Pukki toi mukanaan hienon NHL12-pelin. Taidan roikkua tässä ketjussa kyselemässä vinkkejä myöhemminkin.
Tähtipelaajalla on pelattu jonkin aikaa, mutta kaikki pelit tuntuvat päättyvän numeroin 1-0, 2-0, 2-1 tyylillä. Maaleja ei tule juuri yhtään (esim. Nash 8 peliä tehoin 0+2).
Mulla ollut aina sellainen tapa, että pelaan tuota Dynasty/Be a GM systeemiä ja arvon itselleni joukkueen. Columbus Blue Jackets olisi tarkoitus siis nostaa pohjilta terävimpään kärkeen, kun se tuli arvottua. Tuossa kerrottiin, että "yhteistä taivalta näillä näkymin 3 vuotta". Tarkoittaako siis sitä, että mulla on kolmen vuoden soppari Columbuksen kanssa kunnes olen vapaa etsimään uutta seuraa/teen jatkosopimuksen?
Saako ohjainasetuksia muutettua siten, että kiihdytyksen voisi siirtää vasemman tatin pohjaan painamisesta esimerkiksi Y-nappiin tai takaliipaisimelle? XBOX360 siis kyseessä.
Valitsin alussa, että TJ voi saada potkut. Mistään en löytänyt vastausta, siispä koskeeko tämä myös itseä vai pelkästään muiden joukkueiden vastaavia?
Ja vielä yksi kysymys: NHL-kokoonpanossa on molarit Mason ja Dekanich. Organisaation kokoonpanosiirtojen mukaan AHL:ssä on Sanford. En voi kuitenkaan millään nostaa Sanfordia Dekanichin tilalle, koska ammattilaisorganisaatiossa on oltava 2 maalivahtia rosterissa. Joku keksinyt keinon tähän?
Kiitän vastauksista etukäteen, jos joku viitsii vaivautua.