Huikeat versus-väännöt takana, joissa molemmissa noustiin suosta ja vietiin pisteet himaan. Varsinkin tuo jälkimmäinen pisti huvittamaan: Tasainen vääntö, jossa vihu pääsi varkain 2-0 johtoon. Jatkuvaa härnäämistä ja puhallusten jälkeistä surfailua/ lämimistä ( itse olen itseni pikkuhiljaa reenannut siihen, että annan ukkojeni vain olla pelikatkojen aikana) läpi ottelun. Nooh..sain kavennuksen kolmannen alkuun ja hieman taktiikkaa muuttaen ja hammasta purren jatkoin armotonta taistelua :(). Sitten 17,3 (tarkka) sekuntia ennen buzzeria Seabsillä kauhee pommi viivasta ja peli tasoihin. Vielä mitä, 2,3 (tarkka) sekuntia ennen jatkoaikaa Marian-the-Barbarian ratkaisee huikealla effortilla pelin meikäläiselle 3-2. Sitten tuleekin paras osio. Vihu painaa starttia ja olen varma, että poistuu linjoilta. No ei, peli meinaa jo jatkua, kun ottaa uuden tauon, jolloin ruudulle pamahtaa ilmoitus, kuinka vihu pyytää minulta yhteistä lopetusta \0/ . Aivan huikeeta settiä. En tietenkään suostunut, jolloin vihu pelasi loput pari sekkaa kiltisti loppuun, WTF!
Onko EA saanut tähän versioon nyt jonkun ranking-sanktion, tai vastaavan, koska pelaamistani 17:sta ottelusta (9-4-4), vain yksi on "vetänyt kaapelin irti" ? Okei otanta on vielä pieni, mutta rupesin vaan miettimään..
Tottakai, häviö sapettaa aina. Joskus vähemmän, joskus enemmän ja seuraava askel onkin (itsellä) pitää tuo sanojen-arkku hieman kurissa ja keskittyä vain oman pelin parantamiseen vaihdosta toiseen. Ikinä ei ole "kapula" lentänyt kädestä, mutta tietyt kirosanat lentelee säännöllisesti, kun oma peli ei kulje/ vihu pelaa paremmin.
Mites muilla?