NHL 13 (xbox360 & ps3)

  • 358 771
  • 1 349

Chipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura ja New York Rangers
Osaako joku jo peliä pelannut kertoa, että onko Chicagolla ja Rangersilla oikeat areenat vai seikkaileeko siellä vielä New York Arena ja Chicago Arena..
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Tämä on varmaan ihan tusinapelaajan tyhmiä kysymyksiä, tai sitten jo kysytty aikasemmin täällä, mutta luotetaan siihen että joku muukin törmää samaan uudestaan niin ei tarvitse kaivella mistään pitemmältä ajalta. Mun sähköpostiin pamahti pari koodia. Kantsiiko niitä lunastaa ennen kuin itse peli tulee kun ymmärsin, että ne on jotain etuuksia itse peliin sitten vai mitä ne koodit oikein ovat? En ole koskaan tilannut ennakkoon mitään peliä niin ei yhtään hajua.
 
Viimeksi muokattu:

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Noniin asiat lähti rullaamaan ja peli olisi lähetetty matkaan, toivotovaan että ehtisi jotenkin huomiseksi tai perjantaiseksi.

Tämmöisen lauseen löysin Verkkokaupan facebook sivuilta joka luo vähän toivoa että ehtisi huomiseksi kotiin.

"Saimme juuri suuren erän pelejä Ahvenanmaan varastoomme, ja lähetämme niitä kaiken aikaa matkaan 1. luokan lentorahtina".
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Tämä on varmaan ihan tusinapelaajan tyhmiä kysymyksiä, tai sitten jo kysytty aikasemmin täällä, mutta luotetaan siihen että joku muukin törmää samaan uudestaan niin ei tarvitse kaivella mistään pitemmältä ajalta. Mun sähköpostiin pamahti pari koodia. Kantsiiko niitä lunastaa ennen kuin itse peli tulee kun ymmärsin, että ne on jotain etuuksia itse peliin sitten vai mitä ne koodit oikein ovat? En ole koskaan tilannut ennakkoon mitään peliä niin ei yhtään hajua.



Samaa itse mietin. Jotain HUTiin liittyvää taisi olla ennakkotilaajan etuna ainakin VPDltä?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse tilasin Jari Kurri editionin Netanttilasta kun rahat ei riitä maksaa kerralla ~40€, niin pakko oli ottaa kalliimpi kun osarilla kuitenkin saa. Laitoin toimitustavaksi "haetaan tavaratalosta" niin nyt tässä jännitetään josko peli olisi jo huomenna noudettavissa. Kaiken järjen mukaan luulisi olevan jo huomenna?
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Pieniä toiveita herättelin että peli olisi tälle päivälle ehtinyt, kun sähköpostiin tuli jo perjantaina ilmoitus että peli on lähetetty. Eipä tullut, huomenna sitten! Ei malttais venaa!
 
Pistin tuon pelin tilaukseen 10.9. Kävin nyt katsomassa tilanteen verkkokaupan sivuilta ja siellä lukee punaisella, että "odotetaan katevarausta" ja linkki kohtaan "siirry tekemään katevarausta". Tililtä näkyy, että sieltä on 1e lähtenyt. Onko ihan normaalia?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Pistin tuon pelin tilaukseen 10.9. Kävin nyt katsomassa tilanteen verkkokaupan sivuilta ja siellä lukee punaisella, että "odotetaan katevarausta" ja linkki kohtaan "siirry tekemään katevarausta". Tililtä näkyy, että sieltä on 1e lähtenyt. Onko ihan normaalia?
En muista protokollaa, mutta on mielestäni ihan normi setti Verkkokaupasta tilatessa, löytyy varmasti tietoa kun Verkkiksen sivuilta etsit.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari tuntia sitten tuli itsellekin ilmoitusta, että peli lähti Ahvenanmaalta. Samassa sähköpostiin kolahti seuraava viesti:

"Hei

Suoratoimitustilauksenne tuotteesta 45452 NHL 13 PS3-peli on lähetetty tänään Ahvenanmaalta.

Ennakkotilausten toimitukset alkoivat eilen tiistaina, mutta valitettavasti osa maahantuojan ensimmäisestä toimituserästä viivästyi kuljetuksessa ja saapui Ahvenanmaan varastoomme vasta tänään keskiviikkona.

Kaikki tänään käsitellyt ennakkotilaukset lähetetään kuitenkin 1. luokan kirjeenä, jonka normaali kuljetusaika on 1-2 arkipäivää Postin jakelualueesta ja -tilanteesta riippuen.
Tilauksenne pitäisi saapua perille huomenna torstaina tai viimeistään perjantaina."


Ja sitten sormet ristiin, että huomenna kolahtaisi ja pääsisi vähän tahkoamaan ennen liigakierrosta.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Pari tuntia sitten tuli itsellekin ilmoitusta, että peli lähti Ahvenanmaalta. Samassa sähköpostiin kolahti seuraava viesti:

"Hei...



Ja sitten sormet ristiin, että huomenna kolahtaisi ja pääsisi vähän tahkoamaan ennen liigakierrosta.

Tässähän alkaa omakin usko nousta asian suhteen! :)
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämä on varmaan ihan tusinapelaajan tyhmiä kysymyksiä, tai sitten jo kysytty aikasemmin täällä, mutta luotetaan siihen että joku muukin törmää samaan uudestaan niin ei tarvitse kaivella mistään pitemmältä ajalta. Mun sähköpostiin pamahti pari koodia. Kantsiiko niitä lunastaa ennen kuin itse peli tulee kun ymmärsin, että ne on jotain etuuksia itse peliin sitten vai mitä ne koodit oikein ovat? En ole koskaan tilannut ennakkoon mitään peliä niin ei yhtään hajua.

VPD:n sivuilla luki sunnuntaina kun peliä tilasin näin:

Myymälämyynti alkaa to 13.9. klo 10:00! Ennakkotilaajat saavat mahtavia etuja suosituimpiin NHL 13 -pelimoodeihin, kuten: Hockey Ultimate Team (HUT), EA SPORTS Hockey League (EASHL) ja Be A Pro. NHL 13 julkaistaan Suomessa 13. syyskuuta 2012.

Ennakkotilausedut:
1. Yksi Gold HUT paketti joka viikko 16 viikon ajan (Syyskuu - joulukuu 2012).**
2. Reebok 20K paketin. Paketti sisältää pelin sisäisiä tavaroita kuten hanskat, mailan, luistimet ja Be a Pro ja EASHL -pelaajaboostauksen.
3. BAUER paketti. Paketti sisältää pelin sisäisiä tavaroita kuten hanskat, mailan, luistimet ja Be a Pro ja EASHL pelaajaboostauksen.
4. Maalivahtiboostauksen Be a Pro ja EASHL -moodeihin.

** Lunasta koodi napsauttamalla "Redeem Code" painiketta NHL 13 Storessa (NHL 13 pelin sisällä) 30. syyskuuta 2012 mennessä täydellisen lataustarjouksen saamiseksi. Koodin myöhemmästä lunastamisesta seuraa aiempien kuukausien Gold Jumbo -pakettien menettäminen. Jokainen Gold Jumbo -paketti on saatavilla vain kunkin kuukauden loppuun asti.

Tänään minulle joku koodi tulikin sähköpostiin. En sitten tiedä onko noita etuja muunkinlaisia, jos olet useamman koodin saanut.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Vaikka peliä ei vielä ole näppysissä niin onko uusi rosteripäivitys milloin tulossa holleille? Ja onko pelin saaneet kerenneet vilkaista tulokkaiden kokonaisuuksia? Pahoittelut etukäteen jos joku on kysynyt vastaavat kysymykset aikaisemmin ja niihin on vastaukset.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perhanan perhana, viitsisikö sitä itsekin Cittarista käydä poimimassa.. Olin kyllä ajatellut, että jää NHL paremmille ajoille, mutta tuo "kohta se tulee!"-hehkutus rupeaa tarttumaan itseenikin. Saa nähdä, onko aamulla "änärifiilis".
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Perkele, että ottaa aivoon istua apupäivystäjän penkillä, kun tietää, että huomena alkaa liiga ja änäri kolahtaa postiluukusta sisään... Tosiaan aina ennen on peli ollut myöhässä pari päivää, mutta nyt se tulee varmasti ajoissa, ainakin lähetyspäivän perusteella. Noh pääseehän tuota läiskimään sitte perjantaina urakalla, ei malta odottaa!
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Turtolan Citymarketista tuli peli haettua. Ei kovinkaan yllättävää, että siellä oli 360-versioita enää pari kappaletta. PS3-versioita olikin sitten ainakin yli kymmenen kappaletta.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Turtolan Citymarketista tuli peli haettua. Ei kovinkaan yllättävää, että siellä oli 360-versioita enää pari kappaletta. PS3-versioita olikin sitten ainakin yli kymmenen kappaletta.

Hyvä tietää, täytynee suunnistaa Linnainmaalle, kun kymmeneltä pääsee hakemaan.
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Isäni lupautui hankkimaan pelin syntymäpäivälahjaksi, säästyypähän viisikymppiä kun ei tarvi itse ostaa. Tänään töitten jälkeen sitten pitää käydä siellä pyörähtämässä ja hakemassa peli talteen, sitten pääsee kotiin hakkaamaan!
 

Molkke

Jäsen
Tiistaina tuli lähetysviesti, ei tullut tänään vielä postissa. Huomiseen on kyllä pitkä aika. Mites muut tiistaina lähetysviestin saaneet saitteko tänään peliä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös