Lataa kokoonpanot uudestaan kun kyllä ainakin itsellä Hedman löytyy heti Tampa Bayn kokoonpanosta. Muutenkin uusi rosteripäivitys on aika hyvä. Ottaen huomioon että kyseessä on EA.Joo luin just Torontosta juttua ja meni jengit sekasin, noh ei ole hedman mulla tampassa mutta löysin kaverin vapaista. Joten lataan kokoonpanot uudestaan.
Myös pelaajien kehitystä on mielenkiintoista seurata.
Venyikö vaihdot pitkiksi? Otitko jäähyjä?Mitkä kaikki seikat bap-moodissa vaikuttavat tuohon joukkuepeli arvosteluun?Ja vaikuttaako pelaajatyyppi millä pelaa. Kun ei tunnu ihan avautuvan. Pelasin juuri "kikkailijalla" tuon näytösottelun tehoin 1+2 ja sijoituin hyvin ja pelasin fiksusti, mutta joukkuepeli vain B-. Sitten välillä tuo on A, vaikkei mitään erikoista tekisi.
Mitkä kaikki seikat bap-moodissa vaikuttavat tuohon joukkuepeli arvosteluun?Ja vaikuttaako pelaajatyyppi millä pelaa. Kun ei tunnu ihan avautuvan. Pelasin juuri "kikkailijalla" tuon näytösottelun tehoin 1+2 ja sijoituin hyvin ja pelasin fiksusti, mutta joukkuepeli vain B-. Sitten välillä tuo on A, vaikkei mitään erikoista tekisi.
Ainakin syöttö % sekä jäähyt. Tai siis, ettei ota tyhmiä jäähyjä. Myös se milloin pyydät syöttöä tai vaihtoa.
Tämä on lievä miinus, koska ensimmäisen kauden jälkeen voi odottaa kentällä tepastelevan uusia Ovechkineja ja Crosbyjä, joiden kotimaa voi olla esim. vanha kunnon Skotlanti tai Kroatia..
. Kuka idiootti on keksinyt ylipäänsä laittaa salary capin voimaan off seasonille? Muutenkin tuo Cap systeemi on tehty todella huonosti, koska se on aina niin ehdoton. Ei voi esimerkiksi ylittää sitä treideissä edes väliaikaisesti.
Nimimerkillä: "Vai enkö vain osaa?"
Tiedoksi GM-moodia pelaaville, että draftiin tulevia prospecteja EI voi editoida ensimmäisen kauden jälkeen. Junnuja pystyy editoimaan ainoastaan ennen BAGM -uran aloittamista päävalikon Edit Player -valikon kautta (European prospects team ja North American Prospects).
Tämä on lievä miinus, koska ensimmäisen kauden jälkeen voi odottaa kentällä tepastelevan uusia Ovechkineja ja Crosbyjä, joiden kotimaa voi olla esim. vanha kunnon Skotlanti tai Kroatia..
Voi siinä heti ensimmäisessäkin draftissa olla näitä kovia yllätysnimiä. Eilen väsäsin 2010 draftin miehet prospektijengeihin ja luonnollisesti kävin vähän väliä testaamassa, missä järjestyksessä suunnilleen tekemäni jannut varataan. Joka kerralla kympin sakkiin ryntäsi joku ei prospekti joukkueisiin kuuluva, ja pahimmillaan siellä oli kaksikin mr. nobodya ennen parhaaksi muovaamaani Taylor Hallia. Ihan inan sapetti siinä vaiheessa, kun tämän huomasin.
Itse muokkasin sellaiset 30 kaveria, jonkin TOP-30 listan mukaan. TOP-10:iin mahtui muokattuja jannuja n. neljä. Taylor Hall on menossa itsellä vasta kolmannella kierroksella. Edelle menee pelaajia niin Puolasta, Virosta kuin Kirgistanista.
En kyllä noiden mukaan tekisi. Täynnä virheitä mm. Pulkkinen on tuon mukaan sentteri, Kabanov ampuu rightiltä jne...Itse muokkasin nuo prospectit tuolta PetrPuckin sivuilta:
http://petrpuck.blogspot.com/search/label/top30?max-results=30
Testasin, niin Hall meni ensimmäisenä, Granlund neljäntenä ja vissiin realistisen venäläisvastaisuuden(?) takia Kabanov vasta 17:a.
Mitä helvettiä just tapahtui?
Pelasin Be a GM:ää Islandersia vastaan. Jatkoajalla MINÄ sain rankkarin, jota asettui laukomaan pelaaja X. Mokasin rankkarin, peli poikki ja minun pelaaja X jäähyllle. Onko tämä mitenkään mahdollista? Ei kai tämä ole mahdollista oikeasti.
Pelasin Be a GM:ää Islandersia vastaan. Jatkoajalla MINÄ sain rankkarin, jota asettui laukomaan pelaaja X. Mokasin rankkarin, peli poikki ja minun pelaaja X jäähyllle.
Onko mahdollista, että herra X olisi rikkonut aiemmin, pääsyt läpiajotilanteeseen josta tuomittiin rankkari jonka jälkeen pelin tauottua boksiin?