NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 375 318
  • 1 596

trap

Jäsen
Miksiköhän Jere Karalahti puuttuu täysin näistä uusimmista rostereista, puuttui niistä edellisistäkin? Ainoa missä muistan Karalahden olleen mukana on jotkut ikivanhat julkaisurossut.
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mukana olisin kanssa boksilla. Edellinen turnauskin taitaa olla kesken, mutta eipä sitä loppuun taideta saada..
 

höntsäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viihdyttävää jääkiekkoa pelaavat joukkueet
Ei ole maajoukkue mahdollisuutta Be a Pro:ssa ja siitä piiiitkä miinus.

Tänään pelasin Be a Pro:ta ja aloitin huvikseen alusta. Ja pitkästä aikaa tulokas-tasolla :D. Pelaaja iski kaikissa neljässä junnupelissä semmoset 18+5 tehot, MUTTA apuvalmentaja ja agentti itkee kun ei tule tarpeeksi kokemuspisteitä, tavoitteet ennen peliä 50 ja sain noin 100 pistettä jokaiseen eli hyökkäykseen, puolustukseen ja urheilullisuuteen. Lopulta Memorial Cupin voiton jälkeen Sabres varaa mut numerolla 139??? Siis miten ihmeessä toi varausjuttu toimii. Tais vähän bugata kun en tosiaan muista miten sillä ekalla äijällä varaus meni vai valitsinko vain joukkueen.

Ja sitten onko kellään muulla ollut ongelmaa että HUT:ssa ei tule enää rahaa? Rahaa ei tule pelaamalla eikä pelaajakaupoilla. Vähän tylsä pelata kun ei voi kehittää joukkuetta ja kohta loppuu sopimuskortitkin.
 

ditrim

Jäsen
Tuli erikoinen bugi EASHL:ssä. Suuri osa jäästä oli mustaa. Liitteenä kuva.
 

Liitteet

  • IMG_3164.JPG
    IMG_3164.JPG
    76,4 KB · kertaa luettu: 753

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuli erikoinen bugi EASHL:ssä. Suuri osa jäästä oli mustaa. Liitteenä kuva.

Tuo näyttäisi enemmän siltä että vika on pelikoneessasi. Näyttökortti menossa paskaksi tai jotain vastaavaa. Tämä ainakin itsellä tuli ensimmäisenä mieleen.
 
Viimeksi muokattu:

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Tuo näyttäisi enemmän siltä että vika on pelikoneessasi, näyttökortti menossa paskaksi tai jotain vastaavaa. Tämä ainakin itsellä tuli ensimmäisenä mieleen.

Mulla kävi mun entisessä PS3:ssa tismalleen samalla tavalla. Jää oli osittain musta ja esim Modern Warfare 2:sta pelatessa vastaan juoksi päättömiä/aseettomia vihollisia. Ei mennyt montaa viikkoa kun meni paskaksi koko konsoli.
 

ditrim

Jäsen
Jos se menee paskaksi niin vienkö korjattavaksi vai ostanko uuden? Kolmas käyttövuosi on vasta menoillaan. Vittu, saatana, vittu, saatana!
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Joku italiano alkasi vittuilemaan niin meikäläinen pisti hänen päänmenokseen muutaman suomenkielisen voimasanan. Puolentunnin päästä tulee viesti - "torpakini". Siell on ollu translatorit käytössä
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Ossi Väänänen pelaa Jokereissa muuten numerolla 0 (!).

Mulla meni konsoli paskaks tossa kuukausi takaperin (PS3), soittelin kaikki asiantuntijat läpi ja diagnoosi oli kaikilla sama, levyn lukija mennyt paskaks. Elämä vilahti silmissäni, vitutus oli sanoin kuvaamaton. Huolto ja lukijan vaihto olisi tullut kustantamaan n. 150-200€. Päätin ostaa uuden kun sitä GameStopissa myytiin hintaan 280 ja sain pääle vielä Crysis 2:sen joka on muuten saatanan kova peli!

Ideaa tällähän ei ollut ollenkaan, kunhan avauduin :D
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Uskomattoman hieno fiilis kun on hyvät Sliderit tähän versioon! (XBOX) Olen pelannut SM-Liigaa nyt 10 peliä, ja saldo on muistaakseni 3-2-2-3. Pisteissähän nuo tarkoittaa 3-2-1-0. Kasassa siis 16 pistettä. Suurin häviö on 3-8 kotihäviö Lukolle ja pienimaalisin ottelu on 1-1. Keskustasta (eikä pahemmin viivastakaan) ei auta päästää vastustajaa vetämään ranteella (viivasta lämärillä) tai ylämummot laulaa. Olenkin oppinut viimepeleissä tukkimaan puolustusalueen keskustan eikä sinne enää saa syötettyä vapaana olevalle pelaajalle niin helposti.

Pelaan ensi kauden Ilveksellä eli olen lisännyt Toskalan, Koistisen ja Järventien joukkueeseen + poistanut sinne kuulumattomat pelaajat. Tuomista ja Sointua ei ole niimpä pari pakkia on neloskentässä.

Ei voi liikaa hehkuttaa nyt! ;)
 

BigD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Uskomattoman hieno fiilis kun on hyvät Sliderit tähän versioon! (XBOX) Olen pelannut SM-Liigaa nyt 10 peliä, ja saldo on muistaakseni 3-2-2-3. Pisteissähän nuo tarkoittaa 3-2-1-0. Kasassa siis 16 pistettä. Suurin häviö on 3-8 kotihäviö Lukolle ja pienimaalisin ottelu on 1-1. Keskustasta (eikä pahemmin viivastakaan) ei auta päästää vastustajaa vetämään ranteella (viivasta lämärillä) tai ylämummot laulaa. Olenkin oppinut viimepeleissä tukkimaan puolustusalueen keskustan eikä sinne enää saa syötettyä vapaana olevalle pelaajalle niin helposti.

Pelaan ensi kauden Ilveksellä eli olen lisännyt Toskalan, Koistisen ja Järventien joukkueeseen + poistanut sinne kuulumattomat pelaajat. Tuomista ja Sointua ei ole niimpä pari pakkia on neloskentässä.

Ei voi liikaa hehkuttaa nyt! ;)
Ite pelaan Be A GM:ää Dallasilla (PS3) ja aluksi ketutti kun Lehtonen päästi joka pelissä sen 4-6 häkkiä, ja kuteja tuli semmoiset noin 20 per peli. Ei kovin hääppönen torjuntaprosentti :) Ny oon kanssa puolustanut tarkemmin ja säädelly asetuksia, niin Kärpälläkin on musta alkanut tarttumaan paremmin. Torj. % noin 85 hujakoilla kun 20 matsia on takana.

Ite en oo tota sm-liiga jaksanut pahemmin pelata. Ärsyttää kun jokainen halli on samanlainen (Vissii Hartwall on joka jengin kotihalli) ja sit katsomossa ei näytä olevan ainuttakaan fania, jolla olisi esim. jokeripaita päällä. Pikkujuttuja, mutta ärsyttää kun tohon kotoiseen liigaan ei oo pahemmin panostettu. Toisaalta ymmärtäähän sen, koska suurin osa pelaa NHL-jengeillä. Ei taida kultakypäriäkään olla? Jossain versiossa muistan, että kullatut potat oli saatu sm-liigaan, mutta jostain syystä ne ovat hävinneet pelistä. Muistaakseni välillä kentällä saattoi olla viisi kultakypärääkin, jos jannuilla oli saman verran pisteitä kertynyt kauden aikana :D
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tuleeko NHL 11:een vielä uudet, päivitetyt kokoonpanot vai touhuileeko ne satalasissa uuden pelin kanssa?

Edellisellä sivulla mainitaan että ei ole enää tulossa.

Nimi. Oneliner.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Taas kyrpiintymisraja ylitetty!
Mikä IHME siinä on, siis jos pelaat tasoasi parempaa vastaan niin jotenkin tuurikin on sen vastustajan puolella?? Pelasin eilen tason 33 pelaajaa vastaan ja kolmannen erän viimeisillä sekunneilla omissa soi. Mikkopukkamainen purkukiekko maalintakaa ränniin, niin kiekko kimpoaa aivan lakien vastaisesti siniviivalla kyttäävälle GaySedinille, joka pamauttaa ilman maskia Niemen hanskakäden kulmasta sisään. Nuo on niitä hetkiä, jolloin sitä tosissaan miettii nopeinta keinoa päättää päivänsä!
Onneksi lähellä ei ole yleensä mitään terävää....
Muistan hämärästi, että minullakin oli joskus vastaavaa tuuria(?) ja voitin tiukkoja pelejä. Sapettaa!!

Ja nyt kun tuo minun taso on 25 niin on ihan turha ottaa niitä rakastamiani kaljapelejä! Eli pussi kylmää kaljaa viereen ja kivoja online-pelejä pikku jurrissa. EI, otappa muutama bisse enemmän, niin tulee takkiin, luokkaa 8-1 joka helvetin pelissä.


Jos nyt joku voisi pikkuhiljaa ruveta kertomaan tuota valtiosalaisuutta, miten voin puottaa tasoni takaisin alas???

Kenenkään on turha väittää, ettei se ole mahdollista, koska minulla on xbox-ystävä, jolla taso aina nollaantuu. En edes kehtaa sitä vastaa pelata.
Tuostakin on tullut hänelle kierre, koska pärjää vain, kun pelinopeus on lähelle kävelyä. Kun pelit kovenevat, nopeus kasvaa ja ei pärjää.
Olen kaverille tuosta vittuillut ja anonut, että kertoo minullekkin, mutta rehvastelee vain. HOMO!
 

ditrim

Jäsen
Ei tuossa ole mitään magiikkaa. Jos Sedin, Crosby tai joku muu vastaava huippupelaaja vetää, niin Niemen tehtävä on imuroida se.

Mistä muuten nuo statsit pääsee nollaamaan? Ja onko pienimmistä statseista oikeasti hyötyä?
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ei tuossa ole mitään magiikkaa. Jos Sedin, Crosby tai joku muu vastaava huippupelaaja vetää, niin Niemen tehtävä on imuroida se.

Mistä muuten nuo statsit pääsee nollaamaan? Ja onko pienimmistä statseista oikeasti hyötyä?


No onhan niistä hyötyä! Jos sinun taso on 25 ja lähdet hakemaan onlinevastustajaa, niin se lähtee kelaamaan vastustajan tasoa 25 -> 20-30 -> 15-35 jne.

Jos taas olet tason yksi pelaaja, niin lähtee hakemaan vastustajaa tasosta 1 -> 5 -> 10 -> 15 jne.

Kyllähän se on vissi ero tason 1 ja tason 29 välillä. Parhaat pelit oli tuossa tason 10-15 välissä.

Nyt ei enää ole muuta valoa kuin odottaa nhl12...
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jepjep, tuo on kyllä ihan perussettiä. Ite jollain tasolla ~30 ja tuuri (aka. handicap) on turhan isossa roolissa lähes joka ikisessä pelissä. Harvoin tulee nykyään hyviä online 1v1 pelejä vastaan, 90% peleistä on pääosin täyttä paskaa. :)
 

ditrim

Jäsen
Mä tykkään kyllä tasojen 30-40 välisistä matseista, kunhan tiimijako on reilu, eli ei Vancouveria eikä Pittsburghia.
 

Matsku

Jäsen
Ns. huipullahan noi online-matsit vasta paskaa onkin. Kaikki (okei lähes kaikki) vastustajat pelaavat bugiribarispedeilyä, jotta saa pisteitä. Ja mikäli voitat jonkun näistä, niin pamahtelee postilaatikkoon mussutuksia. Parhaat ja rehelliset matsit on juuri näitä hieman yli 100. sijoituksisia vastaan, jotka nimenomaan osaavat pelata lätkää, mutta eivät sorru bugimaaleihin.
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Nyt sapettaa. Viime yönä laitoin Ultimate Hockey Teamissa Fransonin, Sutterin, Stollin, Smythin, Krejcin, Wisniewskin, Kulikovin, Kunitzin ja Ponikarovskin Vaihtopakkaan. Hinnat suht korkeelle ja 12 tuntia kauppa-aikaa. No nyt noin 15 minuuttia sitten menin katsomaan, menikö kukaan kaupaksi. Ei ollut mennyt. Ei se haitannut, ja aloin siirtämään pelaajia takaisin kokoonpanoon. Nyt ilokseni huomasin, ettei Krejciä (taso 91...), Kunitzia, Kulikovia, Fransonia ja Wisniewskiä näy missään: myydyistä korteista ja kokoelmasta ei löydy, vaihtopakassa on vaan joku AHL-kaveri myynnissä, eikä EA pucksejakaan ole tullut sen merkiksi, että olisivat menneet kaupaksi?! Onko kenellekään käynyt vastaavaa, ja jos on, mitä helvettiä tämä nyt oikein on? Sekoaako peli, vai onko joku voinut varastaa nuo kortit? Hieman tässä vituttaa, kuin joukkueen kulmapalat meni sitten sinne...

edit. Noniin, kaikille sitten vinkiksi tuollaisessa tapauksessa, että käynnistäkää kone uudelleen. Sieltähän ne kortit Vaihtopakasta sitten löyty. :) Kuinkas moni täällä UHT:ta mättää, ja minkälaisilla jengeillä?
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse aloitin HUT:n uudestaan alusta tuossa viikko-kaksi sitten, mutta olen pelannut sittemmin vain 4 peliä sitä, enkä aio enempää pelatakaan.

Into meni tuossa kun toivoin että se "kaksi mokkea"-bugi korjaantuisi itsestään. Ehkäpä NHL12-pelissä sitten, toivottavasti siinä HUT on sitten ns. bugfree... (Yksi bugi siis on tuo korttien katoaminen, yksi mm. se että mokkesi pelaa ylimääräisenä sentterinä ja maali tyhjä, jne.)
 
Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Voiko noi statsit nollata jostain? Ja onko korkean levelin mukana tuleva handicap totta vai ei?
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Jepjep, tuo on kyllä ihan perussettiä. Ite jollain tasolla ~30 ja tuuri (aka. handicap) on turhan isossa roolissa lähes joka ikisessä pelissä. Harvoin tulee nykyään hyviä online 1v1 pelejä vastaan, 90% peleistä on pääosin täyttä paskaa. :)

Perusteleppa hieman..? Itse olen tasolla 35 tällä hetkellä ja mielestäni nämä pelit ovat paljon parempia kuin jotkut tason 5-15 pelit. Nämä pelit harvemmin repeävät monen maalin erolla suuntaan tai toiseen, koska kaikki osaavat kuitenkin pelata hyvin. Ja mielestäni tiukkoja pelejä on paljon hienompi pelata kuin jotain 10-0 voittoja.
Mikäpä sen hienompaa kuin viimeisellä minuutilla pelin ollessa tasan vastustajan epäonnistuttua omassa paikassaan teet vastahyökkäyksestä maalin ja voitat. Erään kaverini sanoin; "Mikään ei vetoa tunteisiin yhtä voimakkaasti kuin Änärin pelaaminen." :)
Ja tällä tasolla harvemmin enää löytyy noita Vancouver-janareita vaan saatat saada vastaasi vaikka Coloradon tai Floridan. :ylos:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös