Saanen tiedustella, että mikäs tuohon quakenettiin tuli?
E: tuun takas tasalta koittaan toimiiko, koita edmonton saada se silläväli ja pelataan sitten :D
Toinen asia mikä mietityttää, että onko porukka huomannut, että Kykyjenetsijöissä tuo Etsijöiden ohjeet-kohta on myös tässä moodissa? Voisiko joku tarkentaa, että mitä siitä hyötyy kun alkaa ohjeita antamaan? Ja toimiiko se offline-moodin kaltaisesti tässä moodissa?
Ehdottomasti. Eiköhän pelien sumpliminen yhden vastustajan kanssa ole suhteellisen helppoa. Pitää vaan sopia mihin mennessä playoffit pelataan, ettei yksi kierros veny liian pitkäksi.Nyt kun simulointipäivät on lyöty lukkoon, niin onko pleijareista ollut puhetta? Mielestäni pleijarit voitaisiin pelata itse kokonaan.
Ehdottomasti. Eiköhän pelien sumpliminen yhden vastustajan kanssa ole suhteellisen helppoa. Pitää vaan sopia mihin mennessä playoffit pelataan, ettei yksi kierros veny liian pitkäksi.
Asetustahan kannattaa pitää päällä vain silloin kun tietää että itse on pois paikalta. Se olisi heti varma merkki siitä että pelin voi pelata alta pois, eikä tarvitsisi pohtia että haluaisiko vastustaja kenties kumminkin pelata itse.Olis ihan hyvä että niitä pelejä ei pelattais konetta vastaan jos aikaa on kuitenkin, ellei erikseen siitä ilmoiteta että voi pelata. Huomenna esim. nyt vasta seuraava simulointi.
Oma joukkue oli pelin voittanut mutta silti.
Asetustahan kannattaa pitää päällä vain silloin kun tietää että itse on pois paikalta. Se olisi heti varma merkki siitä että pelin voi pelata alta pois, eikä tarvitsisi pohtia että haluaisiko vastustaja kenties kumminkin pelata itse.
Tänään uus jakso ja uudet pelit. Jos Minnesota kerkeää ennen simulointia niin olen paikalla näillä näkymin n.16.00->
CBJ linjoilla nyt ja tarvittaessa vaikka pitkälle aamuyöhön! Pelejä olisi tässä jaksossa ns. vitusti: Phoenix, Winnipeg, Colorado, Vancouver, Detroit, St. Louis ja Dallas - haastetta vaan. Viestiä voi kanssa lähettää jos ei miestä näy, silloin olen todennäköisesti pelaamassa jotain toista vastaan taikka EASHL:n/Fifan puolella.
Olisihan se, mutta kone sanoi itsensä irti ja olen toistaiseksi puhelimen varassa, joten joutuu näin vanhanaikaisesti peleistä sopimaan.Kysynpähän vain, että eikö olisi helpompaa tulla huuteleen kanssa tonne Quakenettiin?
Olisihan se, mutta kone sanoi itsensä irti ja olen toistaiseksi puhelimen varassa, joten joutuu näin vanhanaikaisesti peleistä sopimaan.
Sääntöihin ehdottaisin vielä herrasmiessopimusta maalivahtien peluutuksesta. Kausihan on ollut perinteisesti mahdollista pelata kokonaan ykkösellä loukkantumisten ja mokke-fatiguen puuttumisen takia. Jos (ja kun) tilanne on vielä sama niin olisiko 70 pelin katto per maalivahti harkinnan arvoinen asia? Kakkosvahteja ja niiden peluutusta joutuisi näin vähän pitämään silmällä.
Nimim: Kaikki kymmenen kautta Ryan Millerillä?