NHL 12 (xbox360 & ps3)

  • 400 046
  • 1 503

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Kiinnostaisiko ketään laittaa pystyyn eashl-kerho, johon voisi liittyä ne ketkä ovat vähemmän pelanneet kyseistä pelimuotoa tai eivät ollenkaan? NHL 11:ssa tuli pelattua, mutta tässä uusimmassa en ole vielä edes valikoissa käynyt.

e. PS3

Voisin ainakin olla mukana. Sama homma, NHL 11:ssa tuli pelailtua kohtuullisen paljon, mutta uusimmassa ei ole vielä kerennyt pahemmin alotella.

Toivottavasti löytyy muitakin mukaan!
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Kiinnostaisiko ketään laittaa pystyyn eashl-kerho, johon voisi liittyä ne ketkä ovat vähemmän pelanneet kyseistä pelimuotoa tai eivät ollenkaan? NHL 11:ssa tuli pelattua, mutta tässä uusimmassa en ole vielä edes valikoissa käynyt.

e. PS3

Mielelläni tulisin mukaan. Takaa löytyy tosin vain parikymmentä sparripeliä, kun tuo suurimman osan sooloilu ei jaksa napata.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Kiinnostaisi kovasti. Eli mukana jos saatte pystyyn.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Täältä löytyisi myös yksi innokas tuohon EASHL-kerhoon! Johan tässä alkaa olla pikkuhiljaa jengi kasassa.

EDIT: Jonkin verran olen noita sparripelejä pelaillut, mutta missään kerhossa en ole. Aikoinaan tuli kyllä pelattua jonkin verran niitäkin.
 

ditrim

Jäsen
Joukkue pystyyn sitten vaan. 5 jatkislaista on hyvä runko, johon varmasti vielä liittyy innokkaita pelimiehiä.
 

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
Kiinnostaisiko ketään laittaa pystyyn eashl-kerho, johon voisi liittyä ne ketkä ovat vähemmän pelanneet kyseistä pelimuotoa tai eivät ollenkaan? NHL 11:ssa tuli pelattua, mutta tässä uusimmassa en ole vielä edes valikoissa käynyt.

e. PS3

Minäkin voisin mukaan tulla, jonkinverran olen noita sparripelejä pelannut ja ovat ne jotenkuten sujuneetkin.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Siitä sitten keksimään kerholle nimi ja uusi ketju pystyyn! :) Kuka uhrautuu laittamaan alulle homman...

PS3: NHL12 - EASHL - ?? nimi ??

Bäcks
CaptainSlow
Crueman
Duffman
Kuubextra
MikV
strapat
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Itsellä lyö kyllä nimen kanssa ihan tyhjää, mutta voin uhrautua pistämään aluille, jos ei muita halukkaita löydy ja joku keksii vaan nimen. :)

Ilmainen ehdotus. Laittakaa nimeks 65min, niin saadaan toinen jatkoaikaan viittaava joukkue tänne.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Kiinnostaisiko ketään laittaa pystyyn eashl-kerho, johon voisi liittyä ne ketkä ovat vähemmän pelanneet kyseistä pelimuotoa tai eivät ollenkaan? NHL 11:ssa tuli pelattua, mutta tässä uusimmassa en ole vielä edes valikoissa käynyt.

e. PS3

Jos mukaan kelpuutetaan ilman kokemusta niin mukana kans.
NHL peleistä taukoa jo kohta kymmenen vuotta, mutta nyt päätin jouluna ostaa pleikkarin ja siihen änärin niin sillä pohjalla :)
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Jos mukaan kelpuutetaan ilman kokemusta niin mukana kans.
NHL peleistä taukoa jo kohta kymmenen vuotta, mutta nyt päätin jouluna ostaa pleikkarin ja siihen änärin niin sillä pohjalla :)

Toki kelpuutetaan mukaan. Vähä treenimodessa testailet miten äijää ja kiekkoa liikutetaan tateilla, siitä se lähtee :)

Päivitän ylläolevaan listaan nimiä sitä mukaan kun tulee halukkaita lisää. Avataan kohta puolin oma ketju. Nimiehdotuksia kerholle otetaan vastaan.

Kaikki vaan mukaan!

e. 65min kelpaa minulle. Toki joku pidempi ilman numeroita olisi ehkäpä vielä parempi jos vaan keksitään....

e. vaimoke hakkaa singstaria, ei pääse nyt pleikalle avaamaan kerhoa.

e. Kerho perustettu, nimi on 65min.

PS3: NHL12 - EASHL - 65min - Jatkoajan keskustelupalsta
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pukki toi mukanaan hienon NHL12-pelin. Taidan roikkua tässä ketjussa kyselemässä vinkkejä myöhemminkin.

Tähtipelaajalla on pelattu jonkin aikaa, mutta kaikki pelit tuntuvat päättyvän numeroin 1-0, 2-0, 2-1 tyylillä. Maaleja ei tule juuri yhtään (esim. Nash 8 peliä tehoin 0+2).

Mulla ollut aina sellainen tapa, että pelaan tuota Dynasty/Be a GM systeemiä ja arvon itselleni joukkueen. Columbus Blue Jackets olisi tarkoitus siis nostaa pohjilta terävimpään kärkeen, kun se tuli arvottua. Tuossa kerrottiin, että "yhteistä taivalta näillä näkymin 3 vuotta". Tarkoittaako siis sitä, että mulla on kolmen vuoden soppari Columbuksen kanssa kunnes olen vapaa etsimään uutta seuraa/teen jatkosopimuksen?

Saako ohjainasetuksia muutettua siten, että kiihdytyksen voisi siirtää vasemman tatin pohjaan painamisesta esimerkiksi Y-nappiin tai takaliipaisimelle? XBOX360 siis kyseessä.

Valitsin alussa, että TJ voi saada potkut. Mistään en löytänyt vastausta, siispä koskeeko tämä myös itseä vai pelkästään muiden joukkueiden vastaavia?

Ja vielä yksi kysymys: NHL-kokoonpanossa on molarit Mason ja Dekanich. Organisaation kokoonpanosiirtojen mukaan AHL:ssä on Sanford. En voi kuitenkaan millään nostaa Sanfordia Dekanichin tilalle, koska ammattilaisorganisaatiossa on oltava 2 maalivahtia rosterissa. Joku keksinyt keinon tähän?

Kiitän vastauksista etukäteen, jos joku viitsii vaivautua.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Mulla ollut aina sellainen tapa, että pelaan tuota Dynasty/Be a GM systeemiä ja arvon itselleni joukkueen. Columbus Blue Jackets olisi tarkoitus siis nostaa pohjilta terävimpään kärkeen, kun se tuli arvottua. Tuossa kerrottiin, että "yhteistä taivalta näillä näkymin 3 vuotta". Tarkoittaako siis sitä, että mulla on kolmen vuoden soppari Columbuksen kanssa kunnes olen vapaa etsimään uutta seuraa/teen jatkosopimuksen?

Juuri tuota. Sopimuksen päättymisen jälkeen voit tehdä jatkosopimuksen tai siirtyä johonkin muuhun seuraan.

Valitsin alussa, että TJ voi saada potkut. Mistään en löytänyt vastausta, siispä koskeeko tämä myös itseä vai pelkästään muiden joukkueiden vastaavia?

Tuo koskee pelkästään sinua, eli muiden joukkueiden GM:ät eivät voi saada potkuja. Sinä taas voit mikäli saat Blue Jacketsin syöksykiertoon.

Ja vielä yksi kysymys: NHL-kokoonpanossa on molarit Mason ja Dekanich. Organisaation kokoonpanosiirtojen mukaan AHL:ssä on Sanford. En voi kuitenkaan millään nostaa Sanfordia Dekanichin tilalle, koska ammattilaisorganisaatiossa on oltava 2 maalivahtia rosterissa. Joku keksinyt keinon tähän?

Kokeilehan nostaa ensin Sanford AHL:stä NHL:ään, jonka jälkeen tiputat Dekanichin AHL:ään. Pitäisi onnistua.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onkohan tätä jo täällä kysytty, mutta itseäni silti askarruttaa yksi asia.

Aloin pelaamaan GM-moodia NJ Devilssillä ja olin iloinen siitä miten Larsson suoritti kauden puolustuksessa. Itseäni jäi askarruttamaan, että onko tämä joku bugi tai virhe vai keräävätkö pelaajat oikeasti massaa?

Larsson oli ainakin ihan normaalissa (Be A GM:n ulkopuolella olevassa rosterissa) n. 99kg, mutta kun aloitin GM:ssä toisen kauden niin Larssonin paino olikin jo melkein 101kg. Onko siis tapahtunut ihme vai mitähän tässä on kyseessä?
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Ilmeisesti ihan normaalia nuorten pelaajien kasvua. Itselläni oli NHL 11:ssä tanskalainen puolustajalupaus Kris Hill, joka oli draftausvuotenaan 206cm pitkä ja kolmannen vuotensa alussa mittaa oli jo 211cm.
 

d2uce

Jäsen
Eipä tuossa mitään erityisen tärkeää näytä olevan, ellei sitten tuo instant replay crashien korjaaminen kata myös tappeluiden jälkeen tapahtuvaa jäätymistä. "Sometimes, but very rarely" ei kyllä sovi ainakaan siihen 90% jäätymisvarmuuteen.

Mulla on nyt Be a Prota pelaillessa käynyt niin, että kaksi autosave tallennusta ja yksi ihan tavallinen tallennus ovat kaikki jotenkin viallisia, kun kaatuu lataus aina 100% kohdalla. Musiikki soi, mutta mitään ei tapahdu. Eli käytännössä en voi nyt jatkaa tallentamaani peliä, kun yksikään tallennuksista ei suostu aukeamaan.

Sen kesken pelin tapahtuvan jäätymisen kanssa oppi jo elämään, mutta tämä vika on hivenen vittumaisempi.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla on nyt Be a Prota pelaillessa käynyt niin, että kaksi autosave tallennusta ja yksi ihan tavallinen tallennus ovat kaikki jotenkin viallisia, kun kaatuu lataus aina 100% kohdalla. Musiikki soi, mutta mitään ei tapahdu. Eli käytännössä en voi nyt jatkaa tallentamaani peliä, kun yksikään tallennuksista ei suostu aukeamaan.

Sen kesken pelin tapahtuvan jäätymisen kanssa oppi jo elämään, mutta tämä vika on hivenen vittumaisempi.

Kokeileppa ladata tiedostot niin, että et ole yhteydessä PS Networkiin tai Xbox Liveen. Pitäisi latautua silloin.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Siis miten tuo omien maalilaulujen ja näitten laittaminen NHL:ään. Mikä on se oikea audio formaatti jonka voi tallentaa hard drivelle?
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Siis mitä hemmettiä, missä kusee??? Laitoin cd:n sisälle, siinä oli kaikki kappaleet poltettu Itunesin kautta ja niin edelleen, noh kuuntelemaan pystyy, eli play all, ja add to current play list. MUTTA miksi ei ole mahdollisuutena rip cd??? Miksi en saa sitä cd:tä siirrettyä hard drivelle? Olen asian kanssa tuskaillut jo kauan ja menee hermot kun mikään ei ota onnistuakseen.

Itunesilla poltin, windowsin multiplayerillakin yritin mutta se ei osannut lukea niitä biisejä. Operationsportilta löysin sellaisen ja se ohjeisti ja tein mielestäni oikein.

E: Sain ne ripattua cd:lle ja nyt on NHL:ssä. Mutta, nyt kaikki musiikit on hävinny! Mitäköhän vittua? En todella tiedä miks ne on hävinnyt, kaikki on niinku pitää mutta nyt ei kuulu mitään.. Huoh, ei edes mitkään sellaset mihin en koskenutkaan.

E2: Pari sammutusta ja kiroilua niin lähti pelittää. Sori tuli vähän sekavaa kun meni hermot.
 
Viimeksi muokattu:

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
No mitä fakkii, pääsen pelaamaan 1/10 peleistä, kun melkein aina tulee heti kun peli alkaa tämä "Yhteys vastustajaan katkennut".

Onko muilla tapahtunut samoin? Kyseessä xbox360 konsoli.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Saatanan saatanan saatanan ähhihi!!! Kokeilin livee pelata eilen, mutta kun yritti yhdistää online peliin niin tää paska jäikin lataamaan sitä enkä päässyt ikinä pelaamaan.

Hah, pisti muuten naurattamaan, kun rukkasin nuo All-Star jengit uusiksi ja aloin niillä pelata winter classicia. Tuo nyt ei naurattanut, mutta joukkueeni tähdet Kovalchuck ja Crosby loukkaantuivat kummatkin 10min pelin alusta...:D
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Vieläkään ei peli saa itse luotua kunnon otteluohjelmia. Minulla on nyt toisella kaudella Be A GM:ssä luvassa kahdeksan päivän puristus, joka sisältää vain seitsemän vierasottelua. Ensiksi vieraissa neljä putkeen, sitten päivän tauko ja vielä kolme peliä. Ei aitoa, ei lainkaan. Toki siitä ei ole mitään haittaa varsinaisesti.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Noniin. Joku lataus lähti menemään kun peliä käynnisti ja päivityksen jälkeen ei näköjään Be A GM-tallennuksia voi avata, jää jumiin tuohon 100% kohtaan. Ei näissä edeltävissä versioissa tarpeeksi bugeja ollutkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös