NHL 13 (xbox360 & ps3)

  • 358 625
  • 1 349

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Kyllä nämä herrat on oikeassa tiimissä, mutta itselleni ei aukea logiikka millä esimerkiksi Semin ei ole Hurricanesin nutussa, Wolski ei panttereissa jne. Siirtolistoja luetaan rivejä yli hyppien?

Wolski on oikein, jos hän ei ole Floridan riveissä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jos joku muukin on paininut tuon taklauksien vähyyden kanssa niin täältä paukkuu ratkaisua. Voitteko kuvitella, EA on kussut taklausvoima slidereitten kanssa, ne ovat nimittäin väärinpäin (0/6 on täydet ja 6/6 on nolla, make sense right?)

E: voisi koittaa jäähyjen kanssa samaa. Eli jäähyt tietokoneelle 0/6 jos siellä alkaisi dumari huutelemaan rutkasti jäähyjä kaverillekin.

En ole itse tätä päässyt kokeilemaan mutta toimiko kyseinen juttu myös jäähyjen kanssa?
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Kyllä nämä herrat on oikeassa tiimissä, mutta itselleni ei aukea logiikka millä esimerkiksi Semin ei ole Hurricanesin nutussa, Wolski ei panttereissa jne. Siirtolistoja luetaan rivejä yli hyppien?

Meikäläisellä oli Semin Canesissa. Aloitin myös sen takia Be a GM Canesilla, koska on ihan mukiinmenevä nippu kasassa.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Liigan komissaarin täytyy päivittää tuota aikataulua eteenpäin, jolloin uudet ottelut tulevat pelattavaksi. Tuo ei siis päivity mitenkään automaattisesti, joten vaatii komissaarilta aktiivisuutta, jotta liiga rullaa eteenpäin.

Meneekö tuo päivitys tuon "aikataulujakso eteenpäin" kautta? Rupeaa simuloimaan n.80 ottelua..
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onkos kellään muulla ollut ongelmia noiden 4vs4 ketjujen kanssa? Siis, kun pelaan tällä hetkellä Penguinsilla kautta ja oon tehnyt noi 4 pelaajan ketjut silleen, että ykkösketjussa hyökkää Crosby ja Malkin niin aina kun otteluni menee jatkoajalle ja laitan tuon ykkösketjun aloittamaan luistelee jäälle Crosby ja Glass, siis mitä helvettiä EA?! Sit käytän kakkosen noppaa kentällä ja otan ykkösen takaisin, jotta saisin oikeat miehet sisään niin eikös sieltä seuraavaksi hyppää kentälle Crosby ja Engelland hyökkäämään.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Onkos kellään muulla ollut ongelmia noiden 4vs4 ketjujen kanssa? Siis, kun pelaan tällä hetkellä Penguinsilla kautta ja oon tehnyt noi 4 pelaajan ketjut silleen, että ykkösketjussa hyökkää Crosby ja Malkin niin aina kun otteluni menee jatkoajalle ja laitan tuon ykkösketjun aloittamaan luistelee jäälle Crosby ja Glass, siis mitä helvettiä EA?! Sit käytän kakkosen noppaa kentällä ja otan ykkösen takaisin, jotta saisin oikeat miehet sisään niin eikös sieltä seuraavaksi hyppää kentälle Crosby ja Engelland hyökkäämään.

BAPissa ainakin huomasin että Edmontonissa ykkösketjussa hyökkäsivät Eberle ja yllättäen laituri oli Smid. Ilmeisesti bugi.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Yllä oleviin viesteihin noista 4vs4-ketjuista liittyen niin itse olen Be A GM:ssä huomannut, että tietokone heittää välillä puolustajia loukkaantuneiden tilalle hyökkäykseen. Ainakin Philadelphian nelosessa joku Grossmann hyökkäsi ja iski maalinkin...
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Onkos kellään muulla ollut ongelmia noiden 4vs4 ketjujen kanssa? Siis, kun pelaan tällä hetkellä Penguinsilla kautta ja oon tehnyt noi 4 pelaajan ketjut silleen, että ykkösketjussa hyökkää Crosby ja Malkin niin aina kun otteluni menee jatkoajalle ja laitan tuon ykkösketjun aloittamaan luistelee jäälle Crosby ja Glass, siis mitä helvettiä EA?! Sit käytän kakkosen noppaa kentällä ja otan ykkösen takaisin, jotta saisin oikeat miehet sisään niin eikös sieltä seuraavaksi hyppää kentälle Crosby ja Engelland hyökkäämään.

