NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

  • 275 202
  • 1 202

d2uce

Jäsen
Olisi aikeissa aloittaa Be a GM -ura ja nyt olisi viimesen päälle hyvät rosterit hakusessa. Mistä löytää parhaan mahdollisen päivityksen?
 

ipaz

Jäsen
Eilen julkaisiin ainakin PS3-verkossa uusi päivitys Roster Update #7. Paras tällä hetkellä varsinkin kun sieltä on tällä kertaa siivottu nuo tulokkaiden kaksoisolennot pois Free Agent-listalta. Tällä kertaa EA ei tyytynyt vain siirtelemään pelaajia, vaan on myös muokannut arvoja. Alla olevassa linkissä kenen ja miten arvot ovat muutettu:

http://www.easports.com/blogs/inthecrease/post/slug/roster-update-7-player-ratings

Päivityksessä on rosterit 24.1. liigoista NHL, AHL, Elitserien, SM-Liiga ja NLA. Ainakin Lee Goren näytti olevan Bernin rosterissa, joten melko tarkkaan siellä on touhuttu, tietäen että valmistajalla suurin mielenkiinto on varmasti P-Amerikan sarjoihin.

Jos joku on kiinnostunut muokkaamaan pelinsä visuaalisesti todellisemmaksi, niin veskareiden viimeisimmät varusteet löytyy

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/301162.page
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Mites Be a GM modessa on mahdollista siirtää maalivahteja NHL:n ja AHL:n välillä jos niitä on kaksi molemmissa joukkueissa? Herjaa aina että joukkueessa pitäisi olla vähintään kaksi maalivahtia eikä siirtoa voi toteuttaa.. Eli periaatteessa pitäisi olla kolme veskaria toisessa joukkueessa että voi siirtää jompaan kumpaan suuntaan.
 
Eilen julkaisiin ainakin PS3-verkossa uusi päivitys Roster Update #7.

Kertokaas nyt hyvin simppelit ohjeet tällaiselle tuoreella PS3:sen omistajalle, että miten päivitän kokoonpanot kuntoon ts. asennan tuon mainitun Roster Update #7:n?

Olen tosiaan ihan ummikko tämän vasta hankitun pleikan kanssa ja hirvittävän väännön jälkeen onnistuin siirtämään omia biisejä NHL 10:iin. Ja se vasta mahtavaa oli!
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Mites Be a GM modessa on mahdollista siirtää maalivahteja NHL:n ja AHL:n välillä jos niitä on kaksi molemmissa joukkueissa? Herjaa aina että joukkueessa pitäisi olla vähintään kaksi maalivahtia eikä siirtoa voi toteuttaa.. Eli periaatteessa pitäisi olla kolme veskaria toisessa joukkueessa että voi siirtää jompaan kumpaan suuntaan.

Nosta AHL:stä ensin veskari ylös, niin onnistuu. Nappavat automaattisesti "Vuokrapelaajan" vapaista, sitten voit tiputtaa NHL:stä yhden kolmesta alas.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kertokaas nyt hyvin simppelit ohjeet tällaiselle tuoreella PS3:sen omistajalle, että miten päivitän kokoonpanot kuntoon ts. asennan tuon mainitun Roster Update #7:n?

Olen tosiaan ihan ummikko tämän vasta hankitun pleikan kanssa ja hirvittävän väännön jälkeen onnistuin siirtämään omia biisejä NHL 10:iin. Ja se vasta mahtavaa oli!

Mutuna (ei ole nyt pleikkaria millä testata) kaikista simppelein tapa lienee aloittaa online versus-peli. Peli lataa uusimmat rosterit ennen kun pääsee joukkueita valitsemaan ja kysyy haluatko tallentaa ne.

Jos tuo ei toimi, niin jostain Online- valikon alta löytyy oma valikko rostereiden päivitystä varten.
 

ipaz

Jäsen
Kertokaas nyt hyvin simppelit ohjeet tällaiselle tuoreella PS3:sen omistajalle, että miten päivitän kokoonpanot kuntoon ts. asennan tuon mainitun Roster Update #7:n?

Olen tosiaan ihan ummikko tämän vasta hankitun pleikan kanssa ja hirvittävän väännön jälkeen onnistuin siirtämään omia biisejä NHL 10:iin. Ja se vasta mahtavaa oli!

Sullahan on tottakai PS3 kytkettynä nettiin? Ja olet tehnyt profiilin pelin kautta EA:n järjestelmään? Tämän jälkeen vaan valikosta ONLINE -> MY ONLINE NHLtm10 -> DOWNLOAD ROSTERS ja valitset listasta viimeisen 27.1.2010 päivätyn. Tuossa latauslistassa tiedosto on nimellä 2010-01-26, mutta ihan sama. Kunhan se on tuon listan uusin versio. Sitten vaan lataus, jees, uusi lataus ja tallennus kovolle. Siinä sulle uuden kokoonpanot.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
En jaksanut koko ketjua kahlata läpi löytyykö tähän vastaus:

Kun yritän laittaa pystyyn online pelin toista henkilöä vastaan, niin lähes 99 prosenttisesti olen aina kotijoukkue. Voiko tuota säätää jostain, että voisin olla useammin myös vierasjoukkueena?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Haluaako joku myydä NHL10:n X360 -version meikäläiselle halvalla? Perkele sentään tein sen virheen että kuuntelin eräitä ihmisiä ja uskoin että NHL10 on oikeastaan NHL09 parilla muutoksella sekä Be a GM -modella. Ja sitten samaan syssyyn uskoin vielä että NHL 2k10 olisi ollut kovinkin mahtava peli, realistisempi sun muuta. Hevon paskat. Olen joka ikistä hyväksi mainostettua slider-settiä kokeillut mitä olen löytänyt mutta joka ikisen jälkeen peli on ollut samanlaista paskaa, luistelu ihan hirveän näköistä, maalintekemisen lopettamista olen harkinnut koska laukauksetkin näyttävät aivan vitun kauheilta ja maalivahtien mallinnus on sitä luokkaa että tekee mieli oksentaa joka kerta kun näitä gorillan näköisiä otuksia tolppien välissä näytetään. Sittenpä kävi niin että pääsin kaverille testaamaan EA:n lätkää...hui mikä ero. Joka ikisellä osa-alueella helvetisti parempi, ainoastaan taklauksissa 2k10 pääsee edes jotakuinkin samalle tasolle.

Olen helvetin tyhmä ihminen. Saatana.
 

Teloch

Jäsen
Minen ala omaa ja hyväksi todettua EA:n lätkää myymään, mutta Saikkaahan on pakko kiittää tuosta vuodatuksesta. Olen tässä hieman vaiheillut, pitäisikö pistää rahaa kiinni 2k10:een vaikka 2k9 jätti paskan maun suuhun. 11,93e hintana ei ole mitenkään paha, mutta ehkäpä tämän voi ottaa ennusmerkkinä ja sijoittaa saman rahan sitten vaikkapa FarCry 2:een.

PS. Viimeinkin SM-Liigan rosterit kunnossa itse räpläämällä. Ei siihen montaa kuukautta mennytkään.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Minen ala omaa ja hyväksi todettua EA:n lätkää myymään, mutta Saikkaahan on pakko kiittää tuosta vuodatuksesta. Olen tässä hieman vaiheillut, pitäisikö pistää rahaa kiinni 2k10:een vaikka 2k9 jätti paskan maun suuhun. 11,93e hintana ei ole mitenkään paha, mutta ehkäpä tämän voi ottaa ennusmerkkinä ja sijoittaa saman rahan sitten vaikkapa FarCry 2:een.

Osta ihmeessä FarCry2 ennemmin, tuo on oikeasti hyvä peli. Mitä taas tulee 2k10:n ylivertaisuuteen huonona pelinä, niin sanotaan nyt reiluuden nimissä että ensimmäiset kolme peliä meni alkuhuumassa mutta sitten alkoi vituttamaan todenteolla. Jonkun kuukauden verran tässä nyt olen tosiaan yrittänyt kaikkeni (etsiä valmiita slider-settejä ja muokkailla noita myös itse), mutta hyvää tai edes lähelle aidontuntuista lätkää tuosta roskasta ei saa. Ei sitten millään. Ne superstar-liikkeet nyt ovat jollain tasolla ihan kivoja, mutta kun nekin siivittävät peliä vain pienen matkan. Jos prosentti pelistä on hyvää, niin se ei millään korvaa sitä loppua 99%:n siivua ylitsepääsemätöntä perseyttä. Maalivahtifanina jo se pelkkä maalivahtien aivan päin helvettiä tekeminen olisi riittävä syy pistää peli kiertoon mutta tuo vetää pelinä jo niin pohjat ettei toista ole.

Mutta se siitä OT:sta, väärä ketju itkeä omasta tyhmästä ostopäätöksestä. Vittu.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Voisiko joku vaikka yv:llä heittää yksinkertaiset ohjeet päivityksen tekemiseen (PS3)? Olen jo puolitoista kautta vetänyt ilman päivityksiä, nyt olisi sen aika. Kiitos jo etukäteen!
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässäkään pelissä ei kauheasti kannata stressailla veskareiden suhteen. Se on nimittäin aivan sama kuka siellä maalilla on. Luongo tai vaikka Toskala, ero on todella pieni. Ainoa asia joka merkitsee on momentum, niinkuin se on ollut jo monissa änäreissä. Tässä pelissä maalit tehdään melkein aina putkissa ja silloin veskareiden skilleillä ei ole mitään väliä. Surullistahan se on, mutta ihan todettu fakta. Joten älkää turhaan stressailko veskareiden suhteen vaan pitäkää joku +80 overallin kaveri maalissa, ja treidatkaa Luongot ja Millerit laadukkaisiin kenttäpelaajiin.

Tama on todella rasittava piirre pelissa. Slidereilla noita pystyy jotenkin kompensoimaan, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi. Vastustajalla voi olla vaikka Jan Lundell maalissa itse pelaat Pittsburghilla niin Lundell ottaa kaikki Malkinin one-timerit kiinni. Ja sitten tietysti joku Ville Snellmann tekee 4 maalia neljalla vedolla Brodeurin taakse.
 
Sullahan on tottakai PS3 kytkettynä nettiin? Ja olet tehnyt profiilin pelin kautta EA:n järjestelmään? Tämän jälkeen vaan valikosta ONLINE -> MY ONLINE NHLtm10 -> DOWNLOAD ROSTERS ja valitset listasta viimeisen 27.1.2010 päivätyn. Tuossa latauslistassa tiedosto on nimellä 2010-01-26, mutta ihan sama. Kunhan se on tuon listan uusin versio. Sitten vaan lataus, jees, uusi lataus ja tallennus kovolle. Siinä sulle uuden kokoonpanot.

Helppoahan se lopulta oli. Vaati tosiaan vain nettipiuhan kiinni konsoliin. Kiitokset simppeleistä vinkeistä! Kyllä kelpaa taas pelata.

e: Ja kiitos kamenskille myös!
 

ipaz

Jäsen
Helppoahan se lopulta oli. Vaati tosiaan vain nettipiuhan kiinni konsoliin. Kiitokset simppeleistä vinkeistä! Kyllä kelpaa taas pelata.

e: Ja kiitos kamenskille myös!

Eip mitn. Nyt vielä kikkailet itse tuon eilisen blockbusterin Toronton ja Calgaryn sekä Toronton ja Anaheimin välillä itse manuaalisesti, niin alkaa olemaan rosterit kohdallaan.
 

Heino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit -2013
Liitinpäs vihdoin 360boxini internetin maailmaan, joten ajattelin kysäistä, että löytyykö Jatkoajasta tollasta 'kerhoa' mihin voisi liittyä? pelipaikkana keskushyökkääjä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kyllä löytyy, tosin ei mitään tietoa siitä, että onko se Jatkiksen nimellä operoiva enää hengissäkään.

Kai se hengissa on, ainakin silloin oli kun itse tiedustelin. Itselleni on kuitenkin parempi pelata jengissa joka pelaa talla puolen rapakkoa, jo laginkin takia.

uudet muutokset tunerissa ovat mielestani parantaneet pelattavuutta entisestaan.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt tuntuu, että versus- peleissä on tullut oma katto vastaan. Voittoja tulee vielä enemmän kuin tappioita, mutta yksikin tappio nakertaa niin paljon pisteitä pois että olen jumittunut noin 2500-2600 pisteeseen. Noilla pisteillä level on 21 tms., ja PS3:n puolella ranking vähän 200:n paremmalla puolella.

Onko muita kellä tuntuu että nyt on raja nähty?

Toisaalta oli mukavaa pelata yhtä kovan tason pelaajaa vastaan, muistaakseni level 33 (3300 pistettä). Turpaanhan sieltä tuli, mutta numerot pysyivät siedettävinä. Enemmän ilahdutti se, että kaveri voitti mut kahdesti ihan "puhtaasti": ei tehnyt, eikä edes yrittänyt, "glitch-goaleja" vaan pyöritti mut tylysti solmuun. Puolustuspäässäkin pimensi mut ihan täysin pirun hyvällä sijoittumisella ja aktiivisella prässillä, eikä harrastunut mun numero 1 inhokkia (sarjatulella poke-checkiä) ollenkaan. Eli ilmeisesti puhtaanakin voi pärjätä myös huipulla :)

Lagiin liittyen: itse lopetan versus- pelien haun aina +-12 kohdalla jos ei ole löytynyt vastustajaa. Jos vastustaja löytyy vasta +-20 sektorilta niin tuntuu että silloin vastaan saattaa tulla ihan kuka vaan ihan mistä maan kolkasta tahansa -> lagia odotettavissa. Aikaisemmat haut tuntuvat hakevan sekä levelin että maanosan mukaan eli pääosin pelaan versus- pelitkin suomalaisia vastaan, silloin tällöin ruotsalaisia tai muita eurooppalaisia. Onko muut huomannut samaa tai onkohan tämä ihan dokumentoitu fiitsurikin?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tyhmä kysymys: vaikuttaako rostereiden lataus omaan peliin (be a pro) - eli lähinnä resetoiko se kuluvan kauden tms.?
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Tyhmä kysymys: vaikuttaako rostereiden lataus omaan peliin (be a pro) - eli lähinnä resetoiko se kuluvan kauden tms.?

Ei ainakaan minulla ole koskaan vaikuttanut mitenkään, vaikka olenkin aina viimeisimmät rosterit päivitellytkin. Ei sen kyllä tietääkseni pitäisi erikseen tallennettuun dataan vaikuttaakaan.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Tuli eilen hommattua xbox 360 ja NHL 10. Tarkoitus oli ladata uusimmat kokoonpanopäivitykset, mutta en saanut xboxia nettiin. Kokeilin toimia näin:

  • Itsellä on mokkula, ja koitin kytkeä sen suoraan boxiin tuloksetta.
  • Kokeilin myös lähiverkko kaapelia boxista koneeseen, mutta se kaatui siihen että liitettävyys oli vajaa eikä kone suostunut korjaamaan yhteyttä, vaan se kaatui ip-osoitteen noutamiseen tjsp?
  • Kotona on myös langaton netti, mutta sen käyttämiseen tarvitsee jonkun lisälaitteen xboxissa, onko totta?

Tuli myös mieleen että miten saa tavaraa esim. ulkoiselta kovalevyltä siirrettyä boxin muistiin? Ja kuinka päivitetyt kokoonpanot saa sitten yhteyden muodostamisen jälkeen omaan NHL peliin?

Auttakaa kädetöntä!
 

ipaz

Jäsen
Tuli eilen hommattua xbox 360 ja NHL 10. Tarkoitus oli ladata uusimmat kokoonpanopäivitykset, mutta en saanut xboxia nettiin. Kokeilin toimia näin:

  • Itsellä on mokkula, ja koitin kytkeä sen suoraan boxiin tuloksetta.
  • Kokeilin myös lähiverkko kaapelia boxista koneeseen, mutta se kaatui siihen että liitettävyys oli vajaa eikä kone suostunut korjaamaan yhteyttä, vaan se kaatui ip-osoitteen noutamiseen tjsp?
  • Kotona on myös langaton netti, mutta sen käyttämiseen tarvitsee jonkun lisälaitteen xboxissa, onko totta?

Tuli myös mieleen että miten saa tavaraa esim. ulkoiselta kovalevyltä siirrettyä boxin muistiin? Ja kuinka päivitetyt kokoonpanot saa sitten yhteyden muodostamisen jälkeen omaan NHL peliin?

Auttakaa kädetöntä!

X360:n nettiyhteys on maksullinen. Microsoft myy silver ja gold versioita. En tietä yhtään miten tuo toimii. Suosittelen näin PS3:n käyttäjänä että palautat se boksis mistä ostitkin ja vaihda pleikkariin. Saat samalla blu-ray-soittimen ja langattoman ilmaisen netin konsoliin...
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Itse nettiyhteys ei ole maksullinen, eikä myöskään silver. Silverillä pystyy mm. lataamaan demoja, mutta netissä pelaamiseen tarvitsee goldin.

Ja silverillä onnistuu myös kokoonpanojen, asetusten yms. lataaminen, eli ei tuo Microsoftin nettiyhteys välttämättä maksullinen ole ellet halua sitten Livessä pelata muita vastaan. Jos Doaner haluaa langattomasti boxia käyttää niin silloin pitää ostaa erillinen adapteri.

Mokkulaa ei mielestäni boxiin suoraan kiinni saa, eli normaalisti lähiverkko kaapelilla vain homma pelittämään.

Kun kokoonpanot on koneella tallennettuna (lataamaanhan ne pääset OnLine-valikkojen kautta) niin ne siellä normaalisti pysyvät, vaikka et jatkossa konettasi piuhan päässä pitäisikään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös