NHL 13 GM Connected (PS3)

  • 56 143
  • 469

Pengu

Jäsen
Netti meni äsken mutta olin tulossa ehdottamaan että kokeneempi saa valita ensin eli sinä, joten olen mukana Bruinssilla.

Kyllähän minä nyt tuon 10-20 peliä pystyn varmasti pelaamaan ehkä enemmänkin , työvuorot vain ovat sellaiset että en tiedä oikeastaan kuin parin tunnin sisällä koska olen töissä mutta enköhän jotenkin saa pelit mahtumaan johonkin väliin :)

Hyvä jos pystyt pelaamaan edes hiukan kun tämä on kuitenkin se liiga missä myös pelataan, lisään molemmat.
 

Apheu

Jäsen
Mulle kelpaisi sellainenkin järjestely, että runkosarjan vaikkapa 60 ensimmäistä peliä simuloidaan, jonka jälkeen siirryttäisiin ihmis-ihmis vastaan mittelöihin. Jos sovittaisiin vaikka että jokainen pelaa 14 ottelua viikossa itse, niin yksi kausi saataisiin pelattua ehkä noin kuukaudessa, riippuen toki siitä kuinka kauan simuloinnissa kestää.

Vähän sekavalta kuulostaa meikäläisen korvaan se, että jokainen saisi itse mielivaltaisesti päättää mitkä ottelut simuloi ja mitkä pelaa itse..

Omaan korvaan sellainen 3 viikkoa kausi (mukaanluettuna offseason) olisi se kaikkein paras vaihtoehto. 4-5 matsia päivä (30-35 viikko), ne ketkä haluavat/ehtivät pelaavat enemmän ja puolestaan ei niin paljoa pelaamisesta innostuneet/kiirellistä viikkoa viettävät kuitenkin vähintään sen muutaman matsin /viikko.

Onhan tuo vähän sekavajuttu sinänsä, mutta toisaalta tuo sun ehdottama on hidas koska jollekin voi sattua juuri kiirettä kun pitäisi olla se matsien pelivaihe jne.

Tietenkin yksi todella ovela vaihtoehto olisi simuloida runkosarja kokonaan ja pelata kaikki playoffmatsit, vaatisi hyvän joukkueen luomista runkosarjaan päästäkseen playoffeihin mutta myös pelitaitoa saadakseen Cupin. Toisaalta jos et saa joukkueesta luotua millään playofftiimiä niin osaksesi jää vain simulointiosuus. Tämä tietysti vaatisi sitten aktiivisuutta playoff-aikana, jottei se kestä liian kauaa.
 

harky

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tietenkin yksi todella ovela vaihtoehto olisi simuloida runkosarja kokonaan ja pelata kaikki playoffmatsit, vaatisi hyvän joukkueen luomista runkosarjaan päästäkseen playoffeihin mutta myös pelitaitoa saadakseen Cupin. Toisaalta jos et saa joukkueesta luotua millään playofftiimiä niin osaksesi jää vain simulointiosuus. Tämä tietysti vaatisi sitten aktiivisuutta playoff-aikana, jottei se kestä liian kauaa.

Itsellä kävi täysin sama eilen mielessä. Ei mielestäni huono vaihtoehto ollenkaan.
Tietty itselle käy ihan mikä vaan vaihtoehto mutta tuo on mielestäni paras tähän mennessä.
 

Pengu

Jäsen
Mä ainakin haluan pelata runkosarjan. Pysyttäisiin nyt vaan tuossa alkuperäisessä suunnitelmassa 3-4 päivässä jossei pysty kaikkia päivässä pelaamaan sitten simuloi ottelun.
 

harky

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä ainakin haluan pelata runkosarjan. Pysyttäisiin nyt vaan tuossa alkuperäisessä suunnitelmassa 3-4 päivässä jossei pysty kaikkia päivässä pelaamaan sitten simuloi ottelun.

Sopii myös toi. Tietty pelimäärä tiettyyn aikaväliin olisi hyvä asettaa.
 

Apheu

Jäsen
Mikäli meillä on 4 peliä / päivä, tämä tarkoittaisi sitä että runkosarja vie 82/4=20 päivää, playoffit, joista kenties 1. kierros / 2 päivää tahdilla voitaisiin mennä, 4x2=8 päivää, eli 28 päivää. Tähän lisättynä offseason kaikkine juttuineen, yksi kausi kestäisi todennäköisesti noin 35 päivää.

Vaihtoehdolla 5 peliä / päivä, runkosarja vie 82/5=16 päivää, playoffit lisättynä 24 päivää. Tällä saataisiin offseason mukaanluettuna kauden pituudeksi noin 30 päivää, eli kuukausi. Omasta mielestäni tämä 5/päivä tahti olisi parempi, jolloin yhden kauden pituudeksi tulisi mainiosti se yksi kuukausi. :)
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Vaihtoehdolla 5 peliä / päivä, runkosarja vie 82/5=16 päivää, playoffit lisättynä 24 päivää. Tällä saataisiin offseason mukaanluettuna kauden pituudeksi noin 30 päivää, eli kuukausi. Omasta mielestäni tämä 5/päivä tahti olisi parempi, jolloin yhden kauden pituudeksi tulisi mainiosti se yksi kuukausi. :)

Tätä kannatan.
 

Chipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura ja New York Rangers
Mikäli meillä on 4 peliä / päivä, tämä tarkoittaisi sitä että runkosarja vie 82/4=20 päivää, playoffit, joista kenties 1. kierros / 2 päivää tahdilla voitaisiin mennä, 4x2=8 päivää, eli 28 päivää. Tähän lisättynä offseason kaikkine juttuineen, yksi kausi kestäisi todennäköisesti noin 35 päivää.

Vaihtoehdolla 5 peliä / päivä, runkosarja vie 82/5=16 päivää, playoffit lisättynä 24 päivää. Tällä saataisiin offseason mukaanluettuna kauden pituudeksi noin 30 päivää, eli kuukausi. Omasta mielestäni tämä 5/päivä tahti olisi parempi, jolloin yhden kauden pituudeksi tulisi mainiosti se yksi kuukausi. :)

Kannatetaan
 

lohipro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Chicago Blackhawks, Oranje
Vaihdan joukkuetta lähinnä oman sekoamisen välttämiseksi (pelkän GM-version ja tämän välillä). Eli Blackhawks olisi siis vapaa. Vaihdan hawksit Carolinaan, jos tämä vaan käy.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
peruutetaanpa sittenkin, eli Chicago vapaana.
 
Viimeksi muokattu:

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetkinen. Mitenkäs nämä draft pickit menevät nyt? Normaalissa Be a GM:ssä muistaakseni pystyi valitsemaan haluaako autenttiset varausvuorot vai ei, joten olettaisin että tässä on sama idea. Valitsin Blue Jacketsin hyvin suuresti kolmen 2013 ykköskiekan varauksen takia, mutta en nyt tietenkään ala joukkuetta enää vaihtelemaan vaikka mentäisiinkin 1/kierros/joukkue-systeemillä. En huomannut mitään keskustelua aiheesta täällä, joten toivon mukaan joku haluaisi meikäläistä valaista vähän että mennäänkö oikean maailman mukaan vai ei.
 

DefenceX

Jäsen
Hetkinen. Mitenkäs nämä draft pickit menevät nyt?
Tähän olis mukava saada vastauksia, niin tietää voiko kaupata noita omia varausvuoroja vai ei? Sillä Chicagon on ainakin kaupannut 2013 draftin 2&3 kierroksen varauksensa Winnipegille. Joukkueetkin tekevät treidejä, niin olisi varmasti hyvä tietää voiko miten noita varausvuoroja sisällyttää kauppoihin. :)
 

Apheu

Jäsen
Jep, Pengu mitäs mieltä olet noin pickeistä? Eli voiko tässä valita autenttisen/kaikilla samat, vai onko vain jompi kumpi käytössä? Mikäli saa valita, niin itselleni on oikeastaan ihan sama kummalla mennään :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös