Teukka Teräs
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät Rangers
Hyvin on Ea maksellut kun ylälaidassa jo maininta, että peli on voittanut jonkun parhaan pelin palkinnon.
Totta on, että kilpailuasetelman puuttuessa lähes täysin, ei pelivalmistajalla ole painetta niskassa, muuta kuin tehdä hyvä tuote vuodesta toiseen. Tähän he (EA) mielestäni ovat pystyneetkin. Toki myös täällä odotellaan kieli-vyön-alla minkälaiseksi varsinkin tuo AI muodostuu tuolla versus-puolella NHL12:ssa. Muutakin paranneltavaa löytyy, mutta itse kyllä suurena Änäri fanina ihmettelen miten porukka syytää tällaista "bitching ´n whining" soopaa täydeltä laidalta. Odotetaan kuuta taivaalta ilmeisesti, heti-nyt.
Ehkä itse vaan sitten tyytyy vähempään, mutta pitkä matka on silti kuljettu ysärin alkupuolen Sega-ajoista.
Eikös demon pitäisi kohta pamahtaa eetteriin?
No jos about pari kuukautta on 'kohta'.Eikös demon pitäisi kohta pamahtaa eetteriin?
Itse haikailen takaisin tuota talousjuttua hieman parannellusti tietenkin.
Eli siis ainakin yhdessä NHL versiossa pystyi esim lipun hinnan määrittämään, fanituotteiden hinnat jne. Tuo kun tulisi takaisin niin olisi hyvä.
Saas nähdä minkälainen peli tämäkin on..
"Winner of twenty two sports game of the year awards".Hyvin on Ea maksellut kun ylälaidassa jo maininta, että peli on voittanut jonkun parhaan pelin palkinnon.
Mitäpä tuosta nyt voi muuta sanoa kuin, että helevtin rumahan tuo kansi on. Ei tietenkään ostopäätökseen vaikuta millään tavalla, mutta ei tuo sininen väri omaa silmää mielytä ollenkaan. Stamkosistakin olisi varmaan löytänyt satoja kuvia, jotka ovat tuota hirvitystä parempia.
Niin, tarkoitetaankohan tuolla nyt koko pelisarjaa vai pelkästään tuota peliä? Onkohan EA:kin jo suostunut myöntämään että uusi vuosikertapäivitys ei ole uusi peli"Winner of twenty two sports game of the year awards".
Salaliitto siellä, toinen täällä. :)
Jääkiekko videopelinä on vähän vaikea keksiä uudestaan. 2000-luvun alkua oli ne ajat kun laitettiin uudet kokoonpanot ja hiukan viilattiin graafikoita. Nykypeleistä jos niin väittää, niin tosiaan on pelannut noita vanhempia pelejä pelkästään. Tänäkin vuonna tuli HUT. Uusi pelimuoto, joka koukutti aika monet pelaajat. Pari vuotta sitten tuli Be a Pro, joka käytännössä on mullistanut pelisarjan uudestaan.Niin, tarkoitetaankohan tuolla nyt koko pelisarjaa vai pelkästään tuota peliä? Onkohan EA:kin jo suostunut myöntämään että uusi vuosikertapäivitys ei ole uusi peli
Jääkiekko videopelinä on vähän vaikea keksiä uudestaan. 2000-luvun alkua oli ne ajat kun laitettiin uudet kokoonpanot ja hiukan viilattiin graafikoita. Nykypeleistä jos niin väittää, niin tosiaan on pelannut noita vanhempia pelejä pelkästään. Tänäkin vuonna tuli HUT. Uusi pelimuoto, joka koukutti aika monet pelaajat. Pari vuotta sitten tuli Be a Pro, joka käytännössä on mullistanut pelisarjan uudestaan.
Lainaukseen vastauksena tarkoitettiin kaiketi 06-tai 07-versiosta lähtien, kun ilmestyivät nykykonsoleille.
Tämä on kyllä se suurin vitsaus. Pari EASHL-kaveria ostivat kuulemma ekana päivänä kaikki tehostepaikat ja tehosteet auki. Ovat tämän vuoden aikana käyttäneet yli 100e korttipakkoihin HUT:ssa.Menee liikaa massii, EA:n mottohan on maksimoi tuottavuus, eli kaikki tehdään halvalla ja nopeesti.
Onko kiekkofysiikat edelleen aivan muuta kuin fysiikan lakeihin perustuvia? Ovat.
Onko maalivahdeilla liimapintaa suojuksissa edelleen? On.
Onko pelaajien tekoäly edelleen sellaista ettei se ole lähelläkään fiksua pelaaja? On.
Ajavatko pelaajat maalille vai kulmiin 2/3vs1 tilanteissa, kun et ohjasta heitä? Kulmiin.
Surullista, mutta totta. Kilpailua kun ei ole (vrt. Fifa vs. PES) niin lopputulos on tämä. Toivottavasti 2K palaa ensi vuonna huikean lätkäpelin kanssa ja pistää EA:lle jauhot suuhun.Tämä on kyllä erikoinen pelisarja. Haukutaan täällä aina lyttyyn, mutta kuitenkin löytyy vuodesta toiseen kaikkien pelihyllystä.
Kaikki tämä täyttä asiaa. Varsinkin tuon massan tunnun luistelussa pitäisi olla printattuna EA:n seinälle. Eivät varmaan itse ole ikinä luistelleet.. Miettikää autopeliä, jossa auto kiihtyy huippuvauhtiin ja pysähtyy siitä sekunneissa.Ja lisää perusasioita. Luistelu on lähes kauttaaltaan aika hirveän tuntuista ja näköistä höttöä. Kiihdyttelyt, suunnanvaihdokset ja ylipäätään jonkinlainen liikkeen dynaamisuus on varsin kaukana ns. aidosta asiasta. Ei ole sellaista luonnollista liikkeen ja massan tuntua. Ajatellaan esimerkkinä vaikka tilannetta, jossa laitahyökkääjä ajaa kiekon kanssa sisään alueelle ja pakki tulee vastaan hyökkäyssiniviivan kohdalla. Ensimmäisessä esimerkikssä hyökkääjä ottaa vauhtia luistellen oman maalin takaa ja jatkaen "täydellä höyryllä" aina sinne hyökkäyssiniselle asti esteettä. Toisessa esimerkissä sama hyökkääjä ottaa seisovin jaloin kiekon punaviivalla ja lähtee tästä kohti hyökkäyssinistä. EA:n NHL peleissä asialla ei ole sen pakin kohdalla enää mitään väliä. Tuubia.
... Ja vastaavasti pienemmässä vauhdissa suunnanmuutosten teko olisi yksinkertaista ja kovassa vauhdissa sen vauhdin/kiekkokontrollin ihan oikeasti menettäisi jos yrittää 90 asteen käännöksiä.
Ja mitä muuten tulee tuohon Be-A-GM modeen, niin itse toivoisin ihan alkuun, että ottaisivat mukaan mahdollisuuden pelata vaikka puolikkaita tai jopa kolmas- tai neljäsosakausia. ~100 matsia per kausi on ihan HC meininkiä tyypille, joka kuitenkin haluaa itse pelata kaikki matsit simuloinnin sijaan. Taas yksi ominaisuus, joka on vuosien saatossa mystisesti poistunut pelistä.