NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

  • 275 335
  • 1 202

Teloch

Jäsen
Tuli ihan vaan seuraavan laatuinen kyssäri mieleen että, vieläkö tähän peliin on sisällytetty Custom soundtracks?

Mielestäni valikoissa vehdatessani näin tuollaisen "custom music" -nappulan siellä. Itseäni tuo ei ole sen suuremmin kiinnostanut, joten en sen tarkemmin tutustunut, mitä sieltä olisi löytynyt.
 

megamusil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuli ihan vaan seuraavan laatuinen kyssäri mieleen että, vieläkö tähän peliin on sisällytetty Custom soundtracks?. Eli toisin sanoen, alanko tekemään cd levyä jäälletulojen, pelikatkojen yms. takia

Oli tuo ainakin NHL09:ssä (ainakin xboxilla), joten luulisi olevan tässäkin versiossa mukana.
Miten te joiden änäri on eilen postitettu verkkokuppa.comista, joko se tänään tuli perille? Itselleni tuli juuri äsken vahvistus lähetyksestä, niin tässä nyt jännittää josko huomenna pääsisi pelaamaan.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse tilasin discshopista, ja ei ole vielä minkäänlaista viestiäkään tullut siltä suunnalta, että peli oltaisiin edes lähetetty...
Ei sieltä mitään viestiä edes tule kun tuote lähetetään. Tai ei ainakaan mulle, vaikka peli on lähetetty jo 14.9. Tänään pitäisi tulla, selviää kun pääsen töistä kotiin siinä neljän-viiden maissa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ei sieltä mitään viestiä edes tule kun tuote lähetetään. Tai ei ainakaan mulle, vaikka peli on lähetetty jo 14.9. Tänään pitäisi tulla, selviää kun pääsen töistä kotiin siinä neljän-viiden maissa.
Itse tilasin Discshopista ja mulla lukee myös että lähetetty 14.9 mutta ei se ainakaan itselle tänään vielä tullut. Jospa sitten huomenna. Viikonloppu vapaata töistä niin silloin on aikaa pelailla.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
On se niin kiva olla VPD:n vakioasiakas! Aina tulee pelit korkeintaan kahden päivän varoitusajalla ja jos kyseessä on ennakkovaraus niin 1-2 päivää ennen julkaisua! :) Äsken kävin siis NHL 10:n hakemassa postista. Meinasi sellainen ilopissa tulla housuun kun posteljooni kävi että avaimetkin meinasi unohtua kun juosten lähdin kohti postitoimistoa. Nyt vaan pelaamaan!
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Eilen tuli ensimmäiset 2-on-2 huutoänärit pelattua ja vauhtia pelissä ainakin on perstuntumalta arvioiden NHL09:a enemmän. Laitakampeaminen ei oikein tullut tutuksi, mutta pelin jatkuminen vihellyksen jälkeen kestää tuskaisan kauan; tämä ikään kuin puoliväkisin pakottaa kaikenlaisiin jälkipeleihin sitten kuitenkin. Animaatioita on lisätty taas hurjasti ja erityisesti molareiden toiminta oli hienoa. Desperation saveja ja muuta sumpulointia nähtiin. Maalia päästiin kokeilemaan myös polviltaan liukuen. No goal, mutta rankkari tuli sentään. Pelikokemuksen parannukset edellisvuotiseen nähden tuntuvat suuremmilta, mitä NHL09:n kohdalla.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse tilasin Discshopista ja mulla lukee myös että lähetetty 14.9 mutta ei se ainakaan itselle tänään vielä tullut. Jospa sitten huomenna. Viikonloppu vapaata töistä niin silloin on aikaa pelailla.
Ok, aika ihme homma, että lupaavat pelin seuraavaksi päiväksi kotiin, kun tilaa ennen klo 15.00. Sitten toimitus kestää kuitenkin 3 päivää. No, kunhan sen huomiseksi saa, niin hyvä.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Verkkokaupasta tuli viestiä, että peli postitettu. Huomenna siis rokulipäivä tiedossa.

Voiko noissa jälkikahinoissa siis esim. taklata vastustajan kylmäksi vai onko se vain jotain väkinäistä tökkimistä? Voiko vastustajan sikamaisesti loukkaannuttaa vihellyksen jälkeen?
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Verkkokaupasta tuli viestiä, että peli postitettu. Huomenna siis rokulipäivä tiedossa.

Voiko noissa jälkikahinoissa siis esim. taklata vastustajan kylmäksi vai onko se vain jotain väkinäistä tökkimistä? Voiko vastustajan sikamaisesti loukkaannuttaa vihellyksen jälkeen?

Jos Ahvenanmaan varastosta tulee, niin et mahda huomiseksi sitä saada :( Siis jos tänään tuli viesti. (Itselle tuli eilen, eikä näkynyt vielä peliä).

Millainen tämä be a gm -systeemi nyt on? Eroaako paljon dynastysta, jonka vain simuloisit?
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Jos Ahvenanmaan varastosta tulee, niin et mahda huomiseksi sitä saada :( Siis jos tänään tuli viesti. (Itselle tuli eilen, eikä näkynyt vielä peliä).

Itselleni peli on tosiaan tulossa Ahvenanmaalta. Eräälle tuttavalle tuli viesti ihan mannervarastosta myös eilen, mutta peliä ei näkynyt. Luultavasti siis panttaavat kuitenkin noita lähetyksiä siten, että peli on virallisena julkaisupäivänä laatikossa. Näin ainakin toivon.
 

Schadowan

Jäsen
Gamestopista soittelivat, että huomenna klo09 alkaen saa tulla hakemaan pelin. Ihan hyvää palvelua siis heiltä. Ihan hyvillä fiiliksillä peliä odottelen, vaikkei demo nyt mitenkään häikäissyt toisin kuin FIFA10:n demo, joka oli aikkkka kiva.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ok, aika ihme homma, että lupaavat pelin seuraavaksi päiväksi kotiin, kun tilaa ennen klo 15.00. Sitten toimitus kestää kuitenkin 3 päivää. No, kunhan sen huomiseksi saa, niin hyvä.
Komento takas. Postimies oli vähän myöhässä ja toi juuri NHL 10 luukusta :-) Eiku pelaamaan. Joten Vili etköhän sinäkin pelisi tänään saa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Komento takas. Postimies oli vähän myöhässä ja toi juuri NHL 10 luukusta :-) Eiku pelaamaan. Joten Vili etköhän sinäkin pelisi tänään saa.
Hienoa! Olisihan se mukava jo tänään mennä vähän bugimaaleja haistelemaan ;)
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Soittakaa mullekin! Joo ei oo vielä kuulunu mitään. Toivotaan, että huomenna tosiaan voisi pelin käydä nappaamassa Gamestopista.

Eilen kävin Gamestopista kyselemässä että mikäs juttu tää on kun jotkut liikkeet ovat peliä myyneet jo lauantaista asti että eikös sitä vois vähän hyvälle ennakkovaranneelle asiakkaalle joustaa näistä jutuista :) Vähän vielä lirkuttelin ja iskin silmää mutta ei kaveri joustanut ja vasta torstaina saa hakea. Varmaan joku hetero.
 
Eilen kävin Gamestopista kyselemässä että mikäs juttu tää on kun jotkut liikkeet ovat peliä myyneet jo lauantaista asti että eikös sitä vois vähän hyvälle ennakkovaranneelle asiakkaalle joustaa näistä jutuista :) Vähän vielä lirkuttelin ja iskin silmää mutta ei kaveri joustanut ja vasta torstaina saa hakea. Varmaan joku hetero.

Mun käsitykseni mukaan tuosta saattaa saada aikamoiset sanktiot että myy peliä ennen julkasu päivää (varsinkin jos myy peliä/tuotetta paljon ennen julkaisua, kuten viikon tai kaksi).
Jotkut nettikaupat jotka pistävät postilla pelit menemään tosin kiertävät tuota sillä selitykselä että toimitusaika on 2 päivää ja sitten peli saattaakin olla 1 tai jopa 2 päivää ennen julkasua laatikossa jo.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eilen kävin Gamestopista kyselemässä että mikäs juttu tää on kun jotkut liikkeet ovat peliä myyneet jo lauantaista asti että eikös sitä vois vähän hyvälle ennakkovaranneelle asiakkaalle joustaa näistä jutuista :) Vähän vielä lirkuttelin ja iskin silmää mutta ei kaveri joustanut ja vasta torstaina saa hakea. Varmaan joku hetero.

Ei vittu :D Vilautitko kasseja vielä varmuuden vuoksi?
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Soittakaa mullekin! Joo ei oo vielä kuulunu mitään. Toivotaan, että huomenna tosiaan voisi pelin käydä nappaamassa Gamestopista.
Soitin itse. Sanoivat että tule hakemaan peli huomenna. Oli kuulemma kyllä soittamassa, mutta varmaan vähän muillekin pitää soitella, kun minulle, joten ymmärän tämän. Huomenna sitten hakemaan!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ihmeellinen moka kyllä sattunut maahantuojalla, kun toisesta paikasta tilanneet saavat pelin 1-2 päivää ennen virallistajulkaisua ja toiset saavat sen sitten virallisena julkaisupäivänä aikaisintaan. Itelleni tuli tänään verkkokaupasta viesti, että ovat pelin postittaneet, että eiköhän se huomenna postiluukusta kolahda sisään. Itse en tätä ahvenanmaalta tilannut...


Alkaa kyllä mukavasti syyhyttään jo. Onneksi tuohon peliin on jo julkaistupäivitys, joka päivittää muutamat isot siirrot kohdilleen. Huomista odotellessa...
 
Viimeksi muokattu:

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Tosiaan, ne jotka Gigantista pelin aikoo ostaa niin vielä se varoitus; menkää heti aamulla sinne. Pelejä ei mahda olla montaa myynnissä tuohon 40e hintaan :) Gigantille tyypilliseen tapaan siis.

Viime vuonna taisi olla kaikkialla giganteissa ongelmia saada nhl, jos oikein muistan..
 
Viime vuonna taisi olla kaikkialla giganteissa ongelmia saada nhl, jos oikein muistan..

Muistat oikein ja oli muutenkin häikkää ton alennuksen kanssa.
Siksipä en tänä vuonna sieltä ostakkaan tätä vaan käännyin gamestopin puoleen. Huomenna saa käydä hakemassa, olo on ku pikkupojalla joulua odotellessa...
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänäänhän se peli tuli, ja nyt pelaamaan!
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Tosiaan, ne jotka Gigantista pelin aikoo ostaa niin vielä se varoitus; menkää heti aamulla sinne. Pelejä ei mahda olla montaa myynnissä tuohon 40e hintaan :) Gigantille tyypilliseen tapaan siis.

Viime vuonna taisi olla kaikkialla giganteissa ongelmia saada nhl, jos oikein muistan..

Aika vahvoja huhuja on kuulunut, että ainakaan Turun Gigantista ei pleikkarille tuota vielä huomenna löydy, ja boxia tuo alennus ei koske. Normaalia Gigantin touhua siis. Itse suunnistan aamulla Tilttiin hakemaan tuon 360:lle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös