Kohta lähtee round 2 liikkeelle! Kausi on tähän asti ollut ihan uskomaton tarina ja kohta siihen kirjoitetaan uutta jatkoa. Jos joku olisi kauden alussa kertonut, että minkälaisen runkosarjan joukkue pelaa ja minkälaisia tason nousuja osa pelaajista tekee niin en olisi välttämättä uskonut vaikka olen tämän joukkueen potentiaaliin aina uskonut. Kun playoffpaikka alkoi näyttämään varmemmalta ja varmemmalta niin ajatus oli vielä, että kiva kun saadaan nuorelle joukkueelle maistiainen playoff kiekosta, vaikka tiedossa oli, että Devils pystyy varmasti taistelemaan playoffsarjan voitosta.
Noh sitten tähän hienoon tarinaan tuli game 7 voitto ihan uskomattomalla esityksellä rangersista. Ennen ekaa peliä ajattelin, että olisi ihan huikeaa lähettää ragsin palkka- armeija lomille, mutta kyllä se nälkä vain kasvaa syödessä. Mitä ikinä tässä vielä tällä kaudella tapahtuukaan niin olen erittäin iloinen ja tyytyväinen tähän kauteen. Se ei kuitenkaan poista sitä etteikö odotukset olisi korkealla.
Toivottavasti ensi yönä nähdään jälleen kova, nopea ja taisteleva Devils. 2 ekaa rags- peliä selvästi jännitti joukkuetta, mutta nyt niistä lukoista on päästy yli ja nyt taistellaan alusta asti täysillä!
Kiva kuulla myös, että Timo on kunnossa!
LGD!!!!
Noh sitten tähän hienoon tarinaan tuli game 7 voitto ihan uskomattomalla esityksellä rangersista. Ennen ekaa peliä ajattelin, että olisi ihan huikeaa lähettää ragsin palkka- armeija lomille, mutta kyllä se nälkä vain kasvaa syödessä. Mitä ikinä tässä vielä tällä kaudella tapahtuukaan niin olen erittäin iloinen ja tyytyväinen tähän kauteen. Se ei kuitenkaan poista sitä etteikö odotukset olisi korkealla.
Toivottavasti ensi yönä nähdään jälleen kova, nopea ja taisteleva Devils. 2 ekaa rags- peliä selvästi jännitti joukkuetta, mutta nyt niistä lukoista on päästy yli ja nyt taistellaan alusta asti täysillä!
Kiva kuulla myös, että Timo on kunnossa!
LGD!!!!