NFL season 2024

• 55 847
  • 372

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pakko myöntää, että Around NFL podcastin kesätauko on jättänyt pienen aukon elämääni. Lähes joka jakson kuuntelen kävelylenkeillä, tai nukkumaan käydessäni pötköllään. Nyt en oikein ole löytänyt syytä lähteä lenkkeilemään.

Juuri huomasin, että Mika Laurila on viimeisimmissä Tailgateissa. Nyt napit korville ja sänkyyn pötkölleen piikkimatolle nauttien tästä.

Petruksen omat soolot olen kyllä kuunnellut, mutta kyllä Laurila on se jonka takia Tailgate on se suurin ja kaunein suomalainen nfl podcast.

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Pakko myöntää, että Around NFL podcastin kesätauko on jättänyt pienen aukon elämääni. Lähes joka jakson kuuntelen kävelylenkeillä, tai nukkumaan käydessäni pötköllään. Nyt en oikein ole löytänyt syytä lähteä lenkkeilemään.

Juuri huomasin, että Mika Laurila on viimeisimmissä Tailgateissa. Nyt napit korville ja sänkyyn pötkölleen piikkimatolle nauttien tästä.

Petruksen omat soolot olen kyllä kuunnellut, mutta kyllä Laurila on se jonka takia Tailgate on se suurin ja kaunein suomalainen nfl podcast.

Laurilahan voisi tuotteistaa tuon ääneen nykyään jos hän vain itse sitä haluaisi. Petrus Penkki on todella tärkeä osa tuota podia. Itse olen tykännyt kuunnella hänen näkökulmiaan pelistä kokonaisuudestaan. Penkki ei tee itsestään numeroa, mutta antaa oman näkemyksensä asiohin. Varsinkin tuo Penkin tapa kertoa asioista kuten hän itse sen näkee on itselleni todella tärkeää. Penkki ei ole mikään nöösipoika joka juttelee vain oman statuksen takia mukavia. Itselle nuo Penkin soolo podit olivat kiinnostavia joita toivoisin jopa lisää.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Onko liikkunut mitään tietoa siitä, jatkaako MTV3 NFL:n televisiointia tulevalla kaudella?
DAZN jo kyselee halukkuutta jatkaa tilausta 1.8. alkaen.

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Onko liikkunut mitään tietoa siitä, jatkaako MTV3 NFL:n televisiointia tulevalla kaudella?
DAZN jo kyselee halukkuutta jatkaa tilausta 1.8. alkaen.

Ensi kausi tulee ainakin vielä MTV:n kautta. En ihan ymmärtänyt haetko nyt siis sitä että näkyykö yksittäiset pelit ilmaiskanavilta (kyllä varmasti) vai onko MTV:llä oikeudet näyttää pelejä heidän palvelunsa kautta?

Eli siis tiivistettynä, MTV katsomo palvelun kautta näkyy ainakin vielä ensi kauden ajan viikottain pelit ja sitten ilmaiskanavalta näkyy varmastikkin ainakin kerran kuukaudessa.

Linkki vie pari vuotta vanhaan uutiseen jossa kerrottiin tuosta kolmen vuoden sopimuksesta.

arkh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Peruin DAZN-tilauksen uusiutumisen ja muutaman päivän päästä tuli -30% tarjous eli hintaan 181,99€. Itsellä tulee varmaan taas Black Fridayn aikaan otettua tilaus loppukaudeksi, mutta jos joku on ottamassa koko kauden niin kannattaa kokeilla perumisen kautta.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Peruin DAZN-tilauksen uusiutumisen ja muutaman päivän päästä tuli -30% tarjous eli hintaan 181,99€. Itsellä tulee varmaan taas Black Fridayn aikaan otettua tilaus loppukaudeksi, mutta jos joku on ottamassa koko kauden niin kannattaa kokeilla perumisen kautta.

Kiitos vinkistä, päätin kokeilla kans saisiko tuon tarjouksen.
Koko kauden hinta on näemmä nyt aika reilussa nousussa, niin ekaa kertaa pitkään aikaan olen itsekin pohtinut kannattaako kauden alusta ottaa.
Muistaakseni hinta on ollut jo lokakuussakin laskussa.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kovasti harmittaa Around NFL podcastin loppuminen. Useamman vuoden olen kuunnellut suurimman osan jaksoista. Tykkäsin kovin heidän tarinoinnistaan.

NFL Daily tuli tilalle, ja onhan tuolle annettava mahdollisuus.

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Netflixistä löytyy nyt myös laitahyökkääjät, eli receivers -sarja, lievittämään hieman NFL-kaipuuta ja samalla voi muistella hieman mennyttä kautta ainakin Raidersin, Lionsin, Vikingsin ja 49ersin kanssa.

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Mistähän mahtaa johtua, että mulle tuli vaan -10% tarjous perumisen jälkeen. Ei mee näemmä nallekarkit aina tasan näissäkään.

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Mistähän mahtaa johtua, että mulle tuli vaan -10% tarjous perumisen jälkeen. Ei mee näemmä nallekarkit aina tasan näissäkään.
Sama homma täällä! Hetken pohdinnan jälkeen tartuin tarjoukseen, kun Game Passin joka tapauksessa aioin pitää - sanoin irti vain ja ainoastaan tarjouksen toivossa, kun palstaa olin lukenut. Mulle tuli toi -10% päivä irtisanomisen jälkeen, en tiedä olisiko sieltä tullut korotettua tarjousta, jos olisi pidempään malttanut odotella vielä.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Brandon Aiyukin jumiutuneet sopimusneuvottelut ovat johtaneet viralliseen treidipyyntöön:

Saa nähdä mikä on lopputulema, yleensähän nämä lopulta päätyvät siihen jatkosopimuksen tekoon.

Patriotsin huhuttu olevan Aiyukista kiinnostunut kovastikin. 49ers kuitenkin siinä tilanteessa, että eiväthän he edes Aiyukia välttämättä tarvitse pitää. Purdyn soppari mahdollistaisi kyllä Aiyukin pitämisen vielä, mutta onko Aiyuk pidemmän sopparin arvoinen? Ei omasta mielestäni.

49ers on kuin Edmonton Oilers taas joka on lähellä mestaruutta, mutta pieniä palasia vielä sieltä uupuu toteuttamaan tuon Shanahanin masterplanin loppuun asti.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Patriotsin huhuttu olevan Aiyukista kiinnostunut kovastikin. 49ers kuitenkin siinä tilanteessa, että eiväthän he edes Aiyukia välttämättä tarvitse pitää. Purdyn soppari mahdollistaisi kyllä Aiyukin pitämisen vielä, mutta onko Aiyuk pidemmän sopparin arvoinen? Ei omasta mielestäni.

49ers on kuin Edmonton Oilers taas joka on lähellä mestaruutta, mutta pieniä palasia vielä sieltä uupuu toteuttamaan tuon Shanahanin masterplanin loppuun asti.

Pearsallin (ja Cowingin) draftaaminen antoi 49ersille hieman liikkumatilaa Aiyukin suhteen, sikäli mikäli jompi kumpi tulokkaista osoittautuu osumaksi. Aiyuk löi itsensä kunnolla läpi viime kaudella, ja nähdäkseni on kyllä ansainnut roiman palkankorotuksen, mutta tosiaan millä tavalla 49ers sitten haluaa palapelinsä rakentaa? Riittääkö hyökkäyksen aseet ilman Aiyukia, joka lienee se joukkueen paras syvä uhka tällä hetkellä? Samuel on linkkuveitsi, Kittle turvaverkko ja CMC monipuolinen takakentän tykki. Tarvitaanko Shanahanin pelikirjassa syvää uhkaa, ja jos tarvitaan niin onko tulokkaista täyttämään sitä ruutua mikäli Aiyukille ei haluta maksaa hänen pyytämää tilipussia? Vaikea sanoa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue

Mullekin tuli ensin vain -10% mutta nyt jo -20%.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Netflixistä löytyy nyt myös laitahyökkääjät, eli receivers -sarja, lievittämään hieman NFL-kaipuuta ja samalla voi muistella hieman mennyttä kautta ainakin Raidersin, Lionsin, Vikingsin ja 49ersin kanssa.
Tuli katsottua tämä, ja oli yllättävänkin hyvä. Kyllä nämä tälläiset henkilöihin keskittyvät dokumentit jotenkin tuovat lisää siihen omaan seurantaankin.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kovasti harmittaa Around NFL podcastin loppuminen. Useamman vuoden olen kuunnellut suurimman osan jaksoista. Tykkäsin kovin heidän tarinoinnistaan.

NFL Daily tuli tilalle, ja onhan tuolle annettava mahdollisuus.
Joka jakson olen kuunnellut tuota NFL Dailyä
ja ihan kivaa ajanvietettä on ollut marjastaessa/sienestäessä.

Siltikin kova ikävä on Sessleriä ja Hanzusta. Onko täällä kellään tietoa, että meinaavatko tehdä omia podejaan tulevaisuudessa.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tuli katsottua tämä, ja oli yllättävänkin hyvä. Kyllä nämä tälläiset henkilöihin keskittyvät dokumentit jotenkin tuovat lisää siihen omaan seurantaankin.
Oli kyllä varsin hyvää viihdettä. Kyllä tuota mielellään katsoo. Olisiko seuraavana vuorossa RB osasto?

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mulle riittää 70,00 versio, jolla näkee seuraavana aamuna kaikki kierroksen ottelut joko kokonaan, 40 min lyhenteenä tai highlightsit.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
(1)
  • Tykkää
Reactions: Alba

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Koko kickoff siis pistettiin uusiksi ja ymmärsin niin, että kun yritetään onside kickoffia niin potkaistaan vanhaan tapaan ja koko aloitusmuodostelma on erilainen. Siksi yllätys onside potkut eivät enää muutenkaan olisi mahdollisia joten nuo lisärajoitukset ovat käytännössä merkityksettömiä. XFL, josta aloituspotku apinoitiin, käytti 4th and 15 yritystä onside kickoffin tilalla.

UFL näköjään hylkäsi uudet aloituspotkut ja siellä potkitaan aloitukset vanhaan malliin.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ensi viikolla aloittaa Dan Hanzusin ja Mark Sesslerin Heed the call podcast. Kovasti odotan tuota. Nfl Daily on ihan ok kuunneltavaa, mutta ei ihan parasta.

Tailgate taasen ollut aivan timanttia ennakkoineen!

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

Tämähän meni varsin loistavasti

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy