Tota mäki olen vähän tuumaillut ja siksi ei hirveesti yllätänyt että Tertsi ei ole Salonojan suunitelmissa. Eikä siinä mitään jos Hirvonen tulee päävalmentajaksi.Olen vain kuullut että Lehterä olisi liian lähellä Raution ja Aholan leiriä ja sen vuoksi epäsuosiossa.
Sen verran olen nyt kuulut tosta Salonojan Mestis-porjektista että aika kunnianhimoisella 2000 yleisötavoiteella siellä oltais liikenteessä. Oikeasti jos toi on totta niin toi on ymmärtääkseni todella kova luku mestikseen jossa noi yleisömäärät on jossain 1000 luokassa. Jos Salonoja haluaa tohon lukuun päästä niin kyllä silloin hänen ois saatava Blues-fanien tuki taakseen. Se ei todellakaan onnistu millään United nimellä, joten fiksuinta ois vaan hommata se Blues nimi, logo, markkinointimateriaali ja Bluesin facebooksivun tunnarit sieltä konkkapesästä veke. Ei ne voi maltaita maksaa kun ei siellä ole varmasti kovin monta ostajaehdokasta. Jos Salonoja ei tota ostosta tee niin ei multa hirveetä luottoa löydy siihen että Salonoja ymmärtäisi asiakkaitensa sielunmaailmaa tai jotain markkinoinsta.