Ryan Callahan. Tais tulla duracelista kippari Madisonille. Hieno juttu, hieno mies. Captain Cally.
Näin kävi. Lisäksi Richards ja Staal kantavat A-kirjainta rinnuksessaan.
Ryan Callahan. Tais tulla duracelista kippari Madisonille. Hieno juttu, hieno mies. Captain Cally.
Tuossa on Rookie Campin rosteri Rangersin osalta. Muutama Tryout Invitee nuorille, mutta yhtään "fedotenkoa" ei nähdä tänä vuonna leireillä.
Kiitos raportista! Minä olen jo pitkään miettinyt kakkoseen Dubinskya ja Gaborikia. Ykköseen sitten veljet Richardsin ympärille. Miten olisi? Kai nyt voisi edes yhdessä harjoituspelissä kokeilla.Toinen harjoitusottelu takana ja Rangers naputteli pelin kotiin lukemin 4-3. Ensimmaista eraa en nahnyt, joten otteet paaosin kahdesta nahdysta erasta.
Richards - Gaborik yhdistelma takkusi hieman mutta kuitenkin valaa uskoa tulevaan. Nimittain vaikka kemia ei aivan saumattomasti toiminutkaan, oli siella Gaborikin vieressa vihdoinkin mies joka osasi tarjoilla paikkoja ja uskon etta tama yhteistyo tuottaa tulosta tulevalla kaudella. Richards nappasi itselleen maalin, vaikkakin onnenkantamoinen kun meni puolustajan luistimesta sisaan, samoin teki Gaborik joka oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan ylivoimalla ja paasi pienen keppitappelun jalkeen huitaisemaan kiekon sisaan. Maalintekijoiden maaleja molemmat, ei sen aina tarvitse kaunista olla.
Minä olen jo pitkään miettinyt kakkoseen Dubinskya ja Gaborikia. Ykköseen sitten veljet Richardsin ympärille. Miten olisi? Kai nyt voisi edes yhdessä harjoituspelissä kokeilla.
Ilmeisesti myöskin tuosta Staalin tilanteesta johtuen Rangers etsii yhä aktiivisemmin veteraanipuolustajaa takalinjoille. Joka mielestäni myöskin kuulostaa hyvälle. Nimistä ainakin ex-Rangerit Bryan McCabe ja Paul Mara on heitetty ilmoille, mutta ilmeisesti heistä kumpikaan ei ole seuran etsimä pelaaja.
Seuraavan ottelun Rangers sitten pelaakin talla mantereella lokakuun 15.
Kiitos täältäkin raporteista. Eipä nyt lisättävää kuin allaolevaan, että eikös nyt kuitenkin ole Philadelphiassa vielä maanantaina treenipeli ennen Eurooppaan lähtöä.
Ensimmaiset leikkaukset tehty ja suurimpea yllatyksia ei nahty. J.T. Miller lahetettiin takaisin junioreihin, Valentenko waiverseihin mutta McIlrath jatkaa joukkueessa. Tama yllatyksena ainakin minulle.
Tama siis jattaa seuraavat pelaajat taistelemaan pelipaikoista,
Puolustajat: Brendan Bell, Stu Bickel, Tim Erixon, Ryan McDonagh, Dylan McIlrath seka Blake Parlett.
Hyokkaajat: Ryan Bourque, Andre Deveaux, Carl Hagelin, John Mitchell, Kris Newbury, Andreas Thuresson, Dale Weise, seka Mats Zuccarello.
Enemman tasta aiheesta Andrew Grossin blogissa
Kiitokset taas infosta! Tämä Dylan McIlrath voisi olla kyllä kiva nähdä jo ensi kaudella ylhäällä. Iso kaveri (193-196cm ja n. 95kg), fyysinen, right mutta vasta 19 vuotias. Myös Ryan McDonaghin toivoisin jatkavan hyviä otteita kun pelasi jo viime kaudella hyvin Michael Sauerin kanssa.
Marc Staal on tanaan ollut jaalla. Andrew Gross lupaili paivitysta blogissaan tanaan hanen tilanteesta harjoitusten jalkeen (mika pitaisi olla ihan mina hetkena hyvansa tasta eteenpain).
Marc Staal-Dan Girardi
Ryan McDonagh-Mike Sauer
Michael Del Zotto-Steve Eminger
Uusimman tiedon mukaan Staalia ei vanhalla mantereella nähdä. Sääli premieren kannalta, vaikka ei mikään maailman näkyvin pelaajan kaukalossa olekaan.
Näyttääpä pelottavalta tuo puolustus kun sitä pitkästä aikaa silmäilee.. Kovin vähän yv- ja avaustaitoa. Nyt ehdottomasti joku kiekonliikuttaja sisään, vaikkapa McCabe, aivan sama..
Ja ilman Staalia se nayttaa vielakin pelottavammalta. Puolustuslinja huutaa kokemusta talla hetkella.
Tulipahan katseltua ensimmäinen Euroopan-puolen peli.
Pelasihan se ja näkyvä oli ainakin alkupelistä taas, kun muut hyökkääjät olivat pääosin sitä AHL:n ja NHL:n välimaastoa. (Btw. tarkennuksena, kyseessä siis oli Rangersin toinen Europeli) Pari kertaa hyödynsi nopeuttaan, mutta olisi saanut enemmänkin käyttää sitä asettaan. Sitten sai oikein mojovasti mailasta huuleen kun Frölundan peluri päätti "nostaa mailaa", jonka jälkeen lähti koppiin enkä ole varma palasiko otteluun (todennäköisesti kyllä). Premieristä en tiedä, epäilen että eiköhän hän sieltä löydy, vaikka tosin onhan siellä nyt kyllä hänen "paikalleen" kilpailijoita. Tai ei siihen agitaattoriksi (kun se puoli on hiipunut vähän turhan paljon valitettavasti Averystä), vaan siihen perus vasemman laidan hyökkääjäksi.Pelasiko Sean Avery? Nähdäänköhän miestä Premieressä?
Totta, että puolustus on todella kokematon. Itse olen kuitenkin sillä kannalla, että katsotaan harjoituskausi ja vaikkapa ensimmäinen neljännes mihin nuorten taso riittää.
Pelasihan se ja näkyvä oli ainakin alkupelistä taas, kun muut hyökkääjät olivat pääosin sitä AHL:n ja NHL:n välimaastoa.