Jomppa_Koo
Jäsen
Tietokonetta vastaan pelatessa menee mielenterveys. Minulla se on jo pilalla, joten pelaan silti ja menetettävää ei enää ole.
Vituttaa noi valikkomusat yli kaiken.
Tulipa epäselvästi...
-Glitchit. Tässä pelissä on näitä todella paljon. Pahimpana ehkä siniviivasta jommaltakummalta puolelta heitetty rystylepakko, joka tuntuu olevan joka ikiselle maalivahdille mahdoton pala ohjata vaikka kulmaan tai ottaa haltuun. Pahimmassa tapauksessa molari saa tästä lääpäisystä kehitettyä jonkun desperation saven ja liukuu kaksi metriä maalilta sivuun, kiekon jäädessä creaselle.
Vaikka tässä nyt kovasti valitankin, on tämä silti mielestäni paras NHL, mitä EA:lta on ilmestynyt. Pakko vain purkaa tuntoja jonnekin, kun ei tuo televisiolle huutaminen toiminut. Peace.
Pelissä tulee näitä raivostuttavia "vaiheita".
Pelissä tulee näitä raivostuttavia "vaiheita".
Jaa että mikä vituttää änärissä ?!
- Koneen laukomat rannarit b-pisteiden välistä uppoaa lähes poikkeuksetta aina maaliin.
- Koneen laukasumäärä ja maalivahtien karmeat imut. Se on hyvä taistella maalivahtien palkinnoista kun kone saa keskimäärin 12 vetoa pelissä ja aika useesti uppoo 2-4, puolustit kuin hyvin tahansa.
- Be A GM kolmas kausi menossa ja NHL:ssä pelaa ~80 overaleilla sellaisia jamppoja kuin Antti Roppo ja Tomi Sallinen. Vie semisti mielenkiinnon pois kun joku Antti Roppo painaa vastustajalla änärissä 10 peliin 12 pinnaa.
- Simuloidessa edellä mainittua pelimuotoa, loukkaantumisia tulee aivan järkyttävä määrä. Loukkaantumisaste laitettu 1 pykälälle ja sivussa parhaimmillaan ollut 6 pelaajaa.
Mun mielestä koko Be a GM:ssä ainoa tapa saada pelimuodosta jotain irti on joko valita joku ihan paska joukkue, tai sitten sellainen, joka on kipeästi rebuildin tarpeessa. Siihen Detroit toimii oikein hyvin, sillä heidän rungollaan ei montaa kautta pötkitä ja se pakottaa tekemään ratkaisuja pelaajamarkkinoilla. Columbus on mun suosikki ollut jo pitkään, koska siellä ei ole oikein mitään realisoitavaa materiaalia, joten joutuu oikeasti tekemään duunia saadakseen Jacketsista contenderin.Esimerkeksi en näe Detroitilla aloittaa GM:ää, kun siellä pelaa entuudestaan Datsyuk, Betuzzi ja Franzen, joiden lopettamista voi jo ensimmäisen kauden jälkeen pelätä.
Yksi asia vielä joka vituttaa - vaikeustasot. Jopa kaikkein helpoin vaikeustaso on ihan järkyttävän vaikea. Tulee jatkuvasti turpaan sillä tasolla AI:lla.
Mä tiedän, että joillekin pelaajille, jotka on hakannut näitä änäripelejä vuosikausia tämä mun itku vaikuttaa varmasti naurettavalta, mutta mulla alkaa jo mielenterveys kärsiä. Ja toisaalta tätä vartenhan tämä ketju on olemassa.
Tämän vuoden pelissä dominointi jatkuva dominointi on kuitenkin mahdotonta, ainakin offlinessa. Jos joku muuta väittää, valehtelee.
Tämä nyt vähän särähti. Kyllä supertähdelläkin pystyy dominoimaan tietokonetta vastaan. Väitän kyllä ihan kirkkain silmin, että samantasoisilla jengeillä pelattaessa voitan kahdeksan ottelua kymmenestä tietokonetta vastaan, enkä pidä itseäni edes hyvänä pelaajana.