Hyvää draftipäivää kaikille! Muistakaa, että klo 19.30 aukeaa drafti ja klo 20.00 saadaan ensimmäinen varaus, kun Freeman Loves Tacos avaa pelin. Draftin pitäisi olla ohi noin klo 22, joten mennään ilman taukoja koko drafti läpi
Kappas! Liigan voitto siis irtosi tällä kaudella vaikka loukkaantumiset runtelivatkin tiimiä välillä todella pahasti. Tälläkertaa voiton takuu"miehinä" kunnostautuivat Alex Smith, LeSean McCoy ja Eagles Def. Fiksuna miehenä olin vielä jättänyt 22.80 pistettä keränneen Gio Bernardin penkille 14.30 pisteen Eric Ebronin kanssa. Onneksi tälläkertää riitti voittoon. Kiitokset kaudesta kaikille ja ensivuonna sitten taas uudestaan!
Jos paikkoja vapautuu tai on vapaana, niin olen kiinnostunut. Olin aiemmin mukana monta vuotta, mutta sitten eräs kausi jäi häpeällisesti kesken työkiireiden takia. Se oli surkea esitys minulta. Mutta kuten sanottua, jos nuo menneet synnit eivät ole liikaa ja jos on tilaa, niin lähden mielelläni mukaan.
Penkkiä pienennettiin aikoinaan muistaakseni minun aloitteestani. Syynä ihan se, että epäonninen drafti ei automaattisesti johda toivottomaan kauteen. 14 jengin liigassa ei paljon ylimääräistä talenttia ole, pienemmällä penkillä voi waiverwireltä edes yrittää kaapia kilpailukykyistä jengiä.