Tämmöisen ketjun voisi taas avata, koska mua ei ainakaan kiinnosta lukea vääntöä pelaajien overalleista ja muutenkin bottien kanssa pelaaminen jäänyt nollaan (versus-pelit kuuluu tähän kategoriaan). Ennakkoversiota pelaavilta tietty tässä vaiheessa kaikki mahdolliset kommentit kiinnostaa, jatkossa sitten olisi mukava lukea minkälaisilla buildeilla porukka pelaa eri pelipaikkoja. Tähän versioon muutoksena tullut ilmeisesti taitokohtaiset maksimiarvot, jotka riippuu pelaajatyypistä. KFINistä löytyi tämmöinen taulukko aiheesta: https://docs.google.com/ ja buustien avulla voi noi maksimit ylittää.
Mä olen suht paljon sentteröintiä harrastanut ja two-way-forwardilla tuli valtaosa peleistä pelattua kaksitoistaisessa. Hyökkäysarvot sai omaan makuun riittävän korkealle, mutta puolustuspäässä ei täysin turisti tarvitse olla ja niittejäkin saa jaettua. Kiihtyvyyttä olen turhana arvona pitänyt, saa nähdä onko sama edelleen voimassa. Tarkemmin sitten kommentteja voin laittaa, kunhan pelin saa käsiinsä.
Vanhan ketjun linkitän ihan aloittelijoita varten ton kakkosviestin takia.
Mä olen suht paljon sentteröintiä harrastanut ja two-way-forwardilla tuli valtaosa peleistä pelattua kaksitoistaisessa. Hyökkäysarvot sai omaan makuun riittävän korkealle, mutta puolustuspäässä ei täysin turisti tarvitse olla ja niittejäkin saa jaettua. Kiihtyvyyttä olen turhana arvona pitänyt, saa nähdä onko sama edelleen voimassa. Tarkemmin sitten kommentteja voin laittaa, kunhan pelin saa käsiinsä.
Vanhan ketjun linkitän ihan aloittelijoita varten ton kakkosviestin takia.