Jos tulee pelikatko ja peli jatkuu oikealta hyökkäys kentänpuoliskolta niin ketju menee jatkoajalla LW - C. Jos peli alkaa vasemmalta niin C - RW jne... Puolustajasta en osaa sanoa mitään, joko glitch tai sitten taktiikkasi on perseestä. Jos Engelland on merkitty hyökkääväksi puolustajaksi ja hän vaihtaa hyökkääjän kanssa niin hän menee hyökkääjän paikalla seuraavaan pelikatkoon asti. Saattaa johtua myös siitä, että pelaajan loukkaantuessa jos hänet on merkitty vaikka kahteen YV-kuvioon valitsee tietokone hänen jälkeensä pelaajalistassa olevan pelaajan.

Malkin
Crosby
Kunitz

Jos Malkin loukkaantuu ja hänet on merkitty kummankin YV:N C:ksi, ottaa Crosby hänen paikkansa.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Itse tuli huomattua, että kun hakee GM Connectedissa liigaa hakusanana "Finland" ja selaa liigoja läpi noin kahdeksannen kohdalle koko PS3 kaatuu. Näin kävi neljä kertaa peräkkäin, niinpä totesin ettei voi olla sattumaa. Vaikea arvioida olisiko hyviä liigoja alapuolella sillä hakusanalla kun ei sinne asti pääse. Myöskin EA Sports intro pelin alussa pätkäsee usein, mutta ei sentään kaada koko pelikonsolia. Olen onnistunut välttämään kesken pelin tulleet pätkäisyt mainiosti, voin vain kuvitella miten turhauttavia ne ovat.

Myöskin nuo hitaat valikot ovat uskomattoman ärsyttäviä. Onko tosiaan mahdotonta saada liikkeeltään sujuvia valikoita aikaseksi? Muutenkin peli tuntuu yllättävän hitaalta, mm. tuo simuloiminen. Rajoittuuko tässä jo PS3:n tehot vai mistä on kyse? Valikoiden ulkonäköön ja järjestelyyn olen sen sijaan tyytyväinen, se toimii ihan passelisti.

Nyt on muutamat pelit takana ja GM Connected mode vaikuttaa hyvältä uudistukselta, lukuunottamatta sitä seikkaa että aktiivisen ja hyvän liigan etsintä tuntuu turhauttavan mahdottomalta. Niinpä pienenä toiveena jollekin; muodostakaa toinenkin liiga Jatkoajalle. Uskon, että kysyntää on ja mukaanhan mahtuu myös edellisen liigan pelaajia jos ei uusia naamoja löydy. Tekoäly tekee kyllä ihan uskomattomia treidejä, ja kieltäytyy päinvastoin paremmista pelaajista ellei ole merkittynä että joukkue tarvitsee kyseistä pelaajaa. Esimerkkinä treidi jossa olin vaihtamassa vanhaa pelaajaa samantasoiseen nuorempaan, päittäin ei käynyt - ymmärrettävästi. Myöskään jos lisäsin 2. kierroksen varauksen ei kauppa onnistunut, mutta jos vaihdoin 3. kierroksen varaukseen johan alkoi lyyti kirjoittaa. Joukkue oli siis ilmeisesti menettänyt oman 3. kierroksen varauksensa ja tahtoi sen takaisin mutta miksi ihmeessä 2. kierroksen varaus ei kelpaa?

Tässä pelissä maalivahdit ottavat pahimmatkin one-timerit uskomattomasti kiinni, joka tekee peliin epärealistisuuden tunteen, mutta kiireesti on sanottava, että en kaipaa realisuutta edellisen pelin jälkeen yhtään. Onetimereita tulee näissä peleissä aivan liikaa verrattuna oikeaan elämään. Maalien tekeminen tuntui joillekin pelaajille olevan aikasemmassa versiossa suorastaan naurettavan helppoa.

En tiedä edellisistä versioista, mutta onlinepelejä löytyy mukavan ripeästi ja suunnilleen saman tasoisia. Mitä tuosta hyötyy kun saa pikapeleistä jotain pisteitä aina? Kertooko se vaan oman tason niin että löytyy sopivia vastustajia?
 
Nyt muutamia kausia Be a GM takana.
Ei tuo ole ainakaan realistisemmaksi mennyt . Aloitin ns testi kautta Carolinalla. Pidin top6 jotakuinkin sama paitsi hommasin Eriksonin Dallasista ja Islandersista Grabnerin. Pakisto meni uusiksi Pitkästä ja McBainia sekä Faulkkia lukuun ottamatta kokonaan. Kaikki treidit tein niin että sain varauksia seuraavan kauden ensimmäiselle kierrokselle tai viime vuoden ykköskierroksella varauttuihin pelureihin. Eli lähtö tilanne oli se että TOP6 sekä eka pakkipari oli hyvä, loput 45-60 overalin kavereita joilla 4+ tähteä kehittyvyydessä, niin hyökkäyksessä ja pakistossa. Ensinnäkin se että sain tilanteen tuollaiseksi ei pitäisi olla mahdollista. Toiseksi, täysin simuloimalla (pelasin 2 peliä runko sarjassa jotka hävisin) runkosarja ja play offit, voittoja runkkarissa se 55 , ja poffeista Stanley Cup.

Ja joukkue oli tämä:

Semin-Staal-Grabner
Erikson-Staal-Skinner
Zibanejad-Teräväinen-Armia
Etem-Rautiainen-kiertävä junnu

Pitkänen-Faulk
McBain-Hamilton
Reinhart-Hakanpää
Murray-Eronen
Kivistö-Murphy

jne jne...

Realistisuus missä pelaa?

Seuraavan kauden varaus tilaisuuten ei ollut enempää eikä vähempää kuin 6 ekan kierroksen varausta joista 5 oli top kympissä.

Toinen minkä huomasin niin ekan kauden jälkeen Ruutu oli ylijäämänä treidi listalla , overal 81 palkka 4miltsii ja risat... Ei treidi ehdoituksia, noh lähdin ite koittamaan, ei mihinkään vaikka oli osalle jengistä vihreenä. Koitin varauksiin myös treidata, 1-7 varaukset kävin läpi, ei siltikään, laitoin ite mukaan varauksia + Ruutu , ei mihinkään. Kovin mitä koitin oli Ruutu+1&2&3 kierroksen varaus 7 kierroksen varaukseen mutta vasta puolen jengi ei siihen lähtenyt vaikka kaikki tarjoamani oli vihreänä... Realistisuus...


Vielä pitänee lisätä että loukkaantumisia tuli todella paljon , ihan hyväkin juttu mutta esim mulla oli koko kauden telakalla aina 3 pakkia jotka vaihteli ketä oli milloinkin sekä kaksi hyökkääjää.. eli 5 jannua aina telakalla.
 
Viimeksi muokattu:

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Saiko tähän nyt jostain niitä pelikatko/maalibiisi paketteja jo?

Alkaa kyllästyttää nuo muutamat kipaleet..
 

Vercetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Myöskin nuo hitaat valikot ovat uskomattoman ärsyttäviä. Onko tosiaan mahdotonta saada liikkeeltään sujuvia valikoita aikaseksi? Muutenkin peli tuntuu yllättävän hitaalta, mm. tuo simuloiminen. Rajoittuuko tässä jo PS3:n tehot vai mistä on kyse? Valikoiden ulkonäköön ja järjestelyyn olen sen sijaan tyytyväinen, se toimii ihan passelisti.
Valikoiden kankeus on aiheuttanut ihmetystä täälläkin. Kuten totesit, niin ulkoiset tekijät ovat kunnossa, mutta muutoin on kyllä koko ajan pienimuotoinen pelko perseessä, että milloin tilttaa. Jos ongelman ydin sattuisi piilemään Pleikkarin tehoissa, kyllä valikoista sitten kannattaisi aivan suosiolla tehdä sen verran "kevyet", että homma toimisi moitteetta.

Osaksi samaan asiaan liittyen minua on suunnattomasti vituttanut se, että suunnilleen kaudesta 2008-2009 asti ei ole pystynyt/ehtinyt tappelun jälkeen vaihtamaan ketjuja, siis mitä helvettiä?! Kyllä tuollainen typeryys pitäisi saada tuossa ajassa korjattua vaikka sitten siten, että ruutu on animaation sijaan pimeä ja kaikki teho käytetään ketjujen vaihtamiseen.

Edit: Niin joo, varsinaiseen jääkiekkoiluun olen tässä pelissä varsin tyytyväinen. Pieniä bugeja ja hölmöyksiähän näissä aina on, mutta lopulta on kyllä otettu miellyttäviä harppauksia, kun katsoo aikaa taaksepäin. Ostan tosin tähän pelisarjaan kuuluvan pelin vain noin joka toinen vuosi, jolloin kehitysaskeleet tulevat hieman normaalia suurempina vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Kyllästyin ensin aloittamaani Be a GM-peliin ja aloitin uuden eri joukkueella. Ensimmäisessä maalivahtini tilastot oli inhimillisä, eli torjuntaprosentti pyöri sielä hieman 90% yläpuolella ja GAA oli myös sektorissa. Laukauksia otteluissa kertyi molemmille joukkueille 20-30 tasaisesti. Nyt tässä uudessa homma on kääntynyt aivan toiseksi, vaikka asetukset ovat samat. Onko joku asetussarjan lataus pilannut tämän ilon? Nyt laukaukset ovat edukseni jotain 25-40 kun vastustaja paukuttaa sellaista vajaata 15 jokaiseen otteluun. Vastustaja iskee maaleja jokaisessa ottelussa kuitenkin sen 4-5 kappaletta. Olisiko ehdottaa jonkunlaisia slidereitä, millä tämä haistapaskahomma saadaan loppumaan?

Lisätään nyt sitte vielä ohuesti harmillisten asioiden listaan tämä ylivoiman puute, vastustaja ottanu 3 2min rangaistusta ja olen saanut yhden rankkarin 11 ottelun aikana.
 
Viimeksi muokattu:

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Jos joku muukin on paininut tuon taklauksien vähyyden kanssa niin täältä paukkuu ratkaisua. Voitteko kuvitella, EA on kussut taklausvoima slidereitten kanssa, ne ovat nimittäin väärinpäin (0/6 on täydet ja 6/6 on nolla, make sense right?)
Mitähän yrität nyt tässä sanoa? Tuolla ei ole mitään tekemistä taklausten määrän kanssa, vaan sen mikä vaikutus taklauksella on. Lisäksi slideri toimii juuri oikeen päin, pienemmällä taklausvoimalla äijät ei lentele voltteja taklauksen osuttua. Turha tällaista skeidaa levittää missään, joku polonen vielä menee ja uskoo juttujasi... Sen sijaan Agressiivisuusslideriä nostamalla saat vastustajasi taklaamaan hanakammin. Sekin toimii oikein, suurempi arvo = enemmän taklauksia.

Edit: Sillä ratkesi tuo aikaisemmassa viestissä mainitsemani ongelmakin. Vastustaja tulee korkeammalla aggressiivisuusasteella noutamaan kiekkoa paremmin pois, jolloin kiekonhallinta tasoittuu ja vastustajakin alkaa saamaan enemmän hyökkäysalueaikaa sekä laukauksia.
 
Viimeksi muokattu:

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Mitähän yrität nyt tässä sanoa? Tuolla ei ole mitään tekemistä taklausten määrän kanssa, vaan sen mikä vaikutus taklauksella on. Lisäksi slideri toimii juuri oikeen päin, pienemmällä taklausvoimalla äijät ei lentele voltteja taklauksen osuttua. Turha tällaista skeidaa levittää missään, joku polonen vielä menee ja uskoo juttujasi...

?

Se, että taklausvoiman slideri on TÄYSILLÄ 6/6 niin taklausvoima on olematon, tarvitset höyryjunan jotta saat edes taklausmerkinnän tilastoihin. Tässä tapauksessa mitä pienempi slideri on niin sitä enemmän kavereilla on voimaa taklata. Itsellä noita pelejä tullut missä kaverilla 15 taklausta ja itsellä 3. Nytkin minulla on taklausvoiman slideri 1/6 ja silti taklauksia tulee vain vähän.

Tällä hetkellä on menossa peli missä kaverin parhaimmilla taklaajilla on 22-25 taklausta (koko kautena) kun itsellä paras taklaaja Brad Stuart 8 taklausta 9 peliin.

E: Ja niin selvennykseksi kyseessä on siis pelit tekoälyä vastaan.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
?

Se, että taklausvoiman slideri on TÄYSILLÄ 6/6 niin taklausvoima on olematon, tarvitset höyryjunan jotta saat edes taklausmerkinnän tilastoihin.
Itselläni ainakin ne naurettavat teloitustaklaukset loppuivat siihen kun pudotin taklausvoiman sliderin ykköseen. Sitä ennen pelaajat lentelivät holtittomasti ympäri kaukaloa joka niitistä. Eli veivaa vaan se taklausvoiman slideri täysille, se toimii aivan niinkuin sen kuuluukin. 4/6 asetuksellakin taklaukset ovat jo aivan naurettavian juurikin sen lentelyn ja poukkoilun vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Itselläni ainakin ne naurettavat teloitustaklaukset loppuivat siihen kun pudotin taklausvoiman sliderin ykköseen. Sitä ennen pelaajat lentelivät holtittomasti ympäri kaukaloa joka niitistä.

Ilmeisesti ovat tuossa 1.02 patchissa korjanneet tuon sliderimokan, eli jatkossa täysille sliderit jos haluatte enemmän taklauksia.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Nonniin, nyt on tullut sen verran tätä versiota hakattua, että uskaltautuu tännekin kirjoittelemaan.

Tuossa online-pelejä olen tämän illan vääntänyt ja nostanut tasoani 2 -> 16. Yhden voiton otin Carolinalla Calgarya vastaan. Calgarylla pelasi joku suomalaisteini. Tein varsinaisen peliajan kaksi maaliani lämäreillä heti hyökkäyspään b-pistealoituksen jälkeen; ensin Gleasonilla ensimmäisessä erässä ja sitten kolmannessa erässä Spacekilla. Aika identtisiä maaleja, b-pisteiden välistä lämäri kilpikäden ylänurkkaan. Vastustaja teki ensimmäisen maalinsa ahtaassa tilassa harhauttamalla ja toisen one-timer-laukauksella.

Jatkoajalla Jussi Jokinen rannasi voittomaalin melko helpohkosti verkkoon. Teini kimpaantui tappiostaan ja pelin jälkeen sain viestin, että "you are shit". Tähän sitten erittäin lapsellisesti menin vastaamaan, että "kiitos samoin". Siihen tuli vastaus, että "teit pummilla lämäri maaleja ku et osaa muuta".

Kysyisinkin, että onko tässä versiossa nyt sitten niitä "glitch-maaleja" nämä lämärit, kun one-timerit on tehty suht mahdottomiksi (vaikka vastustaja sellaisen tekikin)? Eli saako tehdä lämäämällä maaleja vai miten niitä saa tehdä?

Muuten, myös tämän version online-peleissä ärsyttävät nuo uusintojenkatselijat. Eikös niitä voi katsella pelin jälkeen, jos jokin hidastus kiinnostaa?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viimeisimmät ottelut ovat menneet aivan perseelleen! Olen siis hävinnyt varmaan kymmenen viimeisintä online ottelua. Tuota edelsi vajaan viikon pelaamattomuus...ja voi äiti, miten vaikeaa on ollut.

Ensimmäinen erä on ollut aina tasainen ja yleensä maaliton, mutta toisessa erässä annan pari maalia eteen ja kun pääsen kaventamaan, niin samantien helisee omassa päässä. Tekisi mieli heittää ohjain ikkunasta ja ihan vain jatkuvan housuun paskomisen vuoksi.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Jatkoajalla Jussi Jokinen rannasi voittomaalin melko helpohkosti verkkoon. Teini kimpaantui tappiostaan ja pelin jälkeen sain viestin, että "you are shit". Tähän sitten erittäin lapsellisesti menin vastaamaan, että "kiitos samoin". Siihen tuli vastaus, että "teit pummilla lämäri maaleja ku et osaa muuta".

Kysyisinkin, että onko tässä versiossa nyt sitten niitä "glitch-maaleja" nämä lämärit, kun one-timerit on tehty suht mahdottomiksi (vaikka vastustaja sellaisen tekikin)? Eli saako tehdä lämäämällä maaleja vai miten niitä saa tehdä?

Muuten, myös tämän version online-peleissä ärsyttävät nuo uusintojenkatselijat. Eikös niitä voi katsella pelin jälkeen, jos jokin hidastus kiinnostaa?

Rannari etu yläkulmaan on varmaan tässä se "glitch" - maali. Uppoaa tässä melko usein, vaikka minä olen tehnyt noissa EASHL -matseissa enempi räkämaaleja maalin edestä. Kyllähän jengi sitä rannaria etuseen hyvästä paikasta koittaa, mutta ei se minua ainakaan haittaa, eikä se aina edes uppoa. Eniten tässä ärsyttää ne löysät roiskaisut jotka mokke sitten imee ilman maskiakin. Niitä menee tässä paljon edellistä versiota enempi.

Vaikeaksi maalinteko alkaa mennä jos ei muka saisi lämärillä tai ranteella koittaa maalia. Jos ei pysty puolustamaan sitä pahinta maalintekosektoria, niin sitten saa upotakkin. Suht helposti pystyy pakilla kuitenkin häiritsemään vastustajan laukausta, kunhan pysyy suht iholla.

Kokeile EASHL:ää jos et ole vielä kerennyt. Siellä ei ole tähän päivään mennessä tullut mitään typeriä viestejä ja pelaaminen on muutenkin hauskempaa ja haasteellisempaa. Eilen pelasin ekat perus onlinet ja heti ekan matsin jälkeen alkoi viestiä tulla inboxiin... Tosin EASHL:kin on näitä sankareita, jotka ensimmäisen takaiskumaalin tullen jättävät kentän ja sitten saa yksinään pelata viittä vastaan.

Noita hidastusten katselijoita nyt on riittänyt aiemmissakin versioissa.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Osaksi samaan asiaan liittyen minua on suunnattomasti vituttanut se, että suunnilleen kaudesta 2008-2009 asti ei ole pystynyt/ehtinyt tappelun jälkeen vaihtamaan ketjuja, siis mitä helvettiä?! Kyllä tuollainen typeryys pitäisi saada tuossa ajassa korjattua vaikka sitten siten, että ruutu on animaation sijaan pimeä ja kaikki teho käytetään ketjujen vaihtamiseen.

Tähän vahva sama, vaikka ketjujahan pystyy vaihtamaan tappelun jälkeen "sokkona". Ei tietenkään kuulosta erityisen toimivalta systeemiltä. Ketjujen vaihto on muutenkin todella rasittavaa, koska enää ei pysty tekemään "matchauksia" toista joukkuetta vastaan. Aikaisemmin kotijoukkueena sai oikeasti vaihtoedun ja näki uusintojen aikana minkä ketjun toinen joukkue laittaa seuraavaksi jäälle. Tietenkin tämä on hyvin pieni vika, mutta niin yksinkertainen asia, että sen ei pitäisi olla kovin vaikea hoidettava. Nämä pienet asiat kuitenkin syövät tuota pelaamista.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Nonniin, nyt on tullut sen verran tätä versiota hakattua, että uskaltautuu tännekin kirjoittelemaan.

Tuossa online-pelejä olen tämän illan vääntänyt ja nostanut tasoani 2 -> 16. Yhden voiton otin Carolinalla Calgarya vastaan. Calgarylla pelasi joku suomalaisteini. Tein varsinaisen peliajan kaksi maaliani lämäreillä heti hyökkäyspään b-pistealoituksen jälkeen; ensin Gleasonilla ensimmäisessä erässä ja sitten kolmannessa erässä Spacekilla. Aika identtisiä maaleja, b-pisteiden välistä lämäri kilpikäden ylänurkkaan. Vastustaja teki ensimmäisen maalinsa ahtaassa tilassa harhauttamalla ja toisen one-timer-laukauksella.

Jatkoajalla Jussi Jokinen rannasi voittomaalin melko helpohkosti verkkoon. Teini kimpaantui tappiostaan ja pelin jälkeen sain viestin, että "you are shit". Tähän sitten erittäin lapsellisesti menin vastaamaan, että "kiitos samoin". Siihen tuli vastaus, että "teit pummilla lämäri maaleja ku et osaa muuta".

Kysyisinkin, että onko tässä versiossa nyt sitten niitä "glitch-maaleja" nämä lämärit, kun one-timerit on tehty suht mahdottomiksi (vaikka vastustaja sellaisen tekikin)? Eli saako tehdä lämäämällä maaleja vai miten niitä saa tehdä?

Muuten, myös tämän version online-peleissä ärsyttävät nuo uusintojenkatselijat. Eikös niitä voi katsella pelin jälkeen, jos jokin hidastus kiinnostaa?
Noista glitch-maaleista sinun pitää tiedustella nimimerkiltä ditrim. Siis, että miten saa tehdä maaleja ja miten ei.
Päivitelläänköhän noita online-pelien rostereita vai pysyvätkö ne nykyisissä muodoissaan kunnes työsulku päättyy NHL:ssa?
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Voikos tässä uudessä NHL:ssä pelata Be a Prota kahdestaan kaverin kanssa samalla konsolilla? Eli siten, että molemmat ohjaavat yhtä pelaajaa koko pelin ajan? Vähän niinkuin FIFA 12:ssa pystyi duunailemaan.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Viimeisimmät ottelut ovat menneet aivan perseelleen! Olen siis hävinnyt varmaan kymmenen viimeisintä online ottelua. Tuota edelsi vajaan viikon pelaamattomuus...ja voi äiti, miten vaikeaa on ollut.

Ensimmäinen erä on ollut aina tasainen ja yleensä maaliton, mutta toisessa erässä annan pari maalia eteen ja kun pääsen kaventamaan, niin samantien helisee omassa päässä. Tekisi mieli heittää ohjain ikkunasta ja ihan vain jatkuvan housuun paskomisen vuoksi.

Minulla ei ollut kuin viime viikonloppu väliä ja nyt on tullut turpaan sekä oikealta että vasemmalta ja oma maalinteko on äärettömän vaikeaa, kaksi maalia kun saa tehtyä niin kolmanteen tarvitaan jo paljon tuuria. Kai tässä vaan pitää yrittää pelata ja pelata. Näköjään aluksi pystyin voittamaan pelejä, kun pelasin NHL13- pelikirjan mukaan, mutta kun muut pelaajat ovat siirtyneet NHL12- pelikirjasta suoriin laukauksiin niin olen ollut kyllä hätää kärsimässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös