Miksi koko peliin on edes pistetty tämmöinen "pelaaja". Itse en ole vielä ainakaan törmännyt ja toivottavasti en tule törmäämään. Onko tämä joku EA:n "hauska" juttu, että tungetaan yksi ylivertainen pelaaja, jota ei ole olemassakaan?Sabrina Ladha
Miksi koko peliin on edes pistetty tämmöinen "pelaaja". Itse en ole vielä ainakaan törmännyt ja toivottavasti en tule törmäämään. Onko tämä joku EA:n "hauska" juttu, että tungetaan yksi ylivertainen pelaaja, jota ei ole olemassakaan?Sabrina Ladha
Eipä voi poistaa enää kesken kauden.
Onko tämä joku EA:n "hauska" juttu, että tungetaan yksi ylivertainen pelaaja, jota ei ole olemassakaan?
Käsittääkseni tämä Ladha on vakavasti sairas ja tästä syystä on halunnut itsensä peliin. Eikä taida olla ainutlaatuinen tempaus EA:lta. Olihan viime vuoden versiossakin Stratton Whitaker(?), jolla oli taidot samaa luokkaa kuin Ladhalla.
Kyllähän sieltä jonkinlainen julkaisu tulikin. Minulla ei siis tuota ongelmaa ollut, mutta päivityksen ladattuani sain sen unreadable-homman. Kyllä taisi muutamat vittusaatanat lentää ilmoille, ennen kuin kokeilin tuon välimuistin tyhjennyksen ja latasin päivityksen uudestaan. Nyt on taas toiminut pitkänaikaa ilman moitteita, joten kyllä tätä voi suositella. Ei minkäänlaista ongelmaa ole ollut tuon yhden epäonnisen päivityksen jälkeen, joten peliä konsoliin ja mättämään.
Tää on kyllä aivan totta. Moni tota nykyään käyttää, ja sen verran se vituttaa, että olen muutaman kerran lopettanut pelin kesken, tai tehnyt pari samanlaista maalia myös itse. Ei tarvitse kuin olla suht oikea kulma ja räppästä se kiekko sinne yläkulmaan, uppoaa aina. Perseestä. No ainahan näitä paskamaaleja on, ja helppohan toikin on puolustaa pois, mutta jotkut kun yrittää sitä koko ajan niin ei oikein jaksa sellaista katella.Siellä on nimittäin joka jätkä oppinu laittamaan etuyläkulmasta sisään ja toisin kuin aiemmin kuvittelin niin kyllä ne uppoaa yli 80%:sti jos oikein osaa.
Varmasti tyhmä kysymys, mutta koska en löydä ohjainasetuksista enkä mistään muualtakaan oikeaa näppäintä "syötön pyytämiselle" Be a pro-pelimuodossa, niin kysyn sitä tässä ja nyt. Kai sille joku nappula kuitenkin on olemassa?
Itsekkin olen törmänny tähän Sabrina Ladhaan. Taisi olla Toronton maalivahtina kun be a prota pelasin.
Itse pelaan Be a pro-pelimuotoa ja äsken juuri tuli ilmoitus: " Meillä on ilo ilmoittaa, että Sabrina Ladha liittyy pitkien neuvottelujen jälkeen joukkueeseemme!" Heti ajattelin että kukas helvetti tää tämmöinen on? No, näköjään joku ketä ei edes ole. Millä helvetillä saan tämän pois joukkueestani?
Kyllä syöttönappula toimii myös PS3:ssa, mutta BaP:ssa kannattaa muistaa myös se, että joukkuepeli(?) pisteet laskevat, jos paljon pyytelet syöttöjä jotka sitten jäävätkin vastustajan lapaan.Varmasti tyhmä kysymys, mutta koska en löydä ohjainasetuksista enkä mistään muualtakaan oikeaa näppäintä "syötön pyytämiselle" Be a pro-pelimuodossa, niin kysyn sitä tässä ja nyt. Kai sille joku nappula kuitenkin on olemassa?
Ohoh, ai runkosarjassakin? (Oletan tietysti, että pelaat dynasty-modea.) Pleijareissahan on tapana peluuttaa lähes kokoajan sitä "sankarikenttää", joten voi tosiaan tuntua että vastustajalla on kokoajan ykköskenttä jäällä. Mutta kyllä ne mielestäni muuten pyörii ihan järkevästi kenttien kesken sekä itellä että koneella.
En sitten tiedä, onko vaikeustasolla jotain merkitystä. Kun aloittelevana pelaajana tuo tulokas-taso on ihan riittävä, etenkin kovempia tai samantasoisia joukkueita vastaan..
vähän rookie tässä hommassa enkä jaksanut selata koko topiccia läpi, mutta kertokaas yks juttu.
Pelasin nettipeliä ja ps3 latasi uudet rosterit ennen peliä. Toimivat hienosti, mm Sundin Vancouverissa. Mut miks nää rosterit ei toimi sit noissa muissa kuin verkkopeleissä? Otan normaalin exhibition-matsin niin niissä on vanhat rosterit.
Ihan sama täällä. Välillä joku pelaaja ei vain mene vaihtoon, kun on itse vaihtanut kenttiä manuaalisesti. Sitten ne vetävät siellä kentällä pelikatkoon asti tukka putkella. Välillä käy niin, että jos oma puolustaja on jäähyllä ja pelaan kahdella puolustajalla alivoimaa, niin sitten tämä puolustaja kentälle tullessaan menee hyökkääjän paikalle ja vetää siellä pelikatkoon asti vaikka muu kenttä vaihtaa normaalisti. Hauska katsoa, kun Kimmo Timonen karvaa ensimmäisenä kiekkoa...Kyllähän toki viiden minuutin erillä pystyy sitä ykköskenttää helposti peluuttamaan yli puolet pelistä vaikka väsymys olisikin maksimissa. Toinen mikä välissä on että jotkut pelaajat ei meinaa millään lähteä vaihtoon. Esim. Teukka on mulla monesti vetänyt ns. kolme vaihtoa putkeen vaikka ketjukaverit on kiltisti vaihtunu vierellä.