NHL 12 (xbox360 & ps3)

  • 400 268
  • 1 503
repe_jokella taitaa konsoli vedellä viimisiään? Oliskohan kolmesti jäätyilly täällä ja pelejä takana 80-90. HUT:ia, liigoja ja satunnaispelejä pelaten kertynyt.

e. Pleikkaa ei kannata idle:llä juuri pitää tietokoneiden tapaan.

Mulla on suht uusi pleikkari ja vähintään 15 kertaa mennyt jumiin eri tyyppisissä paikoissa. Useimmiten kesken pelin. Ja konsoli pelkästään päällä kun pelailen. Kuullut että muillakin on samantyyppisiä ongelmia joten en usko että olisi konsolissa mitään vikaa. Muissa peleissä ei mitään ongelmia. Toivottavasti saavat seuraavassa päivityksessä korjattua ainakin osan bugeista.
 

abc

Jäsen
Miten omat musiikit siirretään ensin PS3lle ja sitten NHLään? Onnistuuko mp3-soittimelta? Entä CD-levyltä vai miten? Laitoin mp3-soittimen kiinni, mutta pleikkari ei löydä yhtään kappaletta.

Ja onko joku löytänyt ratkaisun tuohon ongelmaan, että online-pelit ei kaikkien kanssa onnistu.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
repe_jokella taitaa konsoli vedellä viimisiään? Oliskohan kolmesti jäätyilly täällä ja pelejä takana 80-90. HUT:ia, liigoja ja satunnaispelejä pelaten kertynyt.

e. Pleikkaa ei kannata idle:llä juuri pitää tietokoneiden tapaan.

Alle 6kk vanha pleikkari, jota en ole edes juurikaan käyttänyt ennen änärin ilmestymistä. Mutta kiitos tiedosta, että sony pukkaa paskaa tavaraa tehtaastaan pihalle.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hah huikeeta.

Huorailin tuossa eilen Boost Slotteja ja Boosteja auki BaP:ssa ja homma sujui. Vittuimaista vaan, että kauden päätteeksi ei auennut yksikään slotti jonka piti avautua, kauden aikana ne kyllä aukesivat kun kriteerit täyttyivät.

Nyt tässä odotellaan keksivätkö intian miehet ratkaisua tähän. Lieneekö joku muu palstan boostihuora kokenut samaan?
 
Suosikkijoukkue
Bruins
Mitäs sitten pitäisi tehdä kun DiPi lähtee jokaiseen rännikiekkoon, mutta ei sitten lähdekään, tai ehkä lähtee mutta ei viitsi ottaa sitä kiekkoa? BeaGm:ssä vastustaja laittanut useampia maaleja DiPin ollessa maalin takana tai jossain siinä kulmilla, mutta ei kuitenkaan omalla tontillaan. JepaJEE!

Kohtalaisen buginen peli hei!
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Odottelen vielä teiltä apuja josko joku tietäisi kuinka tuossa Be a Legend - moodissa saa nuita muita legendoja kuin Roenickin avattua?
Mene sinne Be a Legend-tilaan, valikkoon missä on lista niistä legendoista ja Roenick ainoa joka ei ole lukossa. Sitten vain valitset jonkun näistä muista legendoista, niin peli kertoo sinulle mitä pitää tehdä että tuo aukeaa, eli käytännössä Be a Prota pitää pelata ja omaa ukkoa kehittää tietyn verran tiettyä legendaa kohti. Ja nimenomaan offline BaPia, EASHL ei käy. (argh.)
 

Advertius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Itsemoderointi
Mites on, pystyykö tässä versioissa siirtää kokoonpanoja PS3:sta toiselle? Eli jos kaveri päivittää kaikki Sm-liigan kokoonpanot ja lähettää ne PC:n kautta minulle ja siirrän ne sitten Playstationille? Viime vuonna näin ei pystynyt tekemään.

Toivottavasti edes joku ymmärsi mitä tarkoitan...
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Nyt on SM-liigan kokoonpanot valmiit, kausi simuloitu ja ihan tyytyväinen niihin olen.

Maalipörssi: Toni Kähkönen, 38 maalia
Syöttöpörssi: Jesse Niinimäki, Ilari Filppula, Mikael Granlund, 46 syöttöä
Pistepörssi: Perttu Lindgren, 18+44=62
+/- -pörssi: Ossi Väänänen, +25
Jäähypörssi: Teemu Kesä, 226min

Maalivahdit, runkosarjan 9. (JYP) ja 6. (SaiPa) kaipaavat vielä hienosäätöä. Helvetin hyvä pelata kautta, kun taidot täsmää 90%:sti oikeaa elämää. Katsoin äsken muuten HIFK - Jokerit -ottelun. Melart ryntäsi itsensä suihkuun ja Pulkkisen kauden loppuun. Ruutu jakeli mailaa ja Filppula oli pomo kiekon kanssa. Tykkään sairaasti, vaikka itse sanonkin.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on SM-liigan kokoonpanot valmiit, kausi simuloitu ja ihan tyytyväinen niihin olen.
Xboxille? Jos näin, niin haluaisitkohan iskeä jakoon?

OperationSportsin foorumilla olisi ohjeet, kuinka rostereiden jakaminen toimii uudessa Maddenissa. Samalla kaavalla toimii NHL:nkin kanssa. Näyttää monimutkaiselta operaatiolta, mutta on kuitenkin aika yksinkertainen toimenpide.

Voin tehdä suomenkieliset ohjeetkin, jos tuo ei kaikille aukene.

Seuraavat SM-liigaa koskevat kosmeettiset ongelmat voisi EA hoitaa patchilla, mutta en pidä toiveitani kovin korkealla: HPK:lta puuttuu oranssi kotipaita, Ilvekseltä puuttuu logo, Jokereiden sinisessä pelipaidassa on vääränväriset numerot ja kypärät.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikä tätä tekelettä vaivaa? Itse olen kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen peliin muilta osin, mutta silti yhteen asiaan en ole tyytyväinen. Olen kokeillut kaikkia mahdollisia slidereita koska haluaisin saada jäähyt menemään jotenkin oikein. Nyt pelissä tulee aina se 1 jäähy vastustajalle ja 0-7 jäähyä minulle.

Joten kysynkin, että millä ihmeellä tuon vastustajan saisi ottamaan jäähyjä enemmän. Menee maku kun kone ei ota jäähyjä. Samalla vituttaa myös se jäähyjen ottaminen vihellyksen jälkeen. Huomasin että authenticilla tai relaxedilla ei tunnu olevan mitään eroa. NHL11:ssa sentään sai jäähyn jos tarpeeksi poikittaista antoi, mutta nyt voi surutta ajella maalivahtia useita kertoja ja kukaan ei silti päädy boxiin.

Onko muilla samoja ongelmia? Voiko ne korjata? MITEN???
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Xboxille? Jos näin, niin haluaisitkohan iskeä jakoon?

PS3:lle. Jakoon mielelläni laittaisin, mutta ainakaan edellisessä änärissä PS3-puolella ei jostain kumman syystä sitä voinut tehdä.

Onko muilla samoja ongelmia? Voiko ne korjata? MITEN???

Itsellä oli julkaisussa sama vika. Heitin tietokoneen jäähyherkkyyden täysille ja omien jäähyherkkyyden minimiin. Pelissä kone ottaa n. 3-7 jäähyä, mutta ylivoima on mulla luokatonta paskaa. 2/36 taitaa olla Oilersin yv-saldo. 5 minuutin erillä ja tähtipelaajalla pelaan. Colorado kaatui muuten äsken 10-0! Kaikki upposi Toskalan taakse..

Edit. Pitääkö tuo "maalivahti ja maski" -slider laittaa tyhjäksi vai täyteen, jos haluaa, että maalivahdit ovat oikeasti maskissa eivätkä ota no-look-refleksitorjuntoja?
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Täyteen se pitää laittaa, silloin maskilla on suurin vaikutus. Tässä uskossa olen pelannut useamman vuoden.
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Jepjep, en jaksa nyt hakea tai mitään muutakaan, vaan kysyn suoraan. Miten nuo lisäpaidat saa käyttöön, kun puhutaan, että pitäisi hakea koodi osoitteesta easports.com/nhl12 tjsp. En kuitenkaan sitä sieltä löytänyt, pitkien taisteluidenkaan jälkeen. Onko kenelläkään tietoa, mistä tämän koodin löytäisi?
 
Miten nuo lisäpaidat saa käyttöön, kun puhutaan, että pitäisi hakea koodi osoitteesta easports.com/nhl12 tjsp. En kuitenkaan sitä sieltä löytänyt, pitkien taisteluidenkaan jälkeen. Onko kenelläkään tietoa, mistä tämän koodin löytäisi?

Kai se koodi tulee vasta sitten kun kaikki joukkueet ovat julkaisseet lisäpaidan? Varmaan lokakuulle pitää odotella tuota koodia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan odottelen siihen ensimmäiseen päivitykseen asti ostamista, eli noi selkeät bugit pois ja ne rosterit millä NHL-kausi alkaa, ehkä sitten. Tai sitten siis...
Aika pienet on parannukset ja mitä nyt olen kokeillut demoa ja kaverin koneella yhden pelin, niin taklaaminen, niin hauskaa kun se onkin on aivan liian arcadea. Joka matsissa tulee niitä vuosisadan niittejä, mitä ei näe kuin muutamia kaudessa/joukkue. Aina saa ruuvata taklausvaikeuden sliderin nollille ja vastustajalle täydet aggressiot jne. ja silti pelissä vie niitit 35-15.

Käsittämätön juttu muuten näissä pistepörsseissä ym. tilastoissa, läpi historian parhaat tilastosivut ovat olleet näissä 95-96 jne. versioissa, missä samalla sivulla ilman mitään scrollailua näkyy kaikki tilastot.

Konsolimaailmassa näköjään on niin, että kaikki käyttöön liittyvä pitää olla nintendomaisesti järjestetty.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Nyt on SM-liigan kokoonpanot valmiit, kausi simuloitu ja ihan tyytyväinen niihin olen.

Maalipörssi: Toni Kähkönen, 38 maalia
Syöttöpörssi: Jesse Niinimäki, Ilari Filppula, Mikael Granlund, 46 syöttöä
Pistepörssi: Perttu Lindgren, 18+44=62
+/- -pörssi: Ossi Väänänen, +25
Jäähypörssi: Teemu Kesä, 226min

Maalivahdit, runkosarjan 9. (JYP) ja 6. (SaiPa) kaipaavat vielä hienosäätöä. Helvetin hyvä pelata kautta, kun taidot täsmää 90%:sti oikeaa elämää. Katsoin äsken muuten HIFK - Jokerit -ottelun. Melart ryntäsi itsensä suihkuun ja Pulkkisen kauden loppuun. Ruutu jakeli mailaa ja Filppula oli pomo kiekon kanssa. Tykkään sairaasti, vaikka itse sanonkin.

Miten sinulla menee nuo kokonaisuudet?

Onko mahdoton pyyntö, jos pyydän että laitat jakoon nuo kokoonpanot, niin voisin itsekin kokeilla että toimiiko. Mielelläni pelaisin sm-liigaa kunnon kokoonpanoilla, mutta ei ole ikävä kyllä aikaa tehdä niitä. :(
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko mahdoton pyyntö, jos pyydän että laitat jakoon nuo kokoonpanot, niin voisin itsekin kokeilla että toimiiko. Mielelläni pelaisin sm-liigaa kunnon kokoonpanoilla, mutta ei ole ikävä kyllä aikaa tehdä niitä. :(
PS3:lla ei enää valitettavasti voi jakaa rostereita.

Xboxilla jakaminen vielä onnistuu. Minulla on varmaankin aikomuksena aloittaa SM-liigan päivittäminen, mutta kyseessä olisi varmaankin noin kuukauden mittainen projekti.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Huikeat versus-väännöt takana, joissa molemmissa noustiin suosta ja vietiin pisteet himaan. Varsinkin tuo jälkimmäinen pisti huvittamaan: Tasainen vääntö, jossa vihu pääsi varkain 2-0 johtoon. Jatkuvaa härnäämistä ja puhallusten jälkeistä surfailua/ lämimistä ( itse olen itseni pikkuhiljaa reenannut siihen, että annan ukkojeni vain olla pelikatkojen aikana) läpi ottelun. Nooh..sain kavennuksen kolmannen alkuun ja hieman taktiikkaa muuttaen ja hammasta purren jatkoin armotonta taistelua :(). Sitten 17,3 (tarkka) sekuntia ennen buzzeria Seabsillä kauhee pommi viivasta ja peli tasoihin. Vielä mitä, 2,3 (tarkka) sekuntia ennen jatkoaikaa Marian-the-Barbarian ratkaisee huikealla effortilla pelin meikäläiselle 3-2. Sitten tuleekin paras osio. Vihu painaa starttia ja olen varma, että poistuu linjoilta. No ei, peli meinaa jo jatkua, kun ottaa uuden tauon, jolloin ruudulle pamahtaa ilmoitus, kuinka vihu pyytää minulta yhteistä lopetusta \0/ . Aivan huikeeta settiä. En tietenkään suostunut, jolloin vihu pelasi loput pari sekkaa kiltisti loppuun, WTF!

Onko EA saanut tähän versioon nyt jonkun ranking-sanktion, tai vastaavan, koska pelaamistani 17:sta ottelusta (9-4-4), vain yksi on "vetänyt kaapelin irti" ? Okei otanta on vielä pieni, mutta rupesin vaan miettimään..

Tottakai, häviö sapettaa aina. Joskus vähemmän, joskus enemmän ja seuraava askel onkin (itsellä) pitää tuo sanojen-arkku hieman kurissa ja keskittyä vain oman pelin parantamiseen vaihdosta toiseen. Ikinä ei ole "kapula" lentänyt kädestä, mutta tietyt kirosanat lentelee säännöllisesti, kun oma peli ei kulje/ vihu pelaa paremmin.

Mites muilla?
 

ditrim

Jäsen
Mites muilla?

Jatkoajan liigapeleissä kiroilen ja meuhkaan niin, että koiraparka tärisee ihan peloissaan tietokonepöydän alla :) Hermot menee koneen virheisiin, omat virheet kestän kuin mies. Tänäänkin meni ihan helvetisti hermot kahdesti kun pelasin Herkkua vastaan. Erat veteli 10 minuutin vaihdoin jonka päätteeksi julmuri pääsi iskemään voittomaalin. Toisessa pelissä koko kentällinen päätti lähteä samaan aikaan vaihtoon, eikä Herkun tasoinen pelimies jätä sellaisesta rankaisematta.

Vasta kolmatta änäriäni pelaan, mutta ohjaimia on mennyt jo viisi. Tatit vaan narisee eikä niillä voi enää spurttailla. Olen vissiin aika tunnollinen hustlaaja.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Ditrim, jos vaikka laittaisit ketjuvaihdot manuaalille niin voit niitä itse sitten ohjailla, ei kukaan häivy vaihtoon silloin kun et halua?
 

ditrim

Jäsen
Ditrim, jos vaikka laittaisit ketjuvaihdot manuaalille niin voit niitä itse sitten ohjailla, ei kukaan häivy vaihtoon silloin kun et halua?

Onnistuuko tuo online-peleissä? Ei onnistunut ainakaan aiemmissa versioissa.
 
Tämä peli jäätyilee ihan liian usein. Ottaa päähän kun kesken matsin peli päättää jumittua...

Muuten onkin sitten löytynyt hyvät asetukset, joilla jaksaa pelailla kautta. Tulokset ovat realistisia ja tilanteita tulee hyvin kumpaankin päähän.
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Kivoja asetuksia ei ole tullut vieläkään metsästettyä, mutta oli silti hauskaa tänään pelin parissa harjoitusmoodissa leikkien. Muutamat valikoidut palat tarttui mukaan jotka on pakko jakaa. Linkkien takaa löytyy EA-sports world sivuston videot linkkien mainitsemista asioista.

Hossan kynät
Ja perään vähän vähemmän onnistunut yritys samalta peaajalta...
Ja lopuksi Iginla esittelee toisenlaisen tavan tehdä maaleja.

Valitan että ovat huonosti fokusoituja ja tökerösti leikattuja lyhyitä pätkiä, mutta ehkä noista jotain kuvaa saa mitä yritin :D .

E: Tulipahan samalla selattua noita videoita kun sivustolle eksyin. Seuraavat linkit johtavat kanssa saman saitin videoihin, joissa on sitä mitä linkki lupaa.

Raiskaus kaukalossa?
En saanut harjoitusmoodissa kertaakaan toimimaan, maalin edessä järjettömän vaikea jotenkin tehdä...
NHL 12:sta mukana nyt myös lentävät maalivahdit
Joskus maalivahdilla on rankkaa

Huikea peli, en malta odottaa kun tätä pääsee ensimmäisen kerran kännissä hakkaamaan :)
 
Viimeksi muokattu:

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Meitsin videon löytänyt sitten! :D (Kyllä, kyseessä on oikeasti minun video). Hetken aikaa tuli ihmeteltyä, että mikä peli minulla oikein on.

Aiemmin on tullut tosiaan ihmeteltyä, miksi NHL-pelit ovat K-16. En ihmettele enää.
 

miki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton + kanukkijoukkueet + Pittsburgh, KalPa
Be a Pro

Be a Pro -systeemissä ei taida itse voida vaikuttaa joukkueiden kokoonpanoihin mitenkään? Winnipeg varasi meikän puolustavan puolustajan ja about 50 NHL-ottelun jälkeen aloin kattelemaan NHL:n pistepörssiä ja huomasin monen suomalaisen pelaajan puuttuvan sieltä kokonaan. Ajattelin, että ne on palkkakaton takia päästetty vapaiksi agenteiksi, eli ihan ok, jos näin on. Ajattelin sitten aikani kuluksi katsoa myös AHL-joukkueiden pistepörssiä ja siellähän ne perkele olikin! Kimmo Timonen, Saku Koivu ja Niklas Hagman oli pelannu farmissa koko kauden. Oli siellä Niklas Kronwall, Eric Brewer, Roman Hamrlik ja muitakin veteraaneja. Aika surkeasti hoidettu tämä palkkakaton kanssa toimiminen... tosin Koivun kokonaisuus taitaa olla vain 79, joten ehkäpä se on liian huono neljään ensimmäiseen kenttään.

ps. Ovechkin päätti näyttää meikäläiselle, että ehkä kannattais vaan pysyä siellä pakin tontilla... :http://www.easports.com/media/play/video/94067311
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös