-Jos kuljetat kiekkoa laidassa ja vastustajan pakki on tulossa täyttä höyryä päin etkä ole varmasti pääsemässä laidasta läpi, älä yritä väkisin. Tai ainakaan enää neljättä kertaa yritä sitä samaa, ei se onnistu.
Itse pelaan aika usein sentterinä EASHL:ää ja aika usein myös yhteisössä valitsen sen pelipaikan, vaikka ihan mielelläni kyllä pelaan pakkinakin. Se on ihmeellistä, kun etenkin noita yhteisöpelejä katsoo, niin lähes poikkeuksetta laiturit kirmaa sinne vastustajan siniviivalle seisomaan ja syöttöä odotetaan siellä seisovin jaloin. Viivan jälkeen onkin sitten jo kiekko vastustajalla ja ukko kerää kamojaan. Sitten on myös pakkeja, jotka avaavat aina sinne laitaan. Keskustaan sentterille syöttäminen ei ole vaihtoehto, kun se on niin helppo sinne laitaan roiskaista. Pääsee helpolla. Itse monesti kattelen, että olisin tässä vapaana ollut, mutta kiekko viuhuu miljoonaa ohi. Miten tyhmä ihmisen pitää olla, että jaktaa samalla tavalla pelaamista pelistä toiseen ja tulos on lähellä nollaa? Jos vastustajalla on pakit, jotka vähääkään osaavat pelata, niin tuhoon tuomittua on koko homma. Tyhmimmät ihmiset mitä elämäni aikana olen tavannut, niin joko armeijassa tai NHL:n yhteisössä.
Monesti myös hauska katsoa hidastuksina maaleja, kun esim. kiekko menee omaan kulmaan ja kaikki jopa toinen pakki mukaanlukien ovat jo siniviivan päällä, vaikka taistelukiekko on kulmassa ja kohta omassa maalissa.