NHL 12 (xbox360 & ps3)

  • 399 666
  • 1 503

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Juuri olin tulossa kysymään, että olisiko jotain uutta liigaa yms. tekeillä. Olen erittäin kiinnostunut moisesta, aikaa on pelata joulun jälkeen jonnekkin tammikuun alkuun asti, joten eiköhän siinä ajassa ehdi turneen vetää läpi. Riippuu tietenkin porukan aktiivisuudesta. Olisiko hyvä tehdä ketju tuolle ja laittaa aloituspäivämääräksi vaikka joku 25-26.12?

Paljonkos olis osallistujia?

Edit: Janoan revanssia NHL 11 -turnauksesta, jossa muutamalta tyypiltä tuli aika komeasti nassuun.. ;)
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Ritarisydän - talonmies73
Jomppa_Koo - Lets_Go_Ducks
Kuubextra - Kuubextra
Gepards - ?
NiksuP - NiksuPP
Durable - antlaa83
Kahvaajapakki - ?
Fernando - ?

Siinä olisi seitsemän nimeä mukana. Montakos otetaan mukaan? Ehdotuksia tai mistä jengi pitää?

Edit: Lisätty Fernando ja useimpien PSN-nickit.
 
Viimeksi muokattu:

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Asioita, jotka EA saisi korjata BAG muodossa seuraavaan peliin mennessä:


-Pelaajatyylin vaihtaminen.

-Ketjujen peliajat. Jos haluat simuloida kaudestasi osan ja 1. ketjussa pelaajaarvojen k.a on 77 ja 2. ketjun on 78, niin kakkosketju pelaa enemmän, joka on perseestä koska sen takia peluutan niitä kehittyviä nuoria ykkösessä jotta he saavat sitä peliaikaa.

-Varattavien pelaajien realistisuus. Kahden pelatun kauden jälkeen top-10 muodostuu poikkeuksetta Unkarilaisista, Valko-Venäjäläisistä ja Lasse Jokisista.

-Lopetus iät. Niin vaan ne Lidström, Selänne, Jagr, Vokoun ja ties ketkä muut havittelee viiden miljoonan vuosiansioita 47 vuotiaina.

-Farmi pelaajat. Vituttavaa kasata joka vuodelle uusi AHL jengi, kun kaikki siitä porukasta lopettaa ja sitten ennenkuin olen ehtinyt signata uusia, niin farmi onkin jo täynnä pelaajia joita en sinne halua ja joita ei saa pois muuten kuin tekemällä heille sopimukset ja kauppaamalla toiseen joukkueeseen jolloin kukaan ei halu enää tehdä sopimusta jengiisi koska kaikki luulevat sinun kauppaavan uudetkin signaukset vittuun.

-Realistisuus kauppojen suhteen. Tänään pelatessani Ottawa tarjosi minulle Jason Spezzaa(edellisellä kaudella 90 pistettä) vaihdossa Josh Hardingiin(Edellisellä kaudella 40 pelattua ottelua ja ~92%). Sitten kun itse yritin tehdä Philadelphian kanssa kauppaa jossa minulle tulee Giroux(89 overall, edellisellä kaudella 100 pistettä) ja vastineeksi Philly saa Ekman-Larssonin(84 overall B), Brayden Schennin(83 overall B), Hardingin ja 1rounderin niin kone ei tähän suostunutkaan. Vetosi palkkakuluihin, vaikka tuon kaupan jälkeen Flyersilla olisi ollut 4 miljoonaa palkkakattoon...

-Koneen toimet varausten kanssa. Kuka idiootti jättää kiinnittämättä Tomas Jurcon tai Jonathan Huberdeaun? Kerta toisensa jälkeen huippulupaavia prospecteja löytyy vapaista pelaajista.

-Palkkakaton nouseminen. Pelaan kautta 2015-16 ja palkkakatto on nyt 70 miljoonaa ja jotain hiluja päälle. Kovapalkkaisin pelaaja on Mike Green 12milj. vuosituloillaan. Palkkakaton nouseminen johtaa pelaajien palkkojen nousuun, mulla ei ole varaa maksaa jokaiselle viittä miljoonaa.

Lisäksi olisi kivaa, jos peliin tuotaisiin samanlainen juttu kuin esimerkiksi Maddeneissa on, eli valmentajien palkkaus. Hyvin varmaan sujuisi jos joku Lindy Ruff olisi koutsaamassa jengiä. Lisäksi tasoerot näkyisivät hyvin, paskalla valmentajalla paska menestys, hyvällä hyvä. Pelitavoissakin näkyisi eroja, joka olisi hauskaa vaihtelua tuohon peliin jota kone pelaa aina.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Ritarisydän - ?
Jomppa_Koo - JomppaKoo
Kuubextra - ?
Gepards - ?
NiksuP - NiksuPP
Durable - ?
Kahvaajapakki - ?

Siinä olisi seitsemän nimeä mukana. Montakos otetaan mukaan? Ehdotuksia tai mistä jengi pitää?

PSN nick: talonmies73

8 vaikuttaisi aika pieneltä määrältä mutta toisaalta pelit saataisiin varmuudella pelattua kohtuullisessa ajassa. 16 taitaa olla vähän liikaa tällä varotusajalla? Muuten kyllä käy jos jengi sitoutuu hoitamaan homman noin parissa viikossa.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Päivitin listaa ylempänä. Meikälle käy myös esim 2 x sarja kahdeksalla joukkueella. Mun puolesta enemmistö päättää, että mielipidettä vaan kehiin.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
NiksuP:n ehdotus kaksinkertaisesta sarjasta 8 joukkueella passaa ainakin mulle.
 

Teloch

Jäsen
Kukaan ei sitten viitsinyt tehdä sitä omaa ketjuaan tuolle turnaukselle?

Tammikuussa tulossa änäriin patch ja siellä tulossa seuraavaa:

Here is a list of issues/additions that will be addressed in the January patch -

Art
- Fixes for Winnipeg Jets and *. John’s Jerseys
- Added helmet numbers to front of helmet for all NHL teams

Gameplay
- Exploit where a user is able to skate wide and use vision control to take a slap shot and score while the goalie is out of position
- Exploit where when the goalie is covering the puck, a diving player could sometimes knock the puck loose
- Situation where the game would sometimes, but very rarely crash during instant replay
- Situation where a stick check would sometimes crash the game

Hockey Ultimate Team
- Hockey Ultimate Team fix where a user is able to exceed the trade pile’s 30 card limit by adding cards from the Edit Lineup screen. Fixing this key issue, fixes multiple other issues within HUT that were triggered by this.
-
Game Modes
- Fixed an issue with Game Modes tuner set files not loading correctly.


Eipä tuossa mitään erityisen tärkeää näytä olevan, ellei sitten tuo instant replay crashien korjaaminen kata myös tappeluiden jälkeen tapahtuvaa jäätymistä. "Sometimes, but very rarely" ei kyllä sovi ainakaan siihen 90% jäätymisvarmuuteen.
 

Fiiu

Jäsen
Onhan tuossa aika tärkeänä sentään tuo veskariin dyykkaus joka lähtee vihdoin kävelemään. Missä on käytöskympit vihellyksen jälkeen laukomisesta, kysyn minä. Tai jäähyt vihellyksen jälkeen veskarin ajelusta, nämä ku saisivat vielä fiksattua... :)
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tai jäähyt vihellyksen jälkeen veskarin ajelusta, nämä ku saisivat vielä fiksattua... :)

Kyllähän noista jäähyjä sentään vihelletään. Toki äärimmäisen harvoin, mutta vihelletään kuitenkin.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tälläistä oonkin toivonut, hienoa! Kiitos linkistä.

EDIT: eiku hmm, ei taida nähdä eashl-tilastoja?

Näkee ilmeisesti vain normaalien online-pelien tilastot.

Huomasin tilastoissani mielenkiintoisen jutun, syöttöprosentti 46,3. Kukaan muu ei ilmeisesti käytä pelkästään R1-syöttöjä? :D Kaikilla muilla syöttäminen näyttää menevän perille vähintään 60 %:lla.

Vähä huonompi jakso takana ennen meneillään olevaa voittoputkea(5):
102-50-11
 

Sinister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings, Islanders, TB Buccaneers
Nyt meinaa mennä hermo. Olen niin saatanan tunari, etten saa musiikkejani soimaan pelissä. Kun iskin levyn kelkkaan, boksi tarjosi tallennusvaihtoehtoa kovalevylle. Tallensin, nimesin soittolistan ja menin pelaamaan. Koitin muuttaa pelin musiikkeja, mutta huomasin, että soittolistaa ei näkynyt yhtään missään. Kävin katsomassa myös Music Playerista samalla tuloksella. Pistin levyn uudelleen sisään ja ajattelin kokeilla uudestaan. Bingo, nyt masiina ei löydä levyltä biisin biisiä! Löin cd:n tietokoneen sisuksiin tarkastaakseni hävisivätkö kappaleet, mutta siellähän ne edelleen olivat ja möllöttivät. Ei tämä voi olla näin vaikeaa, mutta kun kerran tuppaan kusemaan yhden sun toisen elektroniikkavempeleen kanssa niin ei voi mitään.

Kokeilin uudelleen, mutta ilmeisesti homma meni taas puihin. Xbox näyttää lataavan biisejä kovalevylle, mutta mitään 'ripped' ikonia ei kappaleiden perässä näy. Vain epäilyttävän näköinen kieltomerkki, mutta ihan normaaleita MP3-tiedostoja nuo ovat, joten en ymmärrä mikä voisi olla vikana. Boksikin ilmoittaa lopulta vain 'Done', ei mitään vikailmoitusta.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Käsittääkseni ne musat pitää olla audiomuodossa, ei MP3:na. Sitten kun olet kopioinut ne kovalevylle, sun pitää vielä erikseen tehdä niistä haluamiasi soittolistoja, jotka sitten näkyvät NHL:n valikossa.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Kiinnostaisiko ketään laittaa pystyyn eashl-kerho, johon voisi liittyä ne ketkä ovat vähemmän pelanneet kyseistä pelimuotoa tai eivät ollenkaan? NHL 11:ssa tuli pelattua, mutta tässä uusimmassa en ole vielä edes valikoissa käynyt.

e. PS3
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös