PetrPuckin blogista löytyy ohjeineen päivineen EA:n versiota paremmat rosterit, juurikin tikulla siirrettävinä. Ilmeisesti tuo latauslinkki toimii kehnonlaisesti, mutta kaipa ne sieltä joskus saa latailtua.
Et tarvitse Goldia (ns. Liveaikaa) ladataksesi EA:n rosterit. Tietysti jos koneella ei pääse ollenkaan Liveen (=nettiin), niin on eri. Yleensä sieltä valikoista on löytynyt se Download rosters-valikko, kai tänäkin vuonna.Onko mahdollista ladata rosterit ensin tietokoneelle jonka jälkeen siirtää tikun kautta boksille? Liveaikaa kun ei ole, niin ei voi ladata xboxilla...
Meikältä loukkaantui Be A GM:ssä pakki ja kone meni automaattisesti muuttamaan kaikki ketjut ja tekemään kokoonpanosiirtoja. Neljättä kautta vedetään, eikä ole ennen tuota tullut, joten mikäs kohta asetuksista tms. pitää muuttaa, että tältä vältytään jatkossa?
Olisikohan ollut apulaisvalmentajan tuki tjsp.?
Ei ole, ite aina Be A Gm alussa meen rukkaan heti että apuvalkun apu on vähäinen.
Itelläkin tekee tuon autom. Eli siirtää omatoimisesti AHL:ään kavereita jne.
No jos 12 toisi tähän jotain parannusta...vaikkakin epäilen.
Itse olen testannut mistä tämä johtuu ja tullut siihen lopputulokseen että kone muuttaa ketjuja jos sinulla ei vaikka ole tarpeeksi miehiä ylhäällä ja joku sitten menee loukkaantumaan. Itsellä kävi niin että palkkakatto oli niin täynnä että pystyin pitämään ylhäällä vaan minimimäärää pelaajia. Ja sitten loukkaantuminen tapahtui ja kone automaattisesti muutti kokoonpanoa. Heitellen pelaajia sinne tänne :-)Meikältä loukkaantui Be A GM:ssä pakki ja kone meni automaattisesti muuttamaan kaikki ketjut ja tekemään kokoonpanosiirtoja. Neljättä kautta vedetään, eikä ole ennen tuota tullut, joten mikäs kohta asetuksista tms. pitää muuttaa, että tältä vältytään jatkossa?
Itse olen testannut mistä tämä johtuu ja tullut siihen lopputulokseen että kone muuttaa ketjuja jos sinulla ei vaikka ole tarpeeksi miehiä ylhäällä ja joku sitten menee loukkaantumaan. Itsellä kävi niin että palkkakatto oli niin täynnä että pystyin pitämään ylhäällä vaan minimimäärää pelaajia. Ja sitten loukkaantuminen tapahtui ja kone automaattisesti muutti kokoonpanoa. Heitellen pelaajia sinne tänne :-)
Tuohan nimenomaan on sitten sitä vähäistä tukea? Apuvalmentajan tuki kokonaan pois, niin ei äijät siirtyile. Tai ei ainakaan minulla ole tuollaista tapahtunut tähän päivään mennessä.
Näinpä onkin perseestä tämä "ominaisuus", mikä siis on vain huonoa pelisuunnittelua/bugi.
On todella, siis todella palkitsevaa, kun olet johdossa ja joko netti katkeaa, tai sitten tulee tämä loppu 30 sekunnin bugi. Eli siis tulee pelikatko, ja sitten ruutu vaan pyörii ja oikeassa kulmassa lukee "Odota hetki". Muutkin varmaan kokeneet näitä? En tajua mikä siinä on, netti katkennut 4 kertaa, ja joka kerta olen ollut johdossa pelissä, ja nyt peliä 27 sekuntia jäljellä, johdin tietty, ja tulee tämä perkeleen ruudunpyörimisbugi.
Statsien pitäisi olla netissä 36-7-1, mutta kiitos näiden, ne ovatkin 31-12-1 :-) Tappaa suurimman innon pelata ja yrittää nostaa rankkia ja saada paremmat tilastot. Okei, tämä on vain peli, eikä noilla statseilla ole loppujen lopuksi mitään väliä, mutta onhan tämä nyt aivan raivostuttavaa!
Jos itelle tulee toi bugi niin yleensä jätän pyörimään ja odottelen että vastustaja luovuttaa ensin.
Joo, itseasiassa teinkin niin. Aiemmin en tiennyt, että periaatteessa se kumpi luovuttaa, häviää. Nytpä tiedän. Äskenkin jätin kyllä pelin päälle, ja ajattelin odotella josko vastustaja luovuttaisi. Luovuttihan se. Hyvä homma sinällään, koska olin voittoni ansainnut.
Nuo netin katkeamiset ovatkin sitten oma saagansa. Ekat pari viikkoa tämä DNAWelhon netti katkeili vähän väliä, joka sitten tietty tappoi pelihalut kokonaan. Nyt pelittänyt ihan ok, mutta silti se vaan kummasti harmittaa, että neljä peliä, joita johdin, on nyt tappioina tilastossa. :-)
Itsellä taasen on niin, etten edes pysty muita vastaan pelaamaan onlinessa. Tulee ilmoitus, että yhteys vastustajaan katkesi. Joka kerta.
Edes ystäviä vastaan ei pysty pelaamaan. Mikä vikana?
Microsoft Support kirjoitti:Xbox LIVE requires the following ports to be open:
Port 88 (UDP)
Port 3074 (UDP and TCP)
Port 53 (UDP and TCP)
Port 80 (TCP)
Itsellä katkeilee pelit kanssa todella usein. Osaisiko joku neuvoa miten tuon kiinteän IP:n saisi tehtyä Xboxille? Joskus kokeilin jonkun sivuston ohjeilla, mutten saanut toimimaan, joten luovutin.Olikohan kyseessä mahdollisesti NAT:n poiskytkentä? Sen toimenpiteen suorittaminen riippuu modeemista mutta "bridged" taisi olla oikea moodi. Tai sitten vaihtoehtona (ehkä parempikin) on asettaa porttiohjaukset. Xboxille siis asetetaan kiinteä IP-osoite ja modeemiin määritellään mitkä portit avataan ko. osoitteelle.
Kerta olet tarkka laukoja, niin suosittelisin lisäämään voimakkuutta ainakin sinne 75-80 asti heti kun saat lisää pisteitä käyttöön. Ketteryyttä ja tasapainoa rajusti lisää myös.Myös hyviä ohjeita kokeneilta EASHL-vääntäjiltä otetaan avosylin vastaan.