Jep jep... Ei saanut Devils kahta voittoa putkeen (taaskaan)
Sinänsä peli oli tasaväkistä kahden häntäpään jengin välillä, mutta mutta. Paljon kertoo kiekonmenetyksistä kertova tilasto: Devils 21, Minnesota 3. Kyseinen asia kulminoitui pahimmalla mahollisella tavalla Minnesotan tokassa maalissa ku Severson lähti alimpana miehenä peippailemaan ja menetti kiekon puolenkentän tuntumassa, joka johti 2 vs. 1-hyökkäykseen.
Positiivisena puolena matsista jäi päällimmäisenä mieleen Boqvistin uran ensimmäinen maali (ja samalla piste). Sen kenttä Hughesin ja Simmondsin kaa on muutenkin ollut ihan pirteä ilmestys parissa viime pelissä.
@Toby Dammit olit edellisessä viestissä maininnut ykköskentän vaisuuden. Saman oon ite huomannu. Viime yönäkään kenttä ei 5vs.5 -pelissä esittänyt mitään erityistä, mutta onnistuivat kuitenkin ylivoimalla juonimaan maalin. Laiha lohtu, mutta kuitenkin.
Pari matsia Domingueta katottua oon sitä mieltä, että ihan kelpo kassari vaikuttaa olevan kyseessä. Rauhallisen olonen maalilla ja itsevarmat otteet ku pääsee kontrolloimaan mailalla kiekkoa. Tilanteissa, missä se ottaa kiekon haltuun maalin takana, mulla on nyt jo paljon varmempi olo ku mitä oli Schneiderin kanssa ja jopa Blackwoodin. Schneiderin ollessa täys kysymysmerkki, tuntuu Domingue, ainakin näin pienen otaksun perusteella, olevan hyvä vaihtoehto tolppien väliin. Jää nähtäväks, pystyykö haastamaan MacBlackin ykkösveskan tontin.
Kokoonpanosta vielä sen verran, että Colemanin vois nostaa pois sieltä nelosesta ja sassiin. Haydenille ei tunnu olevan mitään käyttöä näissä peleissä, ja sormet ristissä ootan Rooneyn paluuta peleille. Eiköhän myös parin matsin jälkeen oo aika nostaa Bratt ja Zacha takas pelaavaan nippuun. Pakeista ei nyt muuten sen kummempaa, mutta kuten tästäkin aikaisemmin täällä mainittu, ei Tennysonilla tunnu riittävän. Kauden alussa vaikutti paremmalta, mutta nyt tuntuu tippuvan kelkasta. Carrickin paluuta ootellessa...
Torstaina vieraspeli Montrealissa. Nyt alkaa olla sellanen kutina, että Hynesin loppu on lähellä, ellei ihmeitä tapahdu ja nopeesti. Jos Rangersista ei tuu voittoa lauantaina, niin Bon Voyage.