Onko joku saanut vähän liian isoa sladdia hanuriin kun niin kiukkuisia nyt ollaan?
En mä sanonut mitään että kiinnostaisi edes kenestä Jussi tykkää, tai että kuka on valmentajana. Olen vain kuullut että Lehterä olisi liian lähellä Raution ja Aholan leiriä ja sen vuoksi epäsuosiossa.
Eikä Kulman porukasta tai muistakaan varmaan kovinkaan monella ole mitään sitä vastaan, että Jussi tulee. Tuo seuran nimi on monelle iso asia, eikä pelkästään Kulman porukalle, vaan hyvin moni muukin jonka tiedän on sitä mieltä. Nimittäin aika paljon on vettä virrannut Gräsanojassa siitä kun K-Espoo oli nimi, eikä siihen oikeasti monilla ole kosketuspintaa, tai jos on, niin aika haalea.
Eikä tuo seuran nimikään ole mikään yksi ainoa autuaaksitekevä asia. Kyllä mä uskon että Kulman aktiiviporukkakin on mahdollisesti K-Espoon takana, mutta se mitä tässä haetaan, on edes keskustelu tulevaisuudesta. Että jos halutaan yhteisöllisyyden pohjalta mennä, niin silloin voidaan keskustella asioista eikä lähdetä niin että koko homma on jonkun leikkikalu ja hiekkalaatikko. Tietty täällä keskustelupalstoilla helposti tulee turhan jyrkästi sanottua asioita, ja äärimielipiteet helposti hallitsevat keskustelua, ja ymmärretään väärin asioita. Ja siinä just yksi syy minkä vuoksi mun mielestä näistä asioista olisi tärkeä keskustella.
Mun puolestani Jussi on edelleen erittäin tervetullut, eikä mulle nimi välttämättä ole kynnyskysymys. Tiettyjä varauksia mulla on menneiden asioiden vuoksi, mutta olen oikeasti aika sopeutuvainen ja tapana on antaa uusia tilaisuuksia ihmisille. Ja arvostan edelleen hyvin paljon Jussin espoolaisen jääkiekon eteen tekemää. Mutta ei tässä koko hommassa ole kysymys siitä, vaan että voiko uutta seuraa tuntea omakseen. Jotkut kannattavat Bluesia, jotkut espoolaista jääkiekkoa. Siinä se pieni suuri ero, ja varmaan on vaikea ymmärtää sitä toista "leiriä" ja sen motiiveja välillä.
Äh, nyt loppuu koneen akku, joten lopetan tähän.