NHL 13 EASHL-keskustelu

  • 36 809
  • 158

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
En tiedä mitä EASHL-pelejä olet pelannut, mutta 82 nopeudella ja 81 kiihtyvyydellä et pärjää edes keskitason joukkueita vastaan saati top 100. Nyt puhun 6vs6 min 5vs.5 joukkueista. Ehkä 2vs2 ja 3vs.3 peleissä pystyy noilla ominaisuuksilla 'pärjäämään'.

Sanotaanko, että en ole pelannut top-100 joukkueissa, mutta kuitenkin heitä vastaan ihan yhtäpaljon kuin normitason joukkueitakin vastaan. Käytännössä tulee pelattua kaikkia aina väliltä 2v2 - 6v6. Hyökkäysalueelta pystyn nykyiseltään ihan helposti polkemaan omiin puolustustehtäviin ensimmäisten joukossa, kun tulee vastahyökkäys ja tuo normaali "nopeuden hyödyntäminen" onnistuu ihan hyvin myös ja sillä tulee päivittäin maaleja tehtyä.

Enemmän se on ehkä jopa siitä kiinni, että olen tottunut tähän buildiin ja sitten taas muut kuten sinä olet tottunut siihen, että speed pitää olla korkealla jne. Jos meidän pelaajat laitettaisiin vetämään koneen ohjastamana kaukalon ympäri, niin meikän buildi todennäköisesti jäisi kakkoseksi, mutta kentällä pystyn käytännössä täysin samaan kuin mitä ne, joilla on kovempi speed.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Sanotaanko, että en ole pelannut top-100 joukkueissa, mutta kuitenkin heitä vastaan ihan yhtäpaljon kuin normitason joukkueitakin vastaan. Käytännössä tulee pelattua kaikkia aina väliltä 2v2 - 6v6. Hyökkäysalueelta pystyn nykyiseltään ihan helposti polkemaan omiin puolustustehtäviin ensimmäisten joukossa, kun tulee vastahyökkäys ja tuo normaali "nopeuden hyödyntäminen" onnistuu ihan hyvin myös ja sillä tulee päivittäin maaleja tehtyä.

Enemmän se on ehkä jopa siitä kiinni, että olen tottunut tähän buildiin ja sitten taas muut kuten sinä olet tottunut siihen, että speed pitää olla korkealla jne. Jos meidän pelaajat laitettaisiin vetämään koneen ohjastamana kaukalon ympäri, niin meikän buildi todennäköisesti jäisi kakkoseksi, mutta kentällä pystyn käytännössä täysin samaan kuin mitä ne, joilla on kovempi speed.

Sanotaanko näin, että tulit vastaan sparreissa eikä vakuuttanut yhtään saati sitten, että tulisit vastaan klupeissa.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Viikon top-100 lähestyy. Eilen illalla katsoessani olin 125. paras vasen laituri. Ja viikko alkoi minulla vasta tiistai-iltana. 23 peliä, joissa 58 pistettä. Eli noin 2,5 ppg. Mukaan mahtuu 5+3 ja 5+0 pelit, 5+0 peliin lopetin eilen illalla. No, viikonlopun aikana ehtii vielä top sataseen.
 
Pelaako tätä muut enää kuin Pale Knuckles? Olisko täällä mitään porukkaa joka saa pelejä pystyyn myös päivällä? Old Farts pelailee ainakin vielä. Olkoon vaikka amatööri-porukka, kaikki käy. Itse ehtisin pelailla vaikka päivälläkin, mutta KNC yleensä on aktiivinen vain iltaisin. PS3:lla hakkaan siis. Korttina leg3 ja yli 1200 peliä takana. Urapisteet kerhossa muistaakseni joku 1150p. Kaikki pelipaikat menee, mutta ei maalivahti mielellään.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Tuolta EASHL ukolta katos kaikki ostetut boostit, vinkkejä saako enää takasi vai joutusko hommaamaan uusiksi, miten?
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Lataa ne buustit uudelleen sieltä PS Storen latauslistalta? En nyt tarkalleen muista askelettain miten sinne mentiin, mutta google on ystäväsi. Jos ei pelitä, niin kokeile poistaa se tiedosto, mikä pitää sisällään sun pelaajakortin/ukon tiedot. Pelaajakortti on tallessa palvelimella, buusteista en tiedä mutta tosiaan ostetut saa ainakin sieltä latauslistalta uudelleen. Sitten pelaat yhden ottelun EASHL:ää tai sparria, niin pitäisi aueta asianmukaiset kortit ainakin.

Onko muita neuvoja? Ei ollu apua nuista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös