Itse olen tässä saanut jo riittävät touchin, joten voisin huvikseni parit viivaat heitellä tänne myöhässä muilta:
- Syötöt lähtevät vieläkin usein ihan mihin sattuu. Pelaan peliä aika harvoin - ja usein silloinkin vain kaksinpelinä samalla puolella -, joten asetuksia ei ole tullut pahemmin tongittua. Onko siellä siis joku syöttöavun kontrolliasetus, sillä tuntuu, että tuo automaattinen syöttöapu löytää vapaan maalinedusta pelaajan sijaan aina sen siniviivalla kahden vastustajan hampaissa olevan puolustajan. En sitten tiedä tuosta, mutta sama vika oli aiemmassakin versiossa, ja tässä uudessa painoksessa on ongelma vieläkin räikeämpi.
- Pakkien jäätyily omaan päähän tulevissa vastahyökkäyksissä ottaa myös ajoittain hermoon, sillä välillä pakit tuntuvat tietokoneen ohjaamina säntäilevän ihan mihin sattuu - kuin he olisivat tekemässä jotain futismaista paitsioansaa - ja kun vihdoin heidät saa vaihdettua omaan kontrolliin, on hyökkääjä jo kaukana karussa. Myös tätä samaa jäätyilyä tapahtui aiemmassa versiossa.
- Ja se etukulma veivi menee vieläkin sisään. Ainakin minulla. Tosin ei läheskään niin usein kuin edellisessä versiossa, joten en tiedä voiko sitä enää sanoa varmaksi maalikikaksi, mutta kyllä sieltä saa vieläkin sen kiekon aika usein häkkiin ängettyä.
- Maalivahdit ovat rännikiekkojen kanssa todella vammaisia. Voi hyvänen aika sentään mitä sähellysstä. Tuntuu kuin jokaisella joukkueella olisi Mika Lehto maalissa.
- Uusi maaliedustavääntämis-systeemi on ihan mukava lisä, mutta mikä tekee siitä naurettavan, on se, että jos haluat mennä hakemaan kiekkoa kulmasta ja maalin edustalla on vastustajan pakki, jää kiekkoa hakeva pelaaja väkisin vääntämään maalin edustalle puolustajan kanssa. Kuinkakohan usein noin tapahtuu oikeassa jääkiekossa.
No onhan sentään uusi huippuunsa tuunattu fysiikkamoottori, ja peli on nyt aidompi kuin koskaan. Pleksitkin hajoaa sitomalla. Ei siinä, ihan mukavaahan se on, kun aina silloin tällöin ilmestyy päivitetty versio jääkiekkopelistä, mutta silti vähän nään, että nyt ollaan panostetty ihan vääriin asioihin. Valitettavasti.