NHL 13 GM Connected (PS3)

  • 56 143
  • 469

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Colorado ja Calgary olisi jäljellä, miten jouvatta?
Huudelkaa täällä tai tuolla Quakenetissä.

Calgaryllä treidi hyväksyttävänä..
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kingsit ja Capsit ois vielä, huomiseen asti klo 17 aikaa pelata ennen simulointia, milloin vaan jaksatte niin oon. :)
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Jos pelaajalla on tiedossa parin päivän tauko ettei pääse pelailemaan, niin olisi mielestäni suotavaa kytkeä päälle asetus että muut pelaajat voisivat pelata joukkuettanne vastaan, jota ohjaa tekoäly. Näin saataisiin myös pelattua ne pelit alta pois jotka menisivät muuten simulointiin. Esim. Dallasin GM oli reissussa, mutta pelit sain pelattua kun hän oli tehnyt yllä mainitun operaation.
 

lomapäivä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins & Ilves
Saanen tiedustella, että mikäs tuohon quakenettiin tuli?

E: tuun takas tasalta koittaan toimiiko, koita edmonton saada se silläväli ja pelataan sitten :D
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Saanen tiedustella, että mikäs tuohon quakenettiin tuli?

E: tuun takas tasalta koittaan toimiiko, koita edmonton saada se silläväli ja pelataan sitten :D

Quakenet vissiin kaatu tai ainakin toi selainpohjanen. mIRC:llä toimii ainakin itsellä.

Toinen asia mikä mietityttää, että onko porukka huomannut, että Kykyjenetsijöissä tuo Etsijöiden ohjeet-kohta on myös tässä moodissa? Voisiko joku tarkentaa, että mitä siitä hyötyy kun alkaa ohjeita antamaan? Ja toimiiko se offline-moodin kaltaisesti tässä moodissa?
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Toinen asia mikä mietityttää, että onko porukka huomannut, että Kykyjenetsijöissä tuo Etsijöiden ohjeet-kohta on myös tässä moodissa? Voisiko joku tarkentaa, että mitä siitä hyötyy kun alkaa ohjeita antamaan? Ja toimiiko se offline-moodin kaltaisesti tässä moodissa?

Samanlailla toimii. Kun kykyjenetsijä kiertelee niin ne antaa arvauksia pelaajan ominaisuuksista eri tarkkuuksilla.
 

harky

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nyt kun simulointipäivät on lyöty lukkoon, niin onko pleijareista ollut puhetta? Mielestäni pleijarit voitaisiin pelata itse kokonaan.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Nyt kun simulointipäivät on lyöty lukkoon, niin onko pleijareista ollut puhetta? Mielestäni pleijarit voitaisiin pelata itse kokonaan.
Ehdottomasti. Eiköhän pelien sumpliminen yhden vastustajan kanssa ole suhteellisen helppoa. Pitää vaan sopia mihin mennessä playoffit pelataan, ettei yksi kierros veny liian pitkäksi.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Ehdottomasti. Eiköhän pelien sumpliminen yhden vastustajan kanssa ole suhteellisen helppoa. Pitää vaan sopia mihin mennessä playoffit pelataan, ettei yksi kierros veny liian pitkäksi.

Pyritään (tai pyrkikää) kuitenkin sielläkin pitämään tätä uutta, nopeampaa, ottelutahtia. Voin kuvitella, että poffien ulkopuolelle jääville odottelu voi käydä pitkäksikin jos tahti ei pysy hyvänä.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Olis ihan hyvä että niitä pelejä ei pelattais konetta vastaan jos aikaa on kuitenkin, ellei erikseen siitä ilmoiteta että voi pelata. Huomenna esim. nyt vasta seuraava simulointi.
Oma joukkue oli pelin voittanut mutta silti.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Olis ihan hyvä että niitä pelejä ei pelattais konetta vastaan jos aikaa on kuitenkin, ellei erikseen siitä ilmoiteta että voi pelata. Huomenna esim. nyt vasta seuraava simulointi.
Oma joukkue oli pelin voittanut mutta silti.
Asetustahan kannattaa pitää päällä vain silloin kun tietää että itse on pois paikalta. Se olisi heti varma merkki siitä että pelin voi pelata alta pois, eikä tarvitsisi pohtia että haluaisiko vastustaja kenties kumminkin pelata itse.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Asetustahan kannattaa pitää päällä vain silloin kun tietää että itse on pois paikalta. Se olisi heti varma merkki siitä että pelin voi pelata alta pois, eikä tarvitsisi pohtia että haluaisiko vastustaja kenties kumminkin pelata itse.

Otinkin tuon pois. Siinä on vaan semmonen huono puoli että jos esim nyt tuliskin este että tiedän etten pääse pleikkarin eteen enää tännään ja Minnesota haluais pelat minua vastaan niin eipä voikkaan pelata..
Kokeilin eilen niin vahingossa konetta vastaan ei voi pelata. Siinä pitää valita että pelaa käyttäjän konettavastaan tjsp.
Noh ihampa sama..

Tänään uus jakso ja uudet pelit. Jos Minnesota kerkeää ennen simulointia niin olen paikalla näillä näkymin n.16.00->
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Tänään uus jakso ja uudet pelit. Jos Minnesota kerkeää ennen simulointia niin olen paikalla näillä näkymin n.16.00->

Minnesota tähtää tuohon n. 16.00 ->

Kerkeää kyllä aikasemminkin jos sovitaan täällä aikasemmin ajoista. Ei kerkeä koneella päivystämään.

Vastustajia oli ainakin Phoenix ja Anaheim. Yksi taisi olla vielä, mutta ei hajua mikä se mahtoi olla.
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tampalla olisi tavoittteena saada edes yksi peli pelattua ennen simulointia. BOS, NYR tai COL laittakaa haastetta tulemaan tai Quakenettiin huutelemaan jos voitte pelata.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
CBJ linjoilla nyt ja tarvittaessa vaikka pitkälle aamuyöhön! Pelejä olisi tässä jaksossa ns. vitusti: Phoenix, Winnipeg, Colorado, Vancouver, Detroit, St. Louis ja Dallas - haastetta vaan. Viestiä voi kanssa lähettää jos ei miestä näy, silloin olen todennäköisesti pelaamassa jotain toista vastaan taikka EASHL:n/Fifan puolella.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
CBJ linjoilla nyt ja tarvittaessa vaikka pitkälle aamuyöhön! Pelejä olisi tässä jaksossa ns. vitusti: Phoenix, Winnipeg, Colorado, Vancouver, Detroit, St. Louis ja Dallas - haastetta vaan. Viestiä voi kanssa lähettää jos ei miestä näy, silloin olen todennäköisesti pelaamassa jotain toista vastaan taikka EASHL:n/Fifan puolella.

Kysynpähän vain, että eikö olisi helpompaa tulla huuteleen kanssa tonne Quakenettiin?
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Sääntöihin ehdottaisin vielä herrasmiessopimusta maalivahtien peluutuksesta. Kausihan on ollut perinteisesti mahdollista pelata kokonaan ykkösellä loukkantumisten ja mokke-fatiguen puuttumisen takia. Jos (ja kun) tilanne on vielä sama niin olisiko 70 pelin katto per maalivahti harkinnan arvoinen asia? Kakkosvahteja ja niiden peluutusta joutuisi näin vähän pitämään silmällä.

Nimim: Kaikki kymmenen kautta Ryan Millerillä?

Tästä asiasta on tehty päätös (jota Pengu ei ole vahvistanut tänne?) ja pelimäärä mitä toiselle maalivahdille pitää antaa on 20-peliä. Tällä hetkellä on monia joukkueita joissa pelaa vaan yksi maalivahti tai toinen moke ei ole juuri vastuuta saanut (toki se on ihan sama peluuttaako vaikka viimeiset 20-peliä kakkosmokea tai heti alta pois).

Ny Islanders enään jäljellä tässä jaksossa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös