Mahtoikos tämän vuoden versiossa olla rajoitus luotujen pelaajien määrää ajatellen?
Kyllä voi, mielestäni helposti.Eikö tuolla live joukkuepelien pelaajalla voi saada noita kokonaisarvosanoja A+:ksi? Olen pelannut muutaman kymmentä peliä peräkkäin niin että sijoittuminen on A+, mutta sijoittumisen kokonaisarvosana ei tuosa A:sta liikahda mihinkään.
Eikö tuolla live joukkuepelien pelaajalla voi saada noita kokonaisarvosanoja A+:ksi? Olen pelannut muutaman kymmentä peliä peräkkäin niin että sijoittuminen on A+, mutta sijoittumisen kokonaisarvosana ei tuosa A:sta liikahda mihinkään.
Mikä on netin vähimmäisnopeus onlinessa pelattaessa, että peli rullaa jouhevasti? Soneran nopeustestin mukaan latausnopeus on 4.6Mbit/s ja lähetysnopeus on 0.69Mbit/s. Riittääkö?
Miten pystyn erota liigasta? PS3
Menet liigaan mistä haluat poistua, oman tunnuksen kohdalla x-napista tulee vaihtoehto "poistu liigasta".
Itse pelasin aikanaan allstarilla ja nykyään superstarilla vakioslidereillä. Mielestäni toimivat hardcore-asetuksella hyvin. Makuasia tietty.Superstarilla en vielä pärjää, joten hyvät All-Star sliderit hakusessa. Kellään ehdotuksia?
Miten joku jaksaa pelata noita perus matseja tietokonetta vastaan? Oon pari pelannu, ja ei terve kun hajoo sipuli. Online ja EASHL -pelejä on tullut kyllä sitten iha tarpeeks pelattua ja nehän sitä hupia vasta onkin.
Harmi vaan ettei meille päin saa kiinteää verkkoyhteyttä, jolloin joudun mokkulalla säätämään. Luulen, ettei kovin moni ole ilahtunut, jos tulen sinne liveen mokkulalla pelailemaan. :/
Kyllähän noita matseja tietokonetta vastaan tulee pelailtua välillä kun on tarpeeksi hakannut noita verkkopelejä. Siinä tekoälyssä on se hyvä puoli ettei se lähde nostelemaan kesken ottelun, vaikka olisi kuinka paljon häviöllä. Se ei myöskään pahastu jos itse lopettaa kesken kun ei oikein kulje.Miten joku jaksaa pelata noita perus matseja tietokonetta vastaan? Oon pari pelannu, ja ei terve kun hajoo sipuli. Online ja EASHL -pelejä on tullut kyllä sitten iha tarpeeks pelattua ja nehän sitä hupia vasta onkin.
Kuuluuko tämän online teamplay-matsin jälkeen jäädä pitkäksi aikaa katselemaan kenttää? Tossa lukee WAITING FOR USER mutta muuta ei tapahdu.
Se on ihan normaalia. Kenttää katsellaan aina oikein urakalla pelin päätteeksi, siihen on vaan pakko tottua.
Minulla ei ainakaan tarvitse jäädä pelkästään kenttää katselemaan. Uusinnat ja kolme tähteä on tosin pakko katsoa jos kaikki pelaajat eivät poistu heti. Erätauoilla jos ei halua katsoa uusintoja ja joku muu katsoo, on katsottava sillä aikaa pysäytettyä välianimaatiota.Kuuluuko tämän online teamplay-matsin jälkeen jäädä pitkäksi aikaa katselemaan kenttää? Tossa lukee WAITING FOR USER mutta muuta ei tapahdu.