NHL 12 (xbox360 & ps3)

  • 401 179
  • 1 498

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Joku uusi asetussarja tuli pari päivää sitten. Onko mitään muutoksia sattunut kenelläkään silmään?

HUT:ssa minimi myyntihinta 150 kiekkoa. Näin ollen enää ei pysty ostamaan 50 kiekolla ja poistamaan saaden 65 kiekkoa, jolloin "osto ja poisto"-operaatiosta jäi voitolle 15 kiekkoa. Tällä tavalla sai parhaimmillaan tuhansia kiekkoja tunnissa.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Muilla ongelmia EASHL:n kanssa tällä hetkellä? Äsken taisi EA:n palvelimet kaatua, ja sen jälkeen vaikka takaisin linjoille pääsikin, ilmoittaa pelin haussa heti, että "pelaa heti pelejä ei löytynyt".
 

Fiiu

Jäsen
Muilla ongelmia EASHL:n kanssa tällä hetkellä? Äsken taisi EA:n palvelimet kaatua, ja sen jälkeen vaikka takaisin linjoille pääsikin, ilmoittaa pelin haussa heti, että "pelaa heti pelejä ei löytynyt".

Huomattu sama ongelma, myöskään dropin-pelit ei toimi mutta lobbyn kautta löytyy kyllä pelejä sentään. Siellä ilmeisesti bootattiin serverit ja unohdettiin änäriporukka ;)
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Täällä joku (Poro24) oli vissiin ainakin luomassa SM-liigaan semmoisia rostereita, missä huippupelaajien sekä huonojen pelaajien overall-erot ovat suurempia niin kuin Atlantin toisella puolella. Onko tämänkaltainen rosteri jo valmis ja saatavilla myös PS3? :)
 

motamoro

Jäsen
Muilla ongelmia EASHL:n kanssa tällä hetkellä? Äsken taisi EA:n palvelimet kaatua, ja sen jälkeen vaikka takaisin linjoille pääsikin, ilmoittaa pelin haussa heti, että "pelaa heti pelejä ei löytynyt".

Eipä toimi vieläkään, vittu mitä paskaa taas. "Vastustajia ei löydy." Ei toimi HUT eikä normaalit online-pikapelitkään. Ihmettelen myös miten on mahdollista, että serverit on pystyssä, pystyy Hutin huutokaupoissa yms. pyörimään, mutta pelaamaan pääseminen on täysin blokattu kaikilta, hohhoijaa.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen pelaillut offlinena Be a Prota ja olen QMJHLin eka kauden pleijareissa. Québec Rempartsin työmyyränä ykkösen laidassa. Valmentaja nappasi hihasta ässän ja on peluuttanut pleijareissa kakkosmokkea, joka pelasi runkosarjassa vain 15 ottelua. Kakkosveska on kiittänyt vastuusta ja on runnonut kauden huipennuksessa 84% torjuntaprossalla. Terveenä olevaa ykköstä ei ole vaihdettu missään vaiheessa maaliin.

Semifinaali -vaiheessa ja homma on mennyt aika kivirekitouhuksi. Veska imee joka neljännen kudin, omat pakit ei saa kiekkoa pois omista vaan hierovat sitä laidassa ja hyökkääjät ovat aivan jäässä. Runkosarjan voittanut Remparts lepää täysin 17 -vuotiaan amokin harteilla.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Kautta pelatessa joutuu tosiaan muokkaamaan taktiikat aina pelin alussa, kone vetää hatusta sinne omiaan. Jos pistää nollille sen tietokoneen taktiikanvaihdot, se vaikuttaa vain koneen ohjaaman joukkueen taktiikoihin.
Mutta ei ainakaan mulla oo jämähtänyt peli enää.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Kertokaas millä painike-combolla PS3:lla saadaan aikaiseksi ohjauksia maalin edessä vai tekeekö kone tämän itsekseen. VIimeksi pelannut NHL03, joten ei lähde ihan kauheasti selkärangasta vielä...
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Kertokaas millä painike-combolla PS3:lla saadaan aikaiseksi ohjauksia maalin edessä vai tekeekö kone tämän itsekseen. VIimeksi pelannut NHL03, joten ei lähde ihan kauheasti selkärangasta vielä...

Ittekseen ohjailee.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Missä vitussa vika kun EA serverit potkii mua pelloille ja itkee että tsekkaa että internet caabelit on kytketty. Live yhteys pysyy kuitenkin hyvänä ja kaikki pelittää. Onko mitään mitä voin tehdä? Rupee vähän vituttamaan.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Missä vitussa vika kun EA serverit potkii mua pelloille ja itkee että tsekkaa että internet caabelit on kytketty. Live yhteys pysyy kuitenkin hyvänä ja kaikki pelittää. Onko mitään mitä voin tehdä? Rupee vähän vituttamaan.

Se on ihan normaalia EA:ssa. Varmasti toimii jossain vaiheessa normisti..
Itsellä kävi joku aika sitten samalla lailla..
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen tykännyt tästä pelistä ihan mielettömästi kun on vain tajunnut pelata tarpeaksi harvakseltaan. Edellisinä vuosina tylsistyminen on iskenyt noin kolmen viikon jälkeen, mutta nyt maistuu koko ajan entistä paremmalta. Mukavan lisän tuovat Ultimaterosterit, musiikkipaketit sekä pm83:n sliderit.

Nyt kuitenkin ahistaa ihan äärettömästi, sillä loistavasti alkanut season tyssäsi jäätymiseen. Yritän simuloida seuraavaan päivään ja kauden neljänteen otteluun ja tässä vaiheessa koko konsoli jumahtaa paikoilleen. Loukkaantumiset ovat päällä ja full roster control käytössä.

En ymmärrä miten tälläisiä bugeja voi vielä olla. Ei vissiin sitten enää pelata. Päivitystä odotellessa...
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Mulla jumii peli kanssa aivan älyttömän usein. Koittanut pelata Be A Prota ja Be A GMiä, mutta koskaan en ole pystynyt pelaamaan useampaa kuin neljää ottelua putkeen ennen pelin täydellistä jäätymistä. Eivaanymmärrä
 
Mulla jumii peli kanssa aivan älyttömän usein. Koittanut pelata Be A Prota ja Be A GMiä, mutta koskaan en ole pystynyt pelaamaan useampaa kuin neljää ottelua putkeen ennen pelin täydellistä jäätymistä. Eivaanymmärrä

Kun aloitat tekemään Be A GM:ää, niin niissä alkuasetuksissa on kohta nimeltään "kokoonpanosiirrot" tjms. Onko sinulla ollut siinä "normaali" vai "täysi hallinta"? Minulla ei jumittunut enää valikkoon kun laitoin siihen kohtaan "normaali"...
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Itsellä into lopahtanut kun saa pelätä ottelujen tilttaamista.

Onko tästä nyt edes ollut minkäänlaista selittelyä valmistajien suunnalta? Vai onko tähän olemassa jonkinlaista apua ettei tilettäisi. Itse pelaan vain be a gm modea. Valikkoon ei ole kertaakaan jumittanut, ainakaan vielä.

Sori jos on jauhettu jo sivukaupalla tästä mutta on kyllä oikeasti iso asia mikä pilaa helpolla monen pelikokemuksen, itse ainakin tykkään helvetin paljon pelin haastavuudesta, saanut hyvät asetukset rukattua jo nhl 11 lähtien.
 

neprz

Jäsen
Ihmettelen kyllä kovasti näitä jäätymisiä ym. ongelmia mitä tuntuu olevan. Itselläni ei ole peli kertaakaan jumittanut kesken pelin, ei onlinessa eikä offlinepeleissä missään pelimuodossa. Ainoastaan EASHL-puolella kerhon pukukopissa jäätynyt boxi/peli muutaman kerran.

Ja en siis kritisoi ketään tai mitään muuta, ihmettelen vain ääneen. Voisikohan nämä jäätymiset olla levy- tai konsolikohtaisia?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ja en siis kritisoi ketään tai mitään muuta, ihmettelen vain ääneen. Voisikohan nämä jäätymiset olla levy- tai konsolikohtaisia?

Samaa mietin kanssa, mitä itellä on mennyt jumiin niin tilanne vaihtelee kovasti, eli on pitkän pelaamisen tuoksinnassa tullut tiletys tai sitten jo ihan parin pelin jälkeenkin. Toki myös ekassa pelissä jo mennyt jumiin. Erittäin vaihtelevasti siis. Mikä onkin aika omituista että mikä tämän voi aiheuttaa.
 
Ihmettelen kyllä kovasti näitä jäätymisiä ym. ongelmia mitä tuntuu olevan. Itselläni ei ole peli kertaakaan jumittanut kesken pelin, ei onlinessa eikä offlinepeleissä missään pelimuodossa. Ainoastaan EASHL-puolella kerhon pukukopissa jäätynyt boxi/peli muutaman kerran.

Ja en siis kritisoi ketään tai mitään muuta, ihmettelen vain ääneen. Voisikohan nämä jäätymiset olla levy- tai konsolikohtaisia?

Itsellä ja parilla kaverilla ainakin kaikilla on jo useammassa EA:n pelissä ollut ongelmia, en muista minkään muun pelin jäätyneen pitkään aikaan, mutta oma murheen kryynini on lähinnä Fight Night Champion -peli (tämähän on siis yleinen vika ko. pelissä, älkää vain ostako!) ja nyt NHL jäätyilee ei kovinkaan usein, mutta ajoittain vailla mitään logiikkaa, joskus valikkoon, joskus peliin, joskus siihen välille.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Kertokaahan kokeneempina pelaajina että saako noilla slidereilla peliä viihdyttävämpään suuntaan?

Ite oon pelannut nhl11:sta ja nyt nhl12:sta vaikeustasolla supertähti ja siihen kylkeen oon laittanut hardcoren.. Viime vuoden änärissä oli haastetta hyvin ja peli oli viihdyttävää mutta tämä uusin on ollut täyttä kuraa..

Be-GM:ää pelatessa vastustajan laukaisupaikat rupee oppimaan ulkoa ja aina kilisee jollain rupu vedoilla, lisäksi omat ukot on kuin olisi perkele laitettu betoniporsaat jalkaan ja vastustajan jostain slovakian divarista löydetty puujalkakanukki tulee ja vie kiekon lavasta että heilahtaa! Vai onko nuo Spezzat, Nashit ja Carterit muuten vaan tehty niin paskoiksi kun kaverit vetää kiikaritehoilla illasta toiseen perkele!!!!
 

motamoro

Jäsen
Ja en siis kritisoi ketään tai mitään muuta, ihmettelen vain ääneen. Voisikohan nämä jäätymiset olla levy- tai konsolikohtaisia?

Olen tullut siihen tulokseen, että nämä jäätymisongelmat ovat PS3 puolella. Itsellä pian 150 matsia takana boksilla, kuin myös muutamalla kaverilla ja molemmilla tasan kerran jäätynyt, eikä edes ollut pelin aikana vaan valikossa. Kuten myös itsekin ilmaisit niin sinun Xboxissa ei ole ollut ongelmia, ja näitä viestejä lukiessa tulee hyvin usein esille, että se on juuri ollut pleikkari, joka on jäätynyt.

Noh täytyy koputtaa puuta siinä mielessä, että ongelmat ovat toisen valmistajan vehkeissä, eikä oman.
 

Panosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Minnesota Wild, Kalle Sahlstedt
Meikäläisellä on boksi jäätynyt 2 kertaa NHL12:sta. Pelejä on tullut onlinessa pelattua about 50. Tappioita 12, eli 17% tappioista olen ollut tilttauksen uhri.

Ei se kovin usein usein jäädy ja nämäkin 2 tapausta sattuivat melkein peräkkäin. Hermot ovat kyllä koetuksella, varsinkin kun jäätyy selkeässä johtoasemassa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
EASHL try-outs - Team Jatkis (PS3)

Jatkoajan pleikkarin puoleinen edustusjoukkue Team Jatkis, ystävien kesken pelkkä Jatkis, rekrytoi uusia talentteja riveihinsä tarjoamalla try-out mahdollisuuden.

Haemme yhtä varmaotteista puolustajaa ja yhtä taitavaa hyökkääjää.

Puolustajan tulisi tietää paikkansa ja taitaa varma, luotettava, höntyilemätön puolustuspeli. Pelisilmästä ei ole ollenkaan haittaa ja myös nopea syöttely tulisi luonnistua vaivatta.

Hyökkääjältä vaadimme pelisilmää ja taitoa (skill stick toivottavasti tuttu). Syöttely pitää onnistua nopeasti ja tarkasti.

Jos et ole joukkuepelaaja ja pelaat vain omia tehoja laskeskellen, suosittelen ohittamaan tämän try-out tilaisuuden.

Arvostamme myös aktiivisuutta ja seurauskollisuutta eikä huumorintajustakaan haittaa ole.

EASHL-kokemuksesta on hyötyä, mutta se ei ole pakollista. Kovat 1vs1 ja be a pro -pelaajat, kun ovat yleensä myös hyviä eashl-pelaajia.

Mikäli tunsit piston sydämmessäsi, niin ei muuta kuin yksityisviestiä jollekin GM-kolmikosta (Babu, PELL, Nuppe #5).

Ehkä juuri tämä on tilaisuutesi?
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Se on kyllä paska juttu että PS3-puolella on paljon organisoidumpaa tuo NHL 12 meininki. Boxilla tää on tämmöstä nappulapeliä, jatkoajalla ei taida EASHL:ää edes olla, kaatui parin kuukauden jälkeen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös