Aika jäätävän vastaanoton on tällä palstalla saanut tämä änärin uusin versio, siihen nähden että parilla muulla aiheeseen liittyvällä keskustelupalstalla peli on saanut melko suopean vastaanoton, demoa on toisinaan suorastaan ylistetty. Mutta kenties lätkäjätkillä on pelin suhteen erilaiset vaatimukset kuin ns. peruspelaajalla joka ei tosielämässä ole se suurin lätkäfani. Tai sitten vaan on odotukset karanneet porukalla täysin käsistä...tosin aika usein urheilupeleissä törmää siihen ilmiöön, että uusi versio saa alkuun hirvittävän paskaryöpyn niskaansa, joka sitten ajan kanssa rauhoittuu kun ihmiset pääsee sinuiksi pelin kanssa.
Itse olen nyt n.10 matsia demoa pelannut, ja tykkään kyllä kovastikin. Peli tuntuu sopivasti erilaiselta kuin pari aiempaa vuosipäivitystä, eikä minulla ole paljoa muuta valitettavaa kuin että hivenen liian helpolta tuntuu voittaa tekoäly vaikeimmallakin tasolla. Tokihan siihen slidereilla voi varmaan sitten vaikuttaa, mutta epäilen onko sittenkään tarpeeksi haastavaa kun omat taidot karttuu. Sen sijaan onlinessa tätä tulee hakattua sormet verillä, ja sepä se onkin minulle tärkein pelimuoto erilaisine variaatioineen. Täytyy tästä kai oma painokseni laittaa tilaukseen ja sitten joskus kirjoitella syvempää analyysiä...
Itse olen nyt n.10 matsia demoa pelannut, ja tykkään kyllä kovastikin. Peli tuntuu sopivasti erilaiselta kuin pari aiempaa vuosipäivitystä, eikä minulla ole paljoa muuta valitettavaa kuin että hivenen liian helpolta tuntuu voittaa tekoäly vaikeimmallakin tasolla. Tokihan siihen slidereilla voi varmaan sitten vaikuttaa, mutta epäilen onko sittenkään tarpeeksi haastavaa kun omat taidot karttuu. Sen sijaan onlinessa tätä tulee hakattua sormet verillä, ja sepä se onkin minulle tärkein pelimuoto erilaisine variaatioineen. Täytyy tästä kai oma painokseni laittaa tilaukseen ja sitten joskus kirjoitella syvempää analyysiä...