NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 375 474
  • 1 596
Eihän maalinteko tästä tule muuttumaan vuosikausiin, koska älyttömän vaikea ja pitkä projekti luoda toimiva maalintekosysteemi, jossa laukauksellakin voi tehdä maalin, ilman että tulisi joka tilanteesta maali porsaanreiän hyödyntämisen avulla. Nykyisellään on mielestäni kelpo, kun bugimaaleja ei pahemmin ole eikä nuo "paskamaalit" liikaa korostu ainakaan hyvällä puolustuspelillä.

- Aloitussysteemi olis saatava paremmaksi, eli huitomista sun muuta peliin.
- AI:n keskialueen kiekottelurinki saatava pois.
- Ei tosiaan saisi olla noin helppoa pelata aikaa oman maalin takana.
- Be a GM yleensäottaen realistisemmaksi eli UFA/RFA, junnuliigat & varaukset (sergeiniinimaat pois).
 

Schadowan

Jäsen
Eihän maalinteko tästä tule muuttumaan vuosikausiin, koska älyttömän vaikea ja pitkä projekti luoda toimiva maalintekosysteemi

Erittäin tärkeä pointti. Sama pätee kaikkeen muuhunkin; luisteluun, fysiikkaan, harhautuksiin.. Pieniä parannuksia voidaan tehdä joka vuosi (boardplay, tappelut, animaatiot), mutta itse peli ei tule luultavimmin muuttumaan mitenkään mullistavasti ennen kuin pelin tekijät pääsevät ajan kanssa muuttamaan koko "pelimoottorin". Tämä on ainakin oma uskomus, toivon toki olevani väärässä. Vuosi on varmasti liian lyhyt aika kokonaan uuden pelin kehittämiseen, vaikka en koko pelintekoprosessista tiedä yhtään mitään.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Erittäin tärkeä pointti. Sama pätee kaikkeen muuhunkin; luisteluun, fysiikkaan, harhautuksiin.. Pieniä parannuksia voidaan tehdä joka vuosi (boardplay, tappelut, animaatiot), mutta itse peli ei tule luultavimmin muuttumaan mitenkään mullistavasti ennen kuin pelin tekijät pääsevät ajan kanssa muuttamaan koko "pelimoottorin". Tämä on ainakin oma uskomus, toivon toki olevani väärässä. Vuosi on varmasti liian lyhyt aika kokonaan uuden pelin kehittämiseen, vaikka en koko pelintekoprosessista tiedä yhtään mitään.

Juuh, ei vuodessa tuota niin vain muuteta. Nykyinen moottori kun on sidoksissa kaikkineensa monessakin mielessä eri fysiikan ja animoinnin osalta nykyiseen muotoonsa. Parissa vuodessa tuo onnistuisi, mutta kun joka vuosi on peli tehtävä taloudellisesti, niin tämä vaatii sama mitä FIFA, eli aletaan tekemään eri tiimillä samaan aikaan uutta peliä, kun toinen tiimi värkkää edelleen sitä vanhaa. Eli EA:n pitäisi selvästi laajentaa tiiimiä ja luoda kokonaan toinen osa joka tekisi parikin vuotta tuota EA 1X:ää, tämähän voi olla jo aluillaan, mutta todennäköisesti ei. Miksikö? Koska nykyisin jo peli saanut paljon kiitosta, kehuja ja rahaa tullut sisään niin hyvin.

Mikä sai FIFA-sarjan uudistumaan? Se kun PES meni ohi, myynnit tipahtivat ja arvostelut samoin. Täten melkeinpä vaatisi erinomaista peliä 2k12:sta(tämä tuleva syksyhän jää väliin pl. wii-versio), jotta EA oikeasti joutuisi reagoimaan jotenkin. Itselleni tuleva syksy taitaakin olla pitkästä aikaa sellainen etten osta lätkäpeliä ollenkaan.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Kyllä itsekkin odotan innolla tätä peliä. Nyt hieman alkanut puuduttamaan jo tuo kymppi.

FHR:n foorumilta bongasin viestin, jossa eräs kirjoittaja oli löytänyt tietoa uudistuksista, joten kopioin sen tähän:

- Täysin uusi fysiikkamoottori. Samaa käytetään Fight Night Round 4 -pelissä
- Aloituksissa kiekkoa voi potkaista, työntää vastustajan sentteriä, kääntää sentterille selän tai lyödä hänen mailaansa. Enää ei tiedä varmasti voittaako aloituksen, vaan se kiekko voi kimpoilla esimerkiksi sivuille ja laituri voi ottaa kiekon itselleen?
- Mailat poikki
- Reaaliaikaiset pelikatkot korvaavat valmiit animaatiot (Ilmeisesti siis samaan tyyliin kuin NHL 2k10:ssä on)
- Maila voi lähteä käsistä kesken pelin. Uuden mailan voi hakea vaihdosta, voi vaihtaa koko kenttää tai sitten toisella pelaajalla voi antaa mailan mailattomalle pelaajalle.
- Vaikka maila menisi poikki, kiekkoa voi silti pelata luistimilla ja sen voi myöskin syöttää hanskalla joukkuekavereille
- Uudenlainen harhautussysteemi?
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
-10 min jäähyt mukaan, jos esim. käy jatkuvasti vihellyksen jälkeen hakkaamassa maalivahtia tai vastustajan pelaajaa, voisi joskus tulla kymppi sen sijaan että tulee 2 minuuttia väkivaltaisuudesta

Tuo tosiaan unohtui ite mainita. Samaa mieltä! Vitosiahan pelissä tulee, mutta nekin tulee oikeastaan aina huitomisesta (maila nostoon käytettävä nappi) - hieman vaihtelevuutta kiitos.

Ihan hyvältä vaikutti tuo lista minkä Sabaton laittoi. Nuo pelikatkot vähän mietitytti... Reaaliaikaiset hommat ihan jees (esim. hyökkääjän kiroilua kun menee vaihtoaitioon epäonnistuneen maalipaikan jälkeen), mutta kyllä pääpaino sais omasta mielestäni silti olla uusinnoissa. NHL 10:ssä jää vähän väliä näkemättä sellaisia uusintoja jotka ainakin itseä kiinnostais, kuten vaikka tuhritut avopaikat, tyyliin rebound kiekosta ylärimaan kun edessä vain tyhjä maali, tai vastaavasti maalivahtien haamukopit. Tollaisten sijasta näytetään usein kaikkea ihan turhaa, eli juuri noita valmiita animaatioita.

Kaikenlaistahan sitä vois keksiä ja tehdä, mutta tokkopa taaskaan mikään täydellinen peli on. Eiköhän eteenpäin kuitenkin taas mennä.
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Kyllä itsekkin odotan innolla tätä peliä. Nyt hieman alkanut puuduttamaan jo tuo kymppi.

FHR:n foorumilta bongasin viestin, jossa eräs kirjoittaja oli löytänyt tietoa uudistuksista, joten kopioin sen tähän:

- Täysin uusi fysiikkamoottori. Samaa käytetään Fight Night Round 4 -pelissä
- Aloituksissa kiekkoa voi potkaista, työntää vastustajan sentteriä, kääntää sentterille selän tai lyödä hänen mailaansa. Enää ei tiedä varmasti voittaako aloituksen, vaan se kiekko voi kimpoilla esimerkiksi sivuille ja laituri voi ottaa kiekon itselleen?
- Mailat poikki
- Reaaliaikaiset pelikatkot korvaavat valmiit animaatiot (Ilmeisesti siis samaan tyyliin kuin NHL 2k10:ssä on)
- Maila voi lähteä käsistä kesken pelin. Uuden mailan voi hakea vaihdosta, voi vaihtaa koko kenttää tai sitten toisella pelaajalla voi antaa mailan mailattomalle pelaajalle.
- Vaikka maila menisi poikki, kiekkoa voi silti pelata luistimilla ja sen voi myöskin syöttää hanskalla joukkuekavereille
- Uudenlainen harhautussysteemi?


Uudistukset kuulostavat todella lupauksia herättävältä ja peliin syvyyttä antavilta. Mielestäni suurin puute joka EA:n NHL:ssä on vaivannut on juuri näiden pienten asioiden luoma intensiteetti. Aloituksethan ovat todella usein kunnon kahinoita - tässä asiassa NHL 2k sarja on ollut todella paljon edellä.

Toinen asia mihin olen kiinnittänyt paljon huomiota kaverin kanssa BaP:ia maalivahtina pelanneena - on AI:n "Raimo Helmiset". Kaveri on pääsemässä puolittain karkuun jompaa kumpaa laitaa pitkin, mutta koska vastustaja on 1-2m säteellä hyökkääjästä, kaartaa pelaaja ennemmin kohti laitaa ja syöttää sitä viivalle, josta alkaa tuo pelin käsittämätön syöttelyralli. Tietokone ei myöskään osaa käyttää burstia lainkaan tilanteissa joissa irtiotto olisi mahdollista. Tilanteet tapahtuvat liian kaavamaisesti eikä siitä irtoa illuusiota että pelaajat reagoisivat itse pelitapahtumiin, vaan menevät suoraan valmiiksi rakennetun kaavan mukaisesti jossa muuttujana toimii vain ja ainoastaan puolustavan joukkueen pelaajat.

Samoin toivoisin pelintekijöiltä erityistä huomiota maalineduspelaamiseen. Nykyiselläänhän on tasan tarkkaan pari vaihtoehtoa: Taklaat kiekotonta pelaajaa -> estämisjäähy, Nostat mailaa tai yrität tökkiä syöttöä pois pokecheckillä. NHL 2k sarjasta voisi taas ottaa oppia siitä kuinka pelaajat "tahtomattaan" osuvat toisiinsa ja pystyvät horjuttamaan vastustajaa sääntöjenmukaisesti ilman. Tähänkin olisi hyvä olla oma attribuuttinsa, ne jotka ovat oikeasti hyviä maalin edessä, ottavat siitä harvemmin sitomisjäähyjä ja toisinpäin. Melko kornia, että esim. Prongerin kokoisen pakin vierestä voi jatkuvasti tehdä maalinedessä rebound/cross crease maaleja miehen möllöttäessä vieressä tyhmänä korkeintaan pyrkiessä tökkimään mailankärjellä silmään.
 

Teloch

Jäsen
EA:n forum tarjoilee hieman tietoa tulevasta änäristä community eventissä pelaamaan päässeiltä. Fysiikkamoottorin uudistus olisi siis kolmen vuoden projekti, joka toteutetaan osittain. Tällä hetkellä ainakin hyvät fiilikset tulevan pelin suhteen. Tuskin siitä yhtäkkiä huonoakaan saadaan.
 

Fiiu

Jäsen
Ilmeisesti julkaisupäiväkin olisi 7. syyskuuta. Voisi kuvitella että täällä viikkoa myöhemmin, muistaakseni samalla tavoin kävi NHL 10:n kanssa. Facebookissa taisi EA SPORTS NHL-ryhmässä tällaista päiväystä olla.
 

zxfg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Pittsburgh Penguins
Ilmeisesti julkaisupäiväkin olisi 7. syyskuuta. Voisi kuvitella että täällä viikkoa myöhemmin, muistaakseni samalla tavoin kävi NHL 10:n kanssa. Facebookissa taisi EA SPORTS NHL-ryhmässä tällaista päiväystä olla.

Ellen väärin muista, niin julkaisupäivä suomessa taisi olla 18. syyskuuta.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Toiveita:
- Maalivahdin ajelut, mv:t osallistuisivat kahinaan jos joku tulee tökkimään pl. Niemi
- Tuomarin ajelut, linjurit kehiin
- Maalin siirtelyt/siirtyminen
- Penkin tyhjennys
- Ilman mailaa pelaaminen
- väärät vaihdot ja kaikki muukin normaali rangaistusarsenaali
- Maalin jälkeen omat tuuletukset
.
.
- Erätauolla saisi ajaa Zambonilla jään!
- Erätauolla pukukoppikuvaa, taktisia kuvioita jne..
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sanoivat kaikki mitä tahansa, oli NHL 10 kaikkiin edeltäjiinsä verrattuna jättimäinen harppaus eteenpäin (toki kaikki pelikonsolit ja muut sellaiset kehittyvät, mutta kuitenkin) ja NHL 11 on taas askeleen parempi. Varmasti. Toki kaikista peleistä löytyy parannettavaa ja täydellistä peliä ei ole olemassakaan. Graafisesti NHL 10 hipoi jo täydellisyyttä, ainakin niillä rajoilla mitä nykyiset konsolit asettavat. Jos NHL 11 tätä pystyy parantamaan, nostan hattua.

Mutta sitten itse peli. Muutamia pikkujuttuja pitää hieman fixata ja muutama isompi juttu korjata:

- Suorat laukaukset (etenkin läheltä) helpommin sisään ja koneen järjestäytyneempi puolustuspelaaminen ---> lähempänä totuutta

- Tottakai maalivahdilla pitää olla hyvän ja huonon päivän ero, mutta ei se liekeissä olevakaan maalivahti nyt voi maalinedessä heitettävää poikkaria viittä kertaa pelissä ottaa kiinni.

- Lisäksi maskipelaamisen vaikutus vielä nykyistäkin suuremmaksi

- Luistelu sun muut liikkeet ovat jo nyt mielestäni ihan kauniita, tosin jo aikaisemmin mainitut erilaiset variaatiot taklauksiin olisivat hyviä.

- NHL 10 laitapelaamista muutettiin, vielä jos haluttaisiin kehittää niin joku "kutsu lisää"-näppäin, koska harvemmin laitakahinoissa todellisuudessa on vain yksi taistelupari.

- Aloituksista tosiaan tasaisempia, kiekko jää siihen eikenenkäänmaalle jne...

- Nämä jo tulossa olevat mailojen katkeamiset ja ilman mailaa pelaamiset iso plussa


Hyvä kokonaisuus syntyy loistavista yksityiskohdista
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Itse odotan myös pieniä parannuksia, jotka vaikuttavat nimenomaan pelaamiseen. Jotkut maalivahtien myllyt ja mailojen katkeamiset on oikeastaan täysin toisarvoisia asioita. Toivoisin vielä lisää kontrollia pelaajalle, sillä skill stick mahdollistaisi vaikka mitä. Kiekkoa pitää pystyä käsittelemään tarkemmin ja myös luistellessa. Nythän pelaaja menee automaattisesti liukuun, jos oikealla tatilla veivaa. Haluan myös veivata kiekkoa pakin jalkojen välistä ja tehdä vartaloharhautuksia. Kaikki pitää olla toteutettu niin, että niillä pystyy myös ihmisvastustajan huijaamaan.

NHL10 oli hyvä, mutta vielä on paljon mahdollista parantaakin. Toivottavasti EA:n heput tekevät kaikkensa, eivätkä tyydy rahastamaan parantelemalla hieman grafiikkaa ja rosterit. Eiköhän.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Mielestäni taklaamista pitäisi vähän hankaloittaa, mutta toisaalta myös muutaa systeemiä reilusti. Taklauksista pitäisi lähteä kiekko irti lavasta helpommin. Siis vaikka pelaaja ei kaatuisikaan, kiekon pitäisi lähteä liikkeelle usein.

Toisaalta taas vastapalloon taklatessa pelaajan pitäisi oikeasti ottaa osumaa. Ei välttämättä tarvisi loukkaantua usein, mutta sen hetkiseen vaihtoon taklauksen tulisi vaikuttaa erittäin paljon. Esimerkiksi nopeus laskisi minimiin, samoin kuin laukaus- ja syöttötarkkuus.

Sinänsä ärsyttää, kun suurin osa pelaajista ei taklaa kuin satavarmoissa tilanteissa. Suojaamalla kiekkoa pystyy välttää kiekonmenetyksen niin hyvin, että vastustajan on turha yrittää taklata. Siispä porukka viljelee pelkkää pokecheckiä, mikä tekee pelaamisesta tylsän!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Sinänsä ärsyttää, kun suurin osa pelaajista ei taklaa kuin satavarmoissa tilanteissa. Suojaamalla kiekkoa pystyy välttää kiekonmenetyksen niin hyvin, että vastustajan on turha yrittää taklata. Siispä porukka viljelee pelkkää pokecheckiä, mikä tekee pelaamisesta tylsän!

Kiekon suojaus, laidan halaus tai selän kääntäminen. Paljon ovat keksineet keinoja jottei varmasti nähdä kunnon fyysistä peliä. Mikä ihme siinä on jos selän kääntää taklaajalle niin ei oikeasti tapahdu mitään? Taklaaja vaan on hetken aikaa pihalla pelistä ja taklattava korkeintaan siirtyy sentin johonkin suuntaan ja jatkaa peliä niinkuin ennenkin.

Facebookin ryhmästä löyty paljon nuita uusia kuvia ja mitä muutenki olen lueskellu niin aika hyvin taitavat kehittää tuota taklauspeliä. Kunhan se nyt ei ole taas sitä et vain laitaa vasten saa kunnon pommeja aikaiseksi.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Mikä ihme siinä on jos selän kääntää taklaajalle niin ei oikeasti tapahdu mitään?

Tässä on muuten melkoinen dilemma. Jos selkään taklatessa vastustaja lentelee päin seiniä, niin porukka käyttää sitä jäähyjen kalastelemiseen. Ei jääkiekon koodisto selän kääntämisestä paljoa random-jenkkiä kiinnosta, kun sillä saa 5 min YV:n hankittua. Miten saada peliin taklattavan vastuu esiin? :D
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Muutama parannusidea lisää:

- Mua on ainakin noissa NHL-peleissä ärsyttänyt että joku pelaaja saattaa pelata jäädytetyllä pelinumerolla. Ihmetyttää että joku nobody saattaa pelata Bruinsin #4 taikka Red Wingsin #19.

- Lisäksi jossain vanhemmissa versioissa joukkueen menestys näky siinä kuinka paljon sakkia oli hallissa mutta nyt joka peli on loppuunmyyty.

- Valmentajia ois kyllä kiva treidailla siinä missä pelaajiakin. Lisäksi valkuille vois laittaa jotain ominaisuuksia jotka sitten vaikka vaikuttas jokkueen menestykseen/peluutukseen.

- Myös oikeat maalilaulut ois kiva lisä. Kukapa ei haluais kuulla Who let the dogs outtia taikka chelsea daggeria. ;)
 

Teloch

Jäsen
En osaa sanoa, onko tähän kiinnitetty huomiota NHL10:ssä, mutta jos ei niin NHL11:n tälläinen parannus olisi täydellinen.

Taisi mennä EA:lta tuo pikkuasia kokonaan ohi.
t: nimim. Bridgeportilla 7 kertaa putkeen nollille

Kun tuolla nyt on noita junnusarjoja sun muuta ryjää, antaisivat nyt sitten pelaajan päättää mistä sarjasta ja minkä ikäisenä lähtee jyräämään tähteyttä kohti. Jos pelimuodosta saataisiin muokattua mukavaa pelattavaa, lähtisin ihan mielelläni SM-Liigasta rakentamaan uraa. Paljon saisi kuitenkin tapahtua että tuo BaP olisi lähelläkään minkäänlaista mukavuutta. Ehkä joskus tulevina vuosina, mutta NHL11 tuskin tekee tämän suhteen onnelliseksi.
 

Fiiu

Jäsen
Kunhan tosiaan ne laitahalaukset saadaan pois. Luulisi että uuden fysiikkamoottorin myötä laidassa pystyssä pysyminen kun rahtijuna jyrää kahtasataa päin, olisi mahdotonta. Tai ainakin vaikuttaisi jonkin verran tasapainoon sillä eihän kukaan voi tuolla tavoin pystyssä pysyä kuten nyt.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Be a Prossa on toinenkin "mielenkiintoinen" ominaisuus. Ja se on että vaikka pelaa ensimmäistä kauttaan kok. 75 sentterillä ja tekee noin piste/ottelu-tahdissa niin voi joutua jopa NHL-joukkueen 1. ketjun sentteriksi. Sitä minä vain ihmettelen että joku 75 kokonaisuuden 19 vuotias junnu sentteröi jotain Ovechinia ja Knublea. Siihen toivoisin pientä realismia EA:lta lisää.

Toinen vittumainen piirre on tuo iänikuinen Poke Check jota on pakko huonontaa. Nykyisellään menee into nettipeleistä kokonaan kun jotkut valopäät ovat keksineet ettei puolustaa tarvitse millään muulla lailla. Yritä siinä sitten pelata kun koko ajan tulee poke checkiä eikä kiekko pysy ollenkaan lavassa. Vittumainen asia.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Ruotsinkielen taitajia?

"Något som inte nämns i intervjun är att det nya spelet, enligt Ramjagsingh, kommer att innehålla målkamera i matcherna. Domaren kommer alltså att kunna godkänna och döma bort tveksamma mål när förvirring uppstår. Precis som på riktigt kommer huvuddomaren att kunna ringa till måldomaren som ser efter om pucken gick in på ett felaktigt vis."

Tää kaipaa vielä "Be a Referee" -modea. Aloita urasi SM-liigassa Seppo Lindroosilla, ja raivaa tiesi pillipiiparina taalajäille tuomaroimaan Stanley Cupin finaalia! Ole puolueellinen Edmontonille, ja anna jäähyjä turhista tilanteista vastustajille! - Se on sinun päätös" =D
 
Viimeksi muokattu:

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ruotsia en osaa, mutta kait siinä sanotaan, että pelinkehittäjä Ramjangsinghhi on sanonut varmaksi maalikameran, ja että maalituomari sit päättäis onko se maali vai ei, jos tulee epäselviä tilanteita.

Ruotti oli peruskoulussa aikoinaan nelosesta nostettu vitonen, joten...
Mut kait se tota sit tarkottaa.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
En nyt jaksa alkaa kahlaamaan koko ketjua läpi, mutta tuleeko online-dynasty peliin? Minun wishlist:llä ei oikein muuta löydy.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Naamakirjasta EA:n ryhmästä bongattua:

Make sure you guys tune in to tonight's GameTrailersTV E3 All-Access on Spike TV at 11PM where they will be debuing the first NHL 11 video!

Tässä vielä linkki gametrailersin sivuille.
 

Schadowan

Jäsen
Naamakirjasta EA:n ryhmästä bongattua:

Make sure you guys tune in to tonight's GameTrailersTV E3 All-Access on Spike TV at 11PM where they will be debuing the first NHL 11 video!

Tässä vielä linkki gametrailersin sivuille.

Odottelen henkkoht itse enemmän ensimmäistä gameplay-videota. Voi että sitä pettymyksen määrää viime vuonna, kun näki ekat gameplay-videot. Peli näytti lähes identtiseltä 09 verrattuna. Nyt on uudet fysiikkamoottorit sentäs, saas nähdä miltä näyttää

Vähän taas päivitellyt tätä turhuuksien hehkuttamista, joka tällä kertaa kulminoituu mailojen rikkoutumiseen. Joka mediassa on nyt mainostettu sitä oikein urakalla, ihan kuin se toisi huikeasti lisäarvoa peliin. Ei ei ja ei.. Toki, ihan kiva pikku elementti, mutta kyllä mielummin olisivat voineet kehittää esim. luistelua+rannareita parempaan suuntaan. Sama kuin tämä, että voi hypätä heittäytyvän pelaajan yli. Jee? Tekisivät mielummin kunnon lättynapin, jolla voisi heittää passin pelaajan ylitse..Tuollaisia hyppytilanteita tulee kuitenkin harvakseltaan oikeassa elämässä. Viimeksi NHL04:ssa oli oikeasti toimiva manuaalilätty.

No mutta ei vielä kritisoida ja toivotaan, että parhaat uudistukset ovat vielä tulossa, vaikka tuo uusi fysiikkamoottori on kyllä loistava lisäys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös