Ei ole 09 aikaa kun pari viikkoa niin kovasti jo puuhataan 2010...
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200809248323663_jk.shtml
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200809248323663_jk.shtml
Pystyykö tässä uudessakaan EA:n versiossa itse editoimaan pelaajia samalla tapaa kuin 2K-sarjassa, eli muuttamaan arvoja, varusteita, pituutta, painoa... mitä tahansa?
Sitten on joku tapaus Byfuglien, jonka ajattelin tehdä kokonaan uutena pelaajana peliin vain saadakseni miehen hyökkääjäksi.
Hah, tulipa hörähdeltyä tuossa kun pelasin Be A Prota.
Arvoja ja varusteita kyllä pystyy säätämään. Ja sopimuksen arvoa sekä tappeluhalukkuutta. Siihen se sitten jääkin. Olisi kiva jos sopimuksen pituudenkin voisi muuttaa.
Itse olen ainakin sen verran "friikki" noiden "oikeiden" tietojen kanssa, että ottaa rajusti päähän kun kentällä höntsää vääränkätinen pelaaja tai pelaaja on täysin väärällä pelipaikalla. Se on kumma kun sitä pelipaikkaa ei edes voi vaihtaa.
Jos kätisyyttä tai pelipaikkaa ei saa vaihtaa niin jää peli kaupan hyllylle. Kyllä noita pitäisi pystyä modaamaan lähes rajattomasti, koska pelipaikat vaihtuvat ja edelleen, ihme kyllä, joillakin pelaajilla on aivan varmasti maila väärässä kädessä. Kuten Joe Juneaulla monta vuotta putkeen 90-luvun peleissä.
Siis 2K9:iä odotellessa...
No tuossa pelissä ei monta pelaajaa ole vääräkätisinä jos yhtään. Yhden löysin ja tein sen itse uudestaan samoilla arvoilla! Rostereita tulossa PS3:lle jos kiinnostaa :)
Vai onko kyseessä niin realistinen peli että olen käynyt kiksauttamassa omistajan tytärtä ja nyt ollaan koirankopissa loppukausi?
No tuossa pelissä ei monta pelaajaa ole vääräkätisinä jos yhtään.
Derek Boogaard on Right. Muuten ei ole omaan silmään NHL:ssä mitään suurempaa osunnu. Boogaard on muuten yks pelin parhaita pelaajia muutenki. Taitaa johtaa koko liigan maalipörssiä omassa dynastyssä.
PS Miksihän helvetissä PS3 ja XBOX on samassa ketjussa? Eikö ois parempi ku ois ihan erikseen NHL09 PS3- ja NHL09 XBOX-ketju?[/QUOTE kirjoitti:Miksi siis et aloita uutta ketjua jommalla kummalla konsolilla? Älä valita toimi.
Vaikuttaako tässä pelissä laukausten määrä jotenkin veskarin otteisiin?
Tänään pelasin kolme peliä joissa vein laukaukset selkeästi tyyliin 30-10 ja jokaisesta tuli pataa ja nimenomaan niin että vastustajan maalit ovat olleet uskomattomia hörppyjä kun taas toisessa päässä vastustajan kassari seisoo suurin piirtein päällään ja loput laukaukset meneekin ohi tai tolppiin.
Aamun ainoan voittoni otin yllättäen oltuani aivan jyrän alla ja kahdella "paniikki"rannarilla sinisen pinnasta 2-1 voitto, laukaukset vastustajalle 45-11.
Kannattaa noita slidereita väänellä niin tulee vähän realistisimpia pelejä :)
Unohdin mainita että pelailen netissä...
Tuleeko tässä pelissä jäähyjä ollenkaan? Oon pelannut nyt AHL-sarjaa 7 peliä eikä vieläkään yhtään jäähyä (paitsi omia koukkuja ja tappeluita)..pro-taso ja kuuden minsan erät.
Ei kauhean realistinen meninki...