Joka toinen peli tuntuu olevan Canucksia vastaan..
Näinhän se on ja toinen tosiaan Capitals. Toki itse vedin 20 ottelua putkeen Edmontonilla ja kärsin onlines vain yhden tappion.
Joka toinen peli tuntuu olevan Canucksia vastaan..
Ei Be a GM:ssä ainakaan. Mistä tulikin mieleen, että onko viime aikoina tullut päivityksiä, millä saisi vähennettyä jäätymisiä kesken pelin? En ole pariin viikonloppuun jaksanut pelata, kun meni hermot siihen että peli jäätyi n. joka toisen matsin aikana. Alustana siis PS3.
Sama juttu. Xboxilla takana yli 300 peliä onlinessa ja 50 peliä offlinessa.Jännä juttu, mulla ei ole jäätynyt kertaakaan. Takana Be A GM:ää noin 70 peliä ja muutamia Be A Pro pelejä. Alustana siis X360.
EA-servereiden kanssa tuntuu myös olevan porukalla ongelmia? Voisiko se olla nettiyhteydestä / sen tyypistä kiinni, eli omani on johdolla kiinni, eikä langattomalla. Vai onkohan tässäkin sama alustaero taustalla mikä on jäätymisissäkin eli PS3 vs. Xbox? Kertaakaan ole joutunut servereiltä ulos, vaikka pelejä on takana yhteensä joku 200kpl netissä.
.
Kuka pelaa nimimerkillä "talonmies73" ? Hyvä ottelu oli, päättyi 5-4ja. talonmiehen voittoon.
Tällasia pelejä lisää.
e. heh, arvasin että jatkislainen vastassa, sen verran tasokas vastustaja suomalaiseksi :)
Taisi tämä peli sitten olla tässä. Viime viikolla jäätyi yhden illan aikana 4 kertaa, mutta loppuviikon toimi ihan nätisti. Mutta nyt peli ei suostu lataamaan mitään tiedostoja, esim. BAP tai BAGM tallennuksia.
Ketjut jää vaihtamatta, mutta eipä tarvi koko peliä pelata uudestaan.
Täällä jäätyy myös kun yrittää ladata be a gm tai mitään muutakaan. Hieno peli kyllä kun toimii näin hyvin ettei pelaamaan edes pääse!
Boldaus oma, mutta siis mulla on sama, että ei anna ladata Be a GM -moodia. Lataus pysähtyy kun lataus on 100%. Eilen oli sama ja nyt taas, kyllä hatuttaa!
Mikähän tässä pelissä mättää, kun ei tänä aamuna enää ladannut tallentamiani kausia vaikka yritin monesti?