NHL 13 GM Connected (PS3)

  • 56 326
  • 469

Pengu

Jäsen
Onko muuten tarkoituksena pelata vain yksi kausi? Jos on, niin mielestäni kaksi peliä per päivä olisi ok tahti. Jos useampi kausi niin ehdottaisin että pelattaisi runkosarjan peleistä 50% esim. 4 peliä päivä. Playoffit ovat sitten asia erikseen ja ne olisi syytä pelata ihan itse. Jos pelataan vain yksi kausi, ei varausvuoroistakaan tai nuorten pelaajien kehittämisestä ole hyötyä. Pelin julkaisuun on enää 10 päivää aikaa ja puolet joukkueistakin on jo varattu niin on hyvä keskustella säännöistä ja aiheista.

Laitetaanko liiga muuten heti pystyyn vai odotetaanko rosteripäivitystä?

Kyllä omissa suunnitelmissa olisi tarkoitus pelata niin monta kautta kuin mahdollista? Ainakin 10 kautta. Ja jos haluaa vaihtaa joukkuetta niin sitähän voi kausien välissä vaihdella.

Edit. Aloituksesta otetaan varmaan joku äänestys. Itsellä peli on ennakkotilauksessa joten voidaan peli aloittaa hetikin jos vaan porukka on sitä mieltä.
 
Viimeksi muokattu:

Chipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura ja New York Rangers
Kyllä omissa suunnitelmissa olisi tarkoitus pelata niin monta kautta kuin mahdollista? Ainakin 10 kautta. Ja jos haluaa vaihtaa joukkuetta niin sitähän voi kausien välissä vaihdella.

10 kautta olisi itsellekin aika optimi, jos tahti on oikea. Jos lasketaan pelkkä runkosarja ja mentäisiin tuolla peli per päivä tahdilla niin saadaan yli kaksi vuotta kulumaan kun oma änärin pelaaminen loppuu yleensä joskus maalis- tai huhtikuussa, eli kyllä tahdin pitäisi ainakin omasta mielestä olla kovempi.
 

harky

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itsellä myös peli jo ennakkotilattu.

Pelimäärästä sen verran että tavoitteena voisi olla tuo 7 peliä viikossa vähintään tai sitten johonkin tiettyyn aikamäärään pitäisi olla tietty määrä pelejä pelattuna.
 

Apheu

Jäsen
Omasta puolesta, kun nyt pelin pääideana on GM -jutut, niin tahti sen verran kovaksi kuitenkin että yksi kausi ei mitään ikuisuuksia kestä. 1 peli päivässä -tahdilla kausi on päätöksessään noin 100 päivän päästä (playoffit + muut laskettuna) joka on mielestäni aivan liian pitkä aika. Sanoisin jopa että joku 14+ peliä viikossa olisi hyvä määrä.

Voisiko joku hieman selväntää mulle sitten näitä connectin sääntöjä, eli siis jos esimerkiksi on vaikka tuo 14 peliä viikossa, niin kuinka monta näistä sitten simuloidaan/pelataan? Pelataan jos molemmat sattuu online? Vaikka onko tässä joku tietty esim. muutaman viikon jakso, josta saa sitten pelailla pelejä missä järjestyksessä tahansa? Vai miten tää toimii? :P Käytännössä oon vielä sen verran ulapalla tän moden toiminnasta. :D Eli voisiko joku tehdä/linkittää jonkun pienen koosteen erityisesti tämän ajoituksen kanssa.
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sama homma on myös minulla, eli vähän on epäselvyyttä milloin pelataan ja simuloidaan. Se lienee kuitenki tavoite, että mahdollisimman vähän pelejä tulisi simuloitua?
 

Pengu

Jäsen
Itsekään en ole kunnolla päässyt selvyyteen asiasta, ehdotan kuitenkin varmuuden vuoksi että sovitaan joku aika jolloin pyritään pelata.

Tämä että A haluaa pelata ja B haluaa simuloida niin kaiken järven mukaisesti A pelaa B AI:ta vastaan. Herkkua lisää se jos omistat androidin, iphonen tai nokian (en tiedä tuleeko sille) niin EA:lta tulee GM Connected app josta voit koutsata joukkuettasi missä oletkin ja milloin vain. Eli jos olet jossain reissussa niin tällöin voit simuloida ja koutsata joukkuettasi.
 

Apheu

Jäsen
Tuo yhden kauden kesto (noin suunnilleen) olisi kiva tietää ajatellen kauppoja lähinnä varausvuorojen osalta. Toivon ehdottomasti tahtia jolla saataisiin myös omia varauksia kehittymään kunnon NHL-tähdiksi.. Eli käytännössä jos nyt tavoitteeksi iskisi jonkun ~8 kautta tätä ja peliajaksi voisi olla joku puolivuotta sopiva (kenties jatkaa jos on yhä pelaajia :P). Puoli vuotta olisi suunnilleen helmi-maaliskuussa, eli jotain 180 päivää. 8 kautta kestävällä pelillä pitäisi mennä suunnilleen 4-5 peliä päivä, eli noin 30-35 peliä / viikko, jotta pysyttäisiin tahdissa (ja tähän ei ole laskettu offseasonia). Näin voisi ajatella, että esim. 50%-50% simuloidaan/pelataan. Eli jotain 15 peliä viikossa molempia. Saa toki pelata useemminkin mikäli innostaa, eli esimerkiksi jos aikaa on niin voit pelata vaikka 60% ja simuloida 40% ja jos taas sinulla ei olekaan aikaa niin paljon niin voit taas simuloida sen isomman osan, kuitenkin pyrkien pelaamaan edes muutaman matsin viikossa. Näin myös tasapainottuisi hyvin se, että jos pelaat maagisesti, mutta joukkueesi on sinänsä huono eli simuloinneista tulee takkiin, voit myös omalla pelillä kahlata itsesi playoffeihin, tai toisinpäin.

Puolesta, vastaan, muita ideoita?
 

Pengu

Jäsen
Puolesta, vastaan, muita ideoita?

Puolesta, kuulostaa ihan hyvältä. Jos aikaa ole pelata kaikkia pelejä viikossa niin voi osan simuloida mutta vaadin että niitä pelejä myös pelataan, tuo toinen liiga on sitä pelkkää simuloimista varten. Itsekään en tule kaikkia pelejä viikossa pelaamaan koska koulua pukkaa päälle mutta suurimman osan peleistä.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Nyt kun Hutti on tänä vuonna perseilty niin lähdetään tähän mukaan.

Canadiensilla vois lähteä liikkeelle psn: saxon-747
 

Pengu

Jäsen
Ja sitten vaan laittelee kokoonpanoja ja mitä etsitte ja haluatte joukkueeseenne tuonne toiseen ketjuun että päästään hieromaan kauppoja kun tietää mitä toinen ei myy ja mitä tääs myy.
 

Chipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura ja New York Rangers
Jos saatte tätä nostettua huomattavasti että tulis useampi kausi niin voisin lähteä mukaan.
Manageroinnissa kuitenkin haluais että varauksistakin olisi hyötyä..

Eiköhän mennä tolla 50% peleistä simuloidaan, 50% pelataan joten mukaan vaan! Omana toiveena olisi kyllä että playoffpelit pelataan AINA itse, ellei ole välttämätöntä estettä.
 

Pengu

Jäsen
Jos saatte tätä nostettua huomattavasti että tulis useampi kausi niin voisin lähteä mukaan.
Manageroinnissa kuitenkin haluais että varauksistakin olisi hyötyä..

Jos luit ylempänä Apheun kirjoituksen niin siinähän jo ehdotettin että 3-4 peliä päivässä ja tavoite olisi vähintään 8 kautta pelata. Kyllähän sitä itse toivoo että pelataan enemmän kuin kahdeksan.
 
Jos Kingsit vielä vapaana voin tuon ottaa ja viedä mestaruuteen.

Saisiko ns säännöt ja muut nippelitiedot vaikka avausviestiin niin että ihan vaikka 3 vuotias tyttökin ymmärtäisi niin ei tulisi sitten jälkikäteen mitään mutinoita.

PSN tunnus JayB...

Jos haluaa pelkästään simuloida voinko silti osallistua ?

EDIT: Vaihdoin sittenkin Bruinseista Kingsin kelkkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Mulle kelpaisi sellainenkin järjestely, että runkosarjan vaikkapa 60 ensimmäistä peliä simuloidaan, jonka jälkeen siirryttäisiin ihmis-ihmis vastaan mittelöihin. Jos sovittaisiin vaikka että jokainen pelaa 14 ottelua viikossa itse, niin yksi kausi saataisiin pelattua ehkä noin kuukaudessa, riippuen toki siitä kuinka kauan simuloinnissa kestää.

Vähän sekavalta kuulostaa meikäläisen korvaan se, että jokainen saisi itse mielivaltaisesti päättää mitkä ottelut simuloi ja mitkä pelaa itse..
 
Olit ensin Boston ja minä Kings, joten olen Kings.. :)

Netti meni äsken mutta olin tulossa ehdottamaan että kokeneempi saa valita ensin eli sinä, joten olen mukana Bruinssilla.

Kyllähän minä nyt tuon 10-20 peliä pystyn varmasti pelaamaan ehkä enemmänkin , työvuorot vain ovat sellaiset että en tiedä oikeastaan kuin parin tunnin sisällä koska olen töissä mutta enköhän jotenkin saa pelit mahtumaan johonkin väliin :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös