NHL 13 (xbox360 & ps3)

  • 360 441
  • 1 346

Vercetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
En kyllä ymmärrä, että noita selostuksia ei saada vaihdettua sitten millään. Samaa paskaa Gary Thorne ja Bill? jauhanut monta vuotta. Mieluummin vaikka Saukkonen ja Juti sinne selostuskoppiin rillaamaan.
Tässä samaa mieltä. Kyllä Gary Thornen ja Bill Clementin aikakausi NHL-pelisarjassa tulisi ehdottomasti saattaa jo päätökseensä. Päteviä ukkoja, ei siinä mitään, mutta tuota samaa ponnetonta paskanjauhantaa on nyt kuultu tarpeeksi, ja tuleehan siinä hieman hölmö olo, kun jo ensiraapaisu innolla odotetusta demosta saa aikaan vitutuksen tuulahduksen, kun tutkapari Thorne-Clement avaa suunsa.

Nostalgisena vetona en panisi edes pahakseni, vaikka selostuskoppiin raahattaisiin vaihteeksi Jim Houston toistamaan vaikkapa NHL 98:n legendaarisen karuja repliikkejään siten, että vain pelaajien nimet päivitettäisiin. Voisi olla muuten pokassa pitelemistä. Pohjoisamerikkalaisia selostajia riittää tässä maailmassa sen verran, että sieltä varmasti joku tuoreempi ja innostavampi duo löydettäisiin tuomaan kaivattua raikkautta EA-änärin äänimaailmaan.
 

K3sis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäläinen taitokiekko, Caps
Itselle jäi vähän negatiiviset fiilikset demosta. Pakko-ostoshan tuo silti on kun ei noita pelaajia vanhoissa riitä kuitenkaan. Laitetaan nyt jotain mitä jäi päällimmäisenä mieleen testailuista:

+ Luistelu, tuntui alun jälkeen ihan hyvältä, mutta toivottavasti korjataan kiihdytysanimaatiota.
+ Karvaaminen tuntui huomattavasti paremmalta ainakin. Johtuu osittain poke checkin parantumisesta.
+ Pelaajien naamat. Pitää väkisin jotain positiivista etsiä.

+/- Läpiajoja enemmän. Nyt jopa pelaajien ominaisuuksilla on merkitystä tähän.
+/- One-timerit ei onnistu juuri ollenkaan. Todellakin naurettavaa, että 2-0 hyökkäyksestä kannattaa mieluummin laukoa etu-yläkulmaan kuin syöttää takatolpalle. Aiemmissa taas upposivat liiankin hyvin.
+/- Taklaukset. Äijää tuntuu lentävän jokaisesta hipaisusta, mutta mielestäni myös onnistuneita uudistuksia.

- Rankkarit. En montaa rankkarikisaa kokeillut, mutta tuon uudistetun luistelun kanssa tuntui todella kankealta.
- Maalivahtien haamupelastukset, niitä on liikaa.
- Laitaan sitominen. Niin kuin aiemmin jo todettiin niin sidotaan vaikka täydestä vauhdista ja tuntuu että aluetta jolta sitominen onnistuu on kasvatettu.
- Tekoäly vetää edelleen samalla kaavalla. Nyt tosin päätyynheittojen estäminen on vaikeampaa.
 

Tanechoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, AC Oulu, SJS, Tottenham
Täytyy kyllä ihmetellä miten tässä on vieläki sama viat tallella, kuin NHL 08:ssa. Kiekonfysiikka on edelleen ihan paskaa esim. NHL 2k6:ssa kiekko käyttäytyi niinkuin oikea, joten miten EA:lla voi olla niin vaikeaa tehdä sama? Ja toinen juttu on maalivahdit. Torjunnat ja liikkuminen täysin epärealistista.
Pelin positiivisin asia oli nyt pelaajien luistelu.

Pelissä panostetaan täysin epäolennaisiin asioihin, kuten viime vuonna pelaajien reagoiminen vaihtoaitiossa kentän tapahtumiin, voi luoja.

NHL 13 tulee kyllä ostettua joskus keväällä puoleen hintaan.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itse innostuin tuosta true broadcast-kuvakulmasta aika hyvin! Se ja uusitut presentaatiot toivat kyllä mukavan uuden tuulahduksen. Suosittelen todellakin kokeilemaan! Vieläkun ton selostajakaksikon olisivat hyllyttäneet, niin avot.

Tuo kuvakulmahan on oivallinen yksinpelifiilistelyyn (vähän toki välillä kameramies ei näytä kaikkea tarvittavaa), niitä onlinejä yms naama irvessä pelattavia pelataan sitten vanhasta päätykuvakulmasta, jossa en itse huomannut taaskaan isoja uusia iloja.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse kitisen myös..

Oho. Tapoisihan ei olekaan kuulunut kitiseminen ihan kaikesta tätä pelisarjaa kohtaan.

Omat mietteet demon jäljiltä ovat, että suurin uudistus edelliseen versioon sitten skill stickin (olikohan NHL08?). Lähinnä hidastuneen temmon, tekoälyn, luistelun ja vaikeutuneen syöttämisen vuoksi. Ehkä luistelun kanssa on hieman menty yli, mutta ainakin muut tervetulleita uudistuksia. Ei malttaisi odottaa kolmea viikkoa - vapaapäiväkin töistä varattu.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
YouTube-demonstraatio demon vakuuttavasta vaikeustasosta: linkki.

Videolla asettelin Kingsille 1-3-1 "Tampa bay" puolustuksen, vaikeustasona superstar, asetukset hardcore. Jälki on kauniin näköistä, juuri kuten EA:n esittelemässä promomateriaalissa. Eikun.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
YouTube-demonstraatio demon vakuuttavasta vaikeustasosta: linkki.

Videolla asettelin Kingsille 1-3-1 "Tampa bay" puolustuksen, vaikeustasona superstar, asetukset hardcore. Jälki on kauniin näköistä, juuri kuten EA:n esittelemässä promomateriaalissa. Eikun.

Tässä näkyy taas hyvin kuinka päin vittua kaikki voi olla. Kiekko liikkuu kuin magneetti Volchenkovin mukana ja siniviivalla nuo Kingsin kolme pelaajaa luistelevat kaikki samaan ryppääseen ja törmäävät toisiinsa ilman, että joku yrittäisi esimerkiksi huitoa kiekkoa pois. Hyökkäys päättyy siihen ah niin tuttuun one-timer-yritykseen ja syöttökin tuli tietysti tältä pehmeäkätiseltä Wayne Gretzkyltä suoraan lapaan.

Aivan lopussa vielä Clippard saa irtikiekon ja hyökkääjä ajaa häntä selkään. Kiekko pysyy kuin liimattu Clippardin mailassa kuten tietysti oikeassakin jääkiekkopelissä.

Vituttaahan tähän taas rahojaan tuhlata, mutta minkäs teet kun vanhojaan ei jaksa yksin käsipelillä päivitellä.

25 euroa olisi hyvä hinta tälle pelille. Vähän niinkuin Liberty City stories-lisäosa GTA:lle. Samaa paskaa eri paketissa.
 

Chipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura ja New York Rangers
Heh heh, hyvin erilaiselta tuo tuntuu, mutta on kyllä hyvä asia että ovat lähteneet muuttamaan rankalla kädellä. Mutta kyllä ainakin itseä pistää naurattamaan miten jengi koko ajan vikisee miten pelin luonteen radikaalisti muuttanut uudistus on ihan paskaa. En nyt jaksa katsoa aiempien pelien keskusteluita mutta veikkaan että sama porukka on sielläkin vikissyt että "samaa paskaa uusissa kuorissa, 50 e rosteripäivitys, ei uudistu vieläkään tms". Ei siis tyydytä mihinkään. Kriittisyys on ihan ok, mutta kuten nimimerkki Anfa mainitsi, on kyseessä suurin uudistus sitten skill stickin joten peli on mennyt eniten eteenpäinkin.

Noh, haters gonna hate..
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ennakkotilauksessa on tämä peli, mutta niin paljoa ei kiinnosta että jaksaisin demoa jauhaa.
Sen verran olisi ainakin toivomuksia tämän suhteen, että mailan nostaminen ei olisi niin helppoa. Varsinkin kun kaveri luistelee selän takana ja nostaa sieltä mailaa ja nappaa kiekon pois kuin karkin lapselta, niin näitä tilanteita saisi vähentää. Ja tuo NHL12:een tullut maalivahdin estäminen on ihan perseestä. Yrität tehdä maalia, mutta peli päättäkin että annetaan tästä jäähy ja maalivahti imee pelaajan puoleensa ja molari kaatuu, kenttäpelaaja jäähylle. Myös nämä ovat toivottavasti vähentyneet.

Muuten olen ihan kohtuu toiveikas. Be a GM:ää ainakin olisi tarkoitus jauhaa ja se varmaan on ihan yhtä hyvä kuin ennenkin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kriittisyys on ihan ok, mutta kuten nimimerkki Anfa mainitsi, on kyseessä suurin uudistus sitten skill stickin joten peli on mennyt eniten eteenpäinkin.

Vahvasti samaa mieltä. Onhan tämän vuoden versio selkeä harppaus eteenpäin. Eilen tuli kaverin kanssa pelattua tätä demoa ja kumpikin todettiin, että onhan tämä selkeä uudistus verrattuna aiempaan versioon. Pelattiin turnaus NHL 12 pelillä ja kun NHL 13 demon jälkeen tuohon versioon palattiin, niin todettiin, että ero on kuin yöllä ja päivällä. Suurin ero tulee luistelumoottorista. Aikaisemmissa peleissä vauhti oli välillä sellaista kuin olisi ollut raketti alla, mutta NHL 13 luistelu on paljon realistisemman oloista.

Totta kai jokainen saa vikistä pelistä niin paljon kuin haluaa ja jättää pelin ostamatta, ei se multa pois ole. Mutta vähän epäilen, että porukka kovin tosissaan on dissatessaan tätä peliä demon perusteella.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Suurin ero tulee luistelumoottorista. Aikaisemmissa peleissä vauhti oli välillä sellaista kuin olisi ollut raketti alla, mutta NHL 13 luistelu on paljon realistisemman oloista.

Oletko tosissasi? Vedä joskus hokkarit jalkaan ja käy luistelemassa vaikka ulkojäällä. NHL 13 luistelu on järkyttävän paljon epäaidompaa kuin NHL 12:ssa. Kuten joku osuvasti sanoikin, tuntuu että pelaajilla olisi 100kg painot laitettu jalkoihin, poislukien suorassa luistelussa joka menee taas erittäin kovaa. On lähellä että itku tulee kun Martin St.Louis lähtee kaarreluisteluun samalla nopeudella kuin Hal Gill (oikeassa elämässä) 2 minuutin vaihdon päätteeksi.

Pelissä ei ole siis intensiteettiä lainkaan.

Rannareitakin on ihan turhaan hidastettu. NHL 12:ssa ne lähti löysemmin kuin oikeasti ja tässä vielä huomattavasti korostetusti. Välillä tuntuu että laukaukset olisivat hidastuksia kun kiekko vaan leijuu ilmassa vaikka vauhti on mitätön.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tuli pelattua vähän pidempi pätkä demoa ja taitaa jäädä monen vuoden putken jälkeen pelkästään fifaan pelaaminen syksystä lähtien. Tässä omia huomioita pelistä:

+ Periaatteessa tempo ja tuntuma on hyvä ja lupailisi paljonkin
+ Näyttää eri peliltä monen vuoden odottamisen jälkeen
+ Yleisilme hieno

- Taklauspeli. Hienoa että kaikki lentelee. Onhan ryminää kentällä ja vittu niin NHL.
- Vaikeimmalla tasolla pelattuna kone teki yhden maalin kaikissa peleissä yhteensä. Jes hienoa pelata konetta vastaan. Sama kuin kaikissa aiemmissa versiossa, niin yleensä koneen tekemä maali on sellainen, että "se veto nyt vaan meni sisään rystyltä siniviivalta, en mä tollasia saa sisään mutta nyt vaan oli koneen pakko tehdä maali ettei se jää nollille". Turhahan sitä mistään hienosti pelatusta kuviosta tai hyökkäykstä tehdä. Vittu. Onko kertaakaan ollut pelissä sellainen fiilis "olempa jyrän alla". No ei ole.
- Maalitilanteita tulee todella paljon. Jää enemmänkin fiilis, että nyt ei ollut oikea aika tehdä maalia tai että tietokone antoi tällä kertaa kiekon mennä maaliin. Välillä ihan sama onko mikä paikka tahansa, niin ei mene sisään. Sitten kun on se "oikea" aika tehdä maali, niin menee vähän mikä tahansa. Hienoa! Olisipa vielä NHL12 tolpat pelastamassa epärealistiseltä tulokselta..
- Makea tunne surffailla jollain paskalla pakilla toiselle kenttäpuoliskolle 14 kertaa erässä. Pelicansiin pitäis saada tollasia pakkeja..

EA, It's in the keim..
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä en pysty sulattamaan demossa tuota, että pääsen hyviltä, siis käytännössä melkein varmoilta tekopaikoilta vetämään onetimerista jollain Kovalchukilla tai Kopitarilla, niin ei mene ja sitten joku puukäsi vetää jokaisen rannarin etuylänurkasta sisään. Ja tämä demo myös muistuttaa siitä, miksi en KOSKAAN pelaa tietokonetta vastaan. Onlinehommiin nämä pelit on tehty.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä tykkään 13:n luistelumoottorista. Realistisemmalta tämä tuntuu kuin 12:ssa, äijien massa ja vauhti tuntuisi vaikuttavan nyt oikeasti. Eniten 12:ssa rasittaa kääpiöhyökkääjät jotka voivat pyöriä kolikon päällä paikallaan potkuakaan ottamatta, yleensäkin pyöriä ja hyöriä kuin ei olisi luistimia jalassa ollenkaan eikä oltaisi jäällä vaan maalla. Nyt tuntuma jäähän tuntuu oikeammalta.

Toisena asiana pisti silmään ohivedot - lämärit paukkuivat huomattavasti edellisempää versiota enemmän yli ja ohi. Positiivinen uudistus, jos ei ole vain demo-efekti.

Onlinessä takaperinluistelu voi olla näin pakin näkökulmasta aika tuskaa, ainakin aluksi. Isolla pakilla pelaaminen voi olla muutenkin aika tuskaa, kulmassa pelaaminen vaikutti tosi hankalalta, hyvin usein tuli pelattua bottejakin vastaan itsensä ulos hitaan luistelun kankeuden takia. Pokecheck onneksi toimii paremmin kuin ennen ja syötönkatkot olivat varmempia, joten sijoittuminen on - jälleen - puolustamisen a ja o.

Ihan hyvät fiilikset jäi demosta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Rannareitakin on ihan turhaan hidastettu. NHL 12:ssa ne lähti löysemmin kuin oikeasti ja tässä vielä huomattavasti korostetusti. Välillä tuntuu että laukaukset olisivat hidastuksia kun kiekko vaan leijuu ilmassa vaikka vauhti on mitätön.
Heh, huomaa että kyseisen kirjoittajan lähin kontakti jäähän on NHL-pelisarja. Kyllä näitä vinkujia riittää, demo on demo ja lopullista tuotetta päivitetään jatkuvasti. Tyhmät ei huomaa eroa paskan ja vähemmän paskan erossa ja jankuttaa tuota rosteriskeidaa.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Heh, huomaa että kyseisen kirjoittajan lähin kontakti jäähän on NHL-pelisarja. Kyllä näitä vinkujia riittää, demo on demo ja lopullista tuotetta päivitetään jatkuvasti. Tyhmät ei huomaa eroa paskan ja vähemmän paskan erossa ja jankuttaa tuota rosteriskeidaa.

Ok. =D

Muuhun en jaksa ottaa kantaa, mutta väitätkö että demon ja lopullisen version ero olisi merkittävä? Siinä tapauksessa kannattaa ladata aiempien versioiden demot ja huomata että korkeintaan pari bugia on poistettu kokoversioon.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Noin 30 erää on nyt tullut pelattua tuota uutukaista ja siihen päälle vielä luistelu/maalinteko-reeniä free skatessa. Alkuun vaikutti todella kököltä, mutta kun niin usein käy, on aivot alkanut omaksumaan tämän uuden version nyt jo aikas hyvin. Tuohon inertiaenergiamomentum-attribuuttiinkin alkaa tottua ja äijät ei mene enää ihan pitkin seiniä. Off-linessa en tule pelaamaan peliäkään, joten varsinkin versus-moodia tulee jälleen hakattua.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Tätä on nyt päälle 10 erää pelattu ja listataan myös omat plussat ja miinukset:

+ Uusi luistelumoottori
+ Maalivahtien torjunnat aidomman näköisiä
+ Välianimaatiot

- AI:n puolustus
- Maalivahdit todellakin aiemmin mainittuja ylijumalia välissä
- Vähän erityylisiä maaleja kaivattaisiin, koko ajan tehnyt tuota yläkulmamaalia ja toimii. http://www.youtube.com/watch?v=ZPRPidg9Ww0 Mm. kohdan 2.35 tyyliset maalit voisivat olla myös hyvä mahdollisuus tehdä maali.
- Helpot nousut (HUTissa jollain 72 pakilla kentän läpi helposti...)
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole vielä itse päässyt testailemaan demoa, joten kiinnostaisi tietää, että minkälaisessa muotissa pelin sliderit ovat tuossa demossa? Kiinnostaisi tietää ihan sen takia, että kun näiden kommenttien perusteella yhden mielestä luistelu on liian hidasta, toisen mielestä taklaukset ovat ylikorostettuja, kolmannen mielestä laukaukset ovat liian heppoisia ja neljännen mielestä ne ovatkin kenties liian tehokkaita, niin luulisi slidereilla olevan tuossa merkitystä. Tuskin ne maalivahdit enää yliluonnollisen tehokkaasti pysäyttävät one-timereita kokoversiossa, kun käy laittamassa sliderit kohdilleen.

Vastaavanlaisia kommentteja kun sai lukea NHL 12:sta ja tietysti itsekin löysi vaikka mitä miinuksia näihin asioihin liittyen, mutta kyllähän näitä asioita on saanut kuntoon juurikin slidereilla. Ainakin itse olen saanut slidereita muokkaamalla eroja aikaan mm. pelaajien luisteluun ja taklauksiin.

Eli kuten tuli tässä ketjussa jo aikasemmin huudeltua niiden overallien kritisoinnin suhteen, niin sanotaan nyt tästäkin, että ei kannata liian innokkaasti kritisoida, kun on vasta demo kyseessä, ja kokoversiossa pääsee itsekin vaikuttamaan näihin asioihin. Tietysti online-pelaajille tilanne on vähän paskempi.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mä en pysty sulattamaan demossa tuota, että pääsen hyviltä, siis käytännössä melkein varmoilta tekopaikoilta vetämään onetimerista jollain Kovalchukilla tai Kopitarilla, niin ei mene ja sitten joku puukäsi vetää jokaisen rannarin etuylänurkasta sisään. Ja tämä demo myös muistuttaa siitä, miksi en KOSKAAN pelaa tietokonetta vastaan. Onlinehommiin nämä pelit on tehty.

Sanasta sanaan samaa mieltä.

Onhan tässä vielä aikaa säätää noita onetimereita paremmin uppoaviksi ja suoria ranteita heikommin osuviksi nimenomaan huonoilta pelaajilta. Tuon kun tekevät niin eiköhän tästä ihan hyvä vielä tule.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pari erää tullut hakattua kaverin kanssa eli yhtään bottimatsia ei tullut pelattua.
Kyllähän tuo tuntui helvetin hyvältä ja takuuvarma ostos kunhan ilmestyy.

Pari miinusta voisin heittää:

- Takaperinluistelu.... Käännät siniviivan jälkeen selän pakille, joka taklaa sua, mutta jatkat vaan kylmästi matkaa. Tuli kyllä sellainen olo, että tuota tullaan käyttämään helvetisti, jos pysyy kokoversioon asti.

- Maalivahdit. Hyvin usein otetaan se varma maali pois, mutta seuraava veto onkin sitten siniviivalta rystyltä maata pitkin etukulmasta sisään. Tulee juurikin mieleen, että tietokone päättää koska tehdään maalit ja koska ei.

- Maalivahdin "estämis"jäähyt. Taisi tulla kahteen kolmeen kertaan, että hyökkääjä luisteli maalivahdin edestä, joka tuli samaa aikaa ulos vastaan --> veto samaa aikaan, joka uppoaa vaikka maalivahti koittaa miten ottaa kiinni, mutta ainoa seuras on se boxiin joutuminen.

Plussiksi voisi heittää, että ainakin näin alkuun oli tuo maalinteko kuitenkin vaikeampaa kuin vanhemmissa peleissä ja tuli paljon enemmän niitä pakkien välistä karkuun tilanteitakin, jotka syntyivät oikean aikaisella syötöllä.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maalivahdit tuntuvat kyllä olevan varsin kovassa iskussa. Varsinkin kun antoi pelin mennä rankkareihin asti...kaikenlaista tuli kokeiltua ja koko joukkue oli varmaan käyty läpi. Lopulta meni lämärillä parista metristä. Tietokoneella ei ollut myöskään mitään jakoa saada maalia aikaiseksi.

Aluksi pelaaminen tuntui kankealta, mutta muutaman kerran jälkeen peliin tottui. Ei nyt hirveästi jaksa analysoida, mutta mielenkiinnolla odotan pelin ilmestymistä. Eiköhän se tule jossain vaiheessa ostettua, mutta ei ehkä ihan ensimäisessä aallossa!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
NFL13 saapuu muuten huomenna meille season ticketin omistaville, jos sen verran offtopicia sallitaan.

Melkein tasan kaksi viikkoa NHL:n vastaavaan versioon, NHL12-peliin en kyllä ole koskenutkaan enää ja huomenna saa lähteä kauppaan se, kuten myös Fifa 12.
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Mulle uppoaa tuo uusi luistelumoottori ihan täysin. Alussa olin ihan hukassa rankkareilla, mutta sitten tajusin alkaa käyttämään tuota vasenta harhautteluun. Kova vauhti vaan ja liuku päälle, sitten vasemmalla tatilla pieniä liikkeitä. Johan alkoi maaleja tulemaan. :)

Mikään ei ole vielä alkanut suuremmin häiritsemään. Vielä kun täysversiossa pääsee slidereitä säätämään, niin eiköhän tätä sen vuoden taas jaksa pelailla.
 

miki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton + kanukkijoukkueet + Pittsburgh, KalPa
En ole vielä itse päässyt testailemaan demoa, joten kiinnostaisi tietää, että minkälaisessa muotissa pelin sliderit ovat tuossa demossa?

Slaiderien asetukset riippuvat vaikeustason valitsimen alapuolella olevasta "game style" -valinnasta (default, casual, normal, hardcore, jne.). Jos game stylen jättää oletusarvoon, eli defaultiin, niin slaiderit näyttää tältä: (en jaksanut kaikkea tarkastaa)

- game speed, player acceleration, puck control: 3
- pass speed: 1 (saucer pass: 3)
- pass accuracy: 5 (syötön avustus ja vastaanotto maksimissa)
- kaikki laukomiseen liittyvät slaiderit: 3
- taklausvoima: 4 (tietokoneen aggressiivisuus taisi olla: 2)
- mailannosto: 3
- poke check ja syötönkatkot: 2
- maalivahdin reaktionopeus ja maskin vaikutus: 4

Slaiderit toimii siis ihan samalla systeemillä kuin aiemmassakin pelissä, maksimi on siis kuusi pykälää.

Hardcore-asetuksilla monet slaiderit näyttivät aika erilaisilta. Syötön avustus: 0, syöttötarkkuus: 3, syötön vastaanotto: 1, väsymyksestä palautuminen: 2, aggressiivisuus: 5, taklausvoima: 1, jne...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös