Tänään on postisetä tuonut pelin laatikkoon joten oon illalla mukana pelailemassa ja laitetaan sitä hommaa kasaan sit vaikka viikonlopun aikana. Jos joku haluaa ja aikaa nyt jo löytyy niin tehköön vaan jo sen Jatkoajan tiimin. Mä oon vielä muutamia tunteja töissä ja sit sen jälkeen vasta saan konetta päälle...
Onlinessä tänään JOS jostain kaupasta pelin löydän. Ennakkotilaukseni yllättäen meni vituiksi... Gigantissa ei ainakaan ole, sinne soitin. Ei muuta kun töiden jälkeen etsimään muualta...
Tässä kohtaa tarvittaneen jotain organisointia, ettei kohta ole kymmenen joukkuetta pystyssä. Kuka hoitaa? Jokuhan on jo suostunut ottamaan nakkia vastaan, joten pannaan pyörät pyörimään.
Sivullekirjoittanut menee katsomaan Kummelia alkuillasta, joten olen linjoilla joskus iltakahdeksalta.
Tässä kohtaa tarvittaneen jotain organisointia, ettei kohta ole kymmenen joukkuetta pystyssä. Kuka hoitaa? Jokuhan on jo suostunut ottamaan nakkia vastaan, joten pannaan pyörät pyörimään.
Sivullekirjoittanut menee katsomaan Kummelia alkuillasta, joten olen linjoilla joskus iltakahdeksalta.
Onlinessä tänään JOS jostain kaupasta pelin löydän. Ennakkotilaukseni yllättäen meni vituiksi... Gigantissa ei ainakaan ole, sinne soitin. Ei muuta kun töiden jälkeen etsimään muualta...
Prismoista on ainakin löytynyt.. Itse ostin Imatran Prismasta ja kävin juuri lappeenrannassa, jossa myös oli ko. peliä. Tosin hintakin on 69.90 mutta eipä toi kirpaise kuin kerran. Ja rahamiehiähän tässä ollaan vai mitä? ;)
Prismoista on ainakin löytynyt.. Itse ostin Imatran Prismasta ja kävin juuri lappeenrannassa, jossa myös oli ko. peliä. Tosin hintakin on 69.90 mutta eipä toi kirpaise kuin kerran. Ja rahamiehiähän tässä ollaan vai mitä? ;)
Noin. Peli hankittu Citymarketista. Kaappasin viimeisen kappaleen kynsiini, ja eräs teiniviiksi jäi paskanhajuisena vittuuntumaan viereen, ihanata! Ja kohta pelaamaan!!
Olikos Imatralla kuinka paljon myynnissä näitä pelejä? Itse ajattelin huomenna ohikulku matkalla käydä Prismassa kahmaisemassa mukaani, jos sattuisi löytymään.
Oli siellä aika paljonkin. Yleensä pelejä on Imatralla riittänyt julkaisupäivinä useampiakin. Tänään en ajatellut kun ohi kävelin, mutta luulisi sieltä peliä löytyvän.
Ovatko kaikki tässä ketjussa ilmoittautuneet ja yhä joukkueeseen (x360) haluavat saaneet kutsun jengiin? Jos eivät niin pistäkää tietoa niin lisäillään.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy