Joko Howe on tänään penkin takana?
Itselle Howe ei kyllä kärkikandidaatteja ollut. Vähän samat ongelmat kuin Fonsecan kanssa, tykkää peluuttaa hyökkäävää fudista, mihin taas vaikea uskoa nykyisen rosterin riittävän. Itse olisin tykännyt Roberto Martinezista.Howea pukkaa ja kahden ja puolen vuoden sopparilla.
Eddie Howe agrees deal in principle to become Newcastle manager
Former Bournemouth manager Eddie Howe held additional talks with Newcastle this week after Villarreal boss Unai Emery ruled himself out of becoming Steve Bruces permanent successor; Howe has now agreed a two-and-a-half-year deal in principlewww.skysports.com
Itselle Howe ei kyllä kärkikandidaatteja ollut. Vähän samat ongelmat kuin Fonsecan kanssa, tykkää peluuttaa hyökkäävää fudista, mihin taas vaikea uskoa nykyisen rosterin riittävän. Itse olisin tykännyt Roberto Martinezista.
Nyt uutisoidaan, että Newcastlella vaikeuksia saada Howen haluama backroom staff ja sen johdosta voi vielä perua sopimuksen. On tää nyt vittu surkuhupaisaa jo... Signatkaa nyt joku.
Joo bongasin itsekin. Taputeltu juttu siis!Ja Howe bongattu Stadionilta aitiosta Stavaleyn kanssa.
Howe julkistetaan huomenna todennäköisesti.
Emery on seuraava päävalmentaja ja julkistetaan tällä viikolla
Jos jokin asia on varma, se on aivan varma!Luotettava (koskien portugalilaista jalkapalloa) Pedro Almeida twiittailee että Fonseca-diili olisi varma.
Jos jokin asia on varma, se on aivan varma!
Newcastle United appoint Eddie Howe as head coach - Newcastle United
Newcastle United are delighted to confirm the appointment of Eddie Howe as the club's new head coach on a contract until summer 2024www.nufc.co.uk
Sieltäpä sitä sitten.
Ei tartte enää jännittää. Mutta siis joo, todella hyvä hankinta tähän väliin ja hienoa että Newcastlella on ihan kunnon valmentaja penkinpäässä. Seuraavaksi sitten se DoF!
Mitäs @mikko600 luulee, että millä formationilla lähdetään seuraavaan peliin? Lähteeköhän hakemaan tutulla 4-4-2:lla.
Kyllä kyllä, itsekin ihmetellyt tuota Lewisin pientä vastuuta tällä kaudella. 4-4-2:ssa haluaisin nähdä itse jotenkin näin:Uskoisin näin. Tai sitten vähän variaatiota ja 4-1-4-1. Fraserin luulisi saavan vastuuta enemmän ja mä ainakin toivon että Lewis saisi myös kunnon mahdollisuuden.
Kyllä kyllä, itsekin ihmetellyt tuota Lewisin pientä vastuuta tällä kaudella. 4-4-2:ssa haluaisin nähdä itse jotenkin näin:
ASM-Wilson
Almiron-Willock-Hayden-Fraser
Lewis-Lascelles-Clark-Krafth/Manquillo
E: Ritchie tulee kyllä todennäköisesti tuttuna pelaajana avaamaan vasemalla laidalla.
Joo samaa mieltä kyllä Schäristä ! Vähälle vastuulle hänkin jäänyt tällä kaudella. Jotenkin kyllä tuntuu, että Howe luottaa ehkä enemmän britteihin.Aika pitkälle tolla itsekin lähtisin. ASM Wilsonin alla vapaassa roolissa tms. Tosin Clark helvettiin ja pallovarma Schär tilalle.
Dubravka maaliin, pari kolme voittoa ennen vuodenvaihdetta ja muutama täsmävahvistus tammikuussa. Kyllä tossa duunia on, mutta pakko se on uskoa säilymiseen.