksi en peliä ostanut vaan lainasin kaverilta.

Parikymmentä peliä takana ja on kyllä täyttä kuraa.

Maaleja saa sen tehokkaammin mitä pienemmästä kulmasta ammut lätkimällä veskarin käsittämättömällä sohlaus-avustuksella riparit sisään. Realistista eikö totta.. One-timerit takatolpalta, veskarin kaffille vienti, laukaukset parhaalta sektorilta ei toimi. Mutta jostain saatanan miinuskulmasta kannattaa ampua ja odottaa kun veskari koomailee. Ei näin..

Juuri näin. Kyllä meinaa kiehua yli, kun yrität tehdä kiekon kanssa jotain järkevää, mutta vastustaja painaa kiekonriistoa kerran juuri kun itse ehtii syöttönappiin koskea, niin saa sen karvattua pois. Ja tuo tuntuu toimivan ihan joka ja ainoa kerta. Sama juttu kun hyökkäysalueella yrittää luoda painetta ja rakentaa kombinaatioita. Ensinnäkin supertähdellä siitä pyyhkii kiekon vastaanottaja vaan pölyt päältä ja luistelumoottorin ansiosta siellä onkin jo vasustaja heti perään läpi.

Mutta eniten vituttaa juuri tuo käsittämätön maalien räkiminen miinuskulmista. Olen yrittänyt kaveria vastaan ainakin kymmenessä pelissä luoda kauniita hyökkäyskuvioita ja tietenkin maaleja, koska saan näistä suurta nautintoa. Olen tähän saakka kestänyt senkin, että hän on kenties voittanut suurimman osan peleistämme aika pitkälti sen takia, että painaa laukausnappi pohjassa hyökkäysalueella. Kai se sitten täytyy vaan uskoa, että ampumalla koko ajan joka kulmasta ja joka asennosta maalivahti antaa aina sen tarvittavan määrän reboundeja, jonka jälkeen voitto on mahdollinen. En vaan pidä yhtään tuosta tavasta pelata, hirveätä pallopelin halveeraamista! Ihan turha edes yrittää mitään kaunista syöttökuviota ja takatolpalta yläpeltiin nostoa, kun se menee yli tai maalivahti teleporttaa siihen jotenkin.
 

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä tää meinaa kiehua täälläkin vähän yli kun HUTtikin bugaa. Pucksit ei tuu tilille pelattujen matsien jälkeen. Kerran tämä probleema korjattiin EA tukihenkilön neuvojen jälkeen, ja nyt se ilmestyi uudelleen. Kokeilin niitä vanhoja neuvoja ja eipä enää toiminut. Taaspa uusiks juttusille siis..
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Kyllä tää meinaa kiehua täälläkin vähän yli kun HUTtikin bugaa. Pucksit ei tuu tilille pelattujen matsien jälkeen. Kerran tämä probleema korjattiin EA tukihenkilön neuvojen jälkeen, ja nyt se ilmestyi uudelleen. Kokeilin niitä vanhoja neuvoja ja eipä enää toiminut. Taaspa uusiks juttusille siis..

Sama, Itselläni kiehui niin paljon, etten jaksanu asiasta selvää ottamaan koska tieto oli omassa pääkopassa että EA kusee taas silmään. Eipä ole tullut HUT:a pelattuakaan aikoihin.

Mennyt muutenkin jotenkin maku tuohon peliin. Kaverin kanssa on hauskaa pelata, mutta netissä ei oikein jaksa enää mitään pelimuotoa pelailla, vaikkakaan ei johdu siitä ettenkö pärjäisi. Be a GM:ää tullut hiukan pelailtua.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
EA Sports julkisti uuden kokoonpanopäivityksen, joka keskittyy täysin CHL:ään. EA Sportsin mukaan CHL:ään tuli yli 500 uutta pelaajaa, mm. 15-vuotias superlupaus Connor McDavid ja Seth Jones. (Lähde: EA Sportsin NHL Facebook -sivu)

Tähän nyt omaa kommenttia, EA Sports tuntuu keskittävän kaiken näihin USAn/Kanadan liigoihin. SM-liiga ei ole saanut vielä yhtään työsulkupelaajaa EA Sportsin toimesta vaan käyttäjät ovat joutuneet tekemään ne kokonaan itse (Kiitokset PuckPointille hyvästä päivityksestä!). En ymmärrä EA:n toimintaa yhtään... Muita liigoja päivitetään jne. ja SM-liigaan on ollut vaikeaa saada edes oikeanväriset nimet ja numerot paitoihin, sekä logo Ilveksen paitaan (ennen tätä peliä). Jos Extraligan kaikilla joukkueilla on mainokset omissa paidoissaan niin onko se vaikeaa toteuttaa SM-liigaan? Ja miten Suomessa on mahdollista olla vain Hartwall Areena eikä mitään muuta? Pieni lisäselvitys voisi olla paikallaan EA:n toimesta, koska SM-liigassa on 13 muutakin areenaa, kuten Isku Areena, Kisapuisto, HK Areena jne. Kultainen kypäräkin olisi ihan mukava pieni uudistus, koska se on osattu tehdä jo PS2:n änäreihin, niin miksi sitä ei pystytä tekemään paremmin uuden sukupolven konsoleihin? Näihin olisi EA:lta mukava saada selitys, mutta tuskin sitä tultaisiin saamaan...

Tein tämän saman kirjoitelman jo toiselle foorumille, jos löydätte sen niin ihan turha syyttää plagioinnista. Tiedoksi vain kaikille.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
SM-liiga ei ole saanut vielä yhtään työsulkupelaajaa EA Sportsin toimesta vaan käyttäjät ovat joutuneet tekemään ne kokonaan itse (Kiitokset PuckPointille hyvästä päivityksestä!).

Miten sitten mun SM-liigassani pelaa (tai ainakin pelasi kun viimeksi pari kuukautta sitten katsoin) ilman, etta olen paivitellyt itse mm. Mikko Koivu, Lauri Korpikoski, Eric Fehr, Jesse Joensuu...
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Miten sitten mun SM-liigassani pelaa (tai ainakin pelasi kun viimeksi pari kuukautta sitten katsoin) ilman, etta olen paivitellyt itse mm. Mikko Koivu, Lauri Korpikoski, Eric Fehr, Jesse Joensuu...
Sama. Jokereissakin Karlsson ja V.Filppula. Tosin Jaska Lahti, Kerälä ja Lupaschukit sun muut sielä vielä pyörii. Mutta ehkä vähän liikoja vaadittu EA:lta laittaa sinne Mosesta ja Raskia ym.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Tähän mennessä on jo eräänlainen itsestäänselvyys etteivät nämä meidän kyliemme pojat välttämättä ole ihan itsensä näköisiä näissä peleissä, monella esimerkiksi näyttää venähtäneen solariumissa ehkä vähän pidempään kuin oli tarkoitus, mutta jotkut kasvot ovat kyllä kieltämättä edes vähän sinne päin. Täysin sattumalta tietenkin ja hupaisasti monesti vielä saman joukkueen sisällä ikään kuin väärillä pelaajilla. Tässä pelailin äsken KalPa-HIFK-matsia eikä näin KalPa-kannattajan silmään voinut olla pistämättä että Artturi Lehkosta esittävä kuvatus itse asiassa näyttää yllättävän paljon totta kai samassa ketjussa toisella laidalla pelaavalta Sakari Salmiselta pitkää mustaruskeaa liehuvaa lettiä myöten. Voisin ihan hyvin kelpuuttaa kyseisen hahmon Saken lärviksi pelissä. Nykyinen Sakkehan on sellainen Toni Söderholmin näköinen äijä tässä pelissä. Samaten Melart jotain sikaili IFK:n maalin edessä ja siitä näytettiin zoomailua, kuva leikkasi Melartiin vaihtoaitiossa. Mietin että siinähän on kuin ilmetty Pakarisen Iiro. On tässä muitakin epärealistisia juttuja kuten Derek Stepan auttamassa puolustamisessa, mutta nuo kyllä häiritsevät.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös