NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

  • 274 415
  • 1 202

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Kaksi viimeisinä online-peliä on ratkennut siihen kun olen ottanut vahingossa veskan käytöön. Mistä napisa tuota veskaa edes ohjataan? Saako jostain asetuksista laitettua, ettei vahingossa ota veskaa käyttöönsä? Ärsyttävää, kun kesken vastustajan pyörityksen, oma veskani lähtee huitelemaan jonnekin b-pisteelle.
PS3:lla maalivahti otetaan käyttöön L1+X. Luultavasti Xboxilla sama, eli vasen etunäppäin ja A(?).
 

make-88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Nosto ylös tapahtui vihdoin. Kyllä se vaatikin 220 pistettä AHL:ssä reiluun sataan peliin ennen kuin moinen ihme tapahtui. Nyt muutama peli ylhäällä ja tuli mieleen, että voiko minut myydä toiseen jengiin milloin vain, vai pelaanko varmasti tässä jengissä (NYI) ensimmäiset kolme kautta?
Toinen kausi menossa eli ei paha, mutta kiinnostaa silti tietää.

Itse pelailen maalissa ja ekan kauden jälkeen Boston löi meikäläisen lihoiksi ja myi Edmonttoniin ekaa varausta vastaan
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Miten tuossa pelissä tehtiin vanhanaikainen? Pari kertaa olen sen vahingossa tehnyt ja xboxilla pelailen.

maalin takana oikeassa kohdassa painat laukaisutattia ylospain!
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Joukkuetilastot:

PTS GP W L OTL GF GA AGF AGA ATOA
3232 1990 1394 450 146 5660 2965 2.84 1.49 07:13

Pelaan HCK:ssa, yleensä sentterin paikkaa.

Omat statsit: 231+264=495, pelejä reilu 300.

The Beer Horns

League: Casual Season Ranking: 117 Club Record: 102 - 48 - 11
Overall Ranking: 474

PTS GP W L OTL
1180 333 211 102 20


Itse pelaan oikeata laitaa, ensimmaiset 300 pelia meni enemman ja vahemman kontrolleja opetellessa mutta nyt kylla sujuu jo kohtuullisen hyvin.

571gp 479g+411a= 890pts +125

EDIT: pidan kirjaa itselleni etta voin tsekata tietyin valiajoin millaisessa tahdissa mennaan.

740gp 662g+581a= 1243pts

eli viimeiset 169 pelia mennyt yli maali per peli tahtia ja pisteitakin tuli siina rupeamassa yli 2 per peli.
 
Viimeksi muokattu:

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Kaksinpelillä kun ottaa pikapeliä niin ne asetukset(fysiikat etc.) ovat aivan erit mitä onlinessa pelatessa. Mitkä asetukset ovat päällä onlinessa? tähtipelaaja? ammattilainen? muut säädöt?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Milloin muuten alkaa tulla infoa NHL 11:sta? Kyllähän NHL 10 vielä vie mukanaan jokapäivä ja peli on loistava mutta aloin vaan miettimään että missä vaiheessa vuotta alkaa tulla tietoja uudesta pelistä?
 

Fiiu

Jäsen
Vahva veikkaus on että kesäkuun loppupuolella tulee kunnon infopläjäys kunhan Stanleyt on taputeltu, sitä ennen saadaan varmaan lukea satunnaisia huhuja. Elokuun lopussa tai syyskuun alussa tulee demo ja sitten ollaankin taas menossa kassan kautta kotiin.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Pelaajana olen helvetin pikkutarkka, esim. sm -liigan pelaaminen on kympissä aivan hirveätä paskaa, kun jokainen joukkue pelaa hartwalilla, samankokoisessa kaukalossa, fanipaidat loistavat poissaoloaan... Ja kultakypärät, missä pelaa?
Mutta tuskinpa näitä tullaan koskaan korjaamaan, kun kuitenkin päähuomio on NHL:ssä.

Lisäksi NHL11 saisi tarjota erilaiset sopimusmuodot (RFA), winter classicin ja vaikka Vancouverin olympiakisat. EA:n foorumeita lueskelin, ja kyllä noista ainakin joku on mukana, kun peli syksyllä julkaistaan. Sitä odotellessa...
Ja ai niin, onhan toi NHL10 silti aivan helvetin hyvä peli!
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Pelaajana olen helvetin pikkutarkka, esim. sm -liigan pelaaminen on kympissä aivan hirveätä paskaa, kun jokainen joukkue pelaa hartwalilla, samankokoisessa kaukalossa, fanipaidat loistavat poissaoloaan... Ja kultakypärät, missä pelaa?
Mutta tuskinpa näitä tullaan koskaan korjaamaan, kun kuitenkin päähuomio on NHL:ssä.

Lisäksi NHL11 saisi tarjota erilaiset sopimusmuodot (RFA), winter classicin ja vaikka Vancouverin olympiakisat. EA:n foorumeita lueskelin, ja kyllä noista ainakin joku on mukana, kun peli syksyllä julkaistaan. Sitä odotellessa...
Ja ai niin, onhan toi NHL10 silti aivan helvetin hyvä peli!

Samoilla linjoilla mennään. Sm-liigaa pelasin sellaiset 20 ottelua kunnes totesin, että ei tämä paska säätöjä muuttamallakaan parane niin se jäi siihen.

Be a Gm on jo melko hyvin toteutettu, mutta kyllä siihenkin voisi vähän lisää tavaraa vielä tuoda. Juurikin hyviä ideoita nuo Winter classic, erilaiset sopimusneuvottelut ja lisäksi tähdistö-ottelussa voisi olla muutakin kuin vain ottelu ja lisäksi varaustilaisuuteenkin voisi jotain pientä lisää kehitellä.

Muutenkin koko pelistä puuttuu sellainen tietynlainen yllätyksellisyys. Tuntuu, että tuo Be a GM-kauskikin menee samaa tuttua rataa. Samoin peleissä voisi mailatkin välillä katkeilla ja tämmöstä. Pieniä yllättäviä asioita siis toivoisin NHL11 peliin.
 

moge

Jäsen
Onko joku ostanut omalle BAP -jätkällensä noita boost packeja jotka maksavat ~3 euroa? Paljon ne taidot siitä sitten nousee kun tuollasen ostaa jne, onko ostamisen arvoinen?

Ja mitäs tuolta PS3 storesta kannattais jotain pikkukivaa ostella muuta, oisko ehdotuksia?
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Hei!

Tässä olen pyörritellyt päässäni ostaakko vai eikö osta PS3 vai Xbox360. Mitä mieltä olette kumpi on parempi? Itse ajattelisin, että PS3 olisi hyödyllisin kun siinä on blue ray, mutta en tiedä. Niin ja itse asiaan riittääkö yhden megan netti NHL10 pelaamiseen ja syksyllä tulevan NHL11, vai onko se armotonta pätkimistä onlinessa pelaaminen? Kerran Gigantista kysyin ja he eivät osanneet sanoa asiaan mitään.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Onpas taas vajakkeja tuolla onlinessa.

Koko matsi haetaan vanhanaikaisia heittäydytään pitkin poikin kenttää ja kun on päässyt ohi niin aletaan repimään naamasta. Sekään ei vielä riitä, että vastassa olisi yksi tuommoinen idari, mutta kun niitä viilettää kaksi niin alkaa olemaan hermo koetuksella. Äskenkin kun mulla oli ylivoima toinen vastustaja makasi koko ajan mahallaan maalivahdin alueen edessä.

Sanomattakin lienee selvää, että heidän ollessa tappiolla sekuntia ennen loppua katkaistaan peli. Onhan se tietenkin vitun surullista, että kahdestaan ei pärjää mua vastaan, vaikka alla on Canucks...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Hei!

Tässä olen pyörritellyt päässäni ostaakko vai eikö osta PS3 vai Xbox360. Mitä mieltä olette kumpi on parempi? Itse ajattelisin, että PS3 olisi hyödyllisin kun siinä on blue ray, mutta en tiedä. Niin ja itse asiaan riittääkö yhden megan netti NHL10 pelaamiseen ja syksyllä tulevan NHL11, vai onko se armotonta pätkimistä onlinessa pelaaminen? Kerran Gigantista kysyin ja he eivät osanneet sanoa asiaan mitään.

PS3 ja kylla tuo kaista riittaa ihan hyvin, enemman se on kiinni latenssista. Kaistanleveyden kanssa ei tule ongelmia.
 

Jartsamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermannin nuorisoseura
Osaisiko kukaan täällä neuvoa meikäläistä pikku ongelmassa.

Elikkä, kun koetin pelastaa Be A GM:ssä tiltannutta seiviäni tyhjentämällä välimuistin (ei auttanut, uutta seiviä vaan, ilman automaattitallennusta), niin nyt sitten tuntuu päivitykset tästä pelistä hävinneen. Eli miten saan ladattua päivitykset uudelleen, kun peli ei käynnistettäessä kysy, että haluaisitko asentaa päivitykset, kuten sen kuuluisi mennä.

Kiitos jo etukäteen.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osaisiko kukaan täällä neuvoa meikäläistä pikku ongelmassa.

Elikkä, kun koetin pelastaa Be A GM:ssä tiltannutta seiviäni tyhjentämällä välimuistin (ei auttanut, uutta seiviä vaan, ilman automaattitallennusta), niin nyt sitten tuntuu päivitykset tästä pelistä hävinneen. Eli miten saan ladattua päivitykset uudelleen, kun peli ei käynnistettäessä kysy, että haluaisitko asentaa päivitykset, kuten sen kuuluisi mennä.

Kiitos jo etukäteen.

Onhan sulla Boxi/PS3 kytkettynä nettiin? Silloin pitäisi hakea päivitykset automaattisesti. Ja rosterit hakee kun teet ensimmäisen kerran pelihaun.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Oletteko pelannut noita oline-joukkuepelejä? Onko niitä mahdollista järjestää rajatun porukan kanssa, vaikkapa jatkoaikalaisten kesken?
 

Jartsamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermannin nuorisoseura
Onhan sulla Boxi/PS3 kytkettynä nettiin? Silloin pitäisi hakea päivitykset automaattisesti. Ja rosterit hakee kun teet ensimmäisen kerran pelihaun.

Boxi on kyllä kytkettynä nettiin ja kokoonpanopäivitykset löytyy. Mutta pelipäivitykset mielestäni kadonneet, eikä ainakaan automaattisesti tule päivitystä.
Näkeeköhän tätä jostain, että onko päivitykset asennettuna? Kun en aivan varma ole tästä asiasta. Rupesin vain ajattelemaan, kun maalivahdit tuntuu olevan aivan paskoja, oli asetukset mitä vain. Aivan, kuten ennen päivityksiä...

Ja lisäksi tekee samaa, kun ostettuani pelin, eli ei suostu tallentamaan sitä asetusta, että kuvakulma olisi vaihtuva.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Itse nettiyhteys ei ole maksullinen, eikä myöskään silver. Silverillä pystyy mm. lataamaan demoja, mutta netissä pelaamiseen tarvitsee goldin.

Kyllä ainakin minä pystyn pelaamaan Silverillä netissä. Olen pelannut ystävää vastaa ja arponut vastustajan, niin ihan hyvin on temissyt.

???

Edit: Niin se oli eilen... Menin tänään pelaamaan ja boxi halusi hakea uusia päivityksiä. Eipä enää päässytkään online-pelaamaan kun olin päivittänyt ...

Pitänee käydä hankkimassa se gold-jäsenyys... Onko kukaan hankkinut sitä tuolta boxilta suoraan vai mistä se kannattaa hankkia?


Edit Edit: Ostin 12kk ******** edullisesti...


-D-
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkaa tosissaan vituttamaan toi lagi pohjois-amerikkalaisia vastaan. Tähän aikaan illasta random haulla ei tule paljon eurooppalaisia vastustajia ja aulasta, kun yrittää haastaa eurooppalaisia, niin kukaan ei lähde. Vittuako siellä hengailevat. Ei viitsisi liigoihin osallistua, kun vs. pelejä haluan vain treenimielessä pelata.

Sama lagi kyllä vaivaa myös EASHL-pelejä silloin, kun alkaa olemaan tyyliin 4 vs 4 pelejä tai enemmän. Ei ehdi mitään tekemään tai reagoimaan.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Muutama kysymys online pelailusta:

- Jos vastustaja lähtee lätkimään tai yhteys katkeaa kesken ottelun, niin saako linjoille jäänyt pelaaja tästä pointsit kotiin?

- Olen pelannut noita rankattuja online vs pelejä, mutta vastustajat ovat onnettoman surkeita. Eikö tuota "pikahakua" voi käyttää muuten kuin niin, että vastustaja on minua parempi enemmän kuin sen 2-5 leveliä? Ei ole onlinessa tilillä vielä montaa ottelua, mutta Be A Pro, Season ja Be A GM -pelejä on tullut pelailtua usean kauden edestä.

- Miten tuo omalla (siis yhdellä) pelaajalla pelaaminen onnistuu jossain joukkueessa? Voinko etsiä jonkun käynnissä olevan ottelun, mihin vain osallistun ja pelailen omaa paikkaa, vai miten tuo oikein menee? Kovasti kiinnostaisi pelata pakkia jossain tiimissä onlinessa.

Kiitos mahdollisista vastauksista. Alustana PS3, jos sillä nyt jotain väliä on.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
- Miten tuo omalla (siis yhdellä) pelaajalla pelaaminen onnistuu jossain joukkueessa? Voinko etsiä jonkun käynnissä olevan ottelun, mihin vain osallistun ja pelailen omaa paikkaa, vai miten tuo oikein menee? Kovasti kiinnostaisi pelata pakkia jossain tiimissä onlinessa.

Kiitos mahdollisista vastauksista. Alustana PS3, jos sillä nyt jotain väliä on.
Xboxilla ainakin mennään päävalikossa kohtaan "xbox live" (mikä lie pleikkarilla) ja sieltä "online pelimuodot" ja "online joukkuepeli". Siellä pääsee pelipaikan valitsemaan. En tiedä onko sitten pleikkarilla tuo valikko ihan erilainen, en ole nähnyt. Toivottavasti oli jotain apua.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ja jos omalla pelaajalla (siis itse valitulla nimella ja itse kehitetylla pelaajalla) haluaa pelata niin pitaa valita se ranked online teamplay, eika unranked jossa pelataan vaan jonkun NHL jengin jatkalla sita pelipaikkaa minka haluaa.

Muista myos etta se sun online pelaaja on eri tyyppi kuin se joka sulla on Be a Pro moodissa, ne attribuutit ja boostit taytyy kayda erikseen kayda laittamassa sille online pelaajalle pelin paavalikon "My pro" kohdan hockey shopissa ja "edit attributes" kohdassa. Be a Pro moodissa on oma valikkonsa kun olet ladannut moodin ensin.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Juu, tattista vaan neuvoista. Pelailtu on. Kovin on sekavat nuo EA:n online -valikot, mutta eiköhän se tästä kunhan niihin tottuu.

Muutama kysymys online pelailusta:

- Jos vastustaja lähtee lätkimään tai yhteys katkeaa kesken ottelun, niin saako linjoille jäänyt pelaaja tästä pointsit kotiin?

Tähänkin sain vastauksen, kun katsoin omia tilastoja. Voitto oli merkitty minulle, koska vastustaja lopetti leikin kesken.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
En jaksanut selata kaikki sivuja läpi, joten kysyn nyt suoraan muutaman kysymyksen...

Eli, Miten välillä online peleissä pelaajat luistelevat kuin tervassa? vastustaja taas tuntuu välillä suoraan sanottuna liitävän minun pelaajiani kohtaan. Ohjain kuitenkin pelaa nopeasti, joten ei se yhteydestä voi olla kiinni.

Sitten toinen. Ja tuo jumittaminen.. Pakko välillä laittaa poikki kun ei vaan pysty pelaamaan, kun ukot menee aina sekunnin välein sen kolme metriä eteenpäin. Itselläni 8M yhteys ja vastustaja Suomesta, niin silti tökkii. Sit kun ei tiedä onko se omassa vai toisen päässä vika.

Muuten kyllä ollu hienoja pelejä. Olen itse suht paska pelaaja, kun olen vasta aloittanut peliurani verkossa. Onkin siistiä, kun koko peli on yhtä taistelua vastustajan painaessa koko ajan minun päätyyn. Sitten muutama oma hieno hyökkäyskuvio ja pelin johtoon. Voin vain kuvitella miten sitä riplaajain-ristoa v***ttaa kun tälläinen amatööri menee johtoon ja välillä voittaakin pelejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös