NHL 13 GM Connected (PS3)

  • 56 331
  • 469

Pengu

Jäsen
Liigan säännöt/tiedot päivitetty avausviestiin. Muutama GM saisi ryhdistäytyä tai alan hakemaan varalle.

Listatkaa mulle säännöt jotka unohtuivat.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Montreal joutuu valitettavasti luopumaan sarjasta. Sen verran muuttunut työkuviot viimeviikolla joten kiirettä pukkaa näillä näkymin vuoden lopulle asti.

Pahottelut kaikille tästä. Sarjahan oli helkutin hyvä ja loistavia matseja mitä kerkesi vääntämään.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Montreal joutuu valitettavasti luopumaan sarjasta. Sen verran muuttunut työkuviot viimeviikolla joten kiirettä pukkaa näillä näkymin vuoden lopulle asti.

Pahottelut kaikille tästä. Sarjahan oli helkutin hyvä ja loistavia matseja mitä kerkesi vääntämään.

Hyvä että asiasta ilmoittaa, tietää komissaari laittaa paikkoja hakuun.

Pelit olisi Minnesotaa ja Vancouveria vastaan. Olen koittanu yv:lläkin kysellä kerkeättekö muttei vastausta ole tullut. Tänään olen pelivalmiudessa n.16.00->simulointiin..
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Buffaloa ja Torontoa vastaan olisi pelit ennen simulointia. tulkaa quakenettiin huutelemaan jos ehditte pelata Tampaa vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Florida ilmoittaa jo nyt, että ei ole peleissä mukana välillä 10.-19.10. Olen silloin ulkomailla ja laitan päälle asetuksen, että joukkueeni tekoälyä vastaan voi pelata. Huomenna vielä olen mukana menossa.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Nashville kaks kertaa ja Phoenix tässä jaksossa vielä. Miten kerkeätte? Olen pelivalmiudessa periaatteessa koko päivän, pieniä taukoja lukuunottamatta.

e. Phoenix pelattu. Päivittäkää nuita tarve/ylijäämä ketjua jos tilanteet muuttuu.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nashville kaks kertaa ja Phoenix tässä jaksossa vielä. Miten kerkeätte? Olen pelivalmiudessa periaatteessa koko päivän, pieniä taukoja lukuunottamatta.

Nashville olisi itselläkin, Boston myös! Tulkaahan linjoille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Eli jos joltain meni ohi, niin Florida poistuu tänään Suomesta ja palaa 19.10. Asetus on vaihdettu niin, että Floridan tekoälyä vastaan voi pelata, jos ei halua simuloida. Vaihtoja en pysty tekemään reissusta käsin, koska Androidille ei edelleenkään ole tuota GM appia. Nähdään!
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Wild on nyt heti pari tuntia pelivalmiudessa. Vastustajat huudelkaa yksityisellä tai quakenetissä!

Vastustajat siis Canucks, Flyers, Blue Jackets ja Islanders.
 
Viimeksi muokattu:

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Liigan säännöt/tiedot:
- Toisen maalivahdin pitää pelata se 20+ peliä

Tämän hetken pelimäärät kun n. 50 peliä pelattu:

New Jersey Devils - Brodeur 41. Hedberg 8.
New York Islanders - Nabokov 40. DiPietro 10.
New York Rangers - Lundqvist 45. Biron 4.
Philadelphia Flyers - Bryzgalov 37. Leighton 10
Pittsburgh Penguins - Fleury 29. Vokoun 25.

Boston Bruins - Rask 35, Turco 2.
Buffalo Sabres - Miller 40, Enroth 15.
Montreal Canadiens - Price 52. Budaj 3.
Ottawa Senators - Anderson 45. Lehner 4. Auld 1.
Toronto Maple Leafs - Elliot 34. Reimer 16. Scrievers 3.

Carolina Hurricanes - Ward 44. Peters 11.
Florida Panthers - Markström 33. Theodore 16. Grumet-Morris 1.
Tampa Bay Lightning - Bobrovsky 25. Niemi 24.
Washington Capitals - Neuvrith 27. Holtby 24.
Winnipeg Jets - Pavelec 42. Montoya 7.

Chicago Blackhawks - Crawford 38. Emery 12.
Columbus Blue Jackets - Mason 48. Bernier 10. York 1.
Detroit Red Wings - Howard 38. Gustavsson 14.
Nashville Predators - Rinne 51.
St.Louis Blues - Halak 49. Allen 1.

Calgary Flames - Kiprusoff 45. Karlsson 1.
Colorado Avalanche - Varlamov 32. Leclaire 12. Giguere 4. Pickard 3.
Edmonton Oilers - Dubnyk 42. Bachman 9.
Minnesota Wild - Backström 48. Harding 3.
Vancouver Canucks - Luongo 41. Schneider 10.

Anaheim Ducks - Hiller 26, Lindbäck 29
Dallas Stars - Lehtonen 46. Khabibulin 7.
Los Angeles Kings - Quick 41.
San Jose Sharks - Thomas 45. Greiss 5. Garon 4.
Phoenix Coyotes - Smith 31. Labarbera 18. Johnson 2.
 
Viimeksi muokattu:

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Tämän hetken pelimäärät kun n. 50 peliä pelattu:
Miten näin teoriassa, jos treidattu maalivahti on pelannut otteluita aikaisemmassa joukkueessa? Itselleni ei ole ongelma peluuttaa Bachmania sitä 20 ottelua, mutta juuri minun tapauksessani Khabibulin pelasi pari peliä maalissa ollessaan minulla. Eikös säännön pitäisi olla muodossa muiden maalivahtien pitää pelata vähintään 20 ottelua., kun näyttää että parilla kaverilla tolppien väliin on luistellut useampi kuin 2 maalivahtia.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Miten näin teoriassa, jos treidattu maalivahti on pelannut otteluita aikaisemmassa joukkueessa? Itselleni ei ole ongelma peluuttaa Bachmania sitä 20 ottelua, mutta juuri minun tapauksessani Khabibulin pelasi pari peliä maalissa ollessaan minulla. Eikös säännön pitäisi olla muodossa muiden maalivahtien pitää pelata vähintään 20 ottelua., kun näyttää että parilla kaverilla tolppien väliin on luistellut useampi kuin 2 maalivahtia.

Juu eiköhän tuo mee niin että yks maalivahti saa pelata maks 62 peliä.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Mitä mieltä muut ovat?

En ainakaan ite ole huomannu mitään yli pokettajia. Turhaa kitistä muitten pelitavoista, miettii vaan miten sen muurin kiertää. Ketkä syöttelee liikaa, ketkä laukoo säbää, ketkä on vaan liian hyviä ja sitten minä pelaan vaan oikeen.. :)
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Vastustan kyllä tätä veskareiden peluutushommaaa! Tää kausi voidaan mennä max 62 ottelulla, mutta vaadin nyt ainakin äänestystä seuraavalle kaudelle.

Miksi tälläistä sääntöä edes piti ottaa, kun oikeassakin elämässä selvät ykkösmaalivahdit pelaavat +70 ottelua.
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksi tälläistä sääntöä edes piti ottaa, kun oikeassakin elämässä selvät ykkösmaalivahdit pelaavat +70 ottelua.

Onko tässä koko pelissä mahdollista, että maalivahti loukkaantuisi? Tai väsyykö ne edes? Jos maalivahdeille ei voi tapahtua kumpaakaan, niin jonkin näköinen rajoite maalivahtien peluutukseen olisi paikallaan. Se pitää sitten yhdessä sopia, että paljon se ykkösmolari saa pelata. Tämän kauden tyyliin.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Onko tässä koko pelissä mahdollista, että maalivahti loukkaantuisi? Tai väsyykö ne edes? Jos maalivahdeille ei voi tapahtua kumpaakaan, niin jonkin näköinen rajoite maalivahtien peluutukseen olisi paikallaan. Se pitää sitten yhdessä sopia, että paljon se ykkösmolari saa pelata. Tämän kauden tyyliin.

Pelatessa ei voi loukkaantua, mutta simuloidessa on varsin yleisiä nämä molarienkin loukkaantumiset. Itselläkin Elliot ollut tällä kaudella jo telakalla ja mitä nyt olen katsellut niin muillakin maalivahteja ollut sairaslistalla.

Itse olen edelleen sillä linjalla, että kakkoselle pitää antaa 10 peliä. 20 on jo todellakin liioiteltua. Tällä kannalla olen vaikka itsellä aika tasavahvat moket onkin. Näin siis ensi kaudelle. Turha tämän kauden osalta alkaa enään kuitenkaan muuttamaan.

Tämän kauden säännössä eniten häiritsi, että siitä ei sen isommalta porukalta edes kyselty vaan päätettiin vaan tuolla ircissä joku päivä, luultavasti muutaman ihmisen toimesta (täälläkin oli jotain puhetta aiemmin, mutta ei tosiaan mistään 20 pelistä muistaakseni). Ja lisäksi tähänkin ketjuun asiasta ilmoitettiin vasta kun puolet kaudesta on jo pelattu. Ei kovin reilua joitain kohtaan mielestäni...
 

harky

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Maalivahtien peluutuksissa 20 peliä on liikaa, kuten muutama edellä mainittu on myös kommentoinut ja nämä pelimääräsäännöt ilmoitettiin myös mielestäni suht hiljaisesti eikä varsinaisesti asia ole ollut esillä paljoakaan.

Muutenhan liiga on ollut positiivinen yllätys ja omasta mielestäni ei mitään asetuksia aleta säätelemään. Jos aletaan vertailemaan "oikeaan elämään" niin onhan sielläkin pelityylejä paljon erilaisia, jonka myötä mm. pleijareissa joutuu varmasti säätämään pelityyliään jotain vastustajia vastaan.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Itse olen edelleen sillä linjalla, että kakkoselle pitää antaa 10 peliä. 20 on jo todellakin liioiteltua. Tällä kannalla olen vaikka itsellä aika tasavahvat moket onkin. Näin siis ensi kaudelle. Turha tämän kauden osalta alkaa enään kuitenkaan muuttamaan.

Tämän kauden säännössä eniten häiritsi, että siitä ei sen isommalta porukalta edes kyselty vaan päätettiin vaan tuolla ircissä joku päivä, luultavasti muutaman ihmisen toimesta (täälläkin oli jotain puhetta aiemmin, mutta ei tosiaan mistään 20 pelistä muistaakseni). Ja lisäksi tähänkin ketjuun asiasta ilmoitettiin vasta kun puolet kaudesta on jo pelattu. Ei kovin reilua joitain kohtaan mielestäni...

Mun mielestä minimi tuo 20 peliä. Mistään todellisuudesta turha puhua ku tää on peli kuitenkin. 20 peliä tällaisessa pelissä ei ole juuri mitään.

Tuo asia on lyöty lukkoon tuolla ircissä kyllä, mutta siellä oli kyllä useampia managereita ja silloin tuli eri lukuja esille ja Pengu sano sitten tuon lukeman jolla lähdetään.
Asiasta on ilmoitettu täällä ja tuolla ircissä moneenkin kertaan ennen kauden puoltaväliä. Ja sekin riittää hyvin, vieläkin on yli 20 peliä jäljellä ja siirtoikkuna ei ole kiinni, kaikilla on (ja on ollu) mahdollisuus hankkia kakkosmoke jos haluaa.
 

Lasipolvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Hifk ja Leijonat
Onko tässä koko pelissä mahdollista, että maalivahti loukkaantuisi? Tai väsyykö ne edes? Jos maalivahdeille ei voi tapahtua kumpaakaan, niin jonkin näköinen rajoite maalivahtien peluutukseen olisi paikallaan. Se pitää sitten yhdessä sopia, että paljon se ykkösmolari saa pelata. Tämän kauden tyyliin.

Kyllä ne voi loukkaantua. Smithillä meni joku nivunen tai jotain. Jokatapauksessa yli 40 matsia tuli saikkua, joten mulla ei ole ongelmaa maalivahtien peluutusten suhteen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös