NHL 13 (xbox360 & ps3)

  • 358 580
  • 1 349

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On kyllä ollut niin törkeen lagiset EASHL sparrit tässä parina päivänä, että oksat pois. Aivan järkyttävää puuroa, ja lisäksi putoilen vähän väliä EA:n servereiltä.

EA:n forumeilta sain vielä iloksemme todeta, että ongelma ei ole poistunut levyversiossa, kuten aluksi oletin (koska early release vaatii nettiyhteyden jotta sitä pystyy pelaamaan). No, jospa EA hoitaa homman pian kuntoon, vaikkakaan luotto tuohon lafkaan ei ole kovinkaan suuri...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
On kyllä ollut niin törkeen lagiset EASHL sparrit tässä parina päivänä, että oksat pois. Aivan järkyttävää puuroa, ja lisäksi putoilen vähän väliä EA:n servereiltä.

Jep. Vaikka en ole mikään paras pelaaja EASHL:ssä, tai edes toiseksi paras, niin noin huono en perkele ole miten tänään meni.

En tiedä johtuiko lagi itsestäni, vai EA:sta, mutta jeesus kun tuo 57-arvoisella ukolla pelaaminen lagisessa pelissä on hirvittävää.

Toivotaan että korjaantuu. Oman ukon arvot toki korjaantuvat vain ja ainoastaan pelaamalla.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
On kyllä ollut niin törkeen lagiset EASHL sparrit tässä parina päivänä, että oksat pois. Aivan järkyttävää puuroa, ja lisäksi putoilen vähän väliä EA:n servereiltä.

EA:n forumeilta sain vielä iloksemme todeta, että ongelma ei ole poistunut levyversiossa, kuten aluksi oletin (koska early release vaatii nettiyhteyden jotta sitä pystyy pelaamaan). No, jospa EA hoitaa homman pian kuntoon, vaikkakaan luotto tuohon lafkaan ei ole kovinkaan suuri...

Johtuiskohan ehkä siitä, että peliä ei ole vielä euroopassa julkaistu, ja täten suurin osa pelaajista on pohjois-amerikasta?

Samaa lagista paskaahan se on aina niitä vastaan kun pääsevät hostaamaan, niin eashl-, kuin versuspeleissäkin.
 

Hirmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks
Johtuiskohan ehkä siitä, että peliä ei ole vielä euroopassa julkaistu, ja täten suurin osa pelaajista on pohjois-amerikasta?

Samaa lagista paskaahan se on aina niitä vastaan kun pääsevät hostaamaan, niin eashl-, kuin versuspeleissäkin.

Tässä NHL13 saa valittua regioniksi euroopan, joten noita jenkkivastustajia ei tule vastaan. Eli se lagisuus johtuu ihan EA:n virheistä. Versus-matsit toimivat mulla täydellisesti mutta EASHL on kokoajan tahmeaa.
 

emz1

Jäsen
Joku ystävällinen NHL13-pelin omistava palstatoveri voisi ottaa testaukseen eurooppalaisen kaukalon ja kuvakulmavalinnaksi True Broadcastin. Itseäni kiinnostaisi kovasti tietää että tuoko tuo kuvakulma minkäänlaista mielenkiintoa pelata eurooppalaisella kaukalolla edes vähän alusta?

NHL-kaukalossa tuo kuvakulmavalinta vei demon kohdalla todella paljon tilaa pois kentältä ja toivoisin että tuo vaikuttaisi positiivisella tavalla myös eurooppalaiseen kaukaloon. Muuten tulee jäämään SM-Liigapelit jälleen erittäin vähäiseksi :-/
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt tuli Verkkokaupasta ilmoitus että peli on lähteny (ahvenanmaalta) postiin. Ei taida keretä perille ennen viikonloppua tänne Keski-Suomeen, persekele! Ehkä joutuu perjantaina hakeen tuon Gigantista tms (jos ei lopu) ja palauttamaan Verkkokaupan kappaleen, että pääsee viikonloppuan pelaamaan... :D
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Nyt tuli Verkkokaupasta ilmoitus että peli on lähteny (ahvenanmaalta) postiin. Ei taida keretä perille ennen viikonloppua tänne Keski-Suomeen, persekele! Ehkä joutuu perjantaina hakeen tuon Gigantista tms (jos ei lopu) ja palauttamaan Verkkokaupan kappaleen, että pääsee viikonloppuan pelaamaan... :D

Aamulla tuli lähetysilmoitus tännekin. Minä kyllä oletan, että tuo perjantaiksi kerkeäsi Jyväskylään - kaksi päivää kai siinä yleensä on mennyt Ahvenanmaalta lähetettäessä?
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itselleni tuli verkkokaupasta ilmoitus, että tuotetta odotellaan vielä. Tilasin n. pari viikkoa sitten. Peruutinpa samantien tilauksen ja huomenna aamusta sittariin/giganttiin peliä hakemaan.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Itselleni tuli verkkokaupasta ilmoitus, että tuotetta odotellaan vielä. Tilasin n. pari viikkoa sitten. Peruutinpa samantien tilauksen ja huomenna aamusta sittariin/giganttiin peliä hakemaan.

Saman tein minäkin. Voi kun olen kärsimätön.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Tänne VPD viestitti, että peli on lähetetty ma/ti. Hyvillä mielen siis voi odottaa pelin kolahtavan laatikkoon loppuviikosta.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Aijai kun taisin lähteä hitaasti liikkeelle, tilasin tänään ennen töihinmenoa eikä tietääkseni vielä ole kuulunut mitään. Ei kyllä ole niin hoppu että peruisin tilauksen ja marssisin kauppaan ellei ala kestämään useita viikkoja.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Onko tuo seitsemän €uron säästö sen arvoista, että pitää tuskissaan kärvistellä ja pelätä minä päivänä peli sattuisi postista kolahtamaan...? Mielestäni ei ole ja sen vuoksi en tänä vuonna enää peliä tilannut verkkokaupasta, kun ei viime vuonnakaan saapunut julkaisupäivänä kotiin.
 

jussilainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla tuli VPD:stä viesti, että tilaukseni on käsitelty ma/ti. Onkohan se nyt tulkittavissa siten, että ne on lähettäny pelin ma tai ti?
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Onko tuo seitsemän €uron säästö sen arvoista, että pitää tuskissaan kärvistellä ja pelätä minä päivänä peli sattuisi postista kolahtamaan...? Mielestäni ei ole ja sen vuoksi en tänä vuonna enää peliä tilannut verkkokaupasta, kun ei viime vuonnakaan saapunut julkaisupäivänä kotiin.

En minä kovin tuskissani kieri jos ei peli ole kotona heti julkaisupäivänä. Enkä myöskään ole tuon seitsemän euron perään niin tarkasti, tein vain sen mikä oli helppoa ja vaivatonta, tilasin sen kotoa käsin ja odotan sen saapuvan kotiini kuin itsestään. Kävelevän PS3:n ja pitävän konetta lämpimänä siihen asti kunnes saavun töistä kotiin.

Ja ei, en ole lihava.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko tuo seitsemän €uron säästö sen arvoista, että pitää tuskissaan kärvistellä ja pelätä minä päivänä peli sattuisi postista kolahtamaan...? Mielestäni ei ole ja sen vuoksi en tänä vuonna enää peliä tilannut verkkokaupasta, kun ei viime vuonnakaan saapunut julkaisupäivänä kotiin.

Ei todellakaan ole, mutta eipä toisaalta ole mitään vaivaa silti laittaa toi halvempi "arpa" vetämään. Jos peli tulee julkkariksi, niin säästetyt eurot talteen. Jos ei niin kaupasta hakemaan ja tilattu peli asiakaspalautuksena takaisin kunhan se joskus saapuu.

Näin teen, varsinkin kun ei vo tietää saako sitä peliä viidelläkympillä mistään ja kyllähän noi oikeasti ihan hyvin julkaisupäiväksi tulee. Huhhei, huomista odotellaan täällä kuin joulua, onneksi toi KalPan liiga-avaus sattui vasta perjantaille :D
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Tännekin tuli viestiä että tilauksenne on postitettu (Verkkokauppa.com). Luultavasti tulee perjantaina, mutta toivotaan että saisin jo torstaiksi. Tosiaan luvattu toimitus aika 2-3 arkipäivää.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Siis mitä ilmoitusta te odottelette verkkokauppa.com:lta? Minulle tuli ilmoitus perjantaina sähköpostiin, että on postitettu ja toinen sähköposti missä kerrottiin, että ovat aloittaneet pakkaamisen ja lähettävät kaikki ennakkoon tilatut änärit 11.9. Onko tämän jälkeen jollekin tullut vielä uusi vahvistus, että peli on lähtenyt? Minulle ei ole kuulunut mitään ja jos huomenna posti ei tuo, niin käyn ostamassa pelin kaupasta ja palautan verkkokauppaan tilatun, kunhan saapuu. Vapaapäivä varattu ja olutta jääkaappi täynnä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Siis mitä ilmoitusta te odottelette verkkokauppa.com:lta? Minulle tuli ilmoitus perjantaina sähköpostiin, että on postitettu ja toinen sähköposti missä kerrottiin, että ovat aloittaneet pakkaamisen ja lähettävät kaikki ennakkoon tilatut änärit 11.9. Onko tämän jälkeen jollekin tullut vielä uusi vahvistus, että peli on lähtenyt? Minulle ei ole kuulunut mitään ja jos huomenna posti ei tuo, niin käyn ostamassa pelin kaupasta ja palautan verkkokauppaan tilatun, kunhan saapuu. Vapaapäivä varattu ja olutta jääkaappi täynnä.

Ei tullut minulle tuollaista ilmoitusta missään vaiheessa. Hitto ku olisin tiennyt, niin olisi voinut itsekin noin toimia.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Siis mitä ilmoitusta te odottelette verkkokauppa.com:lta? Minulle tuli ilmoitus perjantaina sähköpostiin, että on postitettu ja toinen sähköposti missä kerrottiin, että ovat aloittaneet pakkaamisen ja lähettävät kaikki ennakkoon tilatut änärit 11.9. Onko tämän jälkeen jollekin tullut vielä uusi vahvistus, että peli on lähtenyt? Minulle ei ole kuulunut mitään ja jos huomenna posti ei tuo, niin käyn ostamassa pelin kaupasta ja palautan verkkokauppaan tilatun, kunhan saapuu. Vapaapäivä varattu ja olutta jääkaappi täynnä.

"Hei,

Tilauksenne numerolla xxxxxxxx on nyt lähetetty Ahvenanmaalta." Tuollainen sieltä tuli meikäläiselle tänään klo 12.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Tilaus verkkokaupasta peruttu, kun eivät näytä saavan postitettua tänä päivänä. Huomenna sitten Gamestopista hakemaan hintaan 9,99e kun vie 2 peliä vaihdossa.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
"Hei,

Tilauksenne numerolla xxxxxxxx on nyt lähetetty Ahvenanmaalta." Tuollainen sieltä tuli meikäläiselle tänään klo 12.

Okei. Minulle tuli tuo samanmoinen viesti jo perjantaina 7.9. ja tunti tuon viestin jälkeen tuli vielä seuraavanlainen viesti:

Hei

Suuren tilausmäärän takia olemme jo tänään aloittaneet käsittelemään ja tulostamaan NHL 13 PS3
-pelin suoratoimitustilauksia. Näin pyrimme varmistamaan, että kaikki ennakkotilaukset ehditään
tulostaa, paketoida ja lähettää ajoissa.

Koska tilaus käsitellään ja tulostetaan ennakkoon, teille saapuu myös toimitusvahvistusviesti etukäteen.

Kaikki ennakkotilaukset lähetetään ensi tiistaina 11.9., kaksi arkipäivää ennen virallista
julkaisupäivää.
Suoratoimitustilausten normaali kuljetusaika on 2-3 arkipäivää lähetyksestä jakelualueesta ja Postin
jäkelujärjestelyistä riippuen.


--

Ystävällisin terveisin,

xxxx xxxxxxx
Verkkokauppa.com

Eli kait tässä suht rauhallisin mielin voi iltaa viettää.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ahaa eli onko ongelma Xbox-pelien päässä sitten..

E: Facebookissa on laittanut verkkokauppa.comin joku jäbä viestiä sinne, että: "
Saimme juuri suuren erän pelejä Ahvenanmaan varastoomme, ja lähetämme niitä kaiken aikaa matkaan 1. luokan lentorahtina.

Juha/Asiakaspalvelu"
 
Viimeksi muokattu:

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikäläisellä taitaa kyllä olla toivo menetetty sen suhteen, että edes tällä viikolla tipahtaisi luukusta. Tila on Verkkokaupan sivuilla "odottaa käsittelyä", eikä tuon tilausvahvistuksen jälkeen ole muita sähköposteja tai tekstareita näkynyt. Paska homma sikäli, että huomenna olisi ollut ainoa täysimittainen vapaapäivä ties mihin aikaan. No eipä siinä, kerkeää sitä varmasti pelaamaan ihan tarpeeksi kuitenkin. Iloinen yllätys vain, jos jostain syystä tipahtaakin huomenna luukusta.

E: Facebookissa on laittanut verkkokauppa.comin joku jäbä viestiä sinne, että: "
Saimme juuri suuren erän pelejä Ahvenanmaan varastoomme, ja lähetämme niitä kaiken aikaa matkaan 1. luokan lentorahtina.

Juha/Asiakaspalvelu"
Mahtaakohan tuo "1. luokan lentorahti" tuoda pelin postiluukusta huomenna kaikkien välikäsien jälkeen?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Äsken tuli tekstiviesti puhelimeen, että postitettu ja Verkkokaupan sivuilla "Käsitelty". Eipä taida huomiseksi ehtiä. :/
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mulle tuli lähetysvahvistus maanantaina. Ehkäpä peli sitten huomenna kolahtaa luukusta, ainakin toivon kovasti niin. Onko kellekään tullut peli jo tänään, vaikka ilmestymispäivä on vasta huomenna?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös