Oikeassa olet, Bearsin suurin tarve on nimenomaan hyökkäyksen linja. Ja Nate Solder ja Derek Sherrod voivat hyvinkin tulla kysymykseen. Itselleni tuo Sherrod on jäänyt aika vieraaksi kaveriksi, joten ehkä siksi vierastan hänen listaamistaan ykköskierrokselle. Solder on tutumpi, mutta niin monesta paikkaa olen lukenut, että hänen fyysisyyttään on kyseenalaistettu, että jotenkin ei tunnu Bearsin tyyliseltä pelaajalta. Kolmas O-lineheppu joka voisi tulla kyseeseen on Baylorin ex-palomies Danny Watkins. Alunperin mulla olikin tarkoitus laittaa Watkins Bearseihin, mutta kun Liuget oli tuossa vaiheessa vielä vapaana, niin ajattelin, että Liuget on selvästi BPA tuossa vaiheessa. Jos Chicago varaa puhtaasti tarpeitten mukaan, niin sitten he ottavat kyllä hyökkäyksen linjamiehen.Tämä nyt hieman osui silmään, koska ainakin mitä olen itse noita mockeja katsellut, niin yleisesti uskotaan että Bears hakisi ennemmin miestä O-lineen ja juuri Fawkesin sorsima Solder ja Derek Sherrod ovat nimiä jotka ovat Bearsin mockeissa pyörineet.
Toki D-linekin saa jossain kannatusta, mutta toiselle linjalle taitaa ääniä mennä enemmän.
Eilen illalla tsekkasin tuon Mayockin paljon hehkutetun mock draftin, ja aika paljon samoja pickejä siellä oli kun mullakin. Jos jotain sieltä haluaisin kopioida itselleni, niin ehkä toi Solder tosiaan on pakko sisällyttää 1.kierrokselle. Ja Colts voisi olla sopiva joukkue hänelle, koska Indyn linjamieheltä ei vaadita ihan älytöntä fyysisyyttä, vaan enemmän juuri hyvää tekniikkaa. KC:lle annoin tuossa mockissani Gabe Carimin, mutta se Danny Watkins saattaa olla vielä parempi fit siihen mitä Chiefs pelaajiltaan hakee.
Delete kyseli, että mistä draftin näkee ja Troy ehtikin siihen jo vastata. Itse mietin juuri samaa, NFL.comista on aina välillä nähnyt ilmaisella streamilla jotain NFL Networkin lähetyksiä. Esim. combinea pystyi seuraamaan ilmaiseksi NFL.comista. Mutta taitaa olla tosiaan niin, että draft on sen verran isompi tapahtuma, että siitä rahastetaan, ja pitäisi hankkia Offseason GamePass jos haluaa NFL Networkin kautta seurata. Toki jotkut halpisstreamit ovat myös yksi vaihtoehto, mutta itse en ainakaan sille linjalle lähde. Pitääkin käydä tutkailemassa, että paljon GamePass maksaisi. Aika kalliiksi se kyllä ainakin suhteessa sisältöön tulee, koska draftin jälkeen NFL Networkilla ei tänä vuonna paljoa mitään tee, kun ei liigassa tapahdu mitään. Ellei sitten free agency alkaisi nopealla aikataululla.