NHL 13 (xbox360 & ps3)

• 360 441
  • 1 346

Pengu

Jäsen
Onkos PS3:lle tulossa ollenkaan sitä kunnon GM Connectedia? Eli voi joko voi pelata tai simuloida niin kuin XBoxin liiga?

Mutta kuinkas moni pelaa sillä uudella kuvakulmalla True Broadcastilla? Ite kyllä ihastuin jotenkin ja nyt pitää harjoitella sitä pelaamista kun se on vähän vaikeeta, eri suuntiin tatit jotta laukoo ja niin edelleen. Mutta jos siitä ei tuu mitään maalinteon kanssa kai pitää pysyä samassa kuvakulmalla.

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Osaako kukaan sanoa milloin silver liven omaavat saavat ladata demon? Olen koittanut sitä latailla, aina tulee joku vinkuteksti että ongelmia marketplacen kanssa shaibaa.

e. hätä seis, tänään tuli silverille ladattavaksi. Latauksessa siis ja kohta kerron fiiliksiä :)

Viimeksi muokattu:

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Onkos PS3:lle tulossa ollenkaan sitä kunnon GM Connectedia? Eli voi joko voi pelata tai simuloida niin kuin XBoxin liiga?
.

Itse myöskin enemmin pelaisin nuo matsit, kun simuloisin. Vuorotyöläisenä on aikaa olla kahdessa(kin) mukana. Jos siis onnistuu. Mutta siis, jos ei vapaaehtoista löydy tohon perustajaksi, niin voin harkita.

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Mutta kuinkas moni pelaa sillä uudella kuvakulmalla True Broadcastilla? Ite kyllä ihastuin jotenkin ja nyt pitää harjoitella sitä pelaamista kun se on vähän vaikeeta, eri suuntiin tatit jotta laukoo ja niin edelleen. Mutta jos siitä ei tuu mitään maalinteon kanssa kai pitää pysyä samassa kuvakulmalla.

Pelailen True Broadcastilla, mutta laukomisen olen määritellyt ohjaimen asetuksista "Camera Relativen" sijaan kohtaan "Always Up". Helpotti ainakin omaa pelaamista huomattavasti.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Pelailen True Broadcastilla, mutta laukomisen olen määritellyt ohjaimen asetuksista "Camera Relativen" sijaan kohtaan "Always Up". Helpotti ainakin omaa pelaamista huomattavasti.
Pitää itsekin koittaa tuota, koska nimenomaan laukominen oli jotenkin ihmeellistä äijän tehdessä aina jonkun mailaveivin hyökkäysalueella. True Broadcasthan on mitä mahtavin vaihtoehto muuten!

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Dodii, nyt tyypit on otettu demosta.

Pari hassua matsia (5-10) pelanneena täytyy sanoa, että helvetti, se on oikeesti hyvä peli! Peli on todella paljon intensiivisempää kuin ennen, paljon enemmän tapahtuu, kaikkea ei voi suunnitella etukäteen kuten ennen. Mitään varmoja maalikikkoja en ole löytänyt, yhden upean onetimer maalin tein Kovyllä. Kovasti sitä kaikki kritisoivat että ei mene onetimerit sisään, tuossa maalissa Quickilla ei ollut mitään jakoa. Loput maalit aikalailla perusvetomaaleja sitten.

Taklauksista ei oo oikeen kukaan tykännyt, eikä ne täälläkään mitään hurraa-huutoja aiheuttanut. Mielestäni kumminkin paremmat selvästi kuin 12:ssa, ylilyöntejä kyllä tulee tässäkin rutkasti mutta ainakin superstarilla ja hardcorella ei pelaajat lennelleet kokoaikaa kuin leppäkeihäät, kun piti järjen mukana.

Tappeluille ei näköjään ole tehty mitään, eli vaihtopenkki ja muut pelaajat häviävät. Edelleen tuo itseäni kummastuttaa mutta pieni puute.

Luistelu tuntuu hiukan hankalalta, mutta kokoajan muuttuu helpommaksi kun pelaa.

Tässä pelissä on selvästi uutuuden tuntua. 11 ja 12 oli samaa huttua, tässä on selvää uutuuden viehätystä. Nyt tuntuu että en pelaa 12:sta päivitettyä versiota vaan oikeasti uutta peliä.

Olin iloisesti yllättynyt. Siksipä peli lähtikin ennakkotilaukseen.

Niin, ja kun jotkut sanovat, että hemmetti aivan liian helppo peli, niin ei ainakaan mulle. Superstar ja hardcore tuntui ittelle hyvältä, ja noitahan saa vielä vaikeammaksi slaidereilla. Tykkään. Voisi sanoa, että olen mehuissani.

Schadowan

Jäsen
Pitää itsekin koittaa tuota, koska nimenomaan laukominen oli jotenkin ihmeellistä äijän tehdessä aina jonkun mailaveivin hyökkäysalueella. True Broadcasthan on mitä mahtavin vaihtoehto muuten!

Onkos teilläkin se ongelma,että omalla kenttäpuolella kontrollit eivät oikein skulaa? Eli kun siirrät kiekon rystylle,pelaaja itseasiassa siirtää kiekon kämmenelle. Sitten kun ylittää keskiviivan niin kontrollit toimivat ihan niinkuin pitääkin. Ja nimenomaan always upilla,true broadcast kamera.

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Pahoittelen jos tämä uutinen on jo ketjussa. En ainakaan nopeasti löytänyt puhetta jutusta, koko ketjua en kuitenkaan selannut läpi.

NHL 13 esittää siis myös uusia legendoja. FB-päivityksen sekä tämän linkin mukaan pelistä löytyvät vanhojen (viime vuotisten) lisäksi seuraavat pelaajat: Doug Gilmour, Jari Kurri sekä Dominik Hasek. Tämän lisäksi EA päätti lykätä peliin kaksi naiskiekkoilijaa, Angela Ruggiero:n sekä meille kaikille tutun, Salamoissakin pelanneen, Hayley Wickenheiserin. Nykyään on siis kaksi "legenda-tiimiä", Team Ruggierro sekä Team Wickenheiser. Joukkueet koostuvat nais-kapteeneidensa lisäksi muista legendoista sekä nykyajan tähdistä.

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Eka bugi mun osalta korkattu. Aina, kun Trevor Lewis tekee maalin, selostaja alkaa kertomaan tarinaa Brian Boylesta, ja kuinka hänellä on isoksi mieheksi tarkka laukaus tms. shaibaa. Onko muilla tullut tämmösiä vastaan?

Muuten peli tuntuu demon perusteella hemmetin hyvältä. Tykkään!

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Onkohan kukaan suunnitellut kasaavansa EASHL -joukkuetta NHL13een? Lähtisin nyt ainakin try-outille jos ei muuta. Useampi tuhat peliä ihmisvastustajaa vastaan on itsellä 08sta lähtien, mutta EASHL:ään en ole vielä tutustunut.

EDIT: Alusta siis XBox.

Viimeksi muokattu:

Oakley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punanutut
Peli näyttäisi olevan season ticketin kanssa ladattavissa 8.9 klo. 20.00. Ainakin Xboxin Ea Sports-sovelluksen laskuri näyttäsi näin.

edit. Eli "Early Release"-versio silloin ladattavissa.

miki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton + kanukkijoukkueet + Pittsburgh, KalPa
Sama viesti tuli tännekin: "Tilauksenne on käsitelty ja postitettu." Kaipa se tiistaina kolahtaa postiluukusta...

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaipa se tiistaina kolahtaa postiluukusta...

Tai keskiviikkona, tai torstaina... Viime vuonnakin mulle tuli ilmoitus maanantaina ja peli perjantaina. Suurin osa sentään taisi pelinsä kuitenkin torstaiksi saada silloin. Normaalia settiä siis, ettei kannata mitään normaaleja postitusaikoja odotella.

EDIT: 13.9 oon minä ainakin julkaisupäivänä pitkään pitänyt, torstai muutenkin perinteinen julkkaripäivä.

Viimeksi muokattu:

Lasipolvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Hifk ja Leijonat
Onko päivämäärä nyt sitten vaihtunut 13.9? Oli pitkään 14.9 mutta ainakin parilla sivustolla näytti nyt julkaisupäiväksi 13.9. Eipä siinä kelpaa minulle.

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Luulisi, että torstaina aikasintaan tulee? Itse olen ennakkotilannut, mutta luulisi, ettei peli voi tulla ennen kun sitä on edes julkaistu? :O 13.9 on julkaisu, ainakin monesta lähteestä olen näin lukenut.

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Tälläinen pamahti juuri sähköpostiin
Hei

Suuren tilausmäärän takia olemme jo tänään aloittaneet käsittelemään ja tulostamaan NHL 13 PS3 -pelin suoratoimitustilauksia. Näin pyrimme varmistamaan, että kaikki ennakkotilaukset ehditään tulostaa, paketoida ja lähettää ajoissa.

Koska tilaus käsitellään ja tulostetaan ennakkoon, teille saapuu myös toimitusvahvistusviesti etukäteen.

Kaikki ennakkotilaukset lähetetään ensi tiistaina 11.9., kaksi arkipäivää ennen virallista julkaisupäivää.
Suoratoimitustilausten normaali kuljetusaika on 2-3 arkipäivää lähetyksestä jakelualueesta ja Postin jäkelujärjestelyistä riippuen.
Eli ei tarvitse lähteä maanantaina aikaseen töistä ja varata loppuviikkoa sairaslomaa varten

RDivis

Jäsen
Verkkokauppa.comista olette kaikki tilanneet?

Siellä sentään tunnutaan reagoivan. Puolenkuunpelit ei ole inahtanutkaan. Kenties tilauksia ei ole niin paljoa tai reagointia ei ole tulossakaan.

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Eiköhän kyseessä ole vain se, että tilauksia on sen verta paljon, että käsittelevät tilaukset jo valmiiksi niin saavat sitten paketit torstaiksi. Sanoisin, että turha unelmoida peliä etukäteen postilaatikkoon. Samaa hommaa oli myös viime vuonna.

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Muutama huomio demosta:
-mailaa ei voi nostaa kertaakaan ilman jäähyä
-tietokoneen puolustajat katkoo 95% niiden läheltä menevistä syötöistä, omat pakit ehkä 5%
-kun vaihtaa pelaajaa puolustuksen aikana, niin pelaaja jonka otat haltuusi nostaa mailaa 2-3 kertaa (ja ottaa helposti jäähyn), vika ei ole ohjaimessa, koska sama käy molemmilla ohjaimillani ja ei, en paina rastia itse
-vastustajan tietokone on sata kertaa älykkäämpi, kuin oman joukkueen botit

Nämä tuli nyt nopeasti mieleen. Jos edes osaa näistä ei saada peliin korjattua, niin tuskin tulen montaa peliä pelaamaan...

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
lake79 jos vaan pystyt niin heitä jotain arvioita pelistä kun olet sitä päässyt kokeilemaan. Muistelen että tänään illalla saisit pelin? Vähän GM Connected muodosta että onko vain vanha Be A GM uudella nimellä jne.

Teloch

Jäsen
Kuka saa, kuka ei... Jenkkien early access ei ilmeisestikään ihan putkeen mennyt, vaikka kaiketi suurin osa pelinsä saikin. Kaikenlaista pientä teknistä ongelmaa ollut ilmassa season ticketin suhteen. Luotan siihen että kuulun niihin harvoihin ja valittuihin, jotka jäävät Euroopassa syystä tai toisesta paitsioon. Parin tunnin päästä se nähdään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy