Minen ala omaa ja hyväksi todettua EA:n lätkää myymään, mutta Saikkaahan on pakko kiittää tuosta vuodatuksesta. Olen tässä hieman vaiheillut, pitäisikö pistää rahaa kiinni 2k10:een vaikka 2k9 jätti paskan maun suuhun. 11,93e hintana ei ole mitenkään paha, mutta ehkäpä tämän voi ottaa ennusmerkkinä ja sijoittaa saman rahan sitten vaikkapa FarCry 2:een.
Osta ihmeessä FarCry2 ennemmin, tuo on oikeasti hyvä peli. Mitä taas tulee 2k10:n ylivertaisuuteen huonona pelinä, niin sanotaan nyt reiluuden nimissä että ensimmäiset kolme peliä meni alkuhuumassa mutta sitten alkoi vituttamaan todenteolla. Jonkun kuukauden verran tässä nyt olen tosiaan yrittänyt kaikkeni (etsiä valmiita slider-settejä ja muokkailla noita myös itse), mutta hyvää tai edes lähelle aidontuntuista lätkää tuosta roskasta ei saa. Ei sitten millään. Ne superstar-liikkeet nyt ovat jollain tasolla ihan kivoja, mutta kun nekin siivittävät peliä vain pienen matkan. Jos prosentti pelistä on hyvää, niin se ei millään korvaa sitä loppua 99%:n siivua ylitsepääsemätöntä perseyttä. Maalivahtifanina jo se pelkkä maalivahtien aivan päin helvettiä tekeminen olisi riittävä syy pistää peli kiertoon mutta tuo vetää pelinä jo niin pohjat ettei toista ole.
Mutta se siitä OT:sta, väärä ketju itkeä omasta tyhmästä ostopäätöksestä. Vittu.