NFL Season 2024

  • 21 394
  • 151

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pakko myöntää, että Around NFL podcastin kesätauko on jättänyt pienen aukon elämääni. Lähes joka jakson kuuntelen kävelylenkeillä, tai nukkumaan käydessäni pötköllään. Nyt en oikein ole löytänyt syytä lähteä lenkkeilemään.

Juuri huomasin, että Mika Laurila on viimeisimmissä Tailgateissa. Nyt napit korville ja sänkyyn pötkölleen piikkimatolle nauttien tästä.

Petruksen omat soolot olen kyllä kuunnellut, mutta kyllä Laurila on se jonka takia Tailgate on se suurin ja kaunein suomalainen nfl podcast.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Pakko myöntää, että Around NFL podcastin kesätauko on jättänyt pienen aukon elämääni. Lähes joka jakson kuuntelen kävelylenkeillä, tai nukkumaan käydessäni pötköllään. Nyt en oikein ole löytänyt syytä lähteä lenkkeilemään.

Juuri huomasin, että Mika Laurila on viimeisimmissä Tailgateissa. Nyt napit korville ja sänkyyn pötkölleen piikkimatolle nauttien tästä.

Petruksen omat soolot olen kyllä kuunnellut, mutta kyllä Laurila on se jonka takia Tailgate on se suurin ja kaunein suomalainen nfl podcast.

Laurilahan voisi tuotteistaa tuon ääneen nykyään jos hän vain itse sitä haluaisi. Petrus Penkki on todella tärkeä osa tuota podia. Itse olen tykännyt kuunnella hänen näkökulmiaan pelistä kokonaisuudestaan. Penkki ei tee itsestään numeroa, mutta antaa oman näkemyksensä asiohin. Varsinkin tuo Penkin tapa kertoa asioista kuten hän itse sen näkee on itselleni todella tärkeää. Penkki ei ole mikään nöösipoika joka juttelee vain oman statuksen takia mukavia. Itselle nuo Penkin soolo podit olivat kiinnostavia joita toivoisin jopa lisää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Apa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös