Liigan säännöt/tiedot:
- simuloinnin jälkeen ei saa napata koneen heittämiä suojattomia
Montreal joutuu valitettavasti luopumaan sarjasta. Sen verran muuttunut työkuviot viimeviikolla joten kiirettä pukkaa näillä näkymin vuoden lopulle asti.
Pahottelut kaikille tästä. Sarjahan oli helkutin hyvä ja loistavia matseja mitä kerkesi vääntämään.
Nashville kaks kertaa ja Phoenix tässä jaksossa vielä. Miten kerkeätte? Olen pelivalmiudessa periaatteessa koko päivän, pieniä taukoja lukuunottamatta.
Olen pelivalmiudessa periaatteessa koko päivän, pieniä taukoja lukuunottamatta.
Liigan säännöt/tiedot:
- Toisen maalivahdin pitää pelata se 20+ peliä
Miten näin teoriassa, jos treidattu maalivahti on pelannut otteluita aikaisemmassa joukkueessa? Itselleni ei ole ongelma peluuttaa Bachmania sitä 20 ottelua, mutta juuri minun tapauksessani Khabibulin pelasi pari peliä maalissa ollessaan minulla. Eikös säännön pitäisi olla muodossa muiden maalivahtien pitää pelata vähintään 20 ottelua., kun näyttää että parilla kaverilla tolppien väliin on luistellut useampi kuin 2 maalivahtia.Tämän hetken pelimäärät kun n. 50 peliä pelattu:
Miten näin teoriassa, jos treidattu maalivahti on pelannut otteluita aikaisemmassa joukkueessa? Itselleni ei ole ongelma peluuttaa Bachmania sitä 20 ottelua, mutta juuri minun tapauksessani Khabibulin pelasi pari peliä maalissa ollessaan minulla. Eikös säännön pitäisi olla muodossa muiden maalivahtien pitää pelata vähintään 20 ottelua., kun näyttää että parilla kaverilla tolppien väliin on luistellut useampi kuin 2 maalivahtia.
Mitä mieltä muut ovat?
Miksi tälläistä sääntöä edes piti ottaa, kun oikeassakin elämässä selvät ykkösmaalivahdit pelaavat +70 ottelua.
Onko tässä koko pelissä mahdollista, että maalivahti loukkaantuisi? Tai väsyykö ne edes? Jos maalivahdeille ei voi tapahtua kumpaakaan, niin jonkin näköinen rajoite maalivahtien peluutukseen olisi paikallaan. Se pitää sitten yhdessä sopia, että paljon se ykkösmolari saa pelata. Tämän kauden tyyliin.
Itse olen edelleen sillä linjalla, että kakkoselle pitää antaa 10 peliä. 20 on jo todellakin liioiteltua. Tällä kannalla olen vaikka itsellä aika tasavahvat moket onkin. Näin siis ensi kaudelle. Turha tämän kauden osalta alkaa enään kuitenkaan muuttamaan.
Tämän kauden säännössä eniten häiritsi, että siitä ei sen isommalta porukalta edes kyselty vaan päätettiin vaan tuolla ircissä joku päivä, luultavasti muutaman ihmisen toimesta (täälläkin oli jotain puhetta aiemmin, mutta ei tosiaan mistään 20 pelistä muistaakseni). Ja lisäksi tähänkin ketjuun asiasta ilmoitettiin vasta kun puolet kaudesta on jo pelattu. Ei kovin reilua joitain kohtaan mielestäni...
Onko tässä koko pelissä mahdollista, että maalivahti loukkaantuisi? Tai väsyykö ne edes? Jos maalivahdeille ei voi tapahtua kumpaakaan, niin jonkin näköinen rajoite maalivahtien peluutukseen olisi paikallaan. Se pitää sitten yhdessä sopia, että paljon se ykkösmolari saa pelata. Tämän kauden tyyliin.