Eikös tuo ollut vähän vielä ehdotuspohjalla?
Pakkohan se on suunnilleen tuota tahtia vetää, jos useampi kausi meinataan pelata. Itse ehdin varmaan keskimäärin sen pari peliä päivässä pelaamaan ja loput sitten simuloimalla.
Kyllähän tuossa kohtaa jo Pengukin vahvisti että tuolla mennään ja yhtään vastalausetta ei ollut vaan puoltoa kuului. Treidejäkin on jo tehty sillä silmällä että tuolla tahdilla mennään;)
E: Tossa selailin ja ottaisin Ottawan, jos vielä pääsee mukaan.
Varmaan pääsee, Pengulla rankkua nii ei voi muokata ekaa viestiä ja sanella ketkä mukana.
Nuo kokoonpanot eivät muuten muutu kuin vasta kauden alettua, joten laitetaanko jo liigaa pystyyn?
Pengulla vielä tämä päivä penalttia, joten odotetaanko lopullista päätöstä huomiseen?
Ei nyt sorruta poikamaiseen höntyilyyn tuon aloituksen kanssa. Ei se muutaman viikon odottelu, saati pari päivää, tunnu missään, jos tässä on tarkoitus synnyttää sitoutunut GM-porukka reiluksi puoleksi vuodeksi.
Säännöt selviksi, rosterit kuntoon ja patchit paikoilleen. Ei tarvi sitten myöhemmin rutista tai aloitella hommia uudestaan.
Ei se muutaman viikon odottelu, saati pari päivää, tunnu missään, jos tässä on tarkoitus synnyttää sitoutunut GM-porukka reiluksi puoleksi vuodeksi.
Nuo kokoonpanot eivät muuten muutu kuin vasta kauden alettua, joten laitetaanko jo liigaa pystyyn?
Mielipide vai tieto?
Ei mullakaan tosin näistä rostereista suurempia murheita ole Buffalon osalta. Mitä nyt Armia on free agenteissa, mutta noita nyt taitaa olla joka joukkueella pikku valuvikoja tasaisesti.
Ladatkaa se rosteripäivitys herran jumala, ei mulla mitään Teräväisiä tai Armioita oo vapaissa. Ja Schultz ja Cervenka eivät ilmesty peliin ennen kuin pelaavat ensimmäisen ottelunsa, joka pahimmassa tapauksessa nähdään vuoden päästä. Tai sitten venaillaan joulukuuhun.
Mulla on 06.09.2012 21.39.51 päivitys, muuta vaihtoehtoa ei löydy. Siinä on Armia ja Teräväinen vapaissa.
Mun puolesta voidaan aloittaa tai oottaa. Tai jos esim. Chicago tai Buffalo haluaa nämä junnut nii ne voidaan jättää rauhaan..
Vieläkö on vapaita joukkueita jäljellä? Voisin lähteä messiin jos vielä mahtuu